Jump to content

Renault Laguna II Benzin/Dizel savjeti i jeftini popravci


vargaosijek

Recommended Posts

Pozdrav svima!

Dugo nisam bio ovdje aktivan ali potaknut svojim iskustvom u svim mogućim problemima i skupim sr*njima koje se mogu dogoditi na lagunama.

Dakle pričamo o laguna II Phase 1

 

Potencijalni problemi i jeftino rješenje

 

1:   Podizači stakala.   Opće poznata stvar koja rikava.
             Rjesenje:   Na ebayu imaju setovi za reparaciju za sva vrata. Znači dođe vam zapakirani novi kotačići i sajla (koja većinom i pravi problem)  za male novce

     Npr      http://www.ebay.co.uk/itm/RENAULT-MEGANE-SCENIC-WINDOW-LIFTER-REPAIR-PARTS-FRONT-LEFT-NSF-UK-PASSENGER-/371285728299?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item56725a9c2b

 

2. Ne zakljucavanje/odkljucavanje/krčanje brava

    Isto česti problem.   Događa se zbog toga što unutar brave pukne jedan mali zupčanik

    Krčanje je prvi znak da ce puknit

    Rješenje:  Na forumima postoji tutorial o rastavljanju brava a evo i link

 

     Npr:  http://www.ebay.co.uk/itm/Renault-Laguna-door-lock-clips-door-lock-latch-left-S1135-/131459384533?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item1e9b9704d5

 

3. Laguna 2001 i 2002 imaju problema sa instrument satovima:
    Dakle u pola vožnje kazaljke padnu na nulu pa se opet podignu (ako imate sreće), kasnije dođe do toga da sat prestane funkcionirat. To se događa zbog motorola chipa koji nakon nekog vremena počne gubit kontakt u sebi. Jedino rješenje je kupnja drugog (polovnog) sata od lagune 2003

 

4. Osvjetljenje

Dakle kompletno osvjetljenje interiera je sklono rikavanju
       -  Osvjetljenje u prekidačima odlazi jer su unutra obične žarulje.  Ako treba napravit cu tutorial izmjene u led žarulje.
       - Osvjetljenje na klimatroniku-  rješenje:

       - Glavno osvjetljenje luduje : zbog čitača kartice
       - Osvjetljenje pod nogama luduje: zbog čitača kartice

 

5. Čitač kartice
 Problem nastaje jer pukne jedno od dva ''ticala'' koja prilikom guranja kartice stišću mikro prekidače
 Jednostavno se rastavlja cijeli čitač i sami zaljepite ta ticala i sve savršeno funkcionira ( ako bude potrebno bit će tutorial)

 

6. Ne pokazuje da su otvorena vrata

 Ne pokazuje zbog toga što mikro prekidači u bravama '' oslabe '' tj. prestanu biti osjetljivi
  Rješenje: postavljanje led dioda u osvjetljenja u vratima i pod noge ( ako treba ići će i slika) i problem rješen.
 

7. Loš rad benzinca ( prekidanje)
  Svječice, vlaga, bobine i senzor radilice
  Dakle danas sam uspio popravit problem trzanja na 1.6 16v (vrijedi i za ostale benzince)
  PRVO POGLEDATI:  dali ima vlage i dali bobine imaju dobar kontakt sa svječicama

                                   Svječice imaju vrh koji se može odvrnut tako da budu malo duže što je dovoljno za bolji konakt sa bobinom

 

 

Toliko od mene za sada.. Ako vaš što zanima pitajte. :lek::fucka:

    Ako sam negdje krivo postavio topic molio bih moderatore da premjeste.. Nije da se baš dobro snalazim ovdje.
                     

Link to comment
Share on other sites

1, 2,4,5,6. Te točke samo do sada imao ili imam, i sve su više ili manje riješene DIY metodom. Tocka 2 i sad prisutna, al nikako vrimena uvatit da rijesim i taj problem.

Naveo bih još i problem s greškom punjenja, javlja stop, problem je hladan lem.

