Jump to content

Paljenje, ljeto, vrućine, kod ključa


zvonac

Recommended Posts

Pozdrav, kako je došlo praktički ljeto odnosno temperature oko 30c, počeli problemi ko i prethodne godine...

Problemi:

1. Dok je vani vruće, auto neće zapalit, vergla, onda ispod haube okinem onaj crveni gumb "reset" il kaj već, onda zapali..

2.A drugi problem je isto s paljenjem, dok okrenem ključ ona središnja lampica blinka u brzim intervalima, naravno auto nemrem zapalit..

Inače znam izvadit ključ, zaključat-otključat auto i tak par puta, onda dok se lampica ugasi, auto upali....

Ovi problemi počinju dok je auto na suncu a pogotovo ovak dok je vruće vani, prošle i pretprošle godine imal s tim problemima, praktički u isto vrijeme, jesen, zima, proljeće uglavnom sve dok 25-6c je ok..Po ljeti počinje šou...

Frend veli da je moguća zavojnica neka pa se zagrije na suncu i raširi se, ne znam, pa zato ključ ne prepozna i onda lampica treperi, valda mu ne da kontakt....

Ovi problemi mi se događaju dok su vrućine..

E sad nagađam za prvi problem da ga nekaj zaebava sa kodom paljenja, ključ sam drugi radil u city centru i tip mi je rekel da je stavil u ključ "univerzalni kod" tak da je ključ ok, al veli da provjerim neku antenu u autu, ne znam..

A za ovo mi nije jasno isto tak, zakaj auto vergla lampica ugašena normalno, al neće zapalit? Neg zapali tek dok okinem onaj crveni prekidač ispod haube..

Ajmo znalci, dal da ga popravljam il da ga u Savu gurnem:D

Edited by zvonac
Link to comment
Share on other sites

Jesi ima sudar sa tim autom,taj crveni prekidac ti prekida gorivo u slucaju sudara,sad jednon logikon ako ti auto pali kad ga stisnes znaci on ti pusti gorivo vidi da nije greska u njemu

Link to comment
Share on other sites

Nisam.. Ak kaj da točno pogledam oko njega?

Link to comment
Share on other sites

imam isti problem s tim blinkanjem imobilizatora, uglavnom ga palim s drugim ključem,a s tim ključem kojim ga nemogu upalit ga otključavam na daljinski..

Link to comment
Share on other sites

Oče se desit da ključ padne na pod i onda kod u ključu ispadne iz ležišta i onda zajebava,probajte otvorit ključ pa vidjet jel kod u lezistu,imao sam isti slučaj,kod sam vratio u leziste i od onda nemam problema...sretno

Link to comment
Share on other sites

Drugi problem: imobilizator nije očitao kod s ključa. Moguće da je baterija u ključu slaba. Na velikim vrućinama litijske baterije propadaju.

Link to comment
Share on other sites

Problemi:

1. Dok je vani vruće, auto neće zapalit, vergla, onda ispod haube okinem onaj crveni gumb "reset" il kaj već, onda zapali..

A za ovo mi nije jasno isto tak, zakaj auto vergla lampica ugašena normalno, al neće zapalit? Neg zapali tek dok okinem onaj crveni prekidač ispod haube..

 

Razlog je upravo u tom crvenom botunu (impact sensor/inertia sensor). Funkcija mu je kako su već kolege rekle da u slučaju sudara i prevrtanja auta prekine napajanje prema pumpi goriva i na taj način gasi motor i spriječava prskanje goriva po motoru i zapaljivanje auta.

 

Radi ti na slijedećem principu: unutra je metalna kuglica koju pridržava magnet i u tom položaju je zatvoren strujni krug i pumpa goriva vrti. U slučaju sudara i prevrtanja kuglica se odvoji od magneta i tako prekine strujni krug i pumpa goriva stane. Tebi zbog nekog razloga na vrućini (npr. raširena plastika senzora) magnet otpusti kuglicu i onda možeš verglati do ujutro, ali nećeš upalt auto jer neradi pumpa. Kada pritisneš taj botun ti ga "resetiraš" tj. približiš magnet kuglici i on je uhvati i ponovno ostvari kontakt.

 

Ovo do sada ti je samo da ti objasnim kako to radi, a rješenje je da negdje na otpadu ili na ebayu kupiš novi senzor (nije neka velika lova) i zamjeniš ga i više nećeš imat te probleme. Zamjena je vrlo jednostavna, otkačiš konektor i odviješ dva vijka sa kojima je učvršćen.

Link to comment
Share on other sites

Aj vi igraci tko ce da mi mimoidje imobilizator ili da mi tu funkciju zastite skine s pleca? Kad vec prica ide u smjeru problema s paljenjem.

Link to comment
Share on other sites

Aj vi igraci tko ce da mi mimoidje imobilizator ili da mi tu funkciju zastite skine s pleca? Kad vec prica ide u smjeru problema s paljenjem.

 

Tebe i dalje strah scenarija koji se meni dogodio sa akumulatorom? :)

Link to comment
Share on other sites

Crnog je strah da ga potencijalni lopov neće moći otuđiti.

A ima 3 kaska na krađu [emoji23]

Link to comment
Share on other sites

Koji ste vi carevi, a ja se samo bojim da ga necu moc zaletit u bukvu jer ga ne budem mogao upaliti, da i strah me da zbog takve gluposti di si cekicem ne mogu pomoci ostanem u bespucima balkana sunce vam zarano jer tam di ja lutam nema signala, a kamoli tehnicara s laptopom.

Link to comment
Share on other sites

Aj vi igraci tko ce da mi mimoidje imobilizator ili da mi tu funkciju zastite skine s pleca? Kad vec prica ide u smjeru problema s paljenjem.

 

ovo me podsjeća na kraj 90-tih kada je ZET počeo kupovati napredne buseve i tramvaje sa senzorima na vratima, aktivnim ovjesom i sl., pa prvo što su napravili je da su poskidali sve to dolje :D

Link to comment
Share on other sites

Izvadiš kod iz kljuca i zalijepis ispod plastike volana blizu brave i onda si riješio problem s kodom..

Link to comment
Share on other sites

Meni su rekli da se preko dijagnostike može isključiti,a ti provjeri

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Epilog događaja, odfural kod elektricara, za gasenje tj zasto se nemre upalit, tip ne zna, spojil ga je na komp, al nemre uc u sistem motora.. Rekel sam mu kaj mi se dogadja, al nemre znat napamet ovak...

 

Sto se tice blinkanja sredisnje lampice, rekel mi je da to mogu rijesit micanjem blokade, a prek njega dok bi to islo, kosta nemalih 800kn, a to mi je puno previse...

 

Mogel sam maknut tu blokadu prije 5-6 god. za 500kn...

Kljuc je novi tj ispravan je... 

 

Da se puno ne zafrkavam, maknul bum mu tu blokadu paljenja..

 

Jel zna ko nekog ko se s tim bavi, al da cijena nije "urnebesna"?

 

@DraganST, jel znas kolko kosta taj novi crveni gumb (senzor)?

Koji mu je tocan naziv?

Zvao par autoodpada, al nula bodova..

Edited by zvonac
Link to comment
Share on other sites

Neznam koliko košta, a naziv sam ti već napisao "Impact sensor / Inertia sensor".

Link to comment
Share on other sites

A kaj se taj senzor ne da zbrikati?

Edited by dre_magnus
Link to comment
Share on other sites

Pobral auto kod električara, jedan problem je riješen, rekel sam mu da spoji direkt žice od impact senzora (prebrika) i to je to.. Još samo moram nać nekog da mi makne blokadu, pošto ovaj traži 800kn, a to je previše love..

Link to comment
Share on other sites

Opet ja, nažalost:D Otišao do dućana na 10min., vratio se u auto, neće upalit, vergla, i tak 4-5 puta.. Na kraju nekak sam ga uspio upalit.. Otišel do električara, vratil onaj senzor kak je bio u prijašnje stanje, al on veli da to nema sad veze s tim, a ja ga pitam kak sam ga uspio prije upalit prek tog senzora, veli da sam imao sreće, čista slučajnost.. E sad pošto vidim da nije senzor u pitanju, očito je problem u nečem drugom... Ne znam od kud počet, da li je elektronika il mehanika, mada veli da su ti kvarovi najgori koji se povremeno ponavljaju, auto mi treba, a on ne zna o čem se radi, dok se to ne dogodi, znači trebal bi par dana auto ostavit da tip vidi.. Jel ima ko kakvu ideju? Nekak mi je čudno da sam baš tolko puta imao sreću, i da sam auto uspio upalit pritiskom na senzor.hmm..

Link to comment
Share on other sites

Hmm, nisam mjeril, baš ne vjerujem da je aku (star je blizu tri godine, Banner) pri kraju..

Link to comment
Share on other sites

Zval sam danas Benc Elektronik, skidaju blokadu s motora, al tip me pital koja verzija je kompjuter..

Kompjuter se u cliu nalazi ispod pepeljare tam ga spaja s kabelom, ak se ne varam ili? Nekaj mi je govoril da postoji mogućnost da mi neke stvari ne bi radile na autu, tipa pokazivač temperature vode odnosno, mjerač okretaja....

Jel skidal ko od vas blokadu sa klitača?

Edited by zvonac
Link to comment
Share on other sites

ne, komp je vani pod haubom vjerojatno kao kod svih ostalih renoa... to ispod pepeljare je "komp" airbagova

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.