Jump to content

Novi Megane GT


Mišo227

Recommended Posts

Moram priznati da je baš dobar, samo mi nije jasno što ste toliko zapeli za ručni mjenjač, pa 90% sportskih i supersportskih automobila ima automatski mjenjač, bilo obični, bilo sekvencijalni...

Link to comment
Share on other sites

Automatski mjenjac je zakon,  tko nije probo nezna kakav je to uzitak!  vozio sa passat 2.0 tdi sa 170ks Dsg mjenjac, ludilo!

Link to comment
Share on other sites

Automatik je zakon...samo ne renaultov ;)

nezelim imat prolema u saltanju i zescoj i agresivnijoj voznji kao sto clio 200edc ima...itd.

Za par godina  ako ga usavrse onda da vrlo rado, al ovako dok je trom samo rucni renault.

Edited by Vox2
Link to comment
Share on other sites

Moram priznati da je baš dobar, samo mi nije jasno što ste toliko zapeli za ručni mjenjač, pa 90% sportskih i supersportskih automobila ima automatski mjenjač, bilo obični, bilo sekvencijalni...

Ljudi su skepticni prema Renaultovim mjenjacima s dvije spojke. Sve je to divno krasno dok su auti na testu itd...samo sto novinari s autima odvoze pokoju tisucu km a kupac ga ipak misli imati i voziti odredjeno dulje razdoblje.

Ajmo reci da se DSG nakon svih generacija i dorada pokazao kao brz, pouzdan i robustan mjenjac. Edc se tek treba dokazati a dok se on dokazuje - ja bi ipak da imam rucni. Vrijeme ce pokazati kakav ce biti.

Link to comment
Share on other sites

Automatik je zakon...samo ne renaultov ;)

nezelim imat prolema u saltanju i zescoj i agresivnijoj voznji kao sto clio 200edc ima...itd.

Za par godina  ako ga usavrse onda da vrlo rado, al ovako dok je trom samo rucni renault.

Naravno, jer Renault i ne proizvodi automatske mjenjace. Kao ni Mercedes. Ni Volkswagen. Ni... Ne proizvode ni vlastite EGR sisteme. :D

Link to comment
Share on other sites

Ljudi su skepticni prema Renaultovim mjenjacima s dvije spojke. Sve je to divno krasno dok su auti na testu itd...samo sto novinari s autima odvoze pokoju tisucu km a kupac ga ipak misli imati i voziti odredjeno dulje razdoblje.

Ajmo reci da se DSG nakon svih generacija i dorada pokazao kao brz, pouzdan i robustan mjenjac. Edc se tek treba dokazati a dok se on dokazuje - ja bi ipak da imam rucni. Vrijeme ce pokazati kakav ce biti.

Tko je skeptičan? Skeptična je ekipa za tipkovnicom, a ne za volanom...

Imamo nekoliko prozivođača mjenjača koji proizvode mjenjače za večinu automobila, sad mi objasni kako Getrag ili ZF znaju proizvest mjenjač za Mercedes a ne za Renault?

Još će na kraju ispasti da je 1,5dci bolji u Mercedesu nego u Renaultu.

Link to comment
Share on other sites

A onda iskreno nemam pojma zasto ljudi hoce DSG a nece EDC. Meni je opcenito automatik imperativ...nisam znao da EDC ne rade oni sami nego da ga neka renomirana tvrtka radi za njih. Valjda mi je ta kratica ostala u losem sjecanju zbog onog prvog takvog koji je bio ugrađivan u Megane 3 cabrio (koliko se sjecam) i koji je bio jako spor i opcenito nikakav. 

Link to comment
Share on other sites

Mene zanima da li je netko od vas probao EDC i DSG u istom danu?

Ma nije to sveta krava, nijedan proizvodjac nema 100% mjenjac za svaciji ukus. DSG (vlazni) je tip mjenjaca koji ostavlja bez teksta, posebno kad se radi o nekome ko voli stisnuti gas. Ali ga nije razvio VW i i drugi proizvodjaci imaju slicne, iste i bolje mjenjace. Vozio sam proteklu sedmicu Mercedesov sa 7 brzina uparen s Renaultovim R9M (doduse preradjenim na 100 kW i sa SRC), i super lijepo salta navise, ali na kocenju zna cudno trzati kad salta u nize. A auto je skoro novo, 25-30 tkm. I nemojte usporedjivati suhe getribe s duplom spojkom s onima koje su potopljene u ulje. To su neusporedive stvari.

Link to comment
Share on other sites

Tko je skeptičan? Skeptična je ekipa za tipkovnicom, a ne za volanom...

Imamo nekoliko prozivođača mjenjača koji proizvode mjenjače za večinu automobila, sad mi objasni kako Getrag ili ZF znaju proizvest mjenjač za Mercedes a ne za Renault?

Još će na kraju ispasti da je 1,5dci bolji u Mercedesu nego u Renaultu.

OK, mozda ne 1.5 dCi, ali 1.6 dCi je realno mnogo bolji u Mercedesu. ;) Mislim na verziju s jednim turbopunjacem.

