Jump to content

Mandrax

Recommended Posts

Bok svima. :)

 

Pridružio sam se ovom odličnom forumu prije par dana, a sada bih volio s vama podijeliti ono zbog čega sam ovdje (osim same ljubavi prema Renaultu).

 

Prije svega, nisam siguran jesam li pogodio pod forum, ako sam fulao, nadam se da će ga admini smjestiti gdje mu je mjesto. Nemam puno slika iz procesa, nisam čovjek od fotkanja, stoga nisam stavljao u DIY i projekte.

 

Nakon što mi je vlastiti otac stotalirao Petardu, kupio sam 19 16v te odmah ostao zatečen time koliko je to nevjerojatno vozljiv auto.

 

Auto je 1991.g, uvoz iz Njemačke, 99Kw u papirima.

Odmah sam se zaljubio u razigrani ali podatan zadnji kraj, zvuk, mjenjač i samu responzivnost auta. Puno profinjenije vozačko iskustvo od Petarde koja je više podsjećala na karting, što naravno ima svoj fun factor.
Ali ovo je, po meni, puno ozbiljnije podešen auto. :)

 

Nakon što je prožvakala prvi motor bez obzira što nije bilo hladnih startova a ulje uvijek na maksimumu, stavio sam unutra prošireni F7P.
Motor je odlično radio i pucao od snage, no ubrzo je propišao na skoro sve semeringe i dihtunge, a kada smo ga otvorili, dočekao nas je popucani blok po provrtima za vijke glave. Ali na svakom (netko je vjerojatno pretegnuo glavu).

Uz sve to, cijelo vrijeme, regleri su mi konstantno pregorijevali, a razlog tada nismo mogli otkriti.

 

Potom bezuspješno pokušavamo ubaciti B18FT. Motor je bio unutra, uglavljen i spojen, ali zapeli smo na struji, jednostavno nismo bili dovoljno stručni da to sami sredimo.
U međuvremenu ostajem bez prihoda i auto započinje period stajanja..

(B18FT je sada vraćen u Petardu iz koje je izvađen a koju je slagao Čardak te je auto praktički pred regu. Budem nabacio koju sliku kad odem do tog frenda.)

 

U međuvremenu, odlučujem auto slagati u serijalu te krećem u potragu za dobrom donatorksom 19-icom.
Nailazim na primjerak sa odličnim motorom/strujom i stvarno JAKO očajnom karoserijom, za stvarno smiješnu cifru (i još sam gore dobio originalne felge sa Ph.1 i četiri skoro nove ljetne gume).

 

Na kraju ispada da je taj donatorski verzija sa 101kw, blago remapiranim kompom i limitatorm na 7500rpm :00009019:

A još uz sve to ima odlično presložen motor i, ono važnije, odlično poštelan motor.

Ne zaletava se ni ne gasi na leru, konstantno je na 900rpm te konačno sa odličnom strujom bez skakanja napona itd..

Sve mi to u moju prebacuje stvarno odličan majstor, koji je zapravo bio vlasnik te donatorske 19-naje (na žalost, mislim da ga nema na forumu, ali mu stvarno svaka čast), a auto još ima filter ulja i jedinicu za hlađenje ulja sa diesela, malo bolji alternator itd, a iz moje izbacuje onaj očajni elektromotor za kočnica sa ABS-om koji zamjenjuje klasični hidro glavni cilindar.
Bez ABS-a :)

 

Onda je auto rastavljen, polimaren (cca 5 cm na zadnjoj lijevoj stranici) i pošprican.

Podovi, rubovi, pragovi i mulde bili su toliko zdravi da ih je trebalo samo dobro oprati, počistiti i zaštiti.

 

Auto je sada gotovo završen osim nekih detalja koje ćete i sami primjetiti na slikama (lajsne na branicima, naljepnica između zadnjih svijetala, koža na mjenjaču, poderana sjedala..) za što se nadam da ću ponešto uspjeti i ovdje trampiti. :)

 

Inače je na autu sve original što se izgleda tiče te će, naravno, takav i ostati.
 

Ukratko, to je to, nadam se da će vam se auto svidjeti, evo par slikica.

 

Ova srebrna je bila donatorska a sada je skladište dijelova, a ova jedna slika felge je primjer felge koju planiram staviti na nju, nakon što ih plastificiram u bijelo. Hebiga, patim na čeličane. :)post-16836-0-12489500-1437591195_thumb.jpost-16836-0-90671100-1437591286_thumb.jpost-16836-0-12214700-1437591292_thumb.jpost-16836-0-81226300-1437591297_thumb.jpost-16836-0-98925300-1437591301_thumb.jpost-16836-0-96948000-1437591306_thumb.jpost-16836-0-34018900-1437591311_thumb.jpost-16836-0-43539700-1437591316_thumb.jpost-16836-0-32886800-1437591320_thumb.jpost-16836-0-11575600-1437591325_thumb.j

post-16836-0-94020200-1437589771_thumb.j

Edited by Mandrax
Link to comment
Share on other sites

Svaka čast, baš lijep primjerak.

Ako sam dobro skužio iz Čardakove 19-ice je sada motor u tvojoj pošto je on u svoju ugurao od 197-ice.

Čardak je na forumu istina rijetko i ima projekt njegove 19-ice.

Link to comment
Share on other sites

Puno hvala, bit će super primjerak kad se završi do kraja i gore sjednu tablice. Za sada je to ipak još uvijek work in progress. :)
Ne, unutra je motor iz ove raskopane srebrne.
Čardakov je trebao ići B18FT, 1.7 turbo što ga je bio složio u onoj svijetlo plavoj petici.
I bio je unutra, ali kažem, nismo uspjeli riješiti struju, tako da je taj motor sada vraćen u tu svijetloplavu peticu, čije ću slike pokušati nabaviti i staviti sad koji dan. :)

Link to comment
Share on other sites

Sad mi je jasno.

Hehehe znači ima nešto što Šokre nije znao složiti.

Morat ću mu malo mast vaditi [emoji3] [emoji106]

Link to comment
Share on other sites

Donator je od Remusa 19tica?

Link to comment
Share on other sites

Sad mi je jasno.

Hehehe znači ima nešto što Šokre nije znao složiti.

Morat ću mu malo mast vaditi [emoji3] [emoji106]

Ne ne, da se razumijemo, taj 1.7 turbo u petici je bio složen onako, gledaš i možeš sam sebe uvjeriti da je izašao takav iz tvornice. :)

Sve je radilo savršeno i jurilo ko blesavo.

Mi smo ti koji to nismo uspjeli pospajat u 19 ici, ali velim, motor je nazad u petici pa taj odličan rad nije raskupušen. :)

Link to comment
Share on other sites

Donator je od Remusa 19tica?

Točno.

Prvoklasan majstor i odličan lik. :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Odlična pila.... Malo me nostalgija hvata a i ljubomora hehe... Sretno s pilom i samo gasss...

Link to comment
Share on other sites

Odlična pila.... Malo me nostalgija hvata a i ljubomora hehe... Sretno s pilom i samo gasss...

Samo nemoj ljubomoru, navest ćeš mi zlu kob na auto. :vjestica:

Naravno šalim se, hvala na lijepim željama. :)

Link to comment
Share on other sites

Sivi je bio pošteno zabijen...

Bome je i to se na njemu jako vidjelo. Tone kita koji je pucao, prepigan krov, prednje mulde u rasulu..

Ali velim, mehanika i struja su mu bili stvarno odlični, išao je za malu cijenu i kao donator je bio savršen.

Još je pri prebacivanju odrađen veliki servis, sad neka se to malo uhoda i razradi pa onda po gasu. :drivar:

Link to comment
Share on other sites

Je, Mladen je odlican mestar.

A sivom je auto bio u lijevom boku, i to pola metra

Link to comment
Share on other sites

Sta je bilo teško malo očistit taj motor prije nego ga se stavljalo u auto...polakiras auto i onda stavis zasrani motor unutra..

Mislim svaka cast za auto i super mi je drago da je jos jedna 19-tica zazivjela al ak radite posao pa daj napravite kak spada onda..

Edited by dadox
Link to comment
Share on other sites

Sta je bilo teško malo očistit taj motor prije nego ga se stavljalo u auto...polakiras auto i onda stavis zasrani motor unutra..

Mislim svaka cast za auto i super mi je drago da je jos jedna 19-tica zazivjela al ak radite posao pa daj napravite kak spada onda..

U principu se slažem s tobom, ali meni je još više žao što i motorni prostor nije pošprican. Ali prvo se složila mehanika i onda je tek na autu rađen lim i lak.

Jednostavno se dogodilo tim slijedom i eto, to je sad jedna od stvari za kojima žalim.

Ali što se samog motora tiče, prije rege će se i on očistit najbolje što se može pa bude to malo ljepše zgledalo. :)

Link to comment
Share on other sites

Spuzvabob fora je u tome da kad vec imas belo odelo, a spic papak na nogama blatan E ne moze to tako :)

Inace puno mi se svidja ova jurilica iz proslosti!

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Treba vidit kako to ide 0-100 i 0-200 :D

Ništa spektakularno, do 200 sam ga rijetko i držao. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Lijepo.

Ph1 je jedan od mojih bivsih automobila, nikad problema sa njime. Mozda u buducnosti opet vozim jednu, malo je falilo za jednu ph2

Link to comment
Share on other sites

Evo i mene nostalgičnog :) Super mi je vidjeti ovu temu. Svaka čast!

R19 ventiler je bio auto s kojim sam došao na ovaj forum prije 11god... ah, to su bili dani.... skoro 4god sam ga imao. Jeftine gume, ne tako skupa rega i brutalno dobro ležanje na cesti s obzirom na udobnost. Imao je tvornički 4-u-1 ispuh, ogroman usis i štangu na muldama. Mogao sam ga dosta brzo voziti po autoputu bez da imam vir u rezervaru :)

Auto je vuk u janjećoj koži. Ispod 3500 okretaja voziš ga kao bilo koji drugi auto. Iznad 4500-5000 adrenalin i trganje asfalta ispod sebe... i ne posustaje sve do 7000 dok ga blokada ne zaustavi :) Vrtio se kao bušilica. Evo video koji sam tad snimio ako smijem:

Link to comment
Share on other sites

Da da, a auto je bio 100% serijala :) Full me zanima kako Mandraxov ide, stoga OP stavi nešto za nas nostalgičare :D  Od tog 1.8 16V atmosferca (F7P) je kasnije nastao 2.0 F7R koji je išao u Clio Williams, pa 2.0 F4R koji je išao u Clio RS. Ljudi su to tunirali i čuda radili s tim. S naknadno ugrađenim turbom su izvlačili po 200KS i imali 6sec 0-100km/h.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.