Jump to content

Škljocanje u zglobu vrata


Smuchac

Recommended Posts

Poz ekipa. Na vratima mi prilikom otvaranja i zatvaranja u onoj kutijici gdje je pretpostavljam graničnik da se vrata ne zalete ili nešto gore, došao neki zvuk i čuje se na svakom prelazu graničnika preko te dvije točke između položaja otvoreno-zatvoreno. Pokušao sam otvoriti kutiju,eventualno što podmazati ili pritegnuti ali kutija se ne da otvoriti. Ima korito i poklopac,nijedan vijak, i zdravom logikom bi trebalo šarafcigerom ili nečim izbiti poklopac al đaba... Tvrdo ko qurac i ne da se. Zaključak je da nešto radim krivo pa da stanem i pitam. :zubo:

 

12233328_10207129357206503_242426346_n.t

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

na meganu 2 jedino rješenje zamjena te kutije(graničnika vrata), ne može se popraviti

Link to comment
Share on other sites

Mora da nije jeftin :zubo: Škljoca li ga škljoca a otvorit se ne da. Valjat će u potragu. :)

Link to comment
Share on other sites

I kad bi otvorio taj poklopac ništa ne bi mogao napravit greška je u donjem dijelu jer se potroši kroner i krene se okretat u ležištu, moglo bi se eventualno zavarit, onda je opet potrebno bojanje....

Link to comment
Share on other sites

100€? Nece ga sunce ogrijat ja mu kazem. Ako ode do kraja,ide bez njega.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Imao sam isti problem.

Bio u servisu da mi to zamjene. Pretpostavljah da to ne dođe puno, međutim kada me tip pozdravio sa 800 kn za dio plus rad rekao sam tipu "ko ga hebe neka krcka, ne može to ogovn toliko koštati, a ja ću to srediti." Rekao tip da da nema šanse to otvoriti, navodno hebeno zalijepljeno. Pa se ja snašao. 

Kod mene pomoglo ovo.

Izbušo sam rupu u toj kutiji, (označio sam na tvojoj slici - stavio graničnik na svrdlo debljine 3mm na dubinu od 5mm da ne shebem nešto unutra sa svrdlom) uzeo malu špricu za injekciju i utisnuo mast za podmazivanje (uzeo mast za podmazivanje glave od trimera).

Zatim sa pištoljem za plastiku začepio rupu da ne ulazi voda i to je to. Ne krcka više barem kod mene.

Vrata - Megane.png

Edited by Sulle
Link to comment
Share on other sites

Da ispricam i svoje iskustvo, imao Megane 2 i granicnici se culi ( na oba prednja vrata ), trpio jedno vrijeme i odem u servis. Serviser kaze 280 KM cca 1100 kuna, mislim se ja na pultu hocu li necu , ma kontam hocu ne mogu vise trpiti ... ALI KOMAD ..rece servis

Uglavnom otisao do otpada u blizini, nasli mi oba i oni postavili, jedan bio u istoj bolji , drugi razlicit ( ne previse ) za 60 €, drugi mi kasnije frend prefarbao

Krcka i na novom, na starom Megane 3 doduse imao je cca 170000 km, culo se nekoliko puta, kod frenda je skripalo non stop , promjena u servisu 30 -35 €

Link to comment
Share on other sites

@sulle - je li to bušeno na spoju ili malo ispod ?
 Koju mast si koristio ?

Bušio sam malo ispod spoja. Što se tiče masti uzeo sam oregon mast koju sam kupio za podmazivanje glave trimera (slika ispod).

Poslikat ću vam pa ću staviti da vidite kako to izgleda.

 

Oregon mast za glave trimera 125gr.jpg

Edited by Sulle
Link to comment
Share on other sites

Ja sam pokusavao otvoriti s sarafcigerom pa sam ga malo unakazio. Ne bilo ti naređeno,uslikaj pa da i ja sbušim.

U najgoru ruku ga se mozda moze skinut skroz ako se sjebe do kraja pa pazit rukom da ne divljaju jer iritantno je kako škljoca matermu... :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Mislim da tu može bilo kakva mast, nije da se vrti 10 tis.okr. kao flakserica

Link to comment
Share on other sites

Zatim sa pištoljem za plastiku začepio rupu da ne ulazi voda i to je to. Ne krcka više barem kod mene.

