Jump to content

Dijagnostički uređaj


Hrc555

Recommended Posts

 

Koliko mi je poznato na  :renault: se kilometraža pohranjuje u ECU, a "tabla" odnosno UCH radi offset u odnosu na ono što je upisano u ECU u slučaju da je promijenjen ECU ili motor (plus ili minus neka kilometraža), ali ne znam pod kojim uvjetima je to legalno i kako to treba biti dokumentirano.

 

Onaj tko vrati kilometre prije prodaje auta bez sumnje je napravio kazneno djelo prevare s predumišljajem s namjerom zavaravanja kupca radi lakše prodaje i veće zarade jer je u kupoprodajni ugovor stavio krivu kilometražu  te modificirao auto da se ne primjeti originalna kilometraža. Tu nema diskusije.

 

Koliko znam, ne... samo UCH odnosno tabla... pohrana u ključu je iz praktične prirode kod servisiranja kod ovlaštenog... no možda se i varam

 

Slažem se, prevara je i ovako i onako... ;)

Edited by twingara
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Hrc555

    12

  • twingara

    9

  • therrlu

    7

  • MilosB

    7

Znam neke ljude koji su imali intervenciju na Renault ECU-ima da vrate kilometražu, ali neću javno o tome. Nećemo djecu učiti 3.14zdarijama ;)

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je pametnije da ljudi znaju prepoznat 300000 i 100000km :) papučice, sicevi, volan, općenito potrošenost...

Kad na cliu 2 recimo tablu zamijeniš, auto ima km od te table ;)

Link to comment
Share on other sites

Na starijim renolima je pohranjena u tabli. Na novijima. Laguna 3 itd. Je pohranjena u tabli i abs.

Link to comment
Share on other sites

Moja Laguna 2 bezobrazno skinuta (nisam ja!) pokazuje istu kilometrazu na satu i na dijagnostici. Tako da, tko god da se potrudio, dobro je odradio :)

Link to comment
Share on other sites

Moja Laguna 2 bezobrazno skinuta (nisam ja!) pokazuje istu kilometrazu na satu i na dijagnostici. Tako da, tko god da se potrudio, dobro je odradio :)

I moj clio je bezobrazno skinut. sa 350+ na 149. Al najbolje od svega sta auto nije unisten. Pa sam saznao tek na regi.

I kakve veze ima sta pokazuje na diagnostici? Koliko znam laguna 2 isto ima samo na tabli.

Link to comment
Share on other sites

Mislio sam da dijagnostika cita iz ecu a ne sa table

Link to comment
Share on other sites

Dijagnostika cita iz ecu,a ecu iz table. Ali sve ovisi od auta do auta.

Link to comment
Share on other sites

Koliko mi je poznato na :renault: se kilometraža pohranjuje u ECU, a "tabla" odnosno UCH radi offset u odnosu na ono što je upisano u ECU u slučaju da je promijenjen ECU ili motor (plus ili minus neka kilometraža), ali ne znam pod kojim uvjetima je to legalno i kako to treba biti dokumentirano.

 

Onaj tko vrati kilometre prije prodaje auta bez sumnje je napravio kazneno djelo prevare s predumišljajem s namjerom zavaravanja kupca radi lakše prodaje i veće zarade jer je u kupoprodajni ugovor stavio krivu kilometražu  te modificirao auto da se ne primjeti originalna kilometraža. Tu nema diskusije.

Slažem se s tobom totalno da je prevara, ali si omašio ceo fudbal sa jednom stvari - gdje ti točno upisuješ kilometražu u kupoprodajni ugovor? Ja u svojih 3-4000 kupoprodajnih u rukama nisam još vidio tu stavku.....

 

Druga stvar, kad ste se već dotakli tako stupidne rasprave - nema tog Boga da ćete vi dokazati skidanu kilometražu na urednom autu ;) Iz dva razloga - kilometraža se kod trg. putnika i sl. ekipe skida PRIJE svakog tehničkog pregleda, dakle ako je auto napravio 80.000km ove godine, skida se na 30-35.000km prijeđenih, a servisi se rade obavezno 1 u ovlaštenom servisu i 2-3-4 u neovlaštenom. Pa ljudi koji se bave s tim nisu veslo sisali, i to samo da pojasnim, ovo gore što sam napisao nije nešto što se radi i događa na balkanu, nego u visokorazvijenim zemljama kao što je švicarska ;)

Najmanji problem je zamijeniti navlake na pedalama i ručicu mjenjača i volan, no kod ekipe koja ne jaši po volanu i mjenjaču te auta sa tempomatom što takvi često i imaju, to nije niti potrebno, tako da ne budite smiješni i naivni za neke stvari....

Link to comment
Share on other sites

Slažem se s tobom totalno da je prevara, ali si omašio ceo fudbal sa jednom stvari - gdje ti točno upisuješ kilometražu u kupoprodajni ugovor? Ja u svojih 3-4000 kupoprodajnih u rukama nisam još vidio tu stavku.....

