Jump to content

Usporedba rabljenih - molim mišljenje


morrak

  

18 members have voted

  1. 1. Koji je bolji za kupiti?

    • Crveni
      4
    • Pjeskasti
      8
    • Nijedan (molim argumentirati - hvala :))
      3


Recommended Posts

Gledam između ova dva scenica:

 

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-scenic-1.5-dci-106-ks-6-brzina-137000km-oglas-14965878

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-scenic-1.5-dci-panorama-koza-klimatronic-oglas-14746209

 

Oba sam provjerio i kilometraže su konzistentne kroz servisiranje u ovlaštenom servisu. Oba su iz austrije i imaju servisne. Nisam dobio točan izlist radova, ali ukratko niti jedan nema nikakvih bitnijih kvarova da je popravljano (bar ne u ovlaštenom servisu).

Oba kroz 20.000km očekuje veliki servis (na 160.000), makar razmišljam da to i odmah obavim pa da sam miran...

 

Pjeskastog sam vidio i palio. Nema pločice pa ga nisam vozio, ali rečeno je da će nabaviti dilerske da možemo do mog servisera da ga probam i da tamo na dizalici daju mišljenje. Pali bez problema.

Oprema (od onoga što ja smatram nadogradnjom na bazu):

- Hands free kartica

- Automatska klima

- Stakleni krov sa šiberom

- Ful elektrika (impulsni podizači, savijanje i grijanje retrovizora, itd.)

Sve gore isprobano radi (osim klime koju nisam palio)

 

Plusevi:

- Najjači 1.5 motor (78kW) (mišljenja 1.9 vs. 1.5 su razna... osobno bih radije 1.9, ali nisam našao pristojnog za normalnu lovu)

- Uredan i čist. Na stražnjem lijevom sjedalu ima točka od čika, ostalo bez fleke.

- Originalna boja (valjda, nisam primjetio nigdje razlike ni spoja...)

- Nemam dojam da je udaran

 

Minusi:

- Fali jedna kartica/ključ. U cijeni će nabaviti i kodirati drugi.

- Fali slovo I na gepeku

- puknuta je gumica za zaključavanje u sredini renault znaka na vratima gepeka (prekidač radi)

- Fali polica u gepeku

- Kuka

- Dosta izhaban stražnji branik od utovara/istovara - ko da se vuklo preko njega

- Fali antena (onaj dio koji se odšerafi)

- neke aftermarket felge prilično izderane po rubovima... (nije htio dodati 300€ za originale pa ih je vlasnik zadržao)

 

Prije prodaje obečava izraditi drugu karticu i nabaviti policu i antenu.

 

Motor i sve plastike su skroz čiste pa pretpostavljam da je oprano. Ja imam isti motor na Cliu 3 i daleko je od te čistoće - makar nigdje ne pušta ni kapi ulja.

 

Crvenog bi trebao sutra dobiti ponudu i detaljnije slike (sa slikama unutra), no očekujem da će biti nekih 300€ jeftiniji sigurno (oba sa svježom registracijom prilikom kupnje u cijeni).

 

Crveni je:

- godinu stariji,

- ima 4kW manje,

- brzinu manje,

- 5.000km manje

- ima bolje siceve (koža-tekstil) naprema samo tekstilu kod pjeskastog

- od opreme mi se ostalo čini isto - makar nemam slike crvenog iznutra pa mi je teško o tome dalje...)

 

Osobno mi se više sviđa, ali svi faktori su subjektivni (boja, bolji sicevi) - objektivno mi se čini da je bolje imati 6 brzina i godinu mlađi auto...

 

Crvenog nisam ni vidio ni vozio - 100km dalje u Koprivnici je.

 

Sad me zanima što vi mislite, koliki bi nudili za ta dva auta (od oglašene cijene)...

