Jump to content

Dijagnostički uređaj


Hrc555

Recommended Posts

Zašto je to uopće važno? Postavio sam pitanje ali se svi prave pametni iako ima cijeli podforum s totalnom ilegalom i nitko ništa tamo ne pita. Nitko nema rješenja nego samo pametovanje. Rješenje sam napisao ranije.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Hrc555

    12

  • twingara

    9

  • therrlu

    7

  • MilosB

    7

Ok, jednu stvar da ti samo velim, sa svih mjesta ćeš teško kilometražu skinuti, jer se pohranjuje na par mjesta (kompjuter, tabla, ključ, itd..), bez ikakvog znanja i samo s nekim uređajčićem teško ćeš postići željeni učinak, osim vizualni.

Što se tiče zakona, zakona o skidanju kilometara nema, međutim, radi se o kaznenom zakonu prijevare, kad se napravi vještačenje da su km skinuti, uzima se taj zakon i toga se drži.

Link to comment
Share on other sites

Već sam napisao da se radi o Kaznenom zakonu i to djelu prijevare a ne kaznenom zakonu prijevare. Opet ću napisati da taj koji to tvrdi mora dokazati da je kilometre skinuo onaj od koga je kupio auto a to je nemoguće ako je kupio auto od drugog vlasnika jer ih je mogao skinuti i prvi vlasnik. Drugi vlasnik nije mogao znati je li prvi vlasnik skinuo kilometre da bi to rekao kupcu. Prijevara bi zakonski bila samo ako bi skinuo kilometre i time oštetio kupca. Pošto kod nas u ugovorima stoji klauzula "viđeno-kupljeno" to je nemoguće potegnuti. Jelte, možda se tabla potrgala pa je kupio drugu s manje (ili više) kilometara. Je li prevara ako tabla ima više kilometara a to se ne spomene kupcu?

Osim toga, kako će netko dokazati da su skinuti kilometri? Svaki auto ima različita mjesta na kojima zapisuje prijeđene kilometre. Neki zapisuju samo na tabli i to je to. Telcima je bitno samo da piše na tabli vrijednost koju žele a to što je auto krntija i što se to vidi iz aviona nema nikakve veze.

 

Kada me već vučete za jezik, jednom kada ću prodavati neki auto ću staviti klauzulu da kupac kupuje auto u stanju kakvom ga je vidio, stanju tepiha kakve je zatekao, prljavog kakvog ga je zatekao, broju kamenčića u gumama koji je zatečen itd. itd. da se nebi našao neki mudrac kasnije pametovati. :lek:  

 

Potegnula se cijela nevezana rasprava oko vrlo jednostavnog pitanja.

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

Ma dajte ne napadajte čovjeka... lijepo je napisao... bar sam ja tako shvatio... nije radi prodaje i prijevare kupaca, osim toga, nije problem iskusnom oku vidjet koliko je stvarno auto prešao... podržavam prijevaru CVH i osiguranja! Smradovi su i treba ih zajebat gdje se može!!! Kad se u mog clia sport lik zabio s bmw-om i napravio mi totalku, dobio sam 27000kn! Za te pare nisam mogao kupiti ni 1.2 16V tad... da ja budem pošten, a mene da deru... ne hvala! ja ove dotične stvari ne radim, jer sam lijen :D

Link to comment
Share on other sites

Ma ajde bavite se sa glupostima

koliko vrjedi više auto sa 110.000 od onog sa 300.000 brat bratu 100-200 eura

bezveze hebeš i sebe i druge.

sta se tice prevare tehnickog ili osiguranja sve ce to oni rješiti sa vremenom

na kraju krajeva koga si zahebao nego sam sebe.

Link to comment
Share on other sites

I zašto bi onda dao 1 000 kuna na uređaj s kojim bi dobio 100€ (i to možda) kada bi prodavao auto koji bi tada imao 20 godina? Što će osiguranja i tehnički riješiti s vremenom? Šta oni znaju tko se gdje i kako vozi? Je li bolji auto koji godišnje napravi 70 000 km po autoputu ili po ZG stani kreni? j**e im se živo.

Link to comment
Share on other sites

Gledaj isto tako kako ti prikopcaš i vratiš kilometražu danas sutra ti se spoji i vidi pravu kilometražu.

nevažno dali je kazneno djelo ili ne a šta da dođe majstor i polomi te za šta? 100-200 eura

Evo recimo primjera iz italije  tamo te na cesti te zaustave i kontroliraju prikopca se pa ti objasni kako u papirima imaš 100 ks

a pod haubom 150ks.

prije je to bilo samo za aute njihovih tablica neznam kako je danas

jednostavno skine ti tablice na licu mjesta

pa zovi vucnu, atestiraj, plati novu policu osiguranja i tehnicki.

Link to comment
Share on other sites

Aha, zato u nas prolaze talijani sa nebesko plavim i ljubičastim xenonima koji svijetle sveu16... strašno su rigorozni... jednako kao švicarci... naravno pričam o albancima koji su kod nas u tranzitu, ali ta ista auta uredno tehnički neispravna voze po tim super uređenim zemljama... da ja znam da mogu zajebat državu tako da vraćam kilometražu za ovih 40-ak tisuća koliko godišnje prevalim, odmah bi to napravio!