 

Druga stvar, kad ste se već dotakli tako stupidne rasprave - nema tog Boga da ćete vi dokazati skidanu kilometražu na urednom autu ;) Iz dva razloga - kilometraža se kod trg. putnika i sl. ekipe skida PRIJE svakog tehničkog pregleda, dakle ako je auto napravio 80.000km ove godine, skida se na 30-35.000km prijeđenih, a servisi se rade obavezno 1 u ovlaštenom servisu i 2-3-4 u neovlaštenom. Pa ljudi koji se bave s tim nisu veslo sisali, i to samo da pojasnim, ovo gore što sam napisao nije nešto što se radi i događa na balkanu, nego u visokorazvijenim zemljama kao što je švicarska ;)

Najmanji problem je zamijeniti navlake na pedalama i ručicu mjenjača i volan, no kod ekipe koja ne jaši po volanu i mjenjaču te auta sa tempomatom što takvi često i imaju, to nije niti potrebno, tako da ne budite smiješni i naivni za neke stvari....

 

POTPIS!

Link to comment
Share on other sites

Odvojite temu.

 

Ali baš sam jučer doživio jedan slučaj, auto 2012., uvezen iz njemačke, u njemačkoj je imao 370.000km u 11mj.2014 (provjereno po broju šasije naknadno, povijest servisa), kad je došao u Hrvatsku prodavao se sa 110 000km.

 

Uredna servisna knjižica njemačka na kilometražu u HR, svi servisi napravljeni u istom servisu, sve isti rukopis, penkalo isto, nije niti malo izbljedilo, kak zna.

 

To je u hrvatskoj napravljeno, nije vani 100%,s tim da je još k tome krivotvorena knjižica.

 

Ajde vi meni recite, šta sad? 

Link to comment
Share on other sites

Odvojite temu.

 

Ali baš sam jučer doživio jedan slučaj, auto 2012., uvezen iz njemačke, u njemačkoj je imao 370.000km u 11mj.2014 (provjereno po broju šasije naknadno, povijest servisa), kad je došao u Hrvatsku prodavao se sa 110 000km.

 

Uredna servisna knjižica njemačka na kilometražu u HR, svi servisi napravljeni u istom servisu, sve isti rukopis, penkalo isto, nije niti malo izbljedilo, kak zna.

 

To je u hrvatskoj napravljeno, nije vani 100%,s tim da je još k tome krivotvorena knjižica.

 

Ajde vi meni recite, šta sad? 

Kak znaš da nije vani?

Evo ja ću ti reć primjer od prije 20 dana - frend ide kupit u minhenu 320d 2009u, na satu 120.000km, auto na slikama tiptop. Frend radi u minhenu, njemački mu je primarni jezik, btw., dakle nije tutlek koji je otišao u dojčland kupit veslo. Dođe kod handlera, vidi auto, njemu odgovara, ali za svaki slučaj zahtjeva pregled kod majstora. Majstor od handlera kaže auto ok. Ajde, kaže ovaj paše mi auto i cijena, uzet ću auto, napravite mi račun da mogu na regu. Kaže švabo, WASSSSSSS!!!!!?? Veli frend, no, u čemu je problem, na što će švabo - pa što mi niste rekli da vi živite ovdje i da auto mislite registrirati u njemačkoj?? Frend zatečen pita zašto, na što će švabo samo da mu u tom slučaju ne može prodati auto jer taj auto nije za njega.....

Poslije je frend našao špagu za provjeru auta na muriji i u ovlaštenom, auto je bio 3x lupan i ima 3x veću kilometražu po servisnoj evidenciji....

Pametnom dosta....

 

Ne kažem da naši 'uvoznici' ne rade prevare sa servisnima i kilometražom, dapače hrpetina ih je na žalost, ali u njemačkoj je u zadnjih godinu dana zatvoreno na tisuće autokuća zbog istih razloga, toliko o njihovom poštenju....

Link to comment
Share on other sites

Gledao sam Automagazin Grip na RTLu mislim gdje je onaj lik Det napravio cijeli prilog kako se u Njemačkoj mulja na rabljenim autima. Tamo isto skinu kilometražu, operu motor, presvuku siceve, umjesto ispucanog airbaga stavljaju plastički poklopac na volan i skinu/strgaju lampicu ili stave otpornik.... Čak je pred kamerama krivotvorio žig servisa i servisnu knjižicu auta pokazavši koliko jednostavno i jeftino za napraviti.

 

Za parsto eura od lakšeg karambola je digao vijednost auta za 2-3 tisuće eura. Zelena Octavia je bila u igri.

 

Mislim da država nema puno interesa ganjati takve muljatore jer se auto proda. Tako država uprihodi 5% poreza na promet, javni bilježnici imaju posla i država uzima novce od registracije i 60% iz svake litre goriva. Onda kad se počne kvariti kao lud opet ide 25% PDVa na rezervne dijelove. I da ne nabrajam.... ako auto ode na otpad ili se proda u dijelove država ne uprihodi (skoro) ništa.

