Jump to content

Storije o Storiji


Manix

Recommended Posts

vratio stari tj originalni MAP, napustio majstora, čovjek pošteno vratio novce, sada idem dalje, ali kuda najvjerojatnije u ovlašteni servis pa na njuškalo.... 

Link to comment
Share on other sites

Manix majoneza na čepu u hladnim danima ti je normalna stvar jer su na tom novijem 1.2 16V motoru previše izvukli čep, pa se on ohladi, kondenzira se vlaga i aditivi iz ulja rade majonezu jer su napravljeni da suspendiraju vodu. Tako je i meni, to je samo pokazatelj da ulje radi svoj posao :)  Provozaj auto sat vremena u komadu i čep će biti čist jer će voda ispariti. U proljeće će ti to opet nestati.

Link to comment
Share on other sites

Hvala Med0, stvarno si Car vidiš ja sam dobio komentar oooo pa to nije dobar znak, mogla bi biti brtva glave u pitanju... Uglavnom u utorak auto ide kod ovlaštenog pa ćemo vidjeti napokon što je posrijedi. Napokon dosta je lutanja i maltretiranja vas i drugih oko mene... Skoro sam se mijenjao za stari vento...

 

Link to comment
Share on other sites

Kad brtva probije antifriz počne curiti u ulje i stvara se ta majoneza, ali onda se stvara svugdje (recimo na šipki za kontrolu ulja), a ne samo na čepu ;)

Javi šta je bilo u ovlaštenom :)

Link to comment
Share on other sites

Sva sreća samo na čepu, ma bilo mi je i sumnjivo jer nikada nije ni prokuhao niti sam ga vozio pod nekim opterećenjem, jedva čekam da vidim što je u pitanju, samo moram čekati neka navala je na servis ovih dana, to mora da je neka renault viroza... hahhah

 

Link to comment
Share on other sites

Dakle, danas sam odvezao pilu u ovlašteni servis, promijenili bobinu ali to nije otklonilo kvar u cijelosti, opet trza ali samo u niskim okretajima. Sutra skidaju dizne i nose na testiranje i čišćenje po potrebi... Javim se dalje...

Link to comment
Share on other sites

Očišćene dizne - ispravne, izmjerena kompresija - ispravna, problem je bio u svjećicama i bobini... navodno je preslab temperaturni indeks svjećica, navodno pregrijavale se i sredile lulice...

Sada prede, radi mirno i kontinuirano, 1700,00kn, nova bobina, motrio svjećice, čišćenje dizni, ruke... 

Eto... hvala svima na pomoći i savjetima...

Link to comment
Share on other sites

Rekoh da ti nešto ne valja na paljenju ;)

Originalne svjećice su Champion REA8MCL i dođu 110kn kod Tokića sve četiri. Sebi sam stavio Bosch VR8SC+ sa Yttrium elektrodom jer im je keramika naborana za bolju izolaciju, a propisane su za :renault: D4F motor. Te koštaju 180kn.

Link to comment
Share on other sites

Čudno mi je to, stavljali smo tri bobine, svaka je tresla i sada ova koju su stavili u kombinaciji sa ovim svjećicama radi SAVRŠENO, auto je kao novi...

Sad baš idem vidjeti, dolje, i kod mene su bile BOSCH nešto, sada su motrio... A fora mi je ovo, ugasio sam dnevna svjetla i sad mi se zajedno sa time ugasila vremenska regulacija intervala brisača... Kažu da je to povezano...

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.