Jump to content

Kvačilo


Lovrot

Recommended Posts

Ajd napiši koju riječ općenito kako si zadovoljan sa autom. Ima ovdje nekoliko novih Clia IV, ali slabo vlasnici pišu. 

Kolika je potrošnja, kakva je udobnost, ima li dosta snage, može li pružiti i kakav gušt u vožnji zavojima, ima li cvrčaka i čudnih zvukova i sl... ???

 

 

pa ti kupi novi auto

 

 

@Krule, novi auto je ipak novi auto, želim i tebi taj osječaj, ako ništa, novu Hondu. :buck:

 

@moril, potpisujem što je kolega lovrot napisao, s tim da imam verziju 1,5 dCi 90 Ks Grandtour, kod mene, mada je turbo, ne osjetim rupu, čupa iz malih okretaja, znači moment mu je vrlo dobar, a vozio sam turbodizelaše od 130+ konja, ali opet ovaj ima 1500 ccm pa je možda drugačije,, start-stop isključujem, stvarno mi se ne da mučit četkice a i štedim elektroniku, u verziji grandtour je dobro imati parking senzore, ali se meni nije dalo čekati pa sam uzeo jedino što su imali s tim motorom a to je čini mi se dynamique verzija koja ima dosta toga, ali to je krivnja ili mana naših zastupnika,u dvije godine prešo 680000 km-a, nikakvih problema da kucnem o drvo, samo redovni servisi u ovlaštenog, i unutrašnjost vrlo dobra, auto je i danas kao nov, ipak ga više vozi žena pošto ide dalje na posao , a dobro dodje radi potrošnje, sada ljeti je prosjek 3,7/100 km, a dnevno prijedje 120 km-a.

 

Što se dojma tiče kvačila, ja svakodnevno vozim h accent iz 2000, kad vozim clia, fali mi tvrdoča kuplunga, na cliu je tako lagano da je to za po...zdit,ne želim više hvalit, ali eto vozio sam često i dugo i prvog klijača, zato sam emotivno uzeo i IV, znam da su to auti peri deri, kakoav si ti prema autu takav je i on prema tebi.

 

Vjerujem i nadam se da ćeš to riješit, svakom proizvodu se može dogodit da je nešto loše u početku uradjeno, nisu ni roboti savršeni, ja i poznam dva lika koji imaju clio IV, jedan je kao kod tebe, obični 0,9 tCE i drugi ima isti grandtour kao i ja samo sa 0,9 tCe motorom i obadva nemaju nikakvih problema s njim , zadovoljni kao i ja, tako da vjerujem da je kod tebe slučajnost koja se može i mora riješit.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jedan update, još uvijek mi nisu ništa riješili.

Nakon što sam odvozio 1000 km kako je rekao "renault centar" te kad sam se javio u servis kako mi je rečeno i objasnio da je problem bez promjene odgovorili su da "smatraju da to ne zahtjeva sevis"!!!! Preko telefona, bez ikakog testiranja.

Rekao sm da apsolutno nisam zadovoljan, 5 mjeseci me vrte s tim, 3 puta je registriran problem i pokušali su podmazivanjem popravit i sad odjednom "to ne treba servisirat".

 

E pa neće moći, objavit ću im to gdje god stignem.

 

U međuvremenu je susjed koji je mehaničar u penziji sjeo u auto i odmah rekao da to hidraulički cilindar vuče zrak.

Link to comment
Share on other sites

Prijavi ih trgovinskom sudu. Uzas kako losa podrska od strane njih.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ja bi pošao do Renaulta u Francuskoj, tražio direktora i dao mu da vozi auto s takvim kuplungom .

Link to comment
Share on other sites

Ne popuštaj samo tako , posjeti ih još koji put, zovi Renault Hrvatska,

prijeti objavom u svim auto novinama i na Internet portalima

siguran sam kako će naći rješenje.

Link to comment
Share on other sites

Problem ti je definitivno u master cilindru kvacila kao i kod mene. Apsolutno je ista situacija na mom meganu bila kad se kupio i ja sam se jednostavno navikao na to, dok evo sad nije poceo nesnosno skripiti priliko pritiskanja i otpustanja. Promjenom cilindra sam uvjeren da ces rjesiti problem, sjedi i m na glavu dok god ti to nerijese jer ce biti sigurno samo gore. I da u pravu si, intenzitet struganja ovisi iskljucivo o vanjskoj temperaturi, tako ako prestane tijekom zime nemoj da te to razveseli.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Po tvom naputku sam trazio da mi promijene taj master cilindar, ali mislim da je stvar ista. Slabije je izraženo, ali to je valjda zbog nižih temperetura.

Jednostavno mi nije jasno zašto s kvačilo promijeni kad je auto zagrijan. Zašto se vibracije motora prenose na hod pedale kvačila kad je auto topal,a ne kad je hladan. I kako je moguće da se te vibracije najviše osjete u krajnjem hodu pedale (kad se stišće). Koja je to mehanička logika???

Link to comment
Share on other sites

Mehanika ti je sledeca.

Crevo hidraulicno ti je na hladno kruce nego kad se ulje zagrije :)

Negde imas izvor vibracija koji se prenosi kroz hidraulicno ulje. Dok je crevo kruce vise se prenosi.

Kad se stisne papucica do kraja tada je najveci protisak, crevo je vec potpuno napeto znaci nema vise elasticnoati u sebi i tu se opet vibracije prenose na nogu.

Znaci uzrok ti je ili defoemiran druk lezaj ili pak korpa koja vibrira skupa s zamasnjakom ili pak da je radilica sama kriva pa je sve u debalansu.

Link to comment
Share on other sites

Da slazem se sa MilosB, ja sam svoj problem riješio promjenom master cilindra, ali ocito nije ista stvar kod mene i kod tebe. Tesko ces otkriti problem, jer sljedeci je slave cilindar sa druk lezajem, korpa.... a da bi dosao do toga mora se dosta posla napraviti sto ti u servisu sigurno nece radit.

Link to comment
Share on other sites

Al svakako treba da proba da izgura da mu isprave to. Nesmije se nista osjetit na papucici

Link to comment
Share on other sites

ima li ovdje promjena,tj jesu li rijesili problem?

cliomir,kakvom ti voznjom postizes potrosnju od 3.7 l/100km.radi li zena kilometre iskljucivo otvorenom cestom ili autoputom?

Link to comment
Share on other sites

80% otvorena cesta, 20% mjesta (jer se prelaze ceste,2 granična prijelaza i sl. ), ja živim 30 km-a od Dubrovnika tako da mi je jedan djir do grada i natrag min. 80 km-a, a do grada se vozi prosječno 90-100 km/h a po mjestima po ograničenjima, imamo puno zavoja i uzbrdica-nizbrdica .

Link to comment
Share on other sites

idealni uvjeti za 1.5 :D meni je minimum bio 3.9 po bord compu na 1.9dci i nisam mogao vjerovat kad sam kroz hun isao 90 van naselja 70 kroz naselje (takvo je bilo ogranicenje) :D

Link to comment
Share on other sites

Znali se možda da li je ovo problem na Cliu IV sa 0.9TCE motorom ili na svim autim opremljenim tim motorom i tim mjenjačem?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.