Jump to content

swap motora !?


dario radić

Recommended Posts

Posto se ova tema nigdje ne spominje,rijetko tko zna u potpunosti to odraditi da funkcionira a i oni koji znaju cuvaju informacije kao zmija noge.

Zanimaju me potrebne stvari za recimo ubaciti motor clia sport u thaliu,ono sto se spominje je motor getriba i instalacija...

Sto je recimo sa stvarima tipa poluosovine,vilice,glavcine s diskovima,sto od stvari pase a sto ne i koje dodatne stvari idu uz ono sto se svugdje spominje?

Sto je s abs-om i ostalom opremom koju clio sport ima a moja thalia nema?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dalibor s

    14

  • twingara

    9

  • dario radić

    7

  • MilosB

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Trebaš kupiti razbijenog sporta ili komplet sve komponente...motor, mjenjač, instalacije, komplet ovjes s kocnicama. Ako samo uvališ motor unutra - neces se dugo voziti.

Link to comment
Share on other sites

Jako je puno posla, eventualno se isplati ako izvana možeš za siću dovuć nekog naguženog odpozadi za swap kompletne mehanike...

Edited by N3n0
Link to comment
Share on other sites

Kakvog clia sport?razbijenog 5 puta koji je promijenio 8 vlasnika,uostalom thaliu sport nitko nema :)

Znam da bi najbolja opcija bila kupiti razbijenog,ali to je vec malo teze za nac,pa me zato zanima sto pase a sto ne...

Gore mi je bilstein ovjes sa eibach oprugama...vece kocnice,tako da mi jos fali motor,koji bi bio prikladan

Link to comment
Share on other sites

Nije to tek tako... Thalia je clio sa guzicom. E pa tebi treba cijeli prednji dio clia koji je siri, jace slozen itd. I moj savjet ti je kupi zguznutog clia, a ako ti je to tramak kupi sve djelove odvojeno ali opet moras imat sve sve.

Eto i najgluplja stvar, poluosovine npr, ako uzmes motor i mjenjac, sta mislis da mos svoje poluosovine koristit? Pa puknit ce nakon 500km.

Link to comment
Share on other sites

Složio ja jednog Clia samo swap motora, bez ovjesa i svega ostalog. Poluosovine su bile od 1.2 i meni nisu pukle. Da li će nekom drugom puknut ne znam. Instrument tabla će ti možda i radit, ako je motor na thalii 16v. Ako je vulgaris 1.2 neće sigurno radit. ECU trbaš otključat. Radit će i bez abs, air baga i ostalih sranja, ali će svjetlit lampice. Ostalo ti paše bez neke velike kemije. Ako ćeš slagat, detalje slobodno pitaj. Ako znaš podesit običan ovjes, možeš ga dobit da bude skoro kao od sporta. Što se tiče kočnica, na cesti tako ionako nećeš nikad kočit toliko koliko može podnijet sportova kočnica.

Ovjes sam po sebi i nije neko usko grlo, ali poluosovine bi trebalo nabavit barem od nekog dizela, da nisu baš one najjadnije od 1.2. Dizeli su znali obično imat malo jače poluosovine, kakve su na cliu ili thalii dizel na znam.

Edited by cerozg
Link to comment
Share on other sites

Sve to stoji, ali na kraju sta imas? Poluproizvod za kojeg se treses kad ce nesto puknit, kad ce kocnice izdat, pola instrumenata ili ne radi ili radi bezveze itd

Link to comment
Share on other sites

Vecinom ljudi slože poluproizvode da, ali ima i onih što slože kako treba, kvalitetno...stvar je volje, znanja, vremena i novaca...

Odmah obeshrabrujete čovjeka...takva slaganja su totalno neisplativa ali s druge strane ako netko uživa u tome zašto ne...Dario sve se da složiti samo što je to veliki posao za koji trebaš odvojiti puno novaca i vremena ako želiš da bude kako treba...ako misliš krpati onda nemoj ni počinjati...

Link to comment
Share on other sites

cerozg,imam tablu od sporta gore vec,nemam abs,esp ni klime.

kocnice su stavljene od clia 1 1.8 16v celjusti i diskovi,znaci stvar klapa ako ide motor i getriba od sporta a poluosovine moje ostanu,moje glavčine i moje kočnice skupa sa ovjesom.

 

koliko znam mostovi su isti,razlika je u balans stangi i vilicama i velis da sve moje pase na motor i getribu od sporta.

 

kakva je kemija sa strujom?znam da se treba riješiti kod kljuca sa sportovog kompa...

Link to comment
Share on other sites

S obzirom da sam krovirao 197-icu, a još uvijek imao twinga 16V, isto sam došao na ideju da u twinga prebacim motor jer je bio u savršeno dobrom stanju. Na 197-ici je sve bilo ok ali dovoljno oštećene limarije da je proglašen totaliziran. Vidio sam na netu neki twingo iz Slovenije s motorom od 197 i vidim da se to može odraditi, i već raspravljao o cijeni radova ali sam se na kraju ipak zbrojio i odustao. Ne mogu nigdje nać sliku tog auta.

Uglavnom, imao sam puni kasko, dobio hrpu para i otišao po drugi auto.

