Jump to content

1.9 120KS vs. 2.0 150KS


morrak

Recommended Posts

Zanima me razlika, tj. prednosti i mane oba iz iskustva korisnika:

- potrošnja (većinom grad, pola centar, pola ravno bez stajanja po slavonskoj)

- voznost (Grand Scenic)

- potrošnja ulja

- poznati problemi

- održavanje

i sl.

 

Može i iskustva s istim motorom na drugim autima (laguna, espace...)

 

Hvala!

 

 

Od onoga što sam čuo je da 1.9 voli papati ulje kod većih okretaja, da 2.0 ne troši ispod 8L i da 2.0 leti ko avion :)

Link to comment
Share on other sites

kod mene je 2.0 sličan. (laguna). Ispod 8.5 čistog grada ne računaj. problema nema, ima lanac, koji traje koliko i motor. 2.0 ide jako fino ali ne leti. meni uvijek potroši 2 crtice ulja unutar privih 2000km nakon servisa i tako stoji do slijedeće izmjene. izvan grada troši jako malo. na otvorenoj cesti troši  5-5.5l i to kad se normalno vozi. servis u ovlaštenom košta 2200kn.  u 2.0 ide između 6,6 i 8,5l jednog od najskupljih  ulja rn0720..

Edited by Martin
Link to comment
Share on other sites

1.9 ne troši ulje, po gradu potrošnja oko 8 litara na otvrenoj uz  upaljenu klimu 4,9l  :) 

Link to comment
Share on other sites

Imao 1.9 sa 120 ks u prethodnom autu i sada 2.0 sa 130 ks.

2.0 je daleko zivahniji, lakse se "vrti" i bolje "dise" jer ima 16 ventila.

Nijedan motor mi nije trosio ulje od zamene do zamene, iako su imali/imaju solidne kilometraze.

 

Ne znam odakle ti da 2.0 ne trosi ispod 8 litara, osim ako ga ne vozis konstantno iznad 160 km/h.. Po mom iskustvu, i na slicnim relacijama, trosi 0.3 litre vise u odnosu na 1.9 sa 120 ks u gotovo 300 kg tezem autu.

 

1.9 je odlican motor, pogotovo varijanta sa 130 ks. 2.0 se pokazao iznimno izdrzljivim, bez nekih serijskih mana, izuzev slabijih lezajeva, pogotovo na modelima sa 175/180 ks do kraja 2008. godine. Nakon toga su izmenjeni.

Takodje, prve serije tih jacih varijanti su imale "bug" da im se pojavi minimalna pukotina na glavi motora debljine vlasi kose, obicno izmedju sedista ventila. Kasnije je i to otklonjeno.

1.9 sa 120 ks je imao problem sa turbinom, ali to  je bilo izrazenije na varijantama koje su isle u kratki megane i lagunu, sa 270 Nm. Varijante koje su isle u grandtour i Scenic (sa 300 Nm) su uglavnom bile postedjene tih problema.

Takodje, umeli su i lezajeve na radilici da obrnu, u prvom redu zbog dugih servisnih intervala od 30.000 km i ulju koje to nije moglo da proprati. Nakon izmena u sistemu podmazivanja i promena izmedju ostalog i na bypass ventilu uljnog filtera (ne secam se tacno detalja, ali mi to stoji u glavi), to se znatno redje desavalo.

Ako ides na 1.9, neka bude 130 ks. Ako ides na 2.0, 130 ili 150 ks u tim prvim godistima proizvodnje, mada se varijanta od 130 ks nije pojavila do 2007, a mislim da u Scenic nije ni isla (cak sam siguran da nije).

Link to comment
Share on other sites

2.0 dci ulijem cca 3 dcl ulja na 15.000 km.

 

Na moru mi je maksimalno trosio po kratkim relacijama, brdima, 7.3 l.

Potrosnja na otvorenom:

 

post-7258-0-14073700-1428732059_thumb.jp post-7258-0-05922000-1428732072_thumb.jp

Edited by njambrosic
Link to comment
Share on other sites

Jel istina da 2.0  250KS ima lanac, pa stoga nema velikog servisa?

Link to comment
Share on other sites

Želiš reći 2.0 -150, 173, 175 i 180ks?

Oni imaju lanac koji se u pravilu ne mijenja.

Imao sam prije 1.9-120KS koji od servisa do servisa nije tražio dopunu uljem, tako da su to besmislice.

Link to comment
Share on other sites

A kaj se radi na tom motoru (M9R ako se ne varam)?

 

30tkm ulje, filter ulja, filter motora

120tkm filter kabine

160tkm set kanalnog remena, antifriz

Edited by morrak
Link to comment
Share on other sites

Osobno fikter klime godisnje mijenjat kakvih crnih 120ooo.