 

Unaprijed zahvaljujem na svim komentarima i preporukama.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • morrak

    14

  • mata73

    4

  • darko

    3

  • bikerbj

    3

Top Posters In This Topic

Koliko god bili dobri, bolji je redizain koji se moze naci za 500e vise. Zato je moj glas otisao na "nijedan"

Link to comment
Share on other sites

"Pjeskasti" mi ne bi ušao u izbor pa sam dao glas crvenom, ali i to je više napamet.

Možda je neutemeljeno, ali kuka i pohaban branik bi me odbili jer je vjerojatno bio mučen do krajnjih granica. Koliko je to dobro za motor i sam auto kao cjelinu - ne znam.

Kako izgubiš policu u gepeku?

Računaj i na druge felge/sređivanje istih ako voliš da to na nešto liči.

Link to comment
Share on other sites

Zanimljivo kako se nitko nije uhvatio onoga što se meni činilo najbitnijom razlikom: 6 brzina 2005. vs. 5 brzina 2004.

 

Auto za prvu ruku (i pod tezom moram kupiti nešto u idućih tjedan-dva) ide mojoj mami koja će vozikati sebe i neke druge odrasle članove familije na vikendicu 30ak km van zagreba, njezin odlazak na more i meni tu i tamo za negdje ako bi išao >100km jer je full prostraniji i udobniji od mog clia.

Felge bi vjerojatno zasad ostale takve s gumama do zime. Pitanje je da li bi se vozio preko zime (u kojem slučaju bi na njih išle nove zimske gume), a na ljeto bi uzeo neke originalne rabljene i nove ljetne gume. Zasad vizual ne igra u tom segmentu neku razliku - dok god su ravne, mogu biti i čelične.

 

Kuka mi je bila crveno svjetlo, ali znam po starom da u njemačkoj i austriji ljudi baš vole te kuke užasno... neki fetiš na tegljenje - prikolica, brodova, kampera i sl.

A opet, nitko ne zna - možda je dvaput korištena u 10 godina. Ja kad sam novi auto gledao sam planirao uzeti kuku ako zatreba nešto tipa iz bauhausa pa na prikolicu, a opet bi je vjerojatno dvaput u 5 godina koristio...

 

Kako srede policu? Ne znam, ali mamina astra koju je '95 kupila (isto uvoz) isto nije došla sa policom  :conf:  (isti je uspješno umirovljen prije nekoliko godina nakon 15+ godina u familiji)

 

@Grunf: Ne znam dal crveni ima ili ne kuku, ali sigurno mu bar toliko ide cijena dolje :)

 

@eto tako: Ovo mi je isto nategnuto jako jer je budžet predviđen 4000€ + registracija (zajedno max 4500€), a nisam nijedan redizajn dizel sa manje od 150.000km našao daje toliko jeftin (ni nakon cjenkanja). Slobodno nabaci primjer ak imaš neki takav.

P.S. Što je drukčije/bolje na redizajnu (pretpostavljam da pričamo o face-liftu, a ne Scenicu III)

Link to comment
Share on other sites

P.S. Osobno ne vidim neku razliku prije i nakon redizajna, ali bih rekao da je pjeskasti nakon redizajna jer po specifikaciji vidim da je to isti motor, ali su kod redizajna dobili 4kW (78kW umjesto 74kW)...

Link to comment
Share on other sites

Pjeskasti ili Champagne boja je lagani redizajn  Scenica phase 1, vizualna razlika je samo u stražnjim lampama (dio gdje se nalazi žarulja  žmigavca :) i žarulja rikverca je crveno a nakon redizajna taj dio je bijeli)   :blink:

 

 

Ako se odlučiš za kupovinu zlatnog traži da ti tiješ i gumicu ba znaku stražnjeg gepeka jer će te zezati zaljučavanje (to je ujedno gumb za  centralno zaključavanje) a obrati i pozornost na gumbiće na vanjskim kvakama (kad je auto zatvoren a ti si vani i stisneš taj gumb auto se mora zaključati).....