Vrata - Megane.png

Može se začepiti i vijkom za lim pa je praktičnije ako opet zatreba podmazivanje.Bakrena mast u sprayu sa cjevčicom je dobra opcija za to.

Ili ugradnja mazalice na rupu,ali tada treba i rupa za odušak pa je kompletno ispuniti masnoćom.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Danas sam skidao vrata zbog ovoga. Škljoca to te mjere da bih najradije izašao na suvozačevu stranu... Uglavnom,rasturio sam ga. Ljepljen je nekom crnom masom što drži ko idiot. Takvo što nikad nisam vidio. Unutra je jaka plosnata opruga. Nisam se htio igrat da me ne ubije pa sam pokrio krpom i odvijačem ga prebacio preko dijela koji drži oprugu. Time sam dobio da sam izbacio oprugu iz upotrebe. Sad su vrata slobodna skroz i otvaraju se skroz slobodno što znači da treba pazit po vjetru i sl. Sad sam relativno miran. :)

ecca5772b95fcae4011f06b39b57ec24.jpg

Link to comment
Share on other sites

P.S Sad se poklopac onako rasturen ne moze ni vratit na mijesto a vidi se i da to neko nasumično bušenje praktički nema smisla...

Link to comment
Share on other sites

Al si ga opravio, svaka ti cast:-)

Kod mene krcka godinama pa mi ne smeta. Vise ni necujem.

Link to comment
Share on other sites

E taman se poradujem evo netko popravio... Kad ono popravak po principu, čega nema ne može se ni pokvariti... Ja ću sebi nabaviti polovni ispravan, jer je prije 10 ak dana počelo ispuštat malo drugačije zvukove.... Problem je što osovina preskoči u kroneru i onda krene kvrcat, a to bi se eventualno moglo zavarit, što povlači opet lakiranje za sobom... Zrmi tvojeg je bar lako popraviti, to si mogao dok si se gnjavio dampiranjem usput napraviti....

Link to comment
Share on other sites

Danas sam skidao vrata zbog ovoga. Škljoca to te mjere da bih najradije izašao na suvozačevu stranu... Uglavnom,rasturio sam ga. Ljepljen je nekom crnom masom što drži ko idiot. Takvo što nikad nisam vidio. Unutra je jaka plosnata opruga. Nisam se htio igrat da me ne ubije pa sam pokrio krpom i odvijačem ga prebacio preko dijela koji drži oprugu. Time sam dobio da sam izbacio oprugu iz upotrebe. Sad su vrata slobodna skroz i otvaraju se skroz slobodno što znači da treba pazit po vjetru i sl. Sad sam relativno miran. :)

ecca5772b95fcae4011f06b39b57ec24.jpg

znaci zaljepljeno tekucim metalom.. 

E taman se poradujem evo netko popravio... Kad ono popravak po principu, čega nema ne može se ni pokvariti... Ja ću sebi nabaviti polovni ispravan, jer je prije 10 ak dana počelo ispuštat malo drugačije zvukove.... Problem je što osovina preskoči u kroneru i onda krene kvrcat, a to bi se eventualno moglo zavarit, što povlači opet lakiranje za sobom... Zrmi tvojeg je bar lako popraviti, to si mogao dok si se gnjavio dampiranjem usput napraviti....

sta je "kroner" imas mozda sliku ?

Link to comment
Share on other sites

cek a di je to u onom skopu :D neda mi se otvarati to 

Link to comment
Share on other sites

Hehe, nije to u sklopu, to je primjer kronera... A on je na onoj osovini za koju je zakvačena opruga u središtu....

Link to comment
Share on other sites

ma skuzio sam da ta slika nije dio mehanizma hahah :D skuzio sam na sta mislis s slikom. 

znaci sta sletti kroner i onda se opruga poremeti/digne vislje/spadne ?

Link to comment
Share on other sites

čini mi se da me nisi skužio,nisam mislio na onu varijantu zeger osigurača,nego na ono nareckano,kao zupci na osovini,to se uklopi u isto takvo u kućištu i drži osovinu fiksiranu, kod nas su se ti zupci zajeli i u nekom trenutku preskoče,odatle zvuk kao da je nešto puklo...

evo i mogućeg riješenja...samo treba ga lakirati nakon toga..

šarkagraničnik.jpg

Edited by marrky112
Link to comment
Share on other sites

da ipak sam bio krivo skuzio :D 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.