Jump to content

Servis Megane III-1.6-16V


schumi89

Recommended Posts

Video je zanimljiv, ali takve usporedbe bi trebalo raditi s više brandova i onda usporediti zapravo.

Sve ovo su zapravo neke sitnice koje odlikuju svakog proizvođača.

Link to comment
Share on other sites

Da, i radi se o konkretnim modelima pumpe. Na nekim drugim modelima se problem javlja s kompozitnim rotorima.

Link to comment
Share on other sites

Meni je najbitnije da sve to radi kad se montira i to je zakon :)

Iako u sve se mora ukalkilrati i to da auto što je stariji i s više kilometara, ništa više nije isto,

jer i ostale komponente imaju više zazora, zamora materijala itd te općenito svi dijelovi su više razlohani, da se tako izrazim

i teško je za očekivati da bilo koji/čiji rezervni dio traje jednako kao i kada je vozilo izašlo novo iz tvornice.

Link to comment
Share on other sites

Pa kaj bi ja rekao na ovo...91tkm, 5 godina, naravno da još ne idem na veliki servis, koji će biti u planu na oko 110tkm...ili se ja varam??

Link to comment
Share on other sites

Da, ali što piše u tvojoj knjižici održavanja?

Čovjeka buni to što je napisano 4 godine ili 60.000 km dok kod drugih vozila je to na višim razinama.

Link to comment
Share on other sites

E pa sada ću je škicnuti, tj. kada dođem doma, ajde ti pukni ovdje ponudu za dijelove za mega 3, sve isto kao i kod kolege, 81kw, kada već imamo topic, pošto se bližim kilometraži....jelte :)

 

Tvoja preporuka, veliki servis, iz iskustva :)

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

Može, to sutra javim, jer sad završavam narudžbu, a trebao bih broj šasije svakako zbog OE programa u kojem je br šasije polazna točka,

a ako nema broja šasije pri ruci, može i broj tablice vozila pa mogu vidjeti i po tome. (može i na PM).

Pa da onda ponudim ono što bi trebalo biti sigurno na autu po Renault programu ;)

Link to comment
Share on other sites

Sve ti poslah pa stavi i tu da se vidi kaj treba :)

Link to comment
Share on other sites

Vidjeh! Hvala i budem :)

Link to comment
Share on other sites

Evo me! Još od jučer to radim, ali stalno nešto drugo uleti, a ovo je ipak bilo malo manje žurno ;)

 

Pa evo, za Megane III, 1.6 16V, K4M838

 

- Brtva čepa kartera, OE broj 110265505R:

SASIC 1640540 = 3,00 Kn/1kom (ima za odmah)

 

- Filter ulja, OE broj 7700274177:

RENAULT Original 7700274177 = 45,00 Kn/1kom (ima za odmah)

PURFLUX LS218 = 34,00 Kn/1kom (ima za odmah)

MECAFILTER ELH4196 = 34,00 Kn/1kom (ima za odmah)

MANN W75/3 = 38,00 Kn/1kom (uvoz)

 

- Filter zraka, OE broj 8200820859:

RENAULT Original 8200820859 = 82,00 Kn/1kom (ima za odmah)

MANN C25115 = 106,00 Kn/1kom (uvoz)

PURFLUX A1314 = 105,00 Kn/1kom (uvoz)

MECAFILTER ELP9284 = 106,00 Kn/1kom (uvoz)

 

- Filter goriva (ako ga ima), OE broj 7700845961: (isključivo nudim samo plastične izvedbe filtera)

MANN WK6002 = 79,00 Kn/1kom (ima za odmah)

MECAFILTER ELE6015 = 54,00 Kn/1kom (ima za odmah)

 

- Filter kabine s aktivnim ugljenom, OE broj 272774936R:

MANN CUK1629 = 145,00 Kn/1kom (ima za odmah)

 

- Set zupčastog remena S pumpom vode (natezač, klizač, pumpa vode i zupčasti remen):

SKF VKMC06021 = 1.020,00 Kn/set (uvoz) (s čepovima bregastih)

 

- Set zupčastog remena BEZ pumpe vode (natezač, klizač i zupčasti remen), OE broj 130C13191R:

RENAULT Original 130C13191R = 885,00 Kn/set (uvoz) - bez čepova bregastih (čepovi posebno = 47,00 Kn/2komada)

SKF VKMA06021 = 711,00 Kn/set (uvoz) - s čepovima bregastih

GATES K025671XS = 697,00 Kn/set (uvoz) - s čepovima bregasith

INA 530041510 = 635,00 Kn/set (u dolasku) - s čepovima bregastih

 

