Jump to content

Ph1 vs. Ph2


wankel

Recommended Posts

Razmisljam o promjeni auta. Trenutno sam na L3 ph1 2.0 dci 110kw karavan koja ima oko 220t Km. Negdje iduce godine kada dodje preko 250t Km planiram da bih mijenjao za L3 ph2 1.5dci karavan.

Sad kako sam picajzla za detalje a nisam bas upoznat sa opremom u ph2 puno biste mi pomogli u potrazi za novim autom odgovorom na par pitanjaca koja imam :

*koje su uopce razine opreme na ph2 - i da li ima negdje popis opreme po razinama

*da li su svi ph2 modeli opremljeni sa led prednjim svjetlima

*da li bluetooth ide u odredjenom paketu opreme ili je samo kao nadoplata

*tempomat isto kao gornje pitanje

*usb prikljucak da li ide serijski u svim modelima ili sa odredjenim cd playerom, pretpostavljam da u modelima s navigacijom dolazi serijski USB

*da li ph2 ima problema sa granicnicima u vratima kao i ph1

*Expression modeli nemaju straznje podizace stakla??

Podpitanje:

*ako uzmem model sa ksenonima - da li su zarulje od ksenona osjetljive kao i obicne na cesto paljenje i gasenje svijetla na autu (10-20 puta na dan!)

Ako se sjetim jos kojeg pitanja budem ga postavio.

Hvala unaprijed!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Razmisljam o promjeni auta. Trenutno sam na L3 ph1 2.0 dci 110kw karavan koja ima oko 220t Km. Negdje iduce godine kada dodje preko 250t Km planiram da bih mijenjao za L3 ph2 1.5dci karavan.

Sad kako sam picajzla za detalje a nisam bas upoznat sa opremom u ph2 puno biste mi pomogli u potrazi za novim autom odgovorom na par pitanjaca koja imam :

*koje su uopce razine opreme na ph2 - i da li ima negdje popis opreme po razinama business black edition bose edition , neka trzista imala i initiale, slicno kao bose.

*da li su svi ph2 modeli opremljeni sa led prednjim svjetlima 

ne, led ide nat ph 3 od ljeta 2013

*da li bluetooth ide u odredjenom paketu opreme ili je samo kao nadoplata kao nadoplata u business ili serija u black edition i bose edition

*tempomat isto kao gornje pitanje serija u black i bose, za business ne znam

*usb prikljucak da li ide serijski u svim modelima ili sa odredjenim cd playerom, pretpostavljam da u modelima s navigacijom dolazi serijski USB samo u nekima bose. da li je bilo nadoplata - mislim da nije

*da li ph2 ima problema sa granicnicima u vratima kao i ph1  ima

*Expression modeli nemaju straznje podizace stakla?? mislim da u ph2 vise nije bilo expressiona, barem ne na nasem trzistu

nasao sam da ga je bilo vani i nije imao straznje podizace.

 

 

Podpitanje:

*ako uzmem model sa ksenonima - da li su zarulje od ksenona osjetljive kao i obicne na cesto paljenje i gasenje svijetla na autu (10-20 puta na dan!)

nisu jer tu gori  plin. dakako često paljenje ne pridonosi dugotrajnosti.

inače nije toliko problem to čestog paljenja i gašenja, i bez toga kratko traju zbog konstrukcije + što su u leći.

Ako se sjetim jos kojeg pitanja budem ga postavio.

Hvala unaprijed!

 

 

 

 

 

Edited by Martin
Link to comment
Share on other sites

ako te muči paljenje kratkih  onda je najbolje rješenje ksenon jer tada imaš i dnevna, u ph3 su to led a u ph 2 na mjestu dugih obična halogena dnevna koja se lakše mjenjaju i duže traju od kratkih!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Razmisljam o promjeni auta. Trenutno sam na L3 ph1 2.0 dci 110kw karavan koja ima oko 220t Km. Negdje iduce godine kada dodje preko 250t Km planiram da bih mijenjao za L3 ph2 1.5dci karavan.

Sad kako sam picajzla za detalje a nisam bas upoznat sa opremom u ph2 puno biste mi pomogli u potrazi za novim autom odgovorom na par pitanjaca koja imam :

*koje su uopce razine opreme na ph2 - i da li ima negdje popis opreme po razinama

*da li su svi ph2 modeli opremljeni sa led prednjim svjetlima

*da li bluetooth ide u odredjenom paketu opreme ili je samo kao nadoplata

*tempomat isto kao gornje pitanje

*usb prikljucak da li ide serijski u svim modelima ili sa odredjenim cd playerom, pretpostavljam da u modelima s navigacijom dolazi serijski USB

*da li ph2 ima problema sa granicnicima u vratima kao i ph1

*Expression modeli nemaju straznje podizace stakla??

