Jump to content

Disk pločice škripe


TheLemon

Recommended Posts

Pozdrav svima,

prije tri mjeseca sam stavio nove diskove i pločice, oboje Ferodo Premier. Pločice pri laganom pritisku pedale škripe za ne vjerovati, i sad što je vrijeme hladnije sve je gore. Mislio sam prestat će s vremenom, ali sad nakon cca. 10000 km nema promjene na bolje. Sve sam još jednom rastavio, očistio, stavljeni oni novi limići na čeljusti, nema promjene...

Dakle ima netko pločice da su tihe i koje su to? Ne znam koje su prije bile gore...
Neki drugi savjet?

Hvala :)

Link to comment
Share on other sites

ŠKRIPE ZBOG VIBRACIJA, NAMAŽI POZADINU PLOČICA bakrenom masti, sorry na cl

Link to comment
Share on other sites

Podmazano je bakrenom masti na svim dosjedima, i na klipu i na osloncima na čeljustima/limovima.

Link to comment
Share on other sites

Nema pomoci za tu kombinaciju diska i plocice. To ce prestati da skripi kad plocice zamijenis nekim koje nisu Ferodo.

Link to comment
Share on other sites

problem su ferodo pločice, nikad mi nije na cliu valjao, treslo mi zbog njih, tvrde su jako,

stavi bosch ili delphi, ili meyle, možda čak i textar ili mintex, mogu ti ja ponešto nabaviti od toga

 

Edited by penezic
Link to comment
Share on other sites

Potvrđujem priču. Imao sam Ferodo termo quiet. Bile su sve samo ne quiet. Teška srca sam ih skinuo tek načete i bacio ih u smeće.

Link to comment
Share on other sites

meni ferodo škripi samo kad lagano stisnem kočnicu i to po ljeti,po zimi nisam primjetio,a anđelko mi je reko da more bit i do diskova..kod mene su ferodo pakne i swag diskovi..

Link to comment
Share on other sites

Stavi trw.

Ni s od skripanja dok ne dode do zeljeza

Link to comment
Share on other sites

I moze skripati ako imas izrazen rub na disku. Ali ovdje je po komentarima problem s plocicama definitivno...

Link to comment
Share on other sites

Textar je prva ugradnja? OK, pogledat ću i to. TRW-u sam sklon jer su mi za Mercedes uglavnom (iako ne i uvijek) imali odlične dijelove. Za Bosch sam već pitao, dobra cijena...

Link to comment
Share on other sites

trw sam kupio materi za clio, isto su OK samo mi granulat tarnog dijela izgleda puno zrnatiji i grublji nego kod textara, sad jeli to ima veze kakve ili ne...

Link to comment
Share on other sites

ne slažu se svaki diskovi sa svim pločicama, ima negdje tabela kompatibilnih na netu

Link to comment
Share on other sites

Sveto trojstvo kočnica:

- ATE
- TRW
- TEXTAR

Uz to bih još dodao talijanski CIFAM (da, znam čim ste pročitali "talijanski" kosa u zrak), koji je s nekim od svojih proizvoda i kooperant ATE-u.
Čak i Brembo je u zadnje vrijeme počeo izbacivati "COATED" linije diskova koje bi mogle biti možda bolje od ovih dosadašnjih koje nisu bile takve,
ali kako je Brembo poprilično pao kod krajniih kupaca kao Brand od povjerenja i samo ga rijetki kupuju, ako nudim, pokušavam da uvijek bude ta linija diskova ili Brembo Max (narezani, kao ATE POWER) uz obaveznu kombinaciju BREMBO disk pločica. Ne kemijam niti ne isprobavam kombinacije, osim ako stranka sama ne želi odnosno sama plaća taj rizik.
Naravno, ima tu još nekih brandova kao A.B.S. (koji se povezuje na svojoj web stranici i s TEXTAR-om i BREMBO-m).
I ne smijem zaboraviti BLUEPRINT kad su u pitanju Azijska vozila, jer tu su poprilično jako dobri i kvalitetni, a s vrlo dobrom cijenom,
ali od kako ih je kupio FEBI, imam neki strah da su možda ubacili svoje proizvode, umjesto da su ostavili ono što je do sada valjalo.
Nadam se da nisu ništa dirali po tom pitanju, jer onda bi samo izgublili kredibilitet imena BLUEPRINT.

