Jump to content

Vel Satis dosta dimi


backpacker

Recommended Posts

Taj senzor se nalazi na kućištu zupčanika vt pumpe i gotovo nikada u njemu nije problem na 2.2 dCi, kupa se u ulju pa pripazi na gumenu brtvu ako ga budeš skidao. Na 2.2 dCi je gotovo uvijek problem u TDC senzoru kad auto vergla i neće da upali. Probaj očistiti TDC senzor možda je prljav. 

Link to comment
Share on other sites

onda probaj ovaj senzor.

a kakve greške javlja uopće, osim ručne?

 

Ne javlja nikakve greške u tom je problem, jedanput kad nije htio upaliti kod mehaničara on ga je spojio na komp i ni onda mu nije izbacio nikakvu grešku.

Osim te automatske kočnice, koja isto ne izbaci grešku nego mi govori komp.

Link to comment
Share on other sites

Taj senzor se nalazi na kućištu zupčanika vt pumpe i gotovo nikada u njemu nije problem na 2.2 dCi, kupa se u ulju pa pripazi na gumenu brtvu ako ga budeš skidao. Na 2.2 dCi je gotovo uvijek problem u TDC senzoru kad auto vergla i neće da upali. Probaj očistiti TDC senzor možda je prljav. 

Prvo mi je par puta majstor čistio senzor,pa je radio par dana ok pa opet, stavio je novi senzor prije mjesec dana, ali opet u tih mjesec dana mi nije htio paliti jedno 5-6 puta.Najzanimljivije je što upali iz prve na guranje, i onda radi neko vrijeme pa opet po starom.

Ali svejedno ču probati opet očistiti i senzor i konektor, Također ču probati nabaviti i novi konektor.

Link to comment
Share on other sites

Prvo mi je par puta majstor čistio senzor,pa je radio par dana ok pa opet, stavio je novi senzor prije mjesec dana, ali opet u tih mjesec dana mi nije htio paliti jedno 5-6 puta.Najzanimljivije je što upali iz prve na guranje, i onda radi neko vrijeme pa opet po starom.

Ali svejedno ču probati opet očistiti i senzor i konektor, Također ču probati nabaviti i novi konektor.

Jako mi smrdi na instalaciju. Također, treba podesiti TDC da bude oko milimetar između senzora i referentnog zuba na zamašnjaku.

Link to comment
Share on other sites

Kolega je imao istih cuda sa 2.2 dci u laguni. Ajde probaj iskopcati i ukopcati senzor kada nece upaliti. Mislim da kartica mora biti unutra (imati kontakt) nisam u to siguran. probaj jedno i drugo. Ako je to, onda je njega u ovlastenom sanacija toga stajala oko 500kn.

Link to comment
Share on other sites

Kolega je imao istih cuda sa 2.2 dci u laguni. Ajde probaj iskopcati i ukopcati senzor kada nece upaliti. Mislim da kartica mora biti unutra (imati kontakt) nisam u to siguran. probaj jedno i drugo. Ako je to, onda je njega u ovlastenom sanacija toga stajala oko 500kn.

Problem je što je senzor sa donje strane motora,pa moram skidati zaštitnu plastiku da bih došao do njega, a bez dizalice ili kanala to je jako teško.

Naručio sam u Renault servisu u Osijeku novi konektor,pa kad ga zamjenim vidjet ću jeli u tom bio problem. Javim kad promjenim senzor jeli bio u njemu problem.

Edited by backpacker
Link to comment
Share on other sites

Da, i to mi je sada palo na pamet. Kolega je vozio, dok nije rijesio, bez te zastite.

Link to comment
Share on other sites

Nadji relej za paljenje (ignition) pa ga malo propuhni ili posprejaj kontakt sprejem, ne košta ništa probati !

Link to comment
Share on other sites

Samo da javim da je bio problem u konektoru TDC senzora( bio napuknut)

 

Hvala svima na pomoći.

Link to comment
Share on other sites

Samo da javim da je bio problem u konektoru TDC senzora( bio napuknut)

 

Hvala svima na pomoći.

Šta sam ti ja napisao. :)

2.2 dCi nikad nije imao probleme s senzorom na VT pumpi.

Link to comment
Share on other sites

Šta sam ti ja napisao. :)

2.2 dCi nikad nije imao probleme s senzorom na VT pumpi.

za razliku od svega ostalog s cime je imao problema

:hey:

Link to comment
Share on other sites

za razliku od svega ostalog s cime je imao problema

:hey:

Joj, sad si gotov :)

Link to comment
Share on other sites

 

Joj, sad si gotov :)

Nemrem si pomoc,nakon tolikih frustracija s tim motorom (a pazil sam ga i mazil ) to je jednostavno jace od mene

:piju:

Link to comment
Share on other sites

za razliku od svega ostalog s cime je imao problema

:hey:

To nikako ne objašnjava činjenicu da je L3 propao kao model.

Link to comment
Share on other sites

To nikako ne objašnjava činjenicu da je L3 propao kao model.

Ma nek mi svaki model kojeg cu voziti propadne ko model, ali da u 5 godina koliko bu kod mene odvrti

300 tisuca (bez sranja kakvih sam imal sa 2.2dci) potpisujem odmah

Link to comment
Share on other sites

Ma nek mi svaki model kojeg cu voziti propadne ko model, ali da u 5 godina koliko bu kod mene odvrti

300 tisuca (bez sranja kakvih sam imal sa 2.2dci) potpisujem odmah

Eto vidiš, iskustva su različita. 231 tisuću s 2.2 dCi, od toga 65 tisuća (s jako puno gradske vožnje) sam ja prešao bez iti jednog problema s motorom.

Link to comment
Share on other sites

Eto vidiš, iskustva su različita. 231 tisuću s 2.2 dCi, od toga 65 tisuća (s jako puno gradske vožnje) sam ja prešao bez iti jednog problema s motorom.

Bez ljutnje i omalovažavanja, ali da li pod gradsku vožnju misliš vožnju po Drnišu ? Ako da, opet bez ljutnje ne bi to tako okarakterizirao.Cijenim to 

sto branis taj motor, ali osim tebe moram priznati da ne znam  nikoga da je bio sretan s njime (znam dosta ljudi kojima ne smijes spomenuti vise 

Renault zbog 2.2 dci motora) tak da kao sto si i sam rekao iskustva su razlicita 

Link to comment
Share on other sites

Bez ljutnje i omalovažavanja, ali da li pod gradsku vožnju misliš vožnju po Drnišu ? Ako da, opet bez ljutnje ne bi to tako okarakterizirao.Cijenim to 

sto branis taj motor, ali osim tebe moram priznati da ne znam  nikoga da je bio sretan s njime (znam dosta ljudi kojima ne smijes spomenuti vise 

Renault zbog 2.2 dci motora) tak da kao sto si i sam rekao iskustva su razlicita 

Po Zagrebu, Splitu, Šibeniku, Drnišu. Misliš da se u Drnišu (ma koliko malen bio) može voziti 60 km/h po centru? Možda je stvar u održavanju, jer ne vjerujem da ja posjedujem posebnu verziju 2.2 dCi izrađenu od Titana.

Link to comment
Share on other sites

Po Zagrebu, Splitu, Šibeniku, Drnišu. Misliš da se u Drnišu (ma koliko malen bio) može voziti 60 km/h po centru? Možda je stvar u održavanju, jer ne vjerujem da ja posjedujem posebnu verziju 2.2 dCi izrađenu od Titana.

... a možda su u šumi? 

rekao sam bez "ljutnje i omalovažavanja" dakle nisam mislio ništa loše niti sam na nekaj aludirao kada sam te pitao Drniš ili ?

Doduše nikada (koliko ja znam) nisi rekao koliko si ti napravio km sa svojom lagunom i u kojem vremenskom periodu (meni bitan faktor).

Kaj se održavanja dotikavlje moje je da auto otpeljam u ovlasteni servis svakih 10 tkm i platim racun,a za to da dobim ono kaj sam trazio i platio 

(citaj potreban servis ) i ne pada mi na pamet da serafim po auto (niti mi je to struka niti imam vremena to raditi).

Ono sto ti tu ponovo ponavljam 2.2 dci motor nije nicime ispunio moja ocekivanja,da ne poznajem niti jednu osobu koja je njime zadovoljna i da si ti

jedini lik koji u svakom postu dize spomenik tom motoru

  

Edited by Kopriva
Link to comment
Share on other sites

... a možda su u šumi? 

rekao sam bez "ljutnje i omalovažavanja" dakle nisam mislio ništa loše niti sam na nekaj aludirao kada sam te pitao Drniš ili ?

Doduše nikada (koliko ja znam) nisi rekao koliko si ti napravio km sa svojom lagunom i u kojem vremenskom periodu (meni bitan faktor).

Kaj se održavanja dotikavlje moje je da auto otpeljam u ovlasteni servis svakih 10 tkm i platim racun,a za to da dobim ono kaj sam trazio i platio 

(citaj potreban servis ) i ne pada mi na pamet da serafim po auto (niti mi je to struka niti imam vremena to raditi).

Ono sto ti tu ponovo ponavljam 2.2 dci motor nije nicime ispunio moja ocekivanja,da ne poznajem niti jednu osobu koja je njime zadovoljna i da si ti

jedini lik koji u svakom postu dize spomenik tom motoru

  

Ja se uopće nisam naljutio, otkud ti to. Kakve veze ima u kojem periodu sam napravio te kilometre, pa valjda je još gore ako auto ne voziš. Pošto ja imam 2 auta (uz Lagunu i Toyotu Yaris), a žena u zadnje vrijeme ne vozi (ne znam zašto) onda ponekad vozim i tog Yarisa. Inače, sam održavam auto i to je vjerojatno i razlog njegove "dugovječnosti". Nemam ti nikakvu namjeru lagati i ovdje otvoreno tvrdim da je motor definitivno najbolji dio mog auta, Inače, auto je u mom vlasništvu od 10 mjeseca 2010 godine. Došao je kod mene sa 162 tkm, a sada ima 231 tkm.

Link to comment
Share on other sites

Ma nek mi svaki model kojeg cu voziti propadne ko model, ali da u 5 godina koliko bu kod mene odvrti

300 tisuca (bez sranja kakvih sam imal sa 2.2dci) potpisujem odmah

Bokte, je li to voziš službeno ?!

Link to comment
Share on other sites

Bokte, je li to voziš službeno ?!

ne, automobili su uvijek moji ali 50% kilometraze su zbog potrebe posla

Nekad u dobra stara vremena radio sam i 70tkm godisnje

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.