Link to comment
Share on other sites

6 brzina u odnosu na 5 i nije neka realna prednost. Po meni je to više marketing. Nekad je 5. bilo više razvučenih brzin, a sada je 6. zbijenih. Na kraju je razlika možda 100 okretaja na 130km/h, a moraš više saltati. Ja sam cak preskakao petu u Meganeu sa 130ks

Link to comment
Share on other sites

Hm.. Potrgana gumica i izgreban branik, gepek se otvara puno puta na dan... TAXI?

Link to comment
Share on other sites

Provjerena kilometraža, tako da sumnjam da je u 10 godina taxi napravio 132000km. Osim ako svake godine prije servisa nije skidao kilometre...

 

Našao sam taster s gumicom: 400kn Roca, 200kn s otpada, 30€ eBay tako da to nije problem :)

 

A kaj su oni vozili to nitko ne zna. Možda su jednom veš mašinu utovarivali i nisu pazili i izgrebali, a možda su stalno nešto vozikali...

 

Zanimljivo kako se to uopće ne vidi kad je gepek zatvoren. Baš sam slike gledao :-/

 

EDIT: Nije gumica za otvaranje gepeka (ona ispod vrata) nego na gumbu za zaključavanje (u sredini renault znaka)

Edited by morrak
Link to comment
Share on other sites

:D :D :D

rice legendo, a ovi "nasi" su kaj, hommade u Zagrebu u Baoticu , rade u trecoj smjeni nasi radnici i siguran si u kilometre i jos bolje, stanje auta ?

 

da vidite od mog tetka scenca, mogu dobro usporediti jer je auto 2004 godiste.1.9 motor, "service" svjetli vec godinu dana i tak se vozi, svugdje malo iskvrckan, sic vozacki vec malo dobio po rubu , i od cigrata koja rupica...a originalnih  ~115tisuca.

Prosjecna potrosnja 8l !

 

od ova dva , trebas vidjet tog crvenog uzivo prvo.Meni je kuka veeliki alarm, veliki.

Link to comment
Share on other sites

Ma bahati se frajer iz Koprivnice i ne želi ni slike bolje poslati. Za servisnu mi pročitati nema vremena "jer mu je to igranje", a danas je radni dan pa mu "posao stoji" dok samnom priča. Dapače, daje ga za 3300€ ali ja obavljam carinu i registraciju (po njemu je to 1000€ sve skupa, ali to niti mi se radi niti sam siguran u brojke...)

 

S takvima ne želim imati posla ni da mu je besplatan auto.

 

 

Moram nešto riješiti, a ne vidim ništa bolje na vidiku.

 

Ovaj pješćani će idući tjedan biti carinjen i regan na njegovu firmu i takav bi trebao ići za 4600€ (on tvrdi da se na tako kupljenog ne plaća nikakav prijenos onda kad ga prebacujem na sebe, dok ovaj za crvenog kaže ako ga registrira on da se plaća prijenos 5%). Uz to garantira da će izvana dopeljati drugi ključ (vani su navodno 70€ u servisu) da si ga nakodiram.

 

 

Mrzim kupovati aute pod vremenskom stiskom :(

 

 

EDIT: Oba sam danas gledao u servisnom programu. Kilometraže štimaju, ali ili nisu servisirani u ovlaštenom ili su servisirani u jednom od onih koji nije umrežen pa se ne vide radovi na serveru.

Edited by morrak
Link to comment
Share on other sites

ja sam kupio scenica sa kukom ali kuka je bila samo za ukras jer doslovce je nova....nikad korištena stoji u bunkeru u pretincu u svojoj kožnoj futroli....

Edited by bikerbj
Link to comment
Share on other sites

Eh, kad bi postojao način da se to provjeri... Ja se nisam ni sjetio pitati ga di mu je kuka (onaj dio koji se našerafi) :-/

Link to comment
Share on other sites

Od kuke prvo nastrada zamašnjak i lamela.

Moj stari ima kuku na svakom autu i sluzi za ukras.

Vidi se po potrošenosti same glave kuke i priključka za struju.

Link to comment
Share on other sites

neda mi se sad ići slikat ali kuka je ko nova....vidi se po glavi da nije teglila...