Link to comment
Share on other sites

I 90% tih handlera vani koji rade ta sranja su Balkanci i Turčini.

Link to comment
Share on other sites

Naravno, svi drugi su pošteni samo mi smo neki govnjari, balkančine, prevaranti i slično. U NEMačkoj i ŠVAJcarskoj nema prevara, sve sami poštenjaci. Hajde, shvatio bi da to može pisati netko tko živi u 1970. godini ali danas kada imaš internet izjaviti tako nešto je ravno lobotomiji. Istina, treba znati i neki jezik ali to je problem onima koji imaju dva razreda osnovne škole  :lek:

Upisujete broj prijeđenih kilometara u kupoprodajni ugovor? A stanje tepiha, svjetala i naslonjača ruke te broj provozanih gospoja???  

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

Kak znaš da nije vani?

Evo ja ću ti reć primjer od prije 20 dana - frend ide kupit u minhenu 320d 2009u, na satu 120.000km, auto na slikama tiptop. Frend radi u minhenu, njemački mu je primarni jezik, btw., dakle nije tutlek koji je otišao u dojčland kupit veslo. Dođe kod handlera, vidi auto, njemu odgovara, ali za svaki slučaj zahtjeva pregled kod majstora. Majstor od handlera kaže auto ok. Ajde, kaže ovaj paše mi auto i cijena, uzet ću auto, napravite mi račun da mogu na regu. Kaže švabo, WASSSSSSS!!!!!?? Veli frend, no, u čemu je problem, na što će švabo - pa što mi niste rekli da vi živite ovdje i da auto mislite registrirati u njemačkoj?? Frend zatečen pita zašto, na što će švabo samo da mu u tom slučaju ne može prodati auto jer taj auto nije za njega.....

Poslije je frend našao špagu za provjeru auta na muriji i u ovlaštenom, auto je bio 3x lupan i ima 3x veću kilometražu po servisnoj evidenciji....

Pametnom dosta....

Ne kažem da naši 'uvoznici' ne rade prevare sa servisnima i kilometražom, dapače hrpetina ih je na žalost, ali u njemačkoj je u zadnjih godinu dana zatvoreno na tisuće autokuća zbog istih razloga, toliko o njihovom poštenju....

Sumnjam da je vani, jer je ta kuca poznata po tome.

Da,to rade masovno, bas ono,auto iskljucivo za van, s tim da misle da su ljudi bedasti,a servisi medunarodno povezani.

Link to comment
Share on other sites

I 90% tih handlera vani koji rade ta sranja su Balkanci i Turčini.

i znaš da je to živa istina

Link to comment
Share on other sites

:kava:  pratim...čitam....ne komentiram....

Link to comment
Share on other sites

Meni na pamet padaju bar 2 razloga gdje bi se mogla skidati (korigirati) kilometraza na vlastitom autu:

1. islo se autom negdje u "stetu" i ne zelis da zena skuzi visak km

2. uvezem super ocuvan auto za sebe sa recimo 250t km i ne zelim da me svi u lokalnoj birtiji satru, pa stavim da je na satu 150t km. Recimo moj stari mijenja aute tek nakon 10god, tako da na 15-18 god starom autu stvarno vise nije relevantno sta pise na satu. IMHO

Nisam napravio ni jedno ni drugo, vec cisto kao argumenti za raspravu.

Hrc, je sam li pomogao bar malo? :-)

Edited by vip3141
Link to comment
Share on other sites

Još jedan razlog na Cliu. Nemaš tablu sa putnim kompom, a htio bi je ugraditi. Vjerojatnost da nađeš polovnu sa kompom i sa točno istim kilometrima se mjeri u promilima tj. nou čens.

Montiraš tu novu tablu i promjeniš kilometre da odgovaraju tvojoj originalnoj tabli.

 

Isto tako u i slučaju da crkne tabla pa stavljaš novu.

Link to comment
Share on other sites

Još jedan razlog na Cliu. Nemaš tablu sa putnim kompom, a htio bi je ugraditi. Vjerojatnost da nađeš polovnu sa kompom i sa točno istim kilometrima se mjeri u promilima tj. nou čens.

Montiraš tu novu tablu i promjeniš kilometre da odgovaraju tvojoj originalnoj tabli.

 

Upravo to će i meni trebati. Ne želim muljati sa kilometrima, ali hoću čisto radi sebe znati koliko ima stvarnih km, da znam kada što treba mijenjati.

Kada će mi biti aktualno moratz ću naći nekoga da mi to sredi.

Ja mislim voziti auto sve dok mi ne postane nesiguran.

Edited by Vladek
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dakle čekam da mi stigne kilometar sat od Clia sa putnim računalom i brojačem okretaja (od Clia Sport). 

Kupio sam ga polovnog preko ebaya, pa me zanima da li ima netko tko može promjeniti mi kilometre da budu u skladu sa mojim sadašnjim satom i naravno kolika je cijena. Sve molim preko PM

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.