Jump to content

Laguna 2 podizac stakla zadnjih vrata


mere

Recommended Posts

dok držiš prekidač podizača u jednu od pozicija, guraj sajlu prema unutra, jer je previše ispala van, pa kad nema graničnika na njoj onda nema ni limit dokle može ići, ne trebaš niš rastavljati. Tak je kod mene bilo oba puta, tj 3 puta, u rroku dva mjeseca mi je zadnji lijevi dva puta puknuo dok desni drži eto već skoro 8-9mj

Pukao ti je zato jer je veliko opterećenje na plastici, odnosno plastika je "na knap" s vodilicom. Potrebno ju je malo izbrusiti i namastiti.

Link to comment
Share on other sites

Isprobao motorić prije rastavljanja i zujao je, ali sajla nije išla jer je pobjegla.

Nakon demontaže motorića i montaže novog plastičnog dijela na sajlu ( šmirglanja i pripasivanja dok nije lagano kliznuo u utor)

motorić više ne radi, tj ne zuji.

Struje ima, ali je on mrtav

Pitanje za Kviska, što se dogodilo

Samo sam ga skinuo sa podizaća

Može li se ispitati omski, ako netko zna

Znam da je laguna poznata po samopopravljanju, ali ovo je jedinstven slučaj za mene

 

Link to comment
Share on other sites

Motoric je skinut sa nosaca i ne radi na prazno, kad ustekam konektore . Struje ima. Radio je dok je bio u kompletu ali se sajla izvukla. Samo sam ga skinuo sa nosaca. 

Link to comment
Share on other sites

 

Može li se ispitati omski, ako netko zna

 

Naravno da može. Na dva konetora motora završavaju izvodi zavojnica (ako je kolektorski motor, tada su još i četkice u igri, ali one su nebitne za mjerenje). Ne znam koliki bi trebao biti otpor, ali ne bi trebao biti veći od 10tak oma (npr. napon je 12V, nazivna struja motora 2A => otpor 6 oma). Dakle, spojiti instrument na konektore motora i staviti na najmanje omsko područje. Ako otklona kazaljke nema, znači otpor je beskonačan i motor je neispravan (zavojnica je u prekidu ili nema dobar kontakt kolektor motora sa četkicama). Ako ima očekivani otklon, motor je električki gledano ispravan, dok mehanički i ne (uslijed zaglavljenosti se ne vrti). Prejerani otklon (blizu 0) znači da je motor također neispravan. Tada se može reći da je kratki spoj, koji može biti izazvan ili pregaranjem namota ili su lamele kolektora međusobno u kratkom spoju (lamele su odvojene uskim rasporima i uslijed trošenja četkica njihova prašina popunjava taj prostor i čini kratki spoj između lamela, odnosno namotaja).

Ne znam karakteristike motora, ali prilikom spajanja napajanja moralo bi na njima vidljivo zaiskriti. Ako zaiskri, a ne vrti se, problem je mehanički (zaglavljen).

Ovo je nekakav općeniti način kako se bilo koji istosmjerni motor može električki ispitati.

Edited by dariod
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.