Jump to content

clio 3 ph2 styling


eto tako

Recommended Posts

Od prije par dana smo vlasnici clia 1.2 16v oznaka "pistolj" :-) znaci nista od opreme. 

1. Da li je neko mijenjao farove i stavio od rs200 ili neke sa lecem i moze li xenon ?

2. Nasao sam na njuskalu istrument tablu sa sivim dodacima, kad je zamijenim moze li samo preko dijagnostike da se unese kilometraza ?

Link to comment
Share on other sites

Na instrument tabli prijeđeni kilometri su prikazani na display-u, a koliko znam prijeđeni kilometri se pohranjuju u ECU, tak da će se i na novom display-u prikazat stvarni kilometri tvog clia (barem tako mislim).

Link to comment
Share on other sites

Ne znam kolko ti je isplativo kupovati originalne farove sa lecom, mozda ti je jeftinija solucija ubaciti samo lecu u svoj far...

Sto se satova tice ne znam koja je praksa kod Renaulta. Peugeot recimo povuce kilometrazu iz ecu-a, ako je veca od one na satu, ako je na satu veca kilometraza nego u ecu onda ostaje ta sa sata pa treba ic na "skidanje kilometara". Na Alfama i Fiatima blicaju kilometri pa se treba preko dijagnostike ponistit greska da kilometri prestanu blicat i moraju se opet "skidat" da bude stvarna kilometraza na satu....

Link to comment
Share on other sites

Kako ubaciti leću u far?

Isplati se jedino rabljene preko oglasnika potražiti, ali treba voditi računa o tome da je njegov Clio "pištolj" oprema i da možda nosači fara nisu na identičnim mjestima. Čudna je politika renaulta kad se radi o opremi i farovima s lećom za Clia.

Ja sam se također raspitivao oko farova s lećom za svoj Clio i otišao sam u servis pitati dal ti farovi idu u moj clio "na šaraf" pa mi nisu znali reći i savjetovali mi da prije kupnje isprobam. Svijet je pun vlasnika clia s lećom koji će mi s oduševljenjem dati da im izvadim far i probam stavit u svoj. :rofl:

Link to comment
Share on other sites

Ima cudo tih leca/projektora za kupit. Najjaci je Morimoto po tom pitanju, makar ima i jeftinijih kineskih izvedbi. Moguce je i od nekog drugog auta uzet lecu pa ubacit u svoj far...

Sam proces ugradnje nije toliko kompliciran ako se ima malo iskustva u sarafljenju oko auta.

Ugl. je kod svih princip isti, sve su ostalo nijanse... :yeah:

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Za taj postupak je potrebno otvarat far, jel sam dobro shvatio? Odvojiti prozirnu plastiku od stražnjeg dijela i izmjeniti unutrašnjost samog fara?

Link to comment
Share on other sites

Imam frenda koji ugradjuje morimoto ali nije to isto kad ga radis za sebe i za zenu :-D moje bih otvarao po cijeli dan, ali njoj (samo neka je ziva i zdrava OEM) 

 

Da, pasu farovi od sporta i od privilege na saraf. Izgleda da sam vec  nabavio lijevi :-P 

Link to comment
Share on other sites

Nikad ne bih otvarao far, nekako sam skeptičan u vezi toga.

Ako pašu na šaraf, možda je vrijeme da krenem u potragu. ?

Link to comment
Share on other sites

Ili kao što ti kažu kolege ubaciš  sam leću ili kupiš rabljene sa lećom iz dodatne opreme "paket look" ili ako imaš kasko izvučeš nekako nove farove :D

Link to comment
Share on other sites

Nemam xenon svjetla, ali imam tu leću. Koliko onda košta stavljanje xenon svjetala, tj. što mi sve treba za ugradnju?

Link to comment
Share on other sites

Clio 3 ph2 nema ksenon ni u orginalu. Nemože se kupiti , iako neki tvrde da postoji i sa ksenonom ali to onda za Englesko ili neko strano tržište.

Link to comment
Share on other sites

Ima u KC jedan sa tvorničkim xenonima, ali je uvoz iz Njemačke.

Link to comment
Share on other sites

Vidiš, za perače nisam 100% siguran, mislim da ima, ali ću provjeriti kad ga sljedeći put vidim. Tak ćemo odmah znat dal su uistinu tvornički.

Uglavnom, autić ima opremu kakvu nisam vidio niti u jednom cliu kupljenom kod nas. Između ostalog ima i tvorničku navigaciju za koju, po meni, i nije baš najbolje riješeno pitanje ekrana.

Link to comment
Share on other sites

Kilometraza je u satu, 99% sam siguran. I nemozes preko dijagnostike namjestiti kilometre. Moras odnest sat nekom ko se bavi time, da ti postavi odgovarajucu kilometrazu.

 

Sta se tice xenon-a. Neznam s koliko novaca raspolazes. Ali savjet, kupi morimoto lece, kvalitetne balaste i sijalice i ugradi perace farova. I to je to. I imas prakticki sve novo, a ne polovne farove, balaste i sijalice, za koje neznas koliko ce radit, niti imas garanciju.

Link to comment
Share on other sites

Ovisi sto zelis. Mislim da je po mom misljenju bolje stavit originalne farove s lecom i stavit u njih dobre zarulje i miran si i nemoras se bojati na tehnickom.

Link to comment
Share on other sites

@kristijan1710

Možda će imat sve novo ali... Imat će raskopane farove i na kraju možda neće prolazit na tehničkom.

Ja bih također kupio radije originalne farove s lećom, ispolirao ih i stavio žarulje u njih.

Edited by Darth Sidious
Link to comment
Share on other sites

Kupio sam tablu, sta bude napisacu ...

 

 

negi, nasao sam i prikaz radia sa velikim ekranom :-) jel se neko igrao sa tim ?

Link to comment
Share on other sites

Ak stavis morimoto lecu u original far i obicnu zarulju nece ti niko nis rec na tehnickom ako i u serijali postoji far sa lecom. Ziher pa ce ti na tehnickom ic raskapat far i gledat promjer lece i usporedjivat je sa originalom (ako uopce postoji)...

 

Radite filozofiju i nauku od nicega... Ak ekipa mece te lece u auto od 50 t€ ne kuzim zakaj se ne bi stavilo u sugavi Clio od 2-3 t€...

Link to comment
Share on other sites

Ja bih rekao da auti od 50t€ imaju lecu a ne da rezu far. Mozda covjek zeli imati orginal kao ti na svom sugavom cliu od 2-3t€. Ako zeli jeftinije stavit ce lecu u postojece farove ako zeli orginalno dat ce vise novaca kao i za svaki orginal. :)

Link to comment
Share on other sites

Bukvalno sam govorio ovo 50t€, citaj medju redovima da ne crtam sve...

 

Gore se prokomentiralo to otvaranje farova ko nesto lose i ne preporucljivo, a ja se dam kladit ako se sve odradi kak spada nema bojazni, moze biti samo bolje od originala. Kaj se Morimoto leca tice isto tako, mogu biti samo kvalitetnije i bacat bolje snop od originalne lece...

 

Vidio sam 3-4 Morimota kak svijetle sa HID xenonima tak da znam o cem pricam, neki serijski xenoni ne svijetle ko to...

 

 

A kad se vec spominju peraci farova kao neka poveznica sa xenonom... Bilo je isto tako i nekih modela koji su imali xenone bez lece i bez peraca farova (Merc okac prva linija, Volvo S/V40, za lagune nisam siguran dal su isle bez peraca, al su sito imale xenone bez leca)...

Danas se sve to slozi da izgleda ko original i da svijetli bolje od originala... Jedino je problem sa automatskom nivelacijom snopa koje imaju originalni xenoni...

Link to comment
Share on other sites

Otvorio je drug bas dosta farova samo zbog farbanja unutra u crno i jos pola toliko za dociva. Ali, za zenu bih samo stock/oem. I to kad nabavim, dam joj da zamijeni u ovlasceni servis i MIRNA BOSNA !

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ajmo pricat o ekranu za muziku, na njuskalu file auto prodaje dva komada, jesu li isti na ph1 i ph2 ? Moze li se dovesti struja, pa na micro sd da se pusta zikamu ...

Link to comment
Share on other sites

Mislim na veliki ekran, da li se on moze aktivirati bez HU za navigaciju ?

Link to comment
Share on other sites

Bilo je isto tako i nekih modela koji su imali xenone bez lece i bez peraca farova (Merc okac prva linija, Volvo S/V40, za lagune nisam siguran dal su isle bez peraca, al su sito imale xenone bez leca)...

Mercedes E klasa W211 nije imao leće ali je imao sjenila i žarulje D2R prilagođene za takav far, i imao je perače, ali nije imao auto nivelaciju.

Isti slučaj je bio sa Lagunom 2 ph I.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.