Link to comment
Share on other sites

Nevolje iz 1,2, 4 i 6 su mene pogodile. Stražnji desni podizač je otišao (zamijenjen kompletan s elektronikom za 150 kn -ebay). Otišli zupčanici u oba stražnja vrata (jedan zamijenjen polovnim-original, drugi riješen čeličnom žicom). Otišlo osvjetljenje klime-riješio, a ovo drugo ne smatram kvarom. Ovo pod 6 riješio ledicama. Ostalo me nije pogodilo.

Link to comment
Share on other sites

Imao 2, 4, 6 ali imam istu stvar kao i pokra89 čekam toplije vrijeme da ne popucala plastike...

Link to comment
Share on other sites

evo jedno pitanje!

Tek se upoznajem sa Renolćekima pa me zanima, koja je razlika izmedju Lagune 2 ph1 i ph2??

mene konkretno zanima model 2.2dci 110kw, 2004.god.karavan  :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Laguna 2 faza 1 u izvedbi s 2.2 dCi motorom razvija 110kW 320 Nm, dok laguna 2 faza 2 s istim motorom razvija 102 kW i 320 Nm. Laguna 2 faza 2 ima DPF (filtar čestica) i drugačije riješen sustav recirkulacije ispušnih plinova (EGR) - postoji još i hladnjak plinova koji faza 1 nema. Faza 1 zadovoljava Euro 3, dok faza 2 zadovoljava Euro 4 normu za emisiju ispušnih plinova. Tvoja je faza 1, dok se faza 2 pojavila 2005 godine i proizvodila do 2007 (2006 se prestao ugrađivati 2.2 dCi motor G9T - zamijenio ga 2.0 dCi M9R).

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

hvala ti, eto nesta sam i naucio!

dali ima osim mehanickih, tj ovih razlika koje si nabrojao i kakvih vizualnih razlika? tipa npr drukcija maska. lajsne, farovi..itd..??

Link to comment
Share on other sites

ph1

https://www.google.hr/search?biw=1876&bih=1028&tbm=isch&sa=1&q=laguna+2+ph1&oq=laguna+2+ph1&gs_l=img.3...18301.18651.0.20402.2.2.0.0.0.0.83.155.2.2.0.msedr...0...1c.1.62.img..1.1.83.9ZHIZRbHZtI

 

ph2

https://www.google.hr/search?q=laguna+2+ph2&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=xVARVZv1Cs7YPaywgfAC&ved=0CB0QsAQ&biw=1876&bih=1028&dpr=0.9

 

Izvana. prednji kraj (farovi, maska, branik), zadnji kraj (svijetla)

Iznutra armatura i središnji dio armature sa komandama za klimu, radio, otvor za ventilaciju.....

 

To je ono najuočljivije....sigurno ima još detalja u unutrašnjosti

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Karavanka ph2 ima odozada samo kromiranu lajsnu na dnu prtljažnika. Zadnja svijetla su ista.

Unutra je još razlika u tabli i displeju na tabli koji je od dva dijela i svijetli u 3 boje prema obavijesti (bijela, žuta i crvena).

Link to comment
Share on other sites

Karavanka ph2 ima odozada samo kromiranu lajsnu na dnu prtljažnika. Zadnja svijetla su ista.

Unutra je još razlika u tabli i displeju na tabli koji je od dva dijela i svijetli u 3 boje prema obavijesti (bijela, žuta i crvena).

I kod faze 1 je zaslon iz dva dijela i svijetli u tri boje. Doduše nije u svim verzijama, samo u boljima.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

pozdrav ekipa!

 

eto umijesto da danas predstavim auto u garazi, ja sam u problemu...

danas sam preuzeo auto.. otisao ga oprati na praonu, oprao ga.... prebacio na parking i tu nastaje problem!

 

nece  upaliti!

 

kad stavim karticu u citac pocne blicat crvena lampica na sredini sata, sa jedne strane pise STOP sa druge SERVICE!

citac isto blica bijelo.. a kmh sat NE svijetli...

 

kontakt radi, ali nemogu ga upaliti.. dali mozda znate u cemu bi bio problem?

nadam se da nije nista ozbiljno!