 

 

Podpitanje:

*ako uzmem model sa ksenonima - da li su zarulje od ksenona osjetljive kao i obicne na cesto paljenje i gasenje svijetla na autu (10-20 puta na dan!)

 

Ako se sjetim jos kojeg pitanja budem ga postavio.

Hvala unaprijed!

 

 

Razine opreme su 3, ima dosta opreme koja se mogla naruciti od prvog nivoa, tako da mozes naici na razlicite kombinacije. Dodatno, moguce je da se na jednom trzistu pod jednim nivoom opreme podrazumijeva jedno, a pod istim nivoom opreme na drugom trzistu nesto drugo.

LED dnevna svjetla imas samo na ph3, kao sto je vec napisano.

BT ide s odredjenim HU. Zavisi od trzista i nivoa opreme, kao i godista (ph2 ili ph3).

Tempomat isto zavisi od trzista i nivoa opreme.

USB zavisi takodje kao i ovo gore. Moze ici navigacija bez USB.

Ima problem s granicnicima kao i ph1, od odredjenog datuma 2012 se ugradjuju bolji granicnici. Koliko bolji, pitanje je.

Expression na nekim trzistima ima el. straznje podizace.

Za xenon ti je vec odgovoreno.

Link to comment
Share on other sites

ovo za trzista je dosta specificno i najbolje gledati kod kupnje onda listu opreme ako je uredno i tocno napisana. bdw, kod bluetootha usb postaje pravo nepotreban, mobitel se lako spoji. lako se glazba pusti s mobitela, jednostavnije nego usb!

Link to comment
Share on other sites

Zašto bi išao na 1.5 dci poslije 2.0 mislim da je to premalo pogotovo za karavana

Ima vise razloga.

Mene malo strah bila ta razlika u snazi, no ljudi koji imaju 1.5dci na L3 su me razuvjerili da je preslaba. Razlozi su jos sto je u ph2 dosta rijedja 2.0dci a samim time i skuplja. Planiram uvesti auto iz DE tako da mi je razlika u CO2 dosta bitna.

I za kraj najvaznija mi je potrosnja, ja na ovom motoru nemogu spustit potrosnju ispod skoro 9l/100km tako da racunam da bi sa 1.5dci bila potrosnja 2l manja. Kako radim 90% gradske voznje a kad nisam u gradu skoro uvijek imam dva djecija sica iza tako da me ganjanje ne zanima.

Mislim da bude bio 1.5dci dovoljan dok ne naleti Talisman 1.6 dci [emoji13]

Link to comment
Share on other sites

ovo za trzista je dosta specificno i najbolje gledati kod kupnje onda listu opreme ako je uredno i tocno napisana. bdw, kod bluetootha usb postaje pravo nepotreban, mobitel se lako spoji. lako se glazba pusti s mobitela, jednostavnije nego usb!

Imam na ph1 bluetooth (nemam navi) pa nisam mogao pustiti muziku preko moba.

Jel ima kakva uputstva za to ako je moguce reproducirat muziku preko bt na ph1.

Link to comment
Share on other sites

Od koje godine ide ph3 i kako vidjeti razliku izmedju ph2 i ph3?

+ dali su sjenila na straznjim staklima u nekoj opremi ili su dodatna oprema?

Link to comment
Share on other sites

Ima vise razloga.

Mene malo strah bila ta razlika u snazi, no ljudi koji imaju 1.5dci na L3 su me razuvjerili da je preslaba. Razlozi su jos sto je u ph2 dosta rijedja 2.0dci a samim time i skuplja. Planiram uvesti auto iz DE tako da mi je razlika u CO2 dosta bitna.

I za kraj najvaznija mi je potrosnja, ja na ovom motoru nemogu spustit potrosnju ispod skoro 9l/100km tako da racunam da bi sa 1.5dci bila potrosnja 2l manja. Kako radim 90% gradske voznje a kad nisam u gradu skoro uvijek imam dva djecija sica iza tako da me ganjanje ne zanima.