Link to comment
Share on other sites

Nekad je bilo kod njih da kad kupiš novo 5 godina netreba niti ici na tehnicki

promjenilo se puno toga i kod njih,

kamp prikolice ko je radio tehnicki samo plate osiguranje

niti ju ne vuce kuci

Link to comment
Share on other sites

Zašto je to uopće važno? Postavio sam pitanje ali se svi prave pametni iako ima cijeli podforum s totalnom ilegalom i nitko ništa tamo ne pita. Nitko nema rješenja nego samo pametovanje. Rješenje sam napisao ranije.

 

1. Gdje ima podforum sa ilegalom?

 

2. Na forumu je najstrože zabranjeno:

- Na bilo koji drugi način kršiti ljudska prava i/ili važeće zakone

- Slati materijal zaštićen autorskim pravima, osim u slučaju da sami posjedujete ta autorska prava

 

Ne pridržavanjm ovih pravila, korisnika foruma prvo će se upozoriti, ukoliko korisnik foruma nastavi s nepridržavanjem gore navedenih pravila nakon upozernja, Moderatori i/ili Administratori će korisniku foruma prvo privremeno, a zatim i trajno ZABRANITI KORIŠTENJE FORUMA i svih njegovih djelova.

Link to comment
Share on other sites

Trebam li crtati? Stavljanje razno raznih điđa miđa na aute, spojlera, branika, ksenona, guma, podizanje snage, spuštanje auta i slične eskapade su nedozvoljene i vidljive na golo oko. Nitko ništa ne mora uštekavati i provjeravati. Ne trebam govoriti o hvaljenju da se netko vozio 170 km/h na selskoj cesti.

Već sam detaljno napisao kada je skidanje kilometara kazneno djelo prevare pa neću ponovo.

Na mojim autima je baš sve legalno. Čak sam skinuo nekakve ledice koje je prijašnji vlasnik imao na autu jer ne želim da me nekakav žandar školuje na cesti. Gume skuplje 30€ po komadu (divna Renault dimenzija) su isto tako na autu da me ne mogu školovati. Plin je atestiran.

 

Koji to materijal sam poslao a da je zaštićen autorskim pravima? Valjda je pisac tog teksta mislio na software (kada je kopirao univerzalna pravila). Za linkani uređaj nitko ne zna je li original ili ne. 

 

Ako netko treba instrukcije neka pita za cijenu.  :lek:

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

Koliko ja znam prijeđena kilometraža je memorirana samo u tabli, u eepromu koji se nalazi na tabli.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Mislim da je kod Renaulta na dva mjesta (instrument ploča i ECU).

Link to comment
Share on other sites

A kljuc/kartica?

Ja bih rekao da je i tamo,ali to je vise vezano uz ecu.

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

Ako se ne varam sve počinje iz table... vraćao sam na jednom službenom cliu prije par godina, jer je kolega prekardašio s privatnim kilometrima na službenom autu, par soma km, ali svejedno :)

Link to comment
Share on other sites

uvijek je memorirana na barem 2 mjesta

vecinom svi sta vracaju vrate samo na tabli.

Jedan golf od prijatelja iz 2004 na tabli je imao 200.000

kad je kupljen a vracen je za skoro 300.000.

Link to comment
Share on other sites

Nije ništa za 1.9 tdi ali nema to nikakve veze koje je marka :D

i danas se takve stvari rade kod mnogih u autokucama.

Link to comment
Share on other sites

ne pametuj... tabla kod renoa

 

bas se pokazalo tko pametuje ;) pogledaj malo postove gore  :lek: i nauci ne biti tolko arogantan 

Link to comment
Share on other sites

bas se pokazalo tko pametuje ;) pogledaj malo postove gore :lek: i nauci ne biti tolko arogantan

O naučili smo pisat ispravno... Vidiš kako se može...

Rekoh na renou, ne ostalima... Vratio sam na meganu u tabli, reprogramirao, spojio se na ecu i vidim kilometražu koju sam upisao... Arogantan s razlogom

Link to comment
Share on other sites

znaci imao si alat koji mijenja na oba mjesta na neki nacin. siguran sam da si zamjenio tablu s drugog auta da na ecu ne bi pisala ta nova kilometraza. 

Link to comment
Share on other sites

Tu bed, miloš ded... Ne nagađaj... Znam što i gdje mijenjam, ali potpuno nebitno... Otišli smo daleko... Cilje je zajebat firmu i osiguranje, ne ljude

Link to comment
Share on other sites

Koliko mi je poznato na :renault: se kilometraža pohranjuje u ECU, a "tabla" odnosno UCH radi offset u odnosu na ono što je upisano u ECU u slučaju da je promijenjen ECU ili motor (plus ili minus neka kilometraža), ali ne znam pod kojim uvjetima je to legalno i kako to treba biti dokumentirano.

 

Onaj tko vrati kilometre prije prodaje auta bez sumnje je napravio kazneno djelo prevare s predumišljajem s namjerom zavaravanja kupca radi lakše prodaje i veće zarade jer je u kupoprodajni ugovor stavio krivu kilometražu  te modificirao auto da se ne primjeti originalna kilometraža. Tu nema diskusije.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.