Link to comment
Share on other sites

Ulje na max 15.000km. Ja mijenjam na 7-10k km. Antifriz sam mijenjao nakon 4g. Filter klime svake godine obavezno kao i filter nafte i zraka. To je osnovno i košta 300kn. Ne znam točno za kanalni da li je 5 ili 6g.

Motor nije zahtjevan i ne troši ulje. Ulja ide 7.5L i to je prije bio trošak od 900kn. Sada je oko 500kn+ filter ulja.

Potrošnja nije velika za 180KS, npr. Dusseldorf -ZG, 1150km, došao sa jednim rezervarom sveukupno sa stajanjem za 10h. Prosjek 5.7L

Naravno voli on potegnuti više što si brži, obično mi je potrošnja oko 6.5L, ali u grad gotovo da ne idem.

Link to comment
Share on other sites

Dobro, nije 180 nego 150KS, ali ostalo stoji. Intervali su iz službene specifikacije. Naravno da svake godine idu svi filtri i ulje.

 

Svi pričate o promjeni filtra goriva svake godine, ali meni tvrde na Cliu da je filter goriva 500+kn zamjenski (1.5 63kW) pa ne znam kako bi to mijenjao svake godine...

Link to comment
Share on other sites

Ako neces auto gusiti u gradskoj voznji, mozes mjenjati svakih 15 tkm i bez brige si. Sve ostalo je pretjerivanje. O ulju govorim i uljnom filteru. Svi ostali jednom na godinu. Ja npr mjenjam filter klime i goriva svaki drugi servis, cca 30 tkm i to mi izadje malo manje od godine i pol.

Edited by njambrosic
Link to comment
Share on other sites

Dobro, nije 180 nego 150KS, ali ostalo stoji. Intervali su iz službene specifikacije. Naravno da svake godine idu svi filtri i ulje.

 

Svi pričate o promjeni filtra goriva svake godine, ali meni tvrde na Cliu da je filter goriva 500+kn zamjenski (1.5 63kW) pa ne znam kako bi to mijenjao svake godine...

 

Ima različitih snaga motora 2.0dci, ja navodim za moj koji je takve snage.

Kod tebe se mjenja filter sa kučištem kao na Megane-u i to je cijena koju si ti naveo.

Na 2.0dci mjenja se samo uložak filtera i cijena je od 90-150kn ovisno o proizvođacu.

Link to comment
Share on other sites

samo na 1.5dci je tako da se mijenja cijeli, i na 1.9 se mijenja samo patrona 

Link to comment
Share on other sites

da se kojim slučajem u 2.0 dci ne stavi rn 0720, što bi se desilo? problemi s dpf-om ili još nešto?

Link to comment
Share on other sites

da se kojim slučajem u 2.0 dci ne stavi rn 0720, što bi se desilo? problemi s dpf-om ili još nešto?

Mislim da se ljudi previše straše oko dpf-a i korištenja rn 0720 norme. Ako je motor ok i normalno se koristi svako dobro C3 ulje ce dobro odraditi posao.

Ja vec 4,5 god i 85000 km koristim motul x-clean 5w40 C3 ulje i nema problema. Samo se jednu zimu upalila lampica jer je nekoliko puta prekinuta regeneracija i nakon 15-ak min u trećoj i 65-70 km/h se ugasila.

Poznanik vec 60-ak tkm koristi neko mobil 5w30 C3 ulje jer dugo servisira sve aute u meštra koji radi s mobilom i nikad problema. Oba dva motora su 1,9 dci 96 kw jedan g scenic a drugi megane

Link to comment
Share on other sites

Jučer sam prvi puta vozio Grand Scenica II 1.9 i moram priznati da je malo trom za auto sa 120KS. To je u omjeru snaga/težina malo jače nego moj Clio (1,5t 120KS (80 KS/t, 300Nm) vs 1,15t 85KS (74KS/t, 200Nm)), ali ni približno jednako brzo ne ubrzava :(

 

Morat ću probati tog od 150KS očito :p

Edited by morrak
Link to comment
Share on other sites

Mislim da se ljudi previše straše oko dpf-a i korištenja rn 0720 norme. Ako je motor ok i normalno se koristi svako dobro C3 ulje ce dobro odraditi posao.

Ja vec 4,5 god i 85000 km koristim motul x-clean 5w40 C3 ulje i nema problema. Samo se jednu zimu upalila lampica jer je nekoliko puta prekinuta regeneracija i nakon 15-ak min u trećoj i 65-70 km/h se ugasila.

Poznanik vec 60-ak tkm koristi neko mobil 5w30 C3 ulje jer dugo servisira sve aute u meštra koji radi s mobilom i nikad problema. Oba dva motora su 1,9 dci 96 kw jedan g scenic a drugi megane

C3 je low saps ulje, tako da nema velike razlike. Problem je kad se krkne full saps 5w40 i ostavi u motoru 30 tkm.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.