Jump to content

Ph1 vs. Ph2


wankel

Recommended Posts

uf. na tvom mjestu bih onda radije ostao na ovom 2.0 uložio u njega što treba i spreman je on za još toliko.

zasto ??

da ubaci u nazovi "stari" auto 1500 - 2000 € i da za cca tri godine dobi 3000 € (jeb... racunica)

btw znas li koliko kosta zamasnjak, koliko kostaju nove odnosno reparacija postojecih diza ?

 

Link to comment
Share on other sites

a sta da ovog proda, doda 4000 i tog  proda za 4000? di smo, u plusu!  i tko kaze da u njegov treba 2000, mozda moze jos 100000 samo s redovnim servisom, 

+ što je kod 2.0 jeftinije održavanje, manje mogućnosti kvarova nego u 1.5.  2.0dci nema problema sa zamasnjacima i dizama. dok je 2.0 benzinac i plin nisu najidealnija kombinacija.  sad ces navest svoj primjer znam, drago mi je da ti sve radi, pitanje je kakav je motor iznutra.

Edited by Martin
Link to comment
Share on other sites

uf.

 

zasto ??

da ubaci u nazovi "stari" auto 1500 - 2000 € i da za cca tri godine dobi 3000 € (jeb... racunica)

btw znas li koliko kosta zamasnjak, koliko kostaju nove odnosno reparacija postojecih diza ?

a sta da ovog proda, doda 4000 i tog  proda za 4000? di smo, u plusu!  i tko kaze da u njegov treba 2000, mozda moze jos 100000 samo s redovnim servisom, 

+ što je kod 2.0 jeftinije održavanje, manje mogućnosti kvarova nego u 1.5.  2.0dci nema problema sa zamasnjacima i dizama. dok je 2.0 benzinac i plin nisu najidealnija kombinacija.  sad ces navest svoj primjer znam, drago mi je da ti sve radi, pitanje je kakav je motor iznutra

Martine.

auto sada ima 220 tkm,covjek ga misli mjenjati na 250 tkm (prema prvom postu zar ne) 200-250 tkm je otprilike kilometraza kad su dize dale svoje (dakle nije stvar o problemu 

sa dizama nego cistom nazovi zamoru materijali), takodjer spomenuo sam zamasnjak (dvomaseni naravno) ne zato jer je problematican kod tog model (nemam pojma jel je ili nije)

nego zato sto svemu kad tad dodje kraj (citaj trazi promjenu).Dakle spominjes ulaganje u auto i voznju sljedecih 100000 km (cca 350 tkm), a ne zelis priznat da to kosta cca 1500-2000€

(bez redovnih servisa naravno).Dakle ako covjek moze nadoplatiti za "novi" (citaj manje km odnosno mladji) super.Moje pitanje njemu je bilo da li je bacio pogled na benzince upravo zbog kilometara koje radi i kad na to dodas plin dobijes dobar auto jeftin za voziti.Kakav je moj motor iznutra nemam pojma (ulje mi je svakih 10tkm zuto da mi ga je zal mjenjat),a

kad dodje vrijeme ide na bubanj kao i svi prije

 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Ne znam jesi li se uspio odluciti, no potencijalna solucija: 

 

http://m.mobile.de/fahrzeuge/inserat/224688968.html?od=UP&sb=p

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.