Link to comment
Share on other sites

predivan auto, premda mi izgleda manje sportskije nego prosla linija. dsg je meni otkrice, pred malo sam vozio auto s tim i zelim to u svom zivotu. sta edc stvarno ima tako los mjenjac? jer pogledao sam sve moguce review-ove na youtubu i ljudi su podijeljeni dosta

Link to comment
Share on other sites

Ako gt ima takva sjedala..kakva ce rs tek imat...jao pijepo je, samo rucni mjenjac i gas.

Iza na autu pise Renault Sport, tak da se tu ocito radi o "punokrvnom" RSu .. 

Link to comment
Share on other sites

I na frendovom Megane karavanu gtline dci od 165 ks pise Renault sport iza, kao i iznutra na sjedalima i tabli pa nije cistokrvni RS. Dakle ovaj auto je bomba i po meni pun pogodak. Nema do plave :-D

Link to comment
Share on other sites

I na frendovom Megane karavanu gtline dci od 165 ks pise Renault sport iza, kao i iznutra na sjedalima i tabli pa nije cistokrvni RS. Dakle ovaj auto je bomba i po meni pun pogodak. Nema do plave :-D

Zato jer sad i RS brand prostituiraju gdje stignu...

Link to comment
Share on other sites

Zna se jedino da jure prodajne rezultate.

Isprostituirali su Gordini, RS i samo čekam neki Alpine Megane 2.0DCI EDC karavan. I slika na Ringu uz tekst: "Tata je na Ringu."

Link to comment
Share on other sites

Poceli su oni jos odavno s time i to sa Meganom dvicom RS dci od 175 konja. Ajd jos to bi i prozvakao. 5 vrata doduse ali to je tada bila raketa.

Link to comment
Share on other sites

Dobro, možda malo i mojom greškom, i ovim putem se ispričavam, ali nastavimo dalje u skladu sa naslovom teme... :wavey:

Link to comment
Share on other sites

Poceli su oni jos odavno s time i to sa Meganom dvicom RS dci od 175 konja. Ajd jos to bi i prozvakao. 5 vrata doduse ali to je tada bila raketa.

Godine 2007/2008 nijedan auto tezak 1500 kg i snazan 175 ks nije bio "raketa" pa ni taj 175dci. I brojke se slažu s tim...8,6 sekundi do 100 definitivno nije rezultat za RS oznaku.

Link to comment
Share on other sites

Ocito je tebi pojam "rakete" samo formula1. Slazem se da brojke nisu respektabilne, ali za dizela i ogroman okretni moment bome jesu. Na stazi nije puno zaostajao za Rs-om 225. I da u to vrijeme moram birati, dizel bi bio na prvom mjestu zbog razlike u potrosnji i ogromnog okretnog momenta. I usput do 100km/h dolazi za 8.3 sekunde i 1470kg.

Edited by Zrmi RS
Link to comment
Share on other sites

Ocito je tebi pojam "rakete" samo formula1. Slazem se da brojke nisu respektabilne, ali za dizela i ogroman okretni moment bome jesu. Na stazi nije puno zaostajao za Rs-om 225. I da u to vrijeme moram birati, dizel bi bio na prvom mjestu zbog razlike u potrosnji i ogromnog okretnog momenta. I usput do 100km/h dolazi za 8.3 sekunde i 1470kg.

Pa ima li šta između Formule1 i 175dci-a...hehe. Interesantno...za 172/182/197 nisam nikad vidio da si rekao da su rakete a svi redom imaju 6.9 do 7.2 do 100. Taj Megane ima 8.5 ili 8.7 (takve podatke nasao...8 2 samo za 0-60mph) i 1470 kg (sorry sto sam zaokruzio na 1500) i po tebi razvaljuje cestu.

Ima dosta okretnog momenta...360 naspram 300 (225 RS) ali znatno manji iskoristivi raspon okretaja i manju snagu i zato je cca 2 sekunde sporiji od 225 u sprintu. Ali ti bi njega radije nego turbobenzinca. Ok...ukusi. 

Htio sam reci da ako po tebi 175dci zasluzuje RS znacku...onda ju zasluzuje i ovaj novi Megane. 

;)

Link to comment
Share on other sites

Godine 2007/2008 nijedan auto tezak 1500 kg i snazan 175 ks nije bio "raketa" pa ni taj 175dci. I brojke se slažu s tim...8,6 sekundi do 100 definitivno nije rezultat za RS oznaku.

Objasni što je pojam raketa? Ispod 3s to 100km/h onda ima samo par raketa na svijetu.... 

Nije da me smeta izjava, zato što vozim taj model megana sa 175ks, nego što auto stvarno dobro ide u višim brzinama. Da se idem malo igrati ima dosta posla i izmjena da bi se pojačale 1 i 2 brzinia i da bi bio startniji i samim time mislim da bi mogao ispod 8sek bez beda. Ali zato u 3 i 4 je brži čak i od snažnijih diselskih motora. 

Potrošnja je sasvim solidna od 5l-7lit ovisno o vrsti vožnje.

Nisam nigdje naišao na test dCi vs benzinac, ako ima tko video slobodno link :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.