Link to comment
Share on other sites

pozdrav ekipa!

 

eto umijesto da danas predstavim auto u garazi, ja sam u problemu...

danas sam preuzeo auto.. otisao ga oprati na praonu, oprao ga.... prebacio na parking i tu nastaje problem!

 

nece  upaliti!

 

kad stavim karticu u citac pocne blicat crvena lampica na sredini sata, sa jedne strane pise STOP sa druge SERVICE!

citac isto blica bijelo.. a kmh sat NE svijetli...

 

kontakt radi, ali nemogu ga upaliti.. dali mozda znate u cemu bi bio problem?

nadam se da nije nista ozbiljno!

Imobilizator paljenja je u pitanju. Pošto si auto oprao prepostavljam da ti je negdje ušla voda (UCH, ili čitač) i napravila nered. Meni se dogodila ista stvar kad mi se kava prolila po čitaču kartice (ne pitaj kako). Dobro prgledaj gdje je ušla voda i osuši taj dio.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

pa sad si razmisljam, nisam ga prao iznutra, jedino ako nisam sa kokpit sprejom naspricao po citacu??

ako je uslo u citac tu bi onda mogao bit problem?

a sta je UCH ??

Link to comment
Share on other sites

pa sad si razmisljam, nisam ga prao iznutra, jedino ako nisam sa kokpit sprejom naspricao po citacu??

ako je uslo u citac tu bi onda mogao bit problem?

a sta je UCH ??

Nema veze što ga nisi prao iznutra, voda je negdje vjerojatno ušla i došla u unutrašnjost. UCH je računalo koje kontrolira između ostalog i imobilizator paljenja (nalazi se zakačeno na kutiji osigurača).

Link to comment
Share on other sites

kuzim, to sam gledao, sve suho ko barut!

gledao sam i osigurace u kabini, i oni su svi ok..

sad jedino ostaje citac kartice...

Link to comment
Share on other sites

kuzim, to sam gledao, sve suho ko barut!

gledao sam i osigurace u kabini, i oni su svi ok..

sad jedino ostaje citac kartice.

 

Pregledaj i njega, ako ništa ne nađeš ne gine ti dijagnostika (Clip).

Link to comment
Share on other sites

evo zvao frend, problem rijesen!

skinuo je citac kartice, ocistio, namjestio limice, vratio sve nazad i auto je upalio!

lakse se dise..  :D  :D

Link to comment
Share on other sites

evo zvao frend, problem rijesen!

skinuo je citac kartice, ocistio, namjestio limice, vratio sve nazad i auto je upalio!

lakse se dise..  :D  :D

Aj super da si riješio.

Link to comment
Share on other sites

Da si kupio pravi auto a ne Lagunu 2 ne bi se to desilo[emoji12]

Bitno da si riješio!

Edited by mata73
Link to comment
Share on other sites

Da si kupio pravi auto a ne Lagunu 2 ne bi se to desilo[emoji12]

Bitno da si riješio!

hvala, hvala :)

 

skuzili smo da citac steka opcenito! desilo se jos par puta ali malo proklimam karticu ljevo desno i sve proradi!

 

e sad imam novi problem, hahaaa

upalila mi se lampica ABS i rucne kocnice, a kmh sat je presto radit...

sad treba opet otkrit sta bi to bilo...

 

mozda netko zna?

Link to comment
Share on other sites

Vjerojarno na lijevom kotaču senzor ABS-a ili njegov prsten puknuo od hrđe. On je zadužen za ABS i kilometar sat.

Link to comment
Share on other sites

7. Loš rad benzinca ( prekidanje)

  Svječice, vlaga, bobine i senzor radilice

  Dakle danas sam uspio popravit problem trzanja na 1.6 16v (vrijedi i za ostale benzince)

 

Ovo je boljka vjerojatno svih Renault benzinaca. Treba staviti fluoridnu mast na unutrašnju stranu kabela/bobine (Beru ZKF 01) koja spriječi prodor vlage i spriječi gumu od kabela/bobine da se zapeče za svječicu, pa ne pucaju.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.