Mislim da bude bio 1.5dci dovoljan dok ne naleti Talisman 1.6 dci [emoji13]

Ne znam meni ne ide preko 7 nikad potrošnja a isto sam po lokalu stalno a to za uvoz ok je razlika u davanjima

Link to comment
Share on other sites

Za bluetooth na ph1 ti stvarno ne znam. Ja idem na pair audio device spojim i sve radi, i telefon i glazba. Neki koji imaju samsung znaju imati problema oko toga. - često update softvarea radija rješava problem.

Ako ti 2.0 troši u gradu 9,  u L3karavan mislim da je realno očekivati 7.5 do 8! - usporedbe radi meni L2 2.0 180 u gradu troši do 8,5( zimi). Megane 2 1.5 mi je u istim uvjetima trošio 7 - 7.5. ( zagreb čista gradska vožnja).

ph3 kao što sam napisao od 2013, ljeto/jesen. Prepoznaje se po tome što naprijed nema maglenke nego led, (lajsna je deblja), u unutrašnjosti su drugačije tkanine i par detalja na brzinomjeru.

 

Link to comment
Share on other sites

Za bluetooth na ph1 ti stvarno ne znam. Ja idem na pair audio device spojim i sve radi, i telefon i glazba. Neki koji imaju samsung znaju imati problema oko toga. - često update softvarea radija rješava problem.

Ako ti 2.0 troši u gradu 9,  u L3karavan mislim da je realno očekivati 7.5 do 8! - usporedbe radi meni L2 2.0 180 u gradu troši do 8,5( zimi). Megane 2 1.5 mi je u istim uvjetima trošio 7 - 7.5. ( zagreb čista gradska vožnja).

ph3 kao što sam napisao od 2013, ljeto/jesen. Prepoznaje se po tome što naprijed nema maglenke nego led, (lajsna je deblja), u unutrašnjosti su drugačije tkanine i par detalja na brzinomjeru.

 

Ph3 ima i s maglenkama.

Link to comment
Share on other sites

Da, ide. Kad se naruci xenon, onda se moze naruciti paket s maglenkama, tj. moglo se naruciti. Probaj negdje naci njemacki katalog L3 ph3.

Link to comment
Share on other sites

Ma bilo je uvijek u DE interesantnih kombinacija. Slicno je i sa trzistem SE, visoki nivoi opreme, cudne doplate.

Link to comment
Share on other sites

Ma bilo je uvijek u DE interesantnih kombinacija. Slicno je i sa trzistem SE, visoki nivoi opreme, cudne doplate.

Meni je smjesno kad vidim Expression opremu sa navigacijom, automatskom klimom, polukoznim sicevima, ksenonima a iza nema podizace proozora!

Link to comment
Share on other sites

jesi razmisljao o benzincu ?

imas na mobile.de par imteresantinih primjeraka (cca 8-8.5 t€)

Link to comment
Share on other sites

Wankel radi 30tkm godišnje, dobrim dijelom po gradu i ti mu preporučiš benzinca??

Preko 40.000km godisnje i 90% gradske voznje. [emoji6]

Razmisljao sam o plinu ali samo 2.0 140ks i nisam ih bas uspio pronaci + imaju visoki CO2 pa mi je skup uvoz.

Link to comment
Share on other sites

uf. na tvom mjestu bih onda radije ostao na ovom 2.0 uložio u njega što treba i spreman je on za još toliko.

Link to comment
Share on other sites

uf. na tvom mjestu bih onda radije ostao na ovom 2.0 uložio u njega što treba i spreman je on za još toliko.

Ma znam to i moj mehanicar govori da mogu s njom dogurat do 400.000 bez problema. No mene i dalje pere nekakav strah da mi se ne desi neko vece s**nje na motoru. Nekako mi je presavrseno sve za sad [emoji13]

A i mislim si je se rijesit sad dok mogu nekakve novce dobit za nju, kad predjem 350.000 bojim se da necu dobit za nju ni 3.500€.

Tako da sam na vagi da li da mijenjam ili ne, jer sam stvarno jako zadovoljan sa Lagunom - jedino me ta potrosnja malo muci ali nadam se da cu to bar malo smanjiti sa updateom softwarea.

Link to comment
Share on other sites

Wankel radi 30tkm godišnje, dobrim dijelom po gradu i ti mu preporučiš benzinca??

da bez razmisljanja,

trenutno vozim trecu lagunu benzinca (cca 45-50 tkm godisnje nekad je bilo i vise) kaj se odrzavanja tice jednostavnije i jeftinije od dizla (imao 2.2 dci espace)

investicija od cca 8000 kn (u plin ) i to je to .Ja sam se nakon dizla preporodio (novcano naravno) 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.