Dakle, baš se držim onog gore redosljeda, s time da najbolja iskustva i najzadovoljnije stranke su s ATE-om, s time da je on uvijek i cjenovno popraćen,
S druge strane na francuskim vozilima je TRW najčešći odnosno vrlo čest sa svojim kočionim sustavima, a kao disk pločice (ne i diskovi)
kao prva ugradnja pojavljuju se (na Renault vozilima): ATE, TRW, TEXTAR, FERODO, GALFER (možda još koji za koje nisam primjetio).
Bitna napomena je da Ferodo ima više razina kvalitete (ne kao Premier i SL ili onaj sportivo) za iste oznake (koliko sam čuo)
i ovisi tko što kupuje.

Najbolje je uvijek brand na brand i tu ne bi smjelo biti problema, ali moram se dotaknuti da u zadnje vrijeme dosta ljudi ne želi kupovati TEXTAR,
jer su nezadovoljni radom istih, a slove za jedne od brandova iz samog vrha.
E sad, TEXTAR je u grupaciji TMD Friction uz još PAGID i MINTEX. I dok su TEXTAR i PAGID bili respektabilna imena, MINTEX je više bio "low cost" brand.
No, prije nekog vremena, HELLA je kupila PAGID i tko kod je radio s PAGID-om, primjetio je da više nisu tako dobri i da se kvaliteta promijenila
te da se u kutijama može naći svašta. Doista to ne mogu komentirati jer ne radim s PAGID-om, ali to što sam čuo, možda bi moglo imati i utjecaja na TEXTAR, a što sam eto osjetio i na vlastitoj koži da nekolicina stranaka nije bilo zadovoljno te nakon prebacivanja na TRW ili ATE problema više nije bilo.
A najbolja stvar od svega je da sam prije par godina, na inzistiranje stranke da želi kupiti TEXTAR, jer u svom kraju ima za kupiti samo BREMBO, a kojim ima loša iskustva, nakon isporuke TEXTAR diskova i disk pločica, javlja se s emailom u kojem kaže da mu je jasno da u TEXTAR kutiji za disk pločice uz TEXTAR ime na limiću, na tijelu pločice bude utisnuto PAGID, jer su iz iste grupacije, nije mu nikako bilo jasno da u TEXTAR kutiji dobije BREMBO, baš onaj brand koji ne može smisliti.
Naravno, u praksi to nije bilo dobro i morali smo ih mijenjati. Dakle, vjerojatno TEXTAR surađuje s BREMBO-m kada nema svoju proizvodnju i mora s nečim nadomjestiti dok nema svojih, a što me onda lagano baca na onaj gore više spomenuti A.B.S. (nizozemski brand) kod kojeg se spominju oba branda. Odnosno, kroz A.B.S. kutiju, moguće je kupiti kao njihov proizvod A.B.S., ali je moguće isto tako kupiti A.B.S. Textar ili A.B.S. Brembo. Zanimljivo, jel da? :)

Vjerujem da svi znate i razumijete što globalizacija znači i da su neki proizvođači zbog toga došli i na prosjački štap ili izgubili kredibilitet (npr DELPHI u elementima ovjesa i kočnica) drugi pak imaju napretke u svom poslovanju i npr jedan veliki TRW je kupljen od strane ZF-a pod kojim je LEMFORDER, SACHS, BOGE i stvara se jedna jaka kompanija s onim vrhom ponude što se može kupiti kao visoka kvaliteta.

Činjenica je da kod nas, u zemlji od 4,5mil stanovnika, nije bajno i nema se novaca te se uvozi svašta jeftino pa onda s velikim maržama, jer na kvalitetnim/skupim brandovima to nije baš moguće te se svatko snalazi kako zna i umije. I uz činjenicu da kod nekoga neke te jeftinije stvari i dobro rade, najveća činjenica je ta da je velika većina ljudi jako nezadovoljna. iako u razgovoru sa većinom od njih dobivam odgovore da razumiju sve to i da zbog nemogućnosti kupiti skuplje moraju ići na jeftinije, da su se nekako ipak nadali da to neće biti baš tako loše.
Isto tako je bitno spomenuti da postoje i neki brandovi "pakirači" koji znaju imati kvalitetan proizvod, ali slabo toga ima, jer i oni onda isto imaju cijenu i kao nešto nepoznato nije unosno za poslovanje.

Na kraju svega, treba uzeti u obzir da će svaki trgovac/servis gledati točno onaj brand na kojem će imati najveći rabat te će se tako na tržištu i postavljati. (najčešće)
No naravno da će biti i onih koji će dati više toga na izbor pa onda svatko može birati po željama i mogućnostima.

Pardon na opet podugačkom postu :D

 

 

Edited by lageros-zg
Link to comment
Share on other sites

Podmazano je bakrenom masti na svim dosjedima, i na klipu i na osloncima na čeljustima/limovima.

Zbog toga ti škripe. Bakrena mast se odavno više ne stavlja na disk pločice.

Meni je Brembo MAX sa Jurid disk pločicama cvilio upravo zbog te masti i tvrdoglavog mehaničara kojem se neke stvari nisu mogle objasniti. Kad su dečki u BB garaži to očistili disk pločice su ponovno zacvilile tek 5god poslije kad ih je trebalo mijenjati. Sada su gore Brembo disk pločice sa starim BremboMAX diskovima bez ikakvih masti i opet se ne čuje nikakvo cviljenje.

Na starom autu sam imao Zimmerman diskove i Ferodo Premier s bakrenom masti. Cvililo za poludit. Frend je isto to imao na Vectri, ali bez masti... ništa mu nije cvililo. Enough said.

EDIT: lageros-zg :dobroje:

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

@ lageros-zg
Hvala na opisu stanja, možda zatreba za koji slijedeći servis. ATE oduvijek stavljam na Merc (i diskove i pločice), za Twingo su mislim imali neku ludu cijenu pa sam odustao. A što se tiče kemijanja ni ja nisam sklon tome, ali u ovom slučaju kobinacija Ferodo + Ferodo nije radila, jedino ako sam zeznuo s tim mazanjem...

@Med0
OK, probat ću slijedeću izmjenu bez mazanja. Ovaj puta sam još namazao, nisam ovo vidio prije nego što sam zamijenio pločice, razmislio bih o tome.

U svakom slučaju, stavio sam Textar, sa bakrenom masti, napravio sam zasad nekih 800 km, ništa ne škripi, a samo kočenje mi se čini bolje nego Ferodo, Textar mi drugačije hvata i lakše se dozira. U onim prvim kišnim danima sam još imao Ferodo, s tim pločicama je prvo mokro kočenje bilo stvarno teško, u bržoj vožnji morala se pedala stvarno žestoko pritisnuti. S Textarom gotovo da mi nema razlike, uvijek hvata super i zasad nema iznenađenja.

textar.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja sam mu ostao vjeran bas zbog finog doziranja i uvijek istog ponašanja hladne ili tople

A mast stavljam uvijek

Link to comment
Share on other sites

@ lageros-zg
Hvala na opisu stanja, možda zatreba za koji slijedeći servis. ATE oduvijek stavljam na Merc (i diskove i pločice), za Twingo su mislim imali neku ludu cijenu pa sam odustao. A što se tiče kemijanja ni ja nisam sklon tome, ali u ovom slučaju kobinacija Ferodo + Ferodo nije radila, jedino ako sam zeznuo s tim mazanjem...

@Med0
OK, probat ću slijedeću izmjenu bez mazanja. Ovaj puta sam još namazao, nisam ovo vidio prije nego što sam zamijenio pločice, razmislio bih o tome.

U svakom slučaju, stavio sam Textar, sa bakrenom masti, napravio sam zasad nekih 800 km, ništa ne škripi, a samo kočenje mi se čini bolje nego Ferodo, Textar mi drugačije hvata i lakše se dozira. U onim prvim kišnim danima sam još imao Ferodo, s tim pločicama je prvo mokro kočenje bilo stvarno teško, u bržoj vožnji morala se pedala stvarno žestoko pritisnuti. S Textarom gotovo da mi nema razlike, uvijek hvata super i zasad nema iznenađenja.

textar.jpg

nakon koliko ti se felga otprilike zablati? jer meni na meyle plocicama nakon 4 dana voznje, felga je smeda od plocica

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.