- Pumpa vode (pojačana/reinforced version), OE broj 210105296R:

SKF VKPC86416 = 338,00 Kn/1kom (uvoz)

HEPU P842S = 332,00 Kn/1kom (uvoz)

GRAF PA1043 = 305,00 Kn/1kom (ima za odmah)

 

- Varijabilna remenica bregaste, OE broj 7701478505:

RENAULT Original 7701478505 = 900,00 Kn/1kom (ima za odmah)

 

- Set kanalnog remena (natezač i kanalni remen), OE broj 117203694R:

SKF VKMA36055 = 550,00 Kn/set (uvoz)

GATES K026PK1203 = 525,00 Kn/set (uvoz)

--------------------------------------------------------------------------------------------------

* pojedinačno elementi iz seta kanalnog remena:

 

- natezač kanalnog remena, OE broj 117509654R:

SNR GA355.15 = 380,00 Kn/1kom (ima za odmah)

 

- kanalni remen, OE broj 117205191R:

HUTCHINSON 1200K6 = 97,00 Kn/1kom (ima za odmah)

SKF VKMV6PK1199 = 92,00 Kn/1kom (ima za odmah)

GATES 6PK1203 = 96,00 Kn/1kom (uvoz)

DAYCO 6PK1200 = 73,00 Kn/1kom (uvoz)

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

I sad ona čitaba o uvijetima ponude :D

 

Navedene cijene su s uračunatim PDV-om te na njih nema dodatnih popusta (jer su već diskontne) i odnose se na gotovinsko plaćanje,
a platiti se može gotovinski u trgovini ili putem interneta odnosno općom uplatnicom.
Plaćanje karticom ide samo na jedno provlačenje i cijene se u tom slučaju uvećavaju za cca od 4-7%.
Ako se roba treba slati na adresu, trošak otpreme se zaračunava po težini, veličini i broju paketa.
Roba se šalje kurirskom službom od vrata do vrata!
 
Roba koja se naručuje direktno iz uvoza posebno se provjerava za rok isporuke.
Roba nije rezervirana i podložna je daljnjoj prodaji bez prethodne najave.
 
Isto tako Vas molim da javite (ukoliko bi došlo do realizacije) kako bi se roba plaćala (gotovinski u trgovini ili putem interneta) i preuzela
radi izrade dokumenta/računa ukoliko bi se išlo u realizaciju narudžbe.
 
Za sada toliko i u slučaju bilo kakvih dodatnih pitanja stojim na raspolaganju.
 
Lijep pozdrav!
 
Anđelko Nizek
 
 
LAGEROS d.o.o.
 
A.K. Miošića 52
10410 Velika Gorica
Hrvatska - Croatia
T: +385 1 622 1 223
F: +385 1 626 0 010
E: lageros1@lageros.hr
w. http://lageros-auto-moto.webs.com
Link to comment
Share on other sites

Da, i radi se o konkretnim modelima pumpe. Na nekim drugim modelima se problem javlja s kompozitnim rotorima.

Evo radi se konkretno o ovoj pumpi. Pogledaj kako su lopatice robusno izvedne, ne kao kod pumpe za BMW gdje su lopatice spajane točkastim varenjem. Na ovoj pumpi impeler je izliven u jednom komadu.

 

http://www.metelli.com/en/dettaglio.php?c=24-0803&cm=24-0803&ds=Pompa%20Acqua&nm=Water%20Pump&m=1

Link to comment
Share on other sites

To je to, neke izvedbe su bolje, neke losije, neki modeli imaju vise izvedbi, zavisi da li ima reklamacija i koliko.

Link to comment
Share on other sites

Izuzevši tvornicu, koja je preporuka za veliki servis, imam 91tkm, 5godina i kombinirana vožnja s puno grada i obilaznice, auto se ne štedi...budite pametniji neg ja

Link to comment
Share on other sites

gledam ovu ponudu od g. Nizeka a gledam zato jer i ja imam K4M i zapela mi je za oko varijabilna remenica jer pratim cijene remenice unatrag par godina i moram reči da je cijena dosta pala i to je ok za nas kupce a možda sam i ja pridonio tome jer sam jednom stavio link sa UK web stranice,gdje ta remenica sa poštarinom dođe isto negdje toliko

Link to comment
Share on other sites

Izuzevši tvornicu, koja je preporuka za veliki servis, imam 91tkm, 5godina i kombinirana vožnja s puno grada i obilaznice, auto se ne štedi...budite pametniji neg ja

 

Kilometraža je još ipak na razini, što se tiče kilometraže na kotačima, dok radni sat motora je ipak veći i nije istovjetan kilometrima i to je ono što gotovo svi redovito zaborave da je i to dosta bitna stavka u radu motora, a godine, ja bih to na nekih 6 godina odradio.

Uglavnom, vrijeme je za pripremu terena (novčanog) :D

Link to comment
Share on other sites

gledam ovu ponudu od g. Nizeka a gledam zato jer i ja imam K4M i zapela mi je za oko varijabilna remenica jer pratim cijene remenice unatrag par godina i moram reči da je cijena dosta pala i to je ok za nas kupce a možda sam i ja pridonio tome jer sam jednom stavio link sa UK web stranice,gdje ta remenica sa poštarinom dođe isto negdje toliko

 

Naime, barem u mom poslovanju, zarada/marža je gotovo uvijek jednistvena, na nižem nivou (što se vidi i po mom 14 godina starom autu s gotovo 400tkm) i uvijek sam dosljedan tome.

Ta, moja krajnja cijena, najviše ovisi o cijeni dobavljača pa shodno tome i ova navedena cijena. One mogu čak na bazi jednog mjeseca biti mijenjane.

S druge pak strane, prije je to bilo više ekskluzivno za ovlaštene trgovine i servise, ali kako se stalno trudim biti u nekom "trendu" i pratiti ono što je moguće naručiti i što je potrebno za neke radnje/servise na vozilu,

tako se i snalazim i tražim gdje i kako mogu bolje proći u nabavi. Nekad to ide na bolje, nekad na žalost ne, ali opet je bino tu puno više faktora od same cijene, jer ne košta samo proizvod, već i sve oko njega kako se dođe do polica i na kraju kranjeg kupca.

Uglavnom, da imam više kapitala, cijene bi sigurno bile još bolje, a i lager robe za isporuku odmah bi bio popriličan, jer ono što mogu isporučiti i ponuduti na našem tržištu se mjeri u milionima Eura koje (ako ne dobijem na EuroJackPotu) neću nikada imati, a kupci kao kupci traže svoje i imaju svoje prohtjeve koje će ispuniti ovako ili onako, kod mene ili nekog drugog, trećeg itd.

 

I samo još napomena za kôd motora K4M, jer vidim da mnogi ovdje smatraju da je to dovoljan kôd za neke motore, ali na žalost broj mora sadržati 6 znamenaka, dakle još iza toga moraju biti 3 brojke,

jer baš kod tih kôdova K4M... motora na setu zupčastog remena (najčešće na Megane II) imate razliku na natezaču zupčastog remena i koji je uvjetovan baš tim kôdom motora.

 

Eto, samo da znate za ubuduće ako negdje dođete, a kako ja koristim originalni Renault program, onda vidim točan i cjelokupan kôd motora, ali onda i originalne brojeve za svaki određeni dio,

iako je Renault i njegov program, kao i sama vozila, poprilično smušeno i ofrljle napravljeno, da i u samom ovlaštenom servisu po tom programu ne mogu znati neke stvari dok se direktno ne vidi na vozilu što je gore ugrađeno.

 

Dakle, kako god, moj cilj je svima ponuditi korektne cijene s kojima ja prvenstveno mogu preživjeti, ali na žalost ne i zaraditi da mogu ulagati u nešto veće, šire i svašta još nešto što imam u nekom planu,

a naravno, platiti i sve što treba u državni proračun koji gotovo svakodnevno traži još i još i sve više i sve više.....

Link to comment
Share on other sites

Kapa dole za objašnjenje, no to sam i uvijek isticao kod Lagerosa:)

Priprema psihička i novčana :)

Link to comment
Share on other sites

Hvala lijepo! :)

A zato i jesam tu, da preneseom ono što znam i što se događa u svijetu autodijelova i proizvođača.

 

A kad smo kod pripreme, evo ja sad do kraja tjedna moram promijeniti: letvu volana, servo pumpu, prednje lajtunge, reparirati kočione čeljusti prednje, nove diskove i disk pločice, promijeniti ležaj na desnoj poluosovini i oba nosača motora.

Drugi tjedan idem na dalji put i auto mora biti doveden u red. Nisam imao vremena se pripremiti.... ali što očekivati od onog gore spomenutog auta s 14 godina na "leđima" i skoro 400tkm :D

(možda pomogne ovo da veliki servis izgleda kao mala beba naspram ovog mojeg, "operativnog" zahvata ;) )

Link to comment
Share on other sites

Da pohvalim lageros kome su redovne cijene +-5% u odnosu na one s 45%popusta na gotovinsko placanje kod propartsa...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.