Jump to content

Gume, upiti, preporuke, homologacija


Guest

Recommended Posts

Meni michelin svaki koji sam vozio pre pre mekane bocnice.. Udobna ali tolko fali te krutosti... To pisem za sportsku voznju ofc.. 

A gledam tire reviews zadnje clsnke ko da AI pise... 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam ful zadovoljan zadnjih nekoliko godina s ps4. Prije sam vozio na GY F1 i moram priznati da kad sam prešao na ps4 sam odmah osjetio razliku na bolje, barem je takvo moje iskustvo. Tako da na michelinu sigurno ostajem, samo sada razmišljam još hoću li se polako updateati na novije (s obzirom da moram dvije samo promijeniti) ili ću se i dalje držati četvorke...samo vidim da ne ba ovdje baš puno iskustva s njima pa ću morati još negdje istraživati :).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 07. 01. 2024. at 11:23, Lucky Penny said:

Pozdrav ekipa,

Molio bih vas za prijedlog all season guma za Grand Scenica IV 1.5dci.

Područje na kojem bi se kotrljale je Istra, većinom Pula-Umag, povremeno odlazak do Zagreba.

Prije sam imao Uniroyal Rain Sport koje su mi se pokazale prilično dobrima na svim uvjetima (doduše nisam naletio na snijeg sa njima) ali me zanima vaša preporuka i iskustva.

Isto nešto što me zanima je da li je ocijena  energetske učinkovitosti guma mjerodavna ili je to nešto što bi trebao zanemariti.

ovisi koliko km godisnje radis.. prvo micheln cc2 zatim conti, ostalo ja osobno ne bih gledao.. conti je bolja u morkim uvjetima ali i kraće traju.. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

bok ekipa, stiže sezona zamjene guma, trebam preporuku za ljetne gume

SUV vozilo, vrlo umjerena voznja, nikakve velike brzine (skoro nikad više od 140) niti ležanje u zavoju nije bitno

ovo mi se na testovima čini nekakva sredina po svemu: Sava 225/55R17 Intensa UHP 2

da li se za moje potrebe isplati kupovati gume najskupljeg ranga?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Trajanje gume ces najvise primjetiti razliku. Ako radis puno km, skuplja guma ce biti jeftinija po predjenom kilometru od one jeftine. 

Aa divljas onda poderes gume kako god :D

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, AllesGut said:

bok ekipa, stiže sezona zamjene guma, trebam preporuku za ljetne gume

SUV vozilo, vrlo umjerena voznja, nikakve velike brzine (skoro nikad više od 140) niti ležanje u zavoju nije bitno

ovo mi se na testovima čini nekakva sredina po svemu: Sava 225/55R17 Intensa UHP 2

da li se za moje potrebe isplati kupovati gume najskupljeg ranga?

zakaj nejdes na all season? ja sam bio skroz zadovoljan sa michelin crossclimate 2 gumama.. imas i jeftinijih naravno, ali eto...

Link to comment
Share on other sites

zato kaj su na autu 1 sezonu stare zimske

Edited by AllesGut
Link to comment
Share on other sites

aha.. ja bi to potrosio do kraja, preso na cjelogodisnje i bok.. u slicnoj sam situaciji, od starog scenic se vozi na dva seta i rekao sam mu dosta... doduse sad ce trosit ljetne i onda zimske na zimu, ali iduce god idu cjelogodisnje..

 

ako ides 100% na dva seta guma, ovisno kolko kilometara radis, radije uzmi neke mekse gume koje nece postat plastika za 2-3 godine.. ;) 

Link to comment
Share on other sites

oce'l me neko naucit kako da gume traju duze od 2 sezone (a da se auto i vozi :D )  25-30k km

Edited by MilosB
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, dolac said:

aha.. ja bi to potrosio do kraja, preso na cjelogodisnje i bok.. u slicnoj sam situaciji, od starog scenic se vozi na dva seta i rekao sam mu dosta... doduse sad ce trosit ljetne i onda zimske na zimu, ali iduce god idu cjelogodisnje..

ako ides 100% na dva seta guma, ovisno kolko kilometara radis, radije uzmi neke mekse gume koje nece postat plastika za 2-3 godine.. ;) 

kužim, ali glupo mi je vozit zimske gume po vrucem asfaltu i temp od valjda 50 stupnjeva, to je kriminalno i nakaradno loše ponašanje, a tada radim i najviše km, valjda 10x rute Zg - more - zg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, MilosB said:

oce'l me neko naucit kako da gume traju duze od 2 sezone (a da se auto i vozi :D )  25-30k km

ha cuj, ako se vozis 10-15k km, traju i duplo vise.. barem na nasem scenicu.. kakve su nakon 5god, sigurno ne ko nove, i zato sam objasnio starom da mu se vise ne isplati imat dva seta guma....

11 minutes ago, AllesGut said:

kužim, ali glupo mi je vozit zimske gume po vrucem asfaltu i temp od valjda 50 stupnjeva, to je kriminalno i nakaradno loše ponašanje, a tada radim i najviše km, valjda 10x rute Zg - more - zg

kuzim da, to je onda drugi par rukava.. ja sam vozio CC2 gume mozda i 10ak puta samo ljeti zagreb - murter i po staroj cesti i po autocesti, i za sve ostalo kako se i kolko vozim, opet bih izabrao tu gumu :) 
 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Mislim da se čak isplati prodati te zimske stare jednu sezonu i uzeti Michelin cc2. Imam ih i za sada sam više nego zadovoljan. 

Link to comment
Share on other sites

Ja bas sad sa starim razgovarao u vezi guma za Audi njegov, ima sad 17 felge i 6 godina stare zimske Michelin Alpine  i ljetne 18 s dobrim ljetnim Contijem PC6.
 

Prva ideja je bila prodat ljetni set i podrapat do jeseni zimski i u jesen na 17 metnut CC2 i mir. Medutim uspio je odvalit bocnicu na tim Michelinkama nedavno i ne smije se vozit dalje na njima, idu u smece. Tak da sutra idemo stavit taj ljetni set i onda ide u prodaju tek u jesen a uzima na jesen 17 CC2 jer su to idealne gume za njegove potrebe, isprobano sa prvim CC i CC+!  
 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, dolac said:

ha cuj, ako se vozis 10-15k km, traju i duplo vise.. barem na nasem scenicu.. kakve su nakon 5god, sigurno ne ko nove, i zato sam objasnio starom da mu se vise ne isplati imat dva seta guma....

 

I onda je vecini najveci problem s elektricnim autom "domet" :D

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, MilosB said:

I onda je vecini najveci problem s elektricnim autom "domet" :D

Stvar je kad ja trebam sjest u auto na jedan dan otic do Murtera i nazad. A to sa scenicom napravim s jednim tankom. Moj stari je freak i ceka neki el drek da ima samo za sebe za po gradu. Al pitanje kaj bu s tim. Na stranu da ima 30 panela, eco flow i da bi se vozio dzabe….

 

eno moj dida je napravio s felicijom u 17god 40k km , ako. Prve gume je vozio 17god. 
uzeo je sad novu fabiju, preso 180km u 4mj. Njega bi vise kostala struja neg dva tanka benzina godisnje :hahahe:

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, dolac said:

felicijom

To je u ciosu završilo ili ?

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, MilosB said:

I onda je vecini najveci problem s elektricnim autom "domet" :D

Hehehe, je, bas je potrosnja guma problem elektricara... neusporediv i nepremostiv problem u odnosu na domet, sporotinju od tankanja, spontane izlete od 500+km i slicno. 🤣🤣🤣🤣

Moment i masa jedu gume, to je jasno i bok. Koga to bas tak jaaaaako muci i svrbe ga tih 50+ k eura u djepu nek se ipak odluci za ICEka za mirniji san. :zubo: 

Link to comment
Share on other sites

Moment i snaga da. Tezina i ne tolko (mnogo manje nego se to u medijima promovise)... U prosjeku su 10-30% tezi od iste klase auta (sto manji auto veca razlika), a to nece tolko znatno promjenjt potrosnju. Pogotovo sta su uglavnom vece gume.. 30% razlike u tezini je manja razlika nego dva razlicita tempa voznje..

 

Inace onu kilometrazu guma sam imao i na M2 i na L3..  Jedino mazda trosi manje, i mnogo ujednacenije gume. 

 

 

Tezina i nacin punjena (da moras imat rupu u koju gurnut doma punjac) su mi dugo bili jedini argument protiv elektrasa . 

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, dado_sk said:

To je u ciosu završilo ili ?

Nakon kaj ga je lik pogodio i totalizirao, da…

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, MilosB said:

Inace onu kilometrazu guma sam imao i na M2 i na L3..  Jedino mazda trosi manje, i mnogo ujednacenije gume. 

Pa kad se ne vozi! 🤣🤣🤣🤣

Vidim po fiatu da se gume trose duplo brze od fiata 500 1.2. Tamo smo nakon 3 sezone morali mjenjati oba seta, a sad nakon sezonu i pol, mooozda dvije. Zimulje su dvije sezone i ispod 3 mm su pale. Sad bumo ih jos mjesec dana terali i onda idemo na ljetne. Jos smo za drugu sezonu zamjenili prednje i zadnje jer prve se trose ko blesave. Ljetne imaju jednu sezonu i prenje su na 4, straznje na oko 5 mm. To bi trebalo ici 2 sezone pretpostavaljm. Radi se ukupno 15k na godinu, pol zima, pol ljeto. Znaci set guma ide na 15ak tiscuca km. Ludo brzo.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ovo je idar isppd pojasa 😛

Uniroyal RS3 imaju 15-20k km i na 6 mm su bile (dolaze nove s 9mm). Sad su te na laguni (jer je mazda dobila kovane felge i GY asimetric SS) i vidi se da se osjetno brze trose.

Mazd ani u jednom momentu nema neki "udar" ubrzanja nego konstantno vuce i mislim da tl uz ~F55:R45 raspodjelj tezine rezultuje jako umjerenom potrosnjom (ne driftam).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

U duhu zaebncije opravdano :zubo:, no hard feelings 👼, jasno je da se gume trose kilometrazom, a ne vremenom. Drzim fige da mjenjas gume malo cesce nek do sad. :dobroje:

Bome traju ti gume na laguni... eto upravo o tome pricam. Na cliu sam radil sa setom 30-40k km, a vozilo se prilicno dinamicno. S 25k km na godinu sam mjenjao oba seta u prosjeku svake 3-4 godine.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Nene, na mazdi su bile prvp unirojalke i tolko su se malo potrosile.. Na laguni se mnogo brze trose (prednje pogotovo)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Gdje stigneš tri auta voziti @MilosB?

Link to comment
Share on other sites

Prebacio se na ljetni set Turanze (jedne sa najmanjim otporom kotrljanja u klasi) i imam osjećaj da je auto življi na ubrzanjima. Ne znam jel si umišljam ili stvarno je, inače zimske i ljetne su iste dimenzije i obje na alu felgama.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.