Link to comment
Share on other sites

Dobro, a ako je frajer zamjenio lulicu ili je niti nema (nisam pitao, ali mogući odgovori), kako točno izgleda istrošenost priključka za struju ili nešto drugo što mogu vidjeti?

 

Da li postoje indikatori istrošenosti lamele ili zamašnaka?

Link to comment
Share on other sites

neboj se .... ako je zamajac dobio čut češ lijepo rondanje iz pravca kvačila a i trza, lupa.....uglavnom neuobičajeni zvukovi....neznam ja to opisat ali prepoznat neispravno znam....hebiga nisam pisac....

Link to comment
Share on other sites

Priključak se vidi da li su pinovi novi, ili potrošeni i puni riseva od uključivanja.

Ako je euro kuka i ako je stalno bila priključena tj.uštekana nema puno hrđe u cijevi gdje se umeće.

Ako je pak tamo bila rijetko, unutar cijevi ima hrđe više.

Zamašnjak pri kretanju proizvodi vibracije koje se prenose na papučicu kvačila i ako je baš loš cijeli auto zavibrira pri kretanju.

Link to comment
Share on other sites

ak su im kilometri ili ti koji pisu ili samo pristojno skinuti (znaci do nekih 220tkm), u tim godistima nebi smjelo imati problema sa zamasnjacima .

Otkantaj ovog iz KC , on trazi jelena, a to dal ces ti za 1k€ napraviti sve potrebno neznas i nemoj se s tim igrat.

Koji frajer , on je kupio auto vani , dopeljo ga na slepi i sad bi za takvog uzeo 500-700€ nit oro nit kopo.

Link to comment
Share on other sites

pa ljudi dajte shvatite, auti koje dileri kupe vani i ovdje prodaju je 100% posao zarade.

Dakle, dileri vani kupuju aute na kojima će zaraditi a ne nekoga prvenstveno usrečiti sa odličnim autom a cijenom istom kao na našem tržištu ili jeftinijom. I vani auti u odličnom stanju su skuplji od prosjeka, tako da dileru nije u interesu kupiti takav auto, jer ga neće ovdje brzo prodati obzirom da će biti skuplji ukoliko i diler želi nešto zaraditi.

 

Tako da birati od dilera auto uvezen iz vana je čista utopija, radije ukoliko želiš takav auto, budi uporan u oglasniku, prati, i kada naleti odličan auto, prvi vlasnik, uredno održavan... to je onda to.

 

ja sam uzeo od prvog vlasnika, auto od prvog dana servisiran u ovlaštenom pa sve do prodaje (a garancija odavno istekla)

auto je bio u oglasu dva dana, čim sam ga vidio znao sam da bi to moglo biti to.

prijatelj mi slučajno zna voditelja servisa gdje je auto održavan i ušli u komp i sve mi je bilo jasno, to je bilo to.

 

a ovo uvoz, to voziš auto a pojma nemaš šta voziš,

naravno da sam svjestan da i na mojem autu može nešto riknuti, ali si na taj način sam prema sebi miran, 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Od kuke prvo nastrada zamašnjak i lamela.

Moj stari ima kuku na svakom autu i sluzi za ukras.

Vidi se po potrošenosti same glave kuke i priključka za struju.

I mam i ja kuku (euro s bravicom i ključem), montirana je čak 3 puta na auto od kada je isti u mom vlasništvu. :D

Link to comment
Share on other sites

Meni kuka kod odabira auta ne bi puno značila ako je sve ostalo ok.

Zato sam i napisao ovo prije jer ima ljudi koji je koriste 1-2x godišnje za lake prikolice, a ima onih koji je nikad ne koriste.

Šogor ima A6 i kad sam ga pitao jel kad koristio kuku veli on da je i nema.

Reko imaš tvorničku koju iz prtljažnika otvaraš.

Zino je ko registar kasa, jer ima auto 6g prvi je vlasnik i nije imao pojma.

Potpis na ovo od rodzonisa, dileri ne uvoze dobre aute jer su isti vani cijene skoro kao kod nas.

Edited by mata73
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.