Jump to content

Megane 2 1.5 dci teško prvo paljenje


gorangrubi

Recommended Posts

Auto mi ima 230000 km. Promijenio sam akumulator i dalje prvo paljenje malo duže vergla. Grijači promijenjeni

prije 4 godine na 160000 km. Javlja injection fault i electronic fault. Majstoru dijagnostika upućuje na veliko začepljenje

glave motora. Inače tokom rada i vožnje ne prmjećujem ništa osobito. Promijenit ću crijevo zraka koje spaja interkuler i turbine jer je ono bilo

oštećeno i majstor ju je pokrpao, ali sada ću je zamijeniti. Mislim promijeniti i grijače. Koliko inače košta čiščenje glave motora i ima li još dijelova koji se mijenjaju

prilikom otvaranja glave? Netko je spominjao nekakve gumice koje sprečavaju veći odljev ulja.

Link to comment
Share on other sites

nemoj ottvarat motor hbt :D ti od muhe (lako moguce) napravio generalku :D

ja tipujem na grijac, slab akumulator, ili namucen anlaser

grijace se lako provjeri, akumulator se napuni, a anlaser mislim da tesko zavrti jer je izgubio snagu, i onda teze pali dok je hladan, kasnije to lakse ide. 

istim rijedom provjeri, mozda se jos neko javi nekom idejom

Link to comment
Share on other sites

Kao sta kaze MilosB, provjeri grijace, napon akomulatora pri alnasovanju, dali alnaser vrti veselo, i ako je 60kw provjeri povrate na diznama.

Link to comment
Share on other sites

Svakako savjetujem reparaciju anlasera prije bilo kakvih većih zahvata. To je trošak od cca 500 kn ovisno o majstoru, a definitivno će pomoć.

Moj isto tako teže okrene na prvom paljenju i zbog toga je tako da će uskoro na reparaciju. 

Link to comment
Share on other sites

Evo danas mi se pri težem opterećenju na uzbrdici na autocesti ugasio sam od sebe. Nakon što sam ga zaustavio, odmah je upalio.

Nastavio sam ga voziti te na autocesti te više od 110 km/h bilo u 4 ili 5 brzini nisam mogao dignuti. Nakon prijeđenih 5-6 km u tom "jakom ritmu"

opet se ugasio. Nakon što sam ga zaustavio i opet upalio mogao sam voziti ali opet ne više od 110 km/h. Nema nikakvog dima, po gradu normalno vozi

i pali. Znači u pravilu ono što ja vidim jest electronic fault i famozni injection fault te vergla dulje kod prvog jutarnjeg paljenja. Mislim da ću otići na dijagnostiku kod ovlašetenog pa ću vidjeti. I da, majstor nije mogao zamijeniti postojeće grijače jer su zapekli, pa se bojao da ih ne slomi.

Link to comment
Share on other sites

Postoji mogucnost da je alternator otiso. Pazi da ti ne pocica akumulator pa da stanes na cesti. 

Link to comment
Share on other sites

Misliš da bi ta komba mogla bit?

Meni kad dođe zima isto usporeno vrti, zapali on iz prve ali čuje se da mu se "neda".. Meni nekak vuče il na grijače il na anlaser pošto sam akumulator mijenjao. Na dizne nisam ni pomislio..

Link to comment
Share on other sites

ja sam skoro kupil clio 2 1.5 dci ( 2003g) od frenda koji je već bio mijenjat pumpu, čistit tank od špene i reparirat dizne... auto je bil kod mene par dana i počeo je zjbvt baš na prvom paljenju, verglanje u nedogled sa stiskanjem gasa... ujutro prije posla doživiš stres da se usereš jer ti odma počne prolazit kroz glavu da kasniš na posel... bio u renaultu u vrbovcu gdje je ustanovljeno da dvije dizne pišaju... obzirom da su sve bile reparirane predložili su zamjenu sve 4... cjenu oriđiđi dizne se ne sječam, nuđene su mi neke reparirane za 1000 kn/kom kolko se sječam... al to nije sve jer se uz njih preporučuje zamjeniti i pumpu goriva i skinut i očistit tank... ponavljam da je sve navedeno kolega bio napravio na autu par godina prije i opet isto s**nje... meni je auto nuđen ispod cjene al sam odustao jer su troškovi popravka bili da se usereš... a clio kao takav je bio bomba... metalik plavi, oriđiši 15ice, jača mašina (oko 100 konja ak se dobro sječam), tvornički ksenon itd... na kraju ga je dao za 2000€ 

Edited by zac7654321
Link to comment
Share on other sites

To je onda loše napravljen posao prvi puta čim on ponovno zajebava!

Al ja nemam problema s paljenjem, on upali iz prve, samo što tromije vergla, ne mogu to ovako upisat to se jednostavno mora čut..

Link to comment
Share on other sites

ne znam, samo pišem svoje iskustvo, možda nekome pomogne... kad sam se raspitivao oko toga su mi svi rekli da je problem u tim delphi pumpama koje se počnu guliti nakon nekog vremