Jump to content

Storije o Storiji


Manix

Recommended Posts

Upomoć ljudi, već dva mjeseca se patim sa mojom storiom 1.2 16v, već su mi neki sugerirali, čak i slali obd programe za dijagnostiku. Problem je sa ispadanjem rada pojedinog cilindra, i to prvog ili drugog, no uglavnom su to nedovoljne smetnje da bi komp reagirao. Naravno sve se to osjeti u vožnji, prilikom hladnog starta u međuubrzanjima, ponekad imam i čvarke tj eksplozije u auspuhu no to je samo kada ga forsiram do maksimuma...

e sada bio sam kod majstora, provjerili smo i podesili ventile - nije bilo nekog velikog odstupanja ali pokazalo je tiši i mirniji rad no nije odagnalo problem. provjerili smo i bobinu, stavljali glanc novu, prepakirali smo onaj senzor na poklopcu tj na gornjem dijelu usisne grane, promijenili senzor na usisnoj grani sa prednje strane navodno senzor buke akosam točno rekao onaj što je pod pravim kutem. 

Na auspuhu smrdi gorivo kao kod stojadina, pukće prducka ne znam kako bih to opisao. auto pali na zub, tada se očituje ta teršnja i nemiran rad ali kad čok odradi sve se smiri, i onda polako tijekom rada povremeno se počinje problem pojavljivati i uglavnom dodavanjem gasa privremeno prestaje. 

svjećice su nove, filter goriva, pritisak pumpe goriva je 3.1bar kako je i po defaultu po autodati ako se ne varam.

ima li tko ideju što dalje, provjeravati dizne, motorić ler gasa ili što već, jel itko imao sličnih problema.

Auto je prešao 57000km.... 

Link to comment
Share on other sites

Kad se mijenja bobina u pravilu se mijenjaju i kabeli. Neke bobine imaju integrirane kabele.

Kad se skida kabel sa svječice prije nego ga se vrati natrag mora se staviti Beru ZKF 01 fluoridna mast ili neka slična na unutrašnju stijenku kabela. Ta mast ima dvije uloge: brtvi od prodora vlage i spriječava da se izolacija kabela zapeče za svječicu da ne pukne prilikom idućeg skidanja.

Ako ne staviš tu mast onda voda/vlaga koja se kondenzira na glavi motora ulazi u kabele od svječica i imaš to što imaš. Kad se motor ugrije ta vlaga ispari pa se efekt ublaži.

A možda je ispušni sustav u banani (katalizator, lonac) ako si često vozio kratke relacije od par km pa je sve korodirano i začepljeno.

Edited by Med0
kat
Link to comment
Share on other sites

a kako ću to utvrditi, kako provjeriti katalizator.... zadnju lambdu sam mijenjao prošle godine, i sve je radilo super, eko test odličan

istina je da se auto vozi uglavnom kratke realcije, probao sam čak  ionaj tvoj postupak brtvljenja senzora vakuma na usisnoj grani, ni to nije pomoglo... 

sada sumnjam na gumice usisne grane, i dizne, to još nisam mijenjao a skidao sam par puta ususnu granu dok smo ustanovljavali kvar lambda sonde...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Imam nešto familije po Osijeku pa imam predodžbu kako se tamo vozi. Auti im pate po zimi zbog kratkih relacija kroz mali grad. U kratkim relacijama se ispušni sustav ne zagrije toliko da vlaga ispari pa sve zahrđa i propadne zbog kondenzirane vlage koja se tamo zadrži. Imam ovdje u ulici par bisera koji na hladno upale auto samo da ga preparkiraju što je jako loše.

Naši auti su drive-by-wire. Imaju motorizirano grlo usisa i nemaju motorić ler gasa. Ako ti auto gubi vakum i vuče falš zrak zbog neke brtve onda će ti fuel trimovi na OBDu biti visoko u plusu na leru, a gotovo normalni u visokim okretajima. Međutim ovo kod tebe izgleda kao problem s paljenjem i prvo me asocirala vlaga na svječicama jer sam na starom autu imao točno taj problem kad sam ga kupio.

Link to comment
Share on other sites

ti fuel trimovi, to si mi i u jednom drugom postu već jednom spominjao, što je to točno, kako do toga doći, koliko to iznosi, što kako...

a ne znam kako bi tu vlagu na svjećicama pronašao, svaki puta je sve čisto i blistavo, nema nikakve tekućine, a na to trzanje i trešnju ne uvjetuje dizanje kabla sa svjećice, samo ju eventualno pogorša ako se potrefe naravno u isti tren...

 

Link to comment
Share on other sites

mogu li te trimove izmjeriti nekim obdom ili baš mora biti clip, a ako i je clip gdje to tražiti, jer ova dvojica koji imaju clip nisu našli niti jedan parametar koji je loš, a govore mi da dijagnostika nemože prijaviti loš injektor niti podešavati rad injektora. možda sada beć blebećem gluposti ali toliko lutam u traženju da ni sam neznam što i kako a majstori me toliko vozaju da ne vjerijem niti jednom u potpunosti... ovo sa kratkim relacijama si totalno u pravu, osobito kod mene ali tada bi svi imali isti problem.... barem u Osijeku...

 

Link to comment
Share on other sites

Oprostite na offtopicu, ali kad idem kod majstora po auto, očekujem da je riješio problem ili ne plačam "uslugu" .

Link to comment
Share on other sites

Bilo koji OBD vidi fuel trimove. Ne treba ti clip za to. Pokazuje pozitivne ili negativne postotke ovisno o tome koliko goriva dodaje ili oduzima u odnosu na mapu.

Link to comment
Share on other sites

dragi moj Med0 nemam pojma o čemu pričaš, na žalost, vjerojatno nemam dobar obd program tj nemam sigurno full verziju a ovaj što mi je poslao Chupi čini mise, pokazuje samo neki vakum, ali nigdje nisam vidio ništa po pitanju fuela ili trima.... možda ne znam gdje i što tražiti... danas sam reklamirao auto, sada se pojavila situacija da kada ubacim u drugu ili treću imam onaj trzaj kao turbo rupa na starim turbodizelima... ono što nervira i zbunjuje to se događa jednom u 5 situacija... već me čovjek malo smiješno i gleda.

 

Link to comment
Share on other sites

koji su simptomi izgorenog ventila?

 

Smanjena kompresija ili gubitak kompresije na tom cilindru.

Link to comment
Share on other sites

Hvala na odgovoru, ali nisi me shvatio, kako posumnjati na to jer oprema za mjerenje toga i nije baš uobičajena...

 

Link to comment
Share on other sites

Hvala na odgovoru, ali nisi me shvatio, kako posumnjati na to jer oprema za mjerenje toga i nije baš uobičajena...

 

Ako nemas kompresije onda ti auto radi na tri cilindra uvijek...otkako ga upalis dok ga ne ugasis. Tebi se to koliko sam shvatio događa povremeno i imas momente kad auto radi mirno i normalno. Da su ti sjebani ventili ili sjedista ventila - ne bi nikad imao miran rad. Uostalom i kompresija se vrlo jednostavno testira, ja to zovem "motometar" jer ne znam kako se zapravo zove taj uređaj. Pa se testira i skines sumnje s tog...

Isto tako - promjeni mehanicara. Nije na tebi da se zajedno s mehanicarem igras igre pogađanja sto bi moglo biti s autom. Promjenio si neke stvari na autu koje nisi trebao - a sve iz neznanja. Ne tvog neznanja, jer ti nisi automehanicar...nego njegovog.

Odvedes auto...dobar dan, dobar dan...auto povremeno cuka i trokira, puca iz auspuha, cuje se benzin...evo vam ga tu, broj mobitela je taj i taj pa se cujemo. Pozdrav...bok. 

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

a kako ću to utvrditi, kako provjeriti katalizator.... zadnju lambdu sam mijenjao prošle godine, i sve je radilo super, eko test odličan

istina je da se auto vozi uglavnom kratke realcije, probao sam čak  ionaj tvoj postupak brtvljenja senzora vakuma na usisnoj grani, ni to nije pomoglo... 

sada sumnjam na gumice usisne grane, i dizne, to još nisam mijenjao a skidao sam par puta ususnu granu dok smo ustanovljavali kvar lambda sonde...

 

 

Lijepo polako pedantno provjeri brtvljenje usisa, sve spojeve usisne grane od prihvata na glavu do klapne gasa. Ako je potrebno promijeni gumene brtvice, a ak ti se ne kupuju nove namaži na tanko silikonom (ali jako pazi da ne bude onak čobanski debelo). Ako i dalje nije dobro, provjeri senzore temperature vode i zraka, moraju imati otpor prema specifikaciji iz repair manuala za taj auto. Provjeri vizualno ožičenje senzora od motora (posebno obrati pozornost na žice koje idu prema lambda sondi da nisu slučajno spaljene od auspuha). Kontakte nemoj sprejati wd40 i sličnim stvarima. Ako je to sve unutar gabarita i i dalje nije dobro, promjeni map senzor, pa se javi.

Navodio sam ti stavke redosljedom, tako da imaš najmanji trošak isprobavanja. Sve do map senzora te neće koštati gotovo ništa. Map probaj naći sa drugog takvog vozila koje je ispravno. Javi kak je prošlo.

Link to comment
Share on other sites

Lijepo polako pedantno provjeri brtvljenje usisa, sve spojeve usisne grane od prihvata na glavu do klapne gasa. Ako je potrebno promijeni gumene brtvice, a ak ti se ne kupuju nove namaži na tanko silikonom (ali jako pazi da ne bude onak čobanski debelo). Ako i dalje nije dobro, provjeri senzore temperature vode i zraka, moraju imati otpor prema specifikaciji iz repair manuala za taj auto. Provjeri vizualno ožičenje senzora od motora (posebno obrati pozornost na žice koje idu prema lambda sondi da nisu slučajno spaljene od auspuha). Kontakte nemoj sprejati wd40 i sličnim stvarima. Ako je to sve unutar gabarita i i dalje nije dobro, promjeni map senzor. Ako i dalje nije dobro, ispitaj injektore.

Navodio sam ti stavke redosljedom, tako da imaš najmanji trošak isprobavanja. Sve do map senzora te neće koštati gotovo ništa. Map probaj naći sa drugog takvog vozila koje je ispravno. Javi kak je prošlo.

Link to comment
Share on other sites

MAP senzor se lako provjeri onaj tko se imalo kuži u struju. Novi originalni je papreno skup (1000kn originalni navodno). Treba ti:

  1. 5V izvor, recimo mobilni powerbank
  2. Ručna pumpica koja može stvoriti vakum i držati ga po mogućnosti s manometrom
  3. Cijev za akvarij ili nešto slično koja se može nataknuti na MAP i ručnu pumpicu
  4. Multimetar s krokodilkama
  5. Tri male stopice za pinove od MAP senzora

Ne mogu naći pinout za MAP, ali siguran sam da ga DraganST negdje ima :D Ima tri pina. Na jedan se dovede 5V, a na druga dva se mjeri napon. Pri atmosferskom tlaku mora biti kontinuirani napon blizu 5V. Kako se vakum povećava tako napon pada s prikopčanom pumpicom. Očitanje mora biti stabilno. Ako napon varira pogotovo ako naglo varira senzor je defektan. Za svaki senzor je propisano koliki napon vraća pri kojem tlaku.

Link to comment
Share on other sites

Možda pomogne (ima Part1 i Part2):

Edited by Vuco
Link to comment
Share on other sites

promijenili su senzor, ali ništa opet isto čak i jače i više... nego da stvar bude još gora, prestao mi raditi tempomat za brisače, ne mogu više regulirati brzinu rada, a primjetio sam problem i sa instrument pločom.  kada dam kontakt nema više onih malih kružića - kockica kako da ih nazovem a kilometraža se pojavljuje nakon nekih 10ak sekundi, čini mi se da je to prije bilo puno brže... nadalje onaj test kada stisneš dugme za poništavanje kilometara i držiš i pritom daš kontakt kako bi testirao instrument ploču to više ne radi....

pogledao sam osigurače na lijevoj strani kod vozačevih vrata, svi su ispravni, a nisam primjetio da je nešto drugo u kvaru... jel to može navoditi na uch...ili što već, za koji dan idem promijeniti cijelu usisnu granu sa motorićem ler gasa da eliminiram dizne.... usput ću odnijeti na čišćenje i testiranje ove koje su original u motoru...

ovo sa map senzorom je pravo malo štivo... hvala ako ništa drugo bilo je poučno...

 

Link to comment
Share on other sites

Vidi da ti nisu možda promijenili i UCH bez tvog znanja. Gdje ti je stari MAP senzor? Očito je bolji od ovog koji su stavili.

Link to comment
Share on other sites

palo mi je to na pamet, kako ću to provjeriti... po serijskom broju, u auto dati ili, a stari map tj moj ću tražiti nazad to je sigurno...

hvala ti na pomoći

 

Link to comment
Share on other sites

Nisam Medo ali meni izgleda kao puno vožnje sa hladnim motorom osim ako nije otišla brtva glave.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.