 

Stvarno bi bilo lijepo imati takve autiće ali za to treba imati dosta novaca, a glava je svakako u torbi jer ne znaš kaj sve može proć krivo pa si dobro razmisli prije nego kreneš u takve pobjede. Dosta ljudi je trpalo raznorazne prerađene motore, fergazere i turbine po stojadinima, yugićima i sličnima prije nego se dokopalo pravih auteka tak da znaju kaj sve može krenut krivo.

Link to comment
Share on other sites

kocnice su stavljene od clia 1 1.8 16v celjusti i diskovi..

 

 

To si od mene uzeo ako se ne varam, znači još je živo?

Link to comment
Share on other sites

da,da od tebe,jos su gore one plocice,celjusti i diskovi,sve funkcionira vec 40 000-ak tisuca km,samo sam celjusti u plavo pofarbao...

Link to comment
Share on other sites

Da si se javio prije imao sam ti sve za swap. Za cijenu od 1000 eura. Sad sam masinu prodal, a imam sve ostalo. Nađi motor i ostalo riješimo.

Link to comment
Share on other sites

da,da od tebe,jos su gore one plocice,celjusti i diskovi,sve funkcionira vec 40 000-ak tisuca km,samo sam celjusti u plavo pofarbao...

 

Super :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

fico 197,tvoj oglas me zagrijao da otvorim temu...samo eto ti si dio dijelova rijesio...

 

a sta imas kompletnog clia 172 ili?

Link to comment
Share on other sites

Da, bio je karamboliran. Nazovi na mob pa ti sve objasnim

Link to comment
Share on other sites

Složio ja jednog Clia samo swap motora, bez ovjesa i svega ostalog. Poluosovine su bile od 1.2 i meni nisu pukle. Da li će nekom drugom puknut ne znam. Instrument tabla će ti možda i radit, ako je motor na thalii 16v. Ako je vulgaris 1.2 neće sigurno radit. ECU trbaš otključat. Radit će i bez abs, air baga i ostalih sranja, ali će svjetlit lampice. Ostalo ti paše bez neke velike kemije. Ako ćeš slagat, detalje slobodno pitaj. Ako znaš podesit običan ovjes, možeš ga dobit da bude skoro kao od sporta. Što se tiče kočnica, na cesti tako ionako nećeš nikad kočit toliko koliko može podnijet sportova kočnica.

Ovjes sam po sebi i nije neko usko grlo, ali poluosovine bi trebalo nabavit barem od nekog dizela, da nisu baš one najjadnije od 1.2. Dizeli su znali obično imat malo jače poluosovine, kakve su na cliu ili thalii dizel na znam.

 Ovo boldano se lako prekardasi jer to ipak nisu neke ludjacke kocnice tako da se relativno lako dode do pregrijavanja, iako uz puno zabave. Po meni bi trebalo stavit neke dobre plocice i onda je ok, jer ipak su dobre kocnice i ovjes osnova svega, bez toga nema smisla ista raditi.

 

Ako ces to slagati zelim ti puno srece i uspjeha ali racunaj da ce ti trebati hrpa love da se to slozi kako treba, bez fusanja.

 

I sam sam to htio slagati u svog karavana, ali sam ja htio sve po PSu da znam sta imam i da me sluzi pa je racunica dosla do zanimljive cifre koja je u tom trenutku bila previse.

Link to comment
Share on other sites

A sretno sa projektom. Bolje ti je pričekat koji dan da se Goranu šta pokvari, pa će ti prodat svoga džabe :p

Link to comment
Share on other sites

Pa nisam jos poceo nista,samo se raspitujem trenutno,treba sve prvo u glavi i na papiru posloziti,pa cu onda odluciti...

Sutra cu ficu197 nazvati pa cemo vidjeti...

Link to comment
Share on other sites

Clio nece na prodaju, u njega ce kavez ili cu ga zapalit, tako da ne racunas na moje dijelove ;-)

Link to comment
Share on other sites

cerozg,imam tablu od sporta gore vec,nemam abs,esp ni klime.

kocnice su stavljene od clia 1 1.8 16v celjusti i diskovi,znaci stvar klapa ako ide motor i getriba od sporta a poluosovine moje ostanu,moje glavčine i moje kočnice skupa sa ovjesom.

 

koliko znam mostovi su isti,razlika je u balans stangi i vilicama i velis da sve moje pase na motor i getribu od sporta.

 

kakva je kemija sa strujom?znam da se treba riješiti kod kljuca sa sportovog kompa...

 

Na mostu trebaš izbušit jednu rupu za četvrti nosač motora-onaj lijevo dolje od mjenjača. Poluosovine bi trebale pasat na sportov mjenjač. Ako ti radi sportova tabla, onda samo daj deimobilizirati ecu i vro vjerojatno će ti radit sa sportovom instalacijom. Imaš dosta sitnica kojih se možda ne sjetim odmah. Trebaš na primjer crijeva za gorivo, gas sajlu, auspuh sa prirubnicom za granu, hladnjak vode sa ventilatorom, instalaciju sa ecuom i kutijom osigurača. Ako nemaš farove sa lećama neće ti pasat prednji dio instalacije. Trebaš i crijeva od vode, kutiju filtera zraka. I tak, to je otprilike to. Stavi na papir pa razmisli. Atest zaboravi, to ti neće proći sigurno.

Link to comment
Share on other sites

moze proc atest.. kao primjer evo ne bas tako davno atestiran Hyundai accent, 1.3 55kw i ubacen 2.0 turbo i atestirana snaga je 112kw..

 

IMG_0517.JPG

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.