Jump to content

swap motora !?


dario radić

Recommended Posts

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dalibor s

    14

  • twingara

    9

  • dario radić

    7

  • MilosB

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nešto konkretno čovjeku niste znali reći, ali ste zato u laprdanju prvaci svijeta.

 

Naravno da na atestu neće proći, ako nema debeeeelu vezu.

Link to comment
Share on other sites

prolazi bez problema i motor koji nikad nije bio serijski u tom autu

kao i motor od sasvim druge marke auta

naravno ukoliko je sve napravljeno kako treba

popraceno fotografijama napisan elaborat.

ukoliko misliš samo ubaciti duplo jaci motor ostaviti mjenjac poluosovine

kocnice to ti nitko nece atestirati veze tu nema nikakve

Link to comment
Share on other sites

Ako čovjek želi to učiniti i ima volje, vremena i ostalo, zašto ne, pogotovo ako se drži pravila struke tj. mehanike itd., pa nije auto space-shutlle, odvrni-zavrni itd. Na auto-otpadima možeš naći sve, pogotove ove vani možeš zvat i pitat da li imaju sve što treba, recimo u Francuskoj imaš samo Reanult-cass- ove gdje imaš po modelima uredjene boxove, šetaš se kao u šoping centru i uzimaš dijelove koje ti trebaju ili pitaš što ti treba i odeš na kasu i platiš.

Ljudi rade svakakva vozila pa dobiju atest, zašto netko tko može ne bi apgrejdo motor istog modela?

Link to comment
Share on other sites

Ide atest bez problema. Evo, upravo se čekaju papiri od kolege za hondu civic sa 1.6 na 2.0 v-tec.

Link to comment
Share on other sites

Postoji li thalia 2.0 16V? Mislim da atest otpada

Pa zato i postoje atesti. :) ...da se nešto što ne postoji u originalu provjeri i atestira.

;)

Može se atestirati ali stvarno nisam znao da postoji netko tako uporan i spreman izdvojiti toliko vremena, novaca i živaca da bi imao srce Clia sport u karoseriji Thalije.

Link to comment
Share on other sites

Po meni bi bilo jednostavnije na clia sporta nadovarit zadnji kraj od thalije :-P

Link to comment
Share on other sites

to misliš

bilo bi kompliciranije za atestirat.

ako nema varenja rezanja po karoseriji i prepravki nosaca motora

da sve paše na vidu najlakše atestiraš.

 

Postoji li thalia 2.0 16V? Mislim da atest otpada

ne postoji niti serijski golf 1 ili 2 sa motorom vr6 pa ih imaš atestiranih

Link to comment
Share on other sites

Mislim da bi atest prosao bez vecih problema,samo da se cijela mehanika prebaci od sporta...

Nisam stigao ficu nazvati,ali sutra cu vjerovatno...pa cemo vidjeti,uglavnom kemiju bez prebacivanja svega kompletnoga sa sporta necu ni pocinjat...

Link to comment
Share on other sites

Pratim sa zanimanjem...  :cool:

Link to comment
Share on other sites

za atest je kako ce se kome dignut, kolega sad ima problema s leonom 1.9 da ne moze regat vec 3 mjeseca jer ga vracaju, jer je s cupre ispuh  (samo zadnji lonci) i branike, stavio, xenon tvornicki (bez oem ballasta) i maknuo ruckicu na gepeku i stavio samo na gumb iz kabine, 18" felge i malo spusten, znaci sve kao cupra sto se izgleda tice... sve ugradjeno u ovlastenom jer je imao neku prometnu i dobio dobre pare pa htio pocastit auto, slikali su x puta i vracali ga i nedaju... na kraju je morao sve kupiti originalno novo ... nesto je i nasao polovno

Link to comment
Share on other sites

za atest je kako ce se kome dignut, kolega sad ima problema s leonom 1.9 da ne moze regat vec 3 mjeseca jer ga vracaju, jer je s cupre ispuh  (samo zadnji lonci) i branike, stavio, xenon tvornicki (bez oem ballasta) i maknuo ruckicu na gepeku i stavio samo na gumb iz kabine, 18" felge i malo spusten, znaci sve kao cupra sto se izgleda tice... sve ugradjeno u ovlastenom jer je imao neku prometnu i dobio dobre pare pa htio pocastit auto, slikali su x puta i vracali ga i nedaju... na kraju je morao sve kupiti originalno novo ... nesto je i nasao polovno

Upravo to.... zato sam i napisao ono gore... sve se moglo prije, danas sve manje!

Link to comment
Share on other sites

Postoji li thalia 2.0 16V? Mislim da atest otpada

 

Ne postoji ni R4 2.0 16V pa je ipak atestiran.

 

post-14075-0-29637100-1430824943_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Ne postoji ni R4 2.0 16V pa je ipak atestiran.

 

attachicon.gifR4 RS.jpg

isuse boze, na sta ovo lici?

Link to comment
Share on other sites

Po meni bi bilo jednostavnije na clia sporta nadovarit zadnji kraj od thalije :-P

 

Predlažem ovo kao komentar/savjet godine! hahahah mamune jedan oplaka sam hah

Link to comment
Share on other sites

Sve se moze atestirati ako je napravljeno kako treba.

Ja sam na motor atestirao sirinu guma kakva nikad nije dolazila iz tvornice, bocni nosac tablice, mini zmigavce koji imaju oznaku za eu normu.

Sve je kod prerade bilo dokumentirano, taj i taj tip metala na nosacu, takvi sarafi s maticama, osvjetljenje tablice, kod atesta poslikano i platis lovu i mozes registrirat uredno.

Link to comment
Share on other sites

dal si ti procitao moj post ? 

 

usput, kad si to radio ? 

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Procitao sam, procitaj ti i moj jos jednom. Atest je napravljen pred tjedan dana. Preradu radila firma TR Bikes iz Varazdina, imaju dozvolu drzavnog zavoda za mjeriteljstvo za proizvodnju motocikala, dakle mogu ti od nule napraviti kaj zelis. Naravno sto se tice motocikala.

Na temelju atesta sve je upisano u knjizicu i mogu se vozit kud god zelim bez bojazni da mi netko radi probleme na granici i slicno.

A kad sam se u svojoj stanici za tehnicki raspitivao o bocnom nosacu tablice - to se ne moze! Qrac.

Kako je motocikl vozilo na dva kotaca vrlo lako izlozeno padu, a promijenio sam dimenziju straznje gume, i to uredno upisao, ne vidim razloga za preradu na autu da ne bude atestirano ako je napravljeno kako spada.

Link to comment
Share on other sites

oke onaj prvi detalj jako mijenja stvari, a takvih je jako malo. 

al evo u mom slucaju nemoze atestirat tvoricke dijelove stavljene u ovlastenom servisu. dal ga hebu ili sta neznam al nije uspio. 

Link to comment
Share on other sites

Tu je i problem, sto mu u cijeloj prici ovlasteni nece pomoci ni pri jednom koraku jer se oni time ne bave.

Tak da sam se upucivat u nesto, svakako bolje ne.

Link to comment
Share on other sites

Nisam htio ispasti nesto pa nisam niti otvorio topic ali eto netko je to napravio pa je ispao pun pogodak. 

Uglavnom, 

 

http://www.ebay.com/itm/2008-Renault-Megane-Sport-F1-230-2-0-TURBO-ENGINE-F4R-774-6-Speed-Petrol-R26-225-/321641070278?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4ae34d3ec6&vxp=mtr

 

imam i drugi motor no oni mi jos nisu odgovorili.

 

http://www.ebay.com/itm/2007-RENAULT-MEGANE-225-2-0-TURBO-PETROL-ENGINE-F4RT774-CODE-MOTOR-MOTEUR-/231460347913?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item35e41ca009&vxp=mtr

 

zapoceo pregovore, cekam dodatne informacije oko ovog motora od ljudi iz Salvage Kings (UK)

 

ono sto me  mori, da li bi taj motor odgovarao prostoru? koliko vidim ima dovoljno prostora i jos k tome bi isao i plin van.

nakon toga dolazi na red getriba i ostali dijelovi koji se moraju prilagoditi motoru. 

 

tek na kraju bi isli prema narudzbi izradjeni branici i pragovi. 

 

Uglavnom cilj je (bez obzira kaj ima straznja vrata) napraviti ono sto imam pod interest u profilu.

 

Ako imate vremena molio bih par misljenja i odgovora jer ako ovo uspije, nakon svih troskova i radova oko njega, pristupiti cu na kickstarter jer zelim da i oni ljudi koji nemaju rs (sluzbeno) barem imaju repliku ali kvalitetnu repliku a ne nekakav skart. 

 

poz

Link to comment
Share on other sites

podrzavam totalno :D

Link to comment
Share on other sites

oke onaj prvi detalj jako mijenja stvari, a takvih je jako malo. 

al evo u mom slucaju nemoze atestirat tvoricke dijelove stavljene u ovlastenom servisu. dal ga hebu ili sta neznam al nije uspio. 

jasno da nemože

oni su prodali djelove naplatili i boli ih briga.

prije nego li išta ideš raditi nazoveš cvh i pitaš i objasniš sve sta želiš napraviti na autu

i šta treba napraviti da bi se to atestiralo.

kad si gotov onda ideš na atest i prolazi ga 100%.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.