Jump to content

Vel Satis dosta dimi


backpacker

Recommended Posts

Pozdrav svima.

 

Imam jedno pitanje i molio bih odgovor ako netko zna i može pomoći.

Auto mi dimi crno kad vozim, kod normalne vožnje jako slabo dimi (ali se vidi u retrovizoru) kad dodam gas ili obilazim neki auto baca oblak dima iza. Kad stanem na parking i turiram auto uopće ne dimi.
Auto je Vel Satis 2.2dci prešao nekih 240000km. Motor radi odlično,vuče i sve jedino me brine taj dim. Bio sam kod mehaničara da ga spoji na komp i nepokazuje nikakve greške. Napravljen veliki servis prije par dana i opet isto.

Ima tko kakvih prijedloga šta gledati ? Turbina je dobra,možda dizne ili nešto treće?

Link to comment
Share on other sites

Hvala na brzom odgovoru. Pogledat ću jeli on problem.

 

Šta mi predlažeš, čiščenje ili  zatvaranje EGR  ventila?

Edited by backpacker
Link to comment
Share on other sites

Čišćenje mehaničkog i električnog dijela EGR-a.

Na tom motoru nije dobro zatvarati.

Edited by mata73
Link to comment
Share on other sites

Za početak mu je najbolje očistiti EGR. Dizne može provjeriti mjerenjem količine povrata, a i može na dijagnostici očitati korekciju. Prema Renaultu ne bi trebala biti veća od +-4 mg/taktu za svaku diznu. Prema mojoj malenkosti ne bi trebale ići preko +-2,5ml/taktu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Pozdrav,

 

Evo da se javim da je bio problem u plastičnom deklu ventila(napukao) i vukao falš zrak.

Stavljen novi dekl ventila i brtva.  Problem riješen. ALI...

 

Imam sad drugi problem, auto nekad neće upaliti( znaći vozim 10 dana bez problema onda 1 dan vergla ali neće upaliti, također nema nikakvog dima na auspuhu,kao da ne dobija gorivo) upalim ga na guranje i opet radi nekoliko dana bez problema pa se problem pojavi. Nije bitno jeli auto hladan ili vruć to se dešava.

Promjenio sam TDC senzor,očistio EGR ventil više neznam gdje i šta bih mjenjao. Najgore od svega ne izbacuje mi nikakvu grešku, osim što mi priča kada se to desi "problem sa automatskom parking kočnicom" kočnica radi bez problema, i to mi priča samo kad auto neće upaliti?

Ima tko još kakvih ideja šta gledati?

Hvala unaprijed.

Edited by backpacker
Link to comment
Share on other sites

Zašto ne odeš kod nekog stvarno dobrog mehaničara? Takve stvari se ne rješavaju na forumu. 

Imaš u ZG stvarno ok mehaničara koji znaju posao. Sorry malo je neozbiljno tako ozbiljne stvari rješavati preko foruma.

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav,

 

Evo da se javim da je bio problem u plastičnom deklu ventila(napukao) i vukao falš zrak.

Stavljen novi dekl ventila i brtva.  Problem riješen. ALI...

 

Imam sad drugi problem, auto nekad neće upaliti( znaći vozim 10 dana bez problema onda 1 dan vergla ali neće upaliti, također nema nikakvog dima na auspuhu,kao da ne dobija gorivo) upalim ga na guranje i opet radi nekoliko dana bez problema pa se problem pojavi. Nije bitno jeli auto hladan ili vruć to se dešava.

Promjenio sam TDC senzor,očistio EGR ventil više neznam gdje i šta bih mjenjao. Najgore od svega ne izbacuje mi nikakvu grešku, osim što mi priča kada se to desi "problem sa automatskom parking kočnicom" kočnica radi bez problema, i to mi priča samo kad auto neće upaliti?

Ima tko još kakvih ideja šta gledati?

Hvala unaprijed.

TDC senzor nije podešen kako treba, ili je problem u njegovoj instalaciji, ili instalaciji parking kočnice. Je li pumpa goriva radi kako treba kad se to dogodi? 

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Zašto ne odeš kod nekog stvarno dobrog mehaničara? Takve stvari se ne rješavaju na forumu. 

Imaš u ZG stvarno ok mehaničara koji znaju posao. Sorry malo je neozbiljno tako ozbiljne stvari rješavati preko foruma.

Šta da ti kažem, obišao sam 5 majstora i nitko mi nije riješio problem,ali sam kod svih ostavio novaca," treba mjenjati ovo,ono itd"

Nažalost nisam iz ZG-a nego iz Osijeka.

Link to comment
Share on other sites

TDC senzor nije podešen kako treba, ili je problem u njegovoj instalaciji. Je li pumpa goriva radi kako treba? Je li začepljen filter goriva?

Moguće da TDC senzor nije podešen kako treba,ali majstori kažu da je OK, Stavljen novi filter goriva prije par tjedana (napravljen kompletan veliki servis), za pumpu goriva nisam siguran,ali onda bi imao problema sa njom cijelo vrijeme ili?

Edited by backpacker
Link to comment
Share on other sites

Moguće da TDC senzor nije podešen kako treba,ali majstori kažu da je OK, Stavljen novi filter goriva prije tjedan dana, za pumpu goriva nisam siguran,ali onda bi imao problema sa njom cijelo vrijeme ili?

Niskotlačna pumpa radi samo prije paljenja, kasnije preuzima visokotlačna. Ovo su tipični problemi TDC senzora koji se kod 2.2 dCi motora nalazi na zvonu mjenjača. Bilo je opoziva zbog tog senzora i njegove instalacije. Ali buni me to što se pali greška ručne kočnice kad se to dogodi. Potrebno je pregledati instalaciju TDC-a i ručne.

Link to comment
Share on other sites

Niskotlačna pumpa radi samo prije paljenja, kasnije preuzima visokotlačna. Ovo su tipični problemi TDC senzora koji se kod 2.2 dCi motora nalazi na zvonu mjenjača. Bilo je opoziva zbog tog senzora i njegove instalacije. Ali buni me to što se pali greška ručne kočnice kad se to dogodi. Potrebno je pregledati instalaciju TDC-a i ručne.

I ja sam negdje pročitao da je bio opoziv za TDC senzor ali i za TDC konektor. Kod mene nije mjenjan konektor ali ne mogu ga nigdje nači za kupiti pa da ga promjenim.

Broj konektora je : 8200300322  izvađen podatak iz Dialogys-a. (Ima ga samo po nekim ruskim i rumunjskim stranicama)

Ovdje piše o opozivu i kako zamjeniti senzor i konektor

TDC konektor

Edited by backpacker
Link to comment
Share on other sites

I ja sam negdje pročitao da je bio opoziv za TDC senzor ali i za TDC konektor. Kod mene nije mjenjan konektor ali ne mogu ga nigdje nači za kupiti pa da ga promjenim.

Broj konektora je : 8200300322  izvađen podatak iz Dialogys-a. (Ima ga samo po nekim ruskim i rumunjskim stranicama)

Ovdje piše o opozivu i kako zamjeniti senzor i konektor

TDC konektor

Ne znam di bi ga mogao kupiti osim u ovlaštenom. Probaj za početak odspojiti konektor i natopiti ga kontakt sprejom. Kod mene je u garanciji mijenjana komplet instalacija TDC-a.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam di bi ga mogao kupiti osim u ovlaštenom. Probaj za početak odspojiti konektor i natopiti ga kontakt sprejom. Kod mene je u garanciji mijenjana komplet instalacija TDC-a.

Probat ću ga dobro očistiti i našpricati kontakt sprejom.

Link to comment
Share on other sites

vezano uz ovo da neće paliti, neznam dal taj motor ima, ali meni je na cliu dci bio onaj gornji senzor bregaste, tj senzor koji očitava okretaje visokotlačne pumpe, njega zamijenio i sve ok

 

Link to comment
Share on other sites

vezano uz ovo da neće paliti, neznam dal taj motor ima, ali meni je na cliu dci bio onaj gornji senzor bregaste, tj senzor koji očitava okretaje visokotlačne pumpe, njega zamijenio i sve ok

 

Dali ti je izbacivao kakvu grešku seznor bregaste?

Link to comment
Share on other sites

javljao mi je problem sa ubrizgavanjem goriva, naravno zato jer nije dugo upalio, nego verglao, pa je očitao grešku ubrizgavanja

 

Link to comment
Share on other sites

Koliko senzora ovdašnji auti imaju...:jez:

 

Morat ću i to dati provjeriti..

Link to comment
Share on other sites

i još jedno kaj mi pada na pamet, dal radi ta početna dodatna niskotlačna pumpa?

da možda zbog nje ne pali, ili njezinog releja ako ju ne ukapča

 

Link to comment
Share on other sites

i još jedno kaj mi pada na pamet, dal radi ta početna dodatna niskotlačna pumpa?

da možda zbog nje ne pali, ili njezinog releja ako ju ne ukapča

 

Kad ubacim karticu uvijek čujem da zuji pumpa,pa mislim da nije do nje.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.