Jump to content

Kvačilo


Lovrot

Recommended Posts

Bok svima!

 

Imam problem s potpuno novim Cliom 4 0.9 tce. Trenutno ima 1500 km i od početka pedala kvačila ne radi kako treba.

Radi se o tome da nakon 10-15 minuta vožnje pedala razvije neku vrstu "trenja" u određenim položajima, posebno kad se polako stišće ili otpušta (npr. kad polagano krećete i stajete u sporoj gradskoj vožnji.

To trenje, uz zvuk (kao da guma ili plastika strugaju), se javlja neovisno o brzini ili o tome da li je motor upaljen (dakle kad parkiram i dalje se to jasno osjeti).

Generalno to kvaličo ne radi jedanko "glatko" kao na ostalim autima, teško je opisati.

Tog problema nema kad auto odstoji preko noći i onda kad odem na posao . dakle 20 min vožnje - osjeti se, pojača se popodne kad vozim u gužvi.

Kvačilo kao takvo normalno radi, ali to "trenje" potpuno kvari osjećaj vože inače odličnog auta.

Prije sam imao renault 4 i daciu logan i imali su valjda 10 puta ugodnije kvaličo.

 

Zbog ovoga sam do sad bio 4 puta na servisu:

1. put - podmazali s WD 40, apsolutno ništa se nije promijenilo

2. put - rastavili pedalu, sve nešto podmatali, apsolutno bez promjene osim...

---3. put. nakon drugog puta nije radio start stop - javila se poruka "check start stop" pa su to riješili i rekli da "samo vozim pa ću vidjet".

4. put - otišao sam u drugi servis - pogledali su ulje u mjenjaču i još neke stvari te rekli da je sve ok to, kontaktirali renault centar i oni su im rekli da vozim još 1000 km pa da se javim

 

Eh sad, kako je problem i dalje isti, da li itko ima ideju što to može biti? Ako mi opet u servisu kažu da "samo vozim" izludit ću dodatno.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

I meni se čini da se treba malo razraditi ili pošpricati papučicu silikonskim sprejem na zglobu?

Link to comment
Share on other sites

Frendu sam pokazao post...ima 4ku 1.5dci 90ks onaj...prvi u RH je narucen i kupljen cim je uzasao sa top top paketom sve moguce natrpano....i isto mu je tako od prvog dana...sad ima cca 40000km...jbg

Link to comment
Share on other sites

u koji servis si isao ? vidim da si iz rijeke pa zato pitam....

Link to comment
Share on other sites

I meni se čini da se treba malo razraditi ili pošpricati papučicu silikonskim sprejem na zglobu?

Moguće da treba razraditi, ali što se uopće razrađuje? iI zašto je identično kroz 1500 km.. a i evo kolega piše da je njegovom prijatelju tako 40 000 km. I zašto svi nemaju taj problem ako je "takvo kvačilo" (što sam isto čuo u servisu jednom).

Osjećaj i je kao da treba podmazati, ali zašto onda nijje tako kad se auto ohladi preko noći?

Edited by Lovrot
Link to comment
Share on other sites

u koji servis si isao ? vidim da si iz rijeke pa zato pitam....

U jednom i drugom servisu su bili vrlo pristupačni, ali imam osjećaj da ne znaju kako mi pomoći pa ovdje tražim nekog sa sličnim iskstvom da im znam sugerirati...

Link to comment
Share on other sites

Evo da sam na tvom mjestu pocekao bi jos malo i onda opet otisao u adria servis i inzistirao da se to rijesi i vjerujem da oce jer meni su rijesili tamo svaku sitnicu ali doslovno bas sitnicu bez ikakvog pogovora... u RB.u sam imao lose iskustvo pri kupovini, tako da nisam imao iskustva sa njihovim servisom... ali sam cuo od vise strana losa iskustva... 

Link to comment
Share on other sites

Evo da sam na tvom mjestu pocekao bi jos malo i onda opet otisao u adria servis i inzistirao da se to rijesi i vjerujem da oce jer meni su rijesili tamo svaku sitnicu ali doslovno bas sitnicu bez ikakvog pogovora... u RB.u sam imao lose iskustvo pri kupovini, tako da nisam imao iskustva sa njihovim servisom... ali sam cuo od vise strana losa iskustva... 

Puno sam zadovoljniji s adria servisom. Napravit ću kako su mi rekli, prošao sam tih 1000 km od zadnji put i sutra u 9 idem opet kod njih. 5 put na servis s autom koji ima 2 mjeseca + jednom mi se i probušila guma, yey :/

Link to comment
Share on other sites

Inzistiraj da ti se promjeni cijeli mehanizam kvacila plus pedala.

Link to comment
Share on other sites

Puno sam zadovoljniji s adria servisom. Napravit ću kako su mi rekli, prošao sam tih 1000 km od zadnji put i sutra u 9 idem opet kod njih. 5 put na servis s autom koji ima 2 mjeseca + jednom mi se i probušila guma, yey :/

 

ajde bar 5 puta jedan te isti problem... bolje nego da je 5 razlicitih... rijesit ce i to je to... 

 

 

Inzistiraj da ti se promjeni cijeli mehanizam kvacila plus pedala.

 

pa vrlo vjerojatno ce tako i napravit, gledajuci na moja dosadasnja iskustva u tom servisu...

Edited by hyko
Link to comment
Share on other sites

Sutra imam taj servis, danas sam vozio 60tak km i cijelim putem je kvačilo imalo to trenje, i sad ubacim u rikverc da parkiram - potpuno nestalo! Opet sam išao napravit đir i naikako da izazovem to trenje I sad će par dana bit bez toga, ulkjučujući i na servisu, ja ću ispast lud i onda ću za tj dana opet zvat da ne radi kako treba.... :angry: Ajd bar se opet javlja check start stop pa ću zbog toga ić.

Link to comment
Share on other sites

Ocito ti je greska start/stop povezana s time. Dodji tamo i napravi malo frku i stav zajebanog lika. Reci ima da ti je pun klinac podmazivanja i drkendisanja po novom autu. Zelis komplet novi mehanizam i nepristaj na drugo. To ti je moj savjet. Tako sam ja sve dobio jer bi inace rijec normalno i to tak mora bit bilo za sve. A uvijek sam bio u pravu.

Link to comment
Share on other sites

Zbog ovoga sam do sad bio 4 puta na servisu:

1. put - podmazali s WD 40, apsolutno ništa se nije promijenilo

2. put - rastavili pedalu, sve nešto podmatali, apsolutno bez promjene osim...

---3. put. nakon drugog puta nije radio start stop - javila se poruka "check start stop" pa su to riješili i rekli da "samo vozim pa ću vidjet".

4. put - otišao sam u drugi servis - pogledali su ulje u mjenjaču i još neke stvari te rekli da je sve ok to, kontaktirali renault centar i oni su im rekli da vozim još 1000 km pa da se javim

 

Ovo su 3.14zdarije za malu djecu, a ne ozbiljan pristup problemu i kvalitetna usluga. Auto je nov u garanciji.  Prema zakonu o potrošačima moraju ga popraviti ili ti dati drugi auto ako se ovaj ne može popraviti. Stoga imaju zamijeniti cijeli mehanizam kvačila.

Link to comment
Share on other sites

Slazem se s zrmijem. Meni je 2003 na meganeu 2 isto kvacilo nakon 20 tkm pocelo drhtati kod kretanja. Dosao u starkelj i zahtijevao novo. Nista ispod toga. Dobio i zamjenski dok su radili moj. Sad, u moje doba su oni trebali traziti od RNH dozvolu za tako skup zahvat. Potrajalo je to par dana i dok je kvacilo doslo

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Ići ću slje tjedan i neću podizati auto dok se problem ne rješi. Ono što sam u međuvremenu novo skužio je da ta frikcija nema veze se temperaturom motora već prvenstveno s vanjsom temperaturom, koliko god to glupo zvučalo. Primjer od jučer: vozim 40 km do moa rano ujutro - ništa, auto stoji na suncu uz plažu i popodne probam, bez da sam palio motor - pojavi se. Navečer (kad je pao mrak, tmep vanjska 25), idem kući - ništa do tek minimalno. E pa sad tko je tu lud... A za usporedbu bio je i frend s identičnim autom, ništa...

Link to comment
Share on other sites

Ajd napiši koju riječ općenito kako si zadovoljan sa autom. Ima ovdje nekoliko novih Clia IV, ali slabo vlasnici pišu. 

Kolika je potrošnja, kakva je udobnost, ima li dosta snage, može li pružiti i kakav gušt u vožnji zavojima, ima li cvrčaka i čudnih zvukova i sl... ???

Link to comment
Share on other sites

pa ti kupi novi auto

I dalje sigurnija opcija nego polovni ako imas love. Ovo ce mu rijesit na garanciju uopce nesumnjam.

A ti kupi polovni pa se zahebavaj sa milijun drugih stvari. Pruje ce na polovnom nesto crknit nego na novom.

Link to comment
Share on other sites

dalo bi se o tome razglabati ali nećemo offtopičariti

Link to comment
Share on other sites

pa ti kupi novi auto

 

Clio II je bio problematičan i zadavao glavobolje kad se pojavio. Primjerci proizvedeni pred kraj "mandata" su totalna suprotnost. Clio III se prestao proizvoditi, a Clio II se još uvijek proizvodio i prodavao.

 

Ništa neobično ni novo u automobilskom svijetu.

Link to comment
Share on other sites

Treba podmazati nešto pomično. Silikonskim sprejem. Sad sam sebi retrovizor podmazao, a mislio sam da su zupčanici pojedeni koliko je preskakalo. Sad je kao novo. Podmazivanje je podcijenjeno.

Link to comment
Share on other sites

Ajd napiši koju riječ općenito kako si zadovoljan sa autom. Ima ovdje nekoliko novih Clia IV, ali slabo vlasnici pišu. 

Kolika je potrošnja, kakva je udobnost, ima li dosta snage, može li pružiti i kakav gušt u vožnji zavojima, ima li cvrčaka i čudnih zvukova i sl... ???

Može. Uzeo sam taj 0.9 technofeel.

Najbolji je na otvorenoj cesti, jako dobro drži zavoje i daje nekakav "sportski" osjećaj jer prednje kraj brzo reagira na volan, a očekivao sam da će biti možda i udobniji, ali to mi uoće ne smeta.

Motor me ugodno iznenadio, kad gledaš brojke djeluje sporo, ali već na 2000 okretaja dobro potegne, posebno u 2.-4. brzini. U gradu djeluje kao da ima puno više od 90 ks... Osjeti se da je to slabiji motor na autocesti i na uzbrdici, ali i dalje impresivnije od očekivanog. Prije sam vozio logana 1.6, isto 90 ks, čak nešto veći okretni moment, ali ovaj djeluje kao da ima jedno 20 ks više od tog. Max sam probao do 170 km/h, a navodno će tek nakon što pređe 3000 km doći do svoje max snage (tako piše u uputstvima). Potpuno je stabilan na autocesti, nisam dobio onaj osjećaj "lelujanja" kojeg ponekad imaš na manjim autima. Po gradu mi troši 7.5, ali bez ikakve štednje. Strašili su me da će ako ga stisnem potrošnja ić gore duplo, glupost, vozim bez da ga uopće pazim i stalno je prosjek 7.5. Uzmite u obzir da je Rijeka brdovita, vjeurjem da bi u ravnim gradovima trošio manje. Po autocesti bude i 5.5. Kolega ima identičan, 20 000 km, sad mu je po gradu 6.5 l/100.

Sicevi su odlični, zvučna izolacija i predobra, ne čuješ hitnu dok ti ne dođe do 20 metara od auta :). Plastika generalno djeluje kvalitetna, ne vidim neku drastičnu razliku između VW pola i ovog. Jedino ova piano crna i ta neka srebrna na volanu djeluju malo jeftinije, ali ništa strašno. Naspram dacie logan 10 puta kvalitetnija plastika. Nikakvih cvrčaka nema, ni jednog. Vijdet ću po zimi... Možda je nešto lošijia kvaliteta tapecira na krovu, ali to stvarn onitko neće primjetiti :).

Oprema je stvarno fantastična: GPS radi bezprijekorno, bluetooth i telefon izrazito jednostavni, čak ti i pročita poruku kad dobiješ. Super mi je ta jednostavnost da sjedneš u ato, mob se sam spoji i na ekranu vidiš i koliko imaš baterije, javiš se pomoću tipke, znaš kad si dobio sms... mob ti stoji u torbi i nemaš brige.

Zvučnici su ok, ništa posebno, rekao bih srednja klasa. Radio i cijeli taj ekran su jako funcionalni, brzi, jednostavni, kao i komande iza volana.

Isto bih pohvalio automatsku ručnu kočnicu, baš dobro dođe na uzbrdici.

Tempomat radi normalno, ništa novo kod toga. super stvar mi je taj ograničivač brzine, namjestim ga na cestama gdje znam da je policija na ograničenje i znam da neću preć tu brzinu...super stvar.

Start-stop radi super, ne znam koliko to smanji potrošnju, ali je ugodno znati da kad čekaš u koloni auto ne smrdi pješacima, manje se sekiraš kad netko parkira ispred tebe 20 godina, a ne možeš proć, manje te živcirau semafori nakojima se zeleno pali jednom mjesečno i slično...auto se fino ugasi i čkaš :).

Generalno, auto je predobar. Ne bih ni jedan drugi kupio, samo eto moraju mu rješiti to kvačilo - a i to je samo glupost, ništa posebno.

Jedino što radi blesavo je pokazivač razine goriva - prvih 10 litara se ne miče kazaljka, onda naglo pada. Kao da pokazuje samo od 30 litara na niže.

Garancija je 2 + 3 godine.

 

Što još.... citirat ću kolegu koji ga ima godinu dana, 20 000 km - "nemam niti jednu zamjerku".

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.