Jump to content

Clio II Hladnjak klime


CRN11

Recommended Posts

Nakon 7 godina torture i puno kilometara sav jadan izubijan sto kamencicima, sto povecim letecim stvorenjima, gomilom snijega i soli, puno makadama i izleta mali se sprhnul (mislim na hladnjak klime) na pojedinim mjestima ga nema i naravno da tu gubim sve ono bitno za hladjenje te krecem u sagu zvanu zamjena hladnjaka klime o kojoj cu izvjestavati, pa shodno tome trazim prvu pomoc, a to je:

Moze li netko pogledati u tim silnim katalozima (mislim na ove dialogse) , jel ima kakvih oznaka ili specificnosti od modela do modela, a ja cu na samom hladnjaku pogledati sta ima tako da ne lutam i da se ne zavodim ljubav pri kupnji.

Clio 2 storia, 2008, 1.2 8v

Link to comment
Share on other sites

Ja sam isti mjenjao prošle godine i koliko se sjecam cijena je bila nekakvih 600-700kn u ducanu za isti. Naravno ja sam svoj kupio za 900 i nesto dok sam saznao da se isti prodaju jeftinije :-)

Link to comment
Share on other sites

Trenutna cijena hladnjaka preko ljudi koji mi inace odrzavaju klimu iznosi oko 700 kn. Ruke za izmjenu oko 300kn +pdv, a navodno ako brze reagiram postoji mogucnost da mi izvuku jedan dio plina od proslog tjedna sta smo testirali i vrate mi ga uz dopunu sto je u ovih pet dana otislo iz sistema van.

Ciljevi su sljedeci:

1. Naci dovoljno dobar hladnjak, a da je jeftiniji i novi.

2. Ruke za zamjenu s mojim majstorom smanjiti bar za pola.

3. Sam promijeniti hladnjak za 0kn

Edited by CRN11
Link to comment
Share on other sites

Hladnjak mozes sam promijeniti i odnijeti na punjenje, ali da ces naci jeftinije, ne vjerujem. A i ako pocne pustati negdje oko hladnjak, ne vjerujem da ce ti netko naknadno poslije uvaziti garanciju na to sto si sam mjenjao.

Link to comment
Share on other sites

Malo se zaletio u izvidnicu sta, kako i zasto i cim sam primio branik zacula se pjesma od Plavog orkestra "zelene su su bile oci te, zelene su bile marame, ZELENO VOLIM TE" ne da nije bila potrebna UV lampa, nego je bilo ocito na prvi pogled i bio sam vrlo zadovoljan da sam u ovoj mjeri iskoristio hladnjak klime ovih dugih godina i da nije pustio samo na jednom mjestu jer bi to bila tragedija  :D

 

Slike govore nesto vise od 1000 rijeci. 

 

post-11471-0-17526500-1434349190_thumb.j

 

post-11471-0-87589700-1434349208_thumb.j

 

Da bi odvojili hladnjak klime od hladnjaka motora potrebno je odsarafiti ova dva vijka.

 

post-11471-0-86789600-1434349381_thumb.j

 

Kako je desni vijak (majmun) nedostupan od veznog lima koji je zavaren potrebno je odsarafiti ova dva vijka koja drze hladnjak motora te je moguce pogurnuti sve prema nazad i dobiti na prostoru.

 

post-11471-0-71663300-1434349506_thumb.j

 

U ovom trenutku moguce je gurnuti gedoru odsarafiti i drugi vijak koji drzi jedan hladnjak za drugi.

 

post-11471-0-69391400-1434349689_thumb.j

 

U donjem dijelu je hladnjak "zaboden".

 

post-11471-0-30741400-1434349829_thumb.j

 

Nakon ovog se doticni drzao jos samo na dolaznoj i odlaznoj cijevi te jos jednom konektoru za koji u ovom trenutku ne znam sto predstavlja ali budem saznao. 

Edited by CRN11
Link to comment
Share on other sites

Presostat bi trebao imati ulogu kontrole pritiska u sistemu i time zastite ostalih dijelova koji cine AC sistem. Konkretno kad mi je iscurio plin do kraja doticni je iskljucio mogucnost pokretanja kompresora klime? 

Link to comment
Share on other sites

Je li to stari hladnjak tako bio zaštopan ili su lamele sve isavijane?

Link to comment
Share on other sites

Crni prebrzo vozi i onda preveliki otpor zraka kida i krivi lamele kondenzatora. Usput ima i uzgoj plemenite plijesni, a vjerojatno i šampinjona.

Link to comment
Share on other sites

Crni prebrzo vozi i onda preveliki otpor zraka kida i krivi lamele kondenzatora. Usput ima i uzgoj plemenite plijesni, a vjerojatno i šampinjona.

Trebaš vidjeti kako moj izgleda, ovaj je mila majka.

Link to comment
Share on other sites

Ništa čudno da klima slabije hladi i da motor ima višu radnu temperaturu. Pa kroz ovo ne struji struja a kako bi zrak.

Link to comment
Share on other sites

Nakon ovog se doticni drzao jos samo na dolaznoj i odlaznoj cijevi te jos jednom konektoru za koji u ovom trenutku ne znam sto predstavlja ali budem saznao. 

 

Onda ti je to konektor temperaturnog senzora kondenzatora.

Na osnovu te informacije ECU pali ventilator kilera na veću brzinu.

Link to comment
Share on other sites

Dragane ovo zeleno je boja koja se dodaje plinu. Mata ove lamele su mahom posavijane, a u donjem dijelu na pojedinim mjestima ih uopce nema jel su "strunule".

 

Jucer sam otisao izvaditi preostalu kolicinu plina od 600g, ostalo je oko 260g (cijena 0kn ipak ja njima prodajem plin, odnosno dajem na cuvanje). Pomalo se raspitivao po koje kakvim ducanima auto dijelova i cijene su od 850-980 kn i naravno nitko nezna koji tip ide u njega :) ja reko decki budem ja skinuo hladnjak, pa vi usporedite ahahahahaa naravno da sam se z4j3bavao.

 

Prvo sam nazvao ratnog druga Andjelka i jos trazimo, a ostale cisto informativno ispitujemo. Ako Đelo ne nadje imam ponudu od ovih koji mi rade klime za 700kn, al im je montaza ubitacno skupa.

Edited by CRN11
Link to comment
Share on other sites

jesi kupio hladnjak??

 

zovi AHC, Tokić i advantu i pitaj za cijene...

 

ako trebaš sredim ti neki dobar popust u tokiću 

Link to comment
Share on other sites

Ti si bas iskoristija svoj kiler klime,nemoj ga zalit,zasto ga ne narucis preko siluksa

Link to comment
Share on other sites

Uopce ne znam po cemu da ga trazim, je dragi gospon imamo dvije vrste ovaj skupi i ovaj malo vise skuplji :) ahaha, al ne znamo koji vama treba i pase ja reko ovaj skupi al da je to to :) imaju neki brojevi na samom hladnjaku u vidu naljepnice i to ovako izgleda

Valeo 8200742594..A

CA 1246-M134905J

I na drugoj

21H30

0688

U bespucima weba sam i naletio na ovaj AHC sto mi je na ruku jel sam u Dubravi, sutra cu mijenjati ulje pa cu ga skinuti i pod ruku, bum na stol jel imate ovaki i koliko kosta :) pitat cu i u TQ pa se javim.

Link to comment
Share on other sites

Eto traži po tim brojevima pa ćeš biti siguran da je to to.. 

- Renault p/n 8200742594

ili po drugom broju koji je Valeova oznaka, dakle

- Valeo M134905J

 

Onaj link koji sam ti stavio u postu br. 5 od Siluxa onda tebi ne igra jer piše da to Renault OE kataloški brojevi 8200688393 i 8200688392.

Edited by DraganST
Link to comment
Share on other sites

Ljubi te crni pedantnoga, puj puj puj ili ipak ne :) ahahaha

Nego jel ima netko ideju, meni logika nalaze da ako se vozim jedno vrijeme bez hladnjaka klime da bi bilo pozeljno malo te cijevi zatvoriti trakom da ne udje nesto? I pitanje je oce li i ako je to cudo od klime spojeno na kakvu upravljacku jedinicu nesto podrk4ti u istoj?

Edited by CRN11
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nastavak price: nakon gore navedenog postupka jos je potrebno napraviti tri stvari, a to je odvrnuti vijak jedne i druge cijevi, pri tom postupku ce vas iznenaditi kratko šištanje koje ce popratiti omanji izlazak bojila i jos je potrebno odkaciti konektor sa samog hladnjak. Nakon toga hladnjak izdignuti prema gore kako bi izasao iz donjih lezista i izvaditi ga prema dole pazeci da ne oderete hladnjak motora.

Na samim cijevima postoje dvije omanje i tanke gumice, jedna veca na lijevoj, druga manja na desnoj cijevi.

Cijevi sam privremeno zatvorio trakom te vezicama fiksirao za vezni lim kako ne bi napravile stetu.

Trenutno cekam Zivca da mi se javi, te se nadam da bude procitao poruku i da moje pismo nece zavrsiti u košu ahahahaha :)

Edited by CRN11
Link to comment
Share on other sites

pismo nije završilo u košu :D

 

imaš PM :)

Link to comment
Share on other sites

Eo zavrsena saga zvana zamjena hladnjaka Veliko Veliko hvala Živcu na usluzi kupovine hladnjaka ali ne samo hladnjaka nego i sušionog filtera koji je sastavni dio hladnjaka,oblika je valjka i zašarafljen je na isti i preporuca se njegova izmjena, ma da nekad ljudi ostave i stari. Igrom slucaja je Živac u razgovoru spomenuo da ima ekipu koja puni klimu i dogovor je pao na licu mjesta, imaš alat, kaze imam reko idem se igrat parking majstora ubacili hladnjak, z4jebavli se tko ima deblji mislim set gedora i racvi, zivotopisna ekipa ljudina svaki od po 100kg tak da mi nije bilo neugodno sa svojih 130 :) I eto nadam se da s s tom prvom stavkom koja nije redovito odrzavanje necu imati neko vrijeme problema, za vikend se kroji stitnik donjeg dijela hladnjaka ala off road s rupama da ga ne hebe blato i snijeg bar po mojim u uvjetima koristenja tog auta.

Link to comment
Share on other sites

Postoji nešto što se zove underbonnet cover iliti rvacki zaštita podvozja. To je malo deblji i žilaviji komad plastike koji ide od prednjeg branika na prednji most i pokriva večinu prostora ispod motora.

 

Rvackoj sirotinji su uglavnom prodavali Klijače dvojke bez toga. Svojedobno sam se raspitivao o tome u Baotiću i može se naručiti.

Link to comment
Share on other sites

Kakvi su zamjesnki u odnosu na originalne? Konkretno meni malo pusta plina, nista strasno i na mom se vise par sitnih tockica koje smo morali trazit naocalama i onim svjetlom. Originalni oko 3000kn - 25% na 5+ a zamjenski 1700. Zanimalo me ima li tu bitnih razlika i koja je firma tih hladnjaka originalnih/zamjenskih. Hvala

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.