Jump to content

Megane II brundanje motora na nizim okretajima


homer

Recommended Posts

Dakle, radi se o meganeu II 1.4 16v. Danas kad se stari vozio, odjednom se pri padu okretaja u 5oj brzini(ispod 3000) poceo javljati brundavi zvuk(onako dizelski) i cim je prebacio u 4. brzinu i okretaji skocili zvuk je nestao, da bi se opet pojavio na nizim okretajima. Skrenuo je na parking i odslepan je do servisa. Inace na leru bas gadno traktorira tamo negdje u predjelu kanalnog remena. Navodno je u zadnje vrijeme cudan zvuk cuo kad upali klimu, pa da se nije lezaj razletio ili tako nesto? Ili mozda pumpa ulja, pa kad nabije više okretaje onda nabije tlak pa se ne cuje? Ima tko ideju dok ne otkriju ovi u servisu sta bi moglo biti? I da, nikakva lampica se nije upalila.

Edited by homer
Link to comment
Share on other sites

Zvali iz servisa da zupcasti ima lufta i nekaj sa spanerom. Moraju zamijenit zupcasti i tek onda vidjet dal su ventili dobili i ko zna kaj jos. Znaci pljunut nekih 2000kn za remen i ruke da bi vidjeli dal je sve ok. Ak nije tek onda placat daljnje popravke. Inace auto ima 296tkm i do sad se nije uopce kvario. Dal se isplati popravljat il trazit drugi motor ili kaj?

Link to comment
Share on other sites

Po opisanom, ja bi probao sa varijabilnom remenicom prvo. Ona kad ode proizvodi traktorski zvuk

Link to comment
Share on other sites

Mislis? Ono što je čudno u svemu je to da na višim okretajima normalno radi, dok na nižima traktorira? Jel to jedan od simptoma kad ode varijabilna?

Link to comment
Share on other sites

Zvali iz servisa da zupcasti ima lufta i nekaj sa spanerom. Moraju zamijenit zupcasti i tek onda vidjet dal su ventili dobili i ko zna kaj jos. Znaci pljunut nekih 2000kn za remen i ruke da bi vidjeli dal je sve ok. Ak nije tek onda placat daljnje popravke. Inace auto ima 296tkm i do sad se nije uopce kvario. Dal se isplati popravljat il trazit drugi motor ili kaj?

opet reklamiram ali vidi na njuskalu jel auto centar kruno ima motor drugi. Tip je starno ok jer sam trgovao s njim. Ima otpad za francuze. Ili ovaj svoj raskopati pa vidjeti.
Link to comment
Share on other sites

Hvala dado, ako motor bude previse ostecen, dobro je znati di traziti drugi. Koji su inace simptomi kad zupcasti ima lufta? Najgore od svega je to kaj je stari namjeravao mijenjat zupcasti za tjedan, dva i onda se ovo desi..

Link to comment
Share on other sites

Imas i lijepe kilometre tako da ako mozes ubaciti motor sa 120-150 tkm za 300-400 e mozda bi bilo dobro. Svakako dobro se raspitaj i izracunaj. Kad si mijenjao zubcasti?

Link to comment
Share on other sites

Imas i lijepe kilometre tako da ako mozes ubaciti motor sa 120-150 tkm za 300-400 e mozda bi bilo dobro. Svakako dobro se raspitaj i izracunaj. Kad si mijenjao zubcasti?

Neznam tocno jer stari vozi taj auto, al mislim da se uvijek drzao propisane kilometraze i godina za zamjenu zupcastog. Ma jasno mi je, ali opet neznas na kakav ces motor naletit i kolko je sve to isplativo. Mislim da je najpametnije stavit novi zupcasti i nadat se da nije nista dobilo sto je malo vjerovatno, jer se spaner raspao što sam tek naknadno saznao od starog. Pretpostavljam da kad se zupcasti stavi na ovaj motor, onda se ne moze prebaciti na eventualni drugi motor, posto se nateze ovo ono, ili grijesim?
Link to comment
Share on other sites

Ma mozes. Kako ne. Vodenu pumpu ne ali spaner i remen ako je novi zasto ne. Ionako ces vidjeti kad se to stavi i upali. to je izdrzljiv i kvalitetan motor. Tesko sa mozes kupiti ga u losem stanju. Možda da ga prvo probas upaliti dok je u karoseriji? I onda se da dogovoriti.

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

To je onda malo bolja situacija, jer bilo bi glupo pljunuti 2tkn samo da vidis dal je sve ok i ako nije, sve ispocetka. Ovako samo moras novu pumpu stavljat, ako sam te dobro shvatio.

Link to comment
Share on other sites

Tesko je ovak reci. Vidjeti ce majstor kad stavi spaner i remen sta melje. Ne znam bas da je vodenu pumpu pametno skidati kad se jednom stavi.

Link to comment
Share on other sites

Ma jasno, nadamo se da je bilo srece i nije nista puno dobilo, al to je sve lutrija. Pretpostavljam da je svasta moglo biti s labavim remenom, ali i to je bolje nego puknuti? Ili je sve isto s**nje? Vjerovatno ispadne iz faze pa kaos. Ja to ovako laicki pricam, ne bih htio pametovat o necem u sta se previse ne kuzim, al neke osnove znam.

Link to comment
Share on other sites

Stavljen je novi remen i nista, ne radi. Veli da trebaju ic novi ventili (ovisno kolko ih je dobilo) brtve i obrada glave. Sa zupcastim i radom za sve ovo oko 6000kn i neki popust jer se znamo i auto je odrzavan tamo, oko 5000kn. Veli da je s drugim motorom lutrija jer nikad neznas sta ces dobit, a i cijena je tu negdje.

Link to comment
Share on other sites

Prije je radio brundavo, a s novim remenom uopće ne radi? Da nisu možda fulali fazu i podrobili ventile u servisu nakon izmjene remena...

Link to comment
Share on other sites

Da, radio je brundavo prije zamjene. Ma ko zna sad kaj je bilo. Najzalosnije je kaj je remen mijenjan prije 90tkm i 2,3 god, a španer je pukao, što bi znacilo da ga vjerovatno nisu zamijenili u servisu kad su stavljali zupcasti (drugi majstor), al ajd sad ti to dokazi.

Link to comment
Share on other sites

U tome je i set zupcastog koji su zamijenili. Ko ce ga sad znat, ne mogu im uletit, e vi ste fulali fazu pa podrobili ventile..

Edited by homer
Link to comment
Share on other sites

Ima li ovaj motor hidropodizace i ako ima, da li bi trebalo i njih zamijeniti?

Link to comment
Share on other sites

Eto sad vidite zašto sam ja sam mijenjao set zupčastog, zašto sam dao 500 kn za alat i zašto sam kupio originalni set.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

1.4 16V ima hidrauličke podizače.

 

Gle ovako: auto je dovezen da radi brundavo, a nakon što su oni radili po motoru sad više ne radi uopće. Stvar je jasna kao dan, a to je da su nešto zeznuli i to moraju o svom trošku riješiti što su zeznuli.

 

99% sam siguran da su podrobili ventile i sad hoće da ti platiš njihovu grešku.

Link to comment
Share on other sites

Ma vrlo lako moguce, al ajd se sad ti svađaj i dokazuj s ljudima koji ti trebaju slagat taj isti motor.. Jel moguce da dok je jos bio zagrijan je radio, a sad nakon par dana nece? Ili bi svejedno trebao upaliti kad se stavi novi remen, naravno ak ventili nisu dobili do tad? Dal bi trebalo i hidropodizace mijenjat?

Link to comment
Share on other sites

Zna tko za hidropodizace? Ili jos bolje za neki solidan motor? Dado zvao sam ovog Krunu i on nema motor, a auto ivan ima 1.4 16v s navodnih 105tkm i varijatorom faze (pitao me dal mi taj treba il bez jer su navodno dolazili u oba oblika, a ja nisam imao pojma) i hoce 600€, a ne moze se ni probat jer nije spojen. To mi se cini previse love za rizik. Neznam kaj je najpametnije napravit, tj. ako bi ovo radilo kad se popravi nije problem, al ko ce garantirat da bude i ako bude, koliko dugo..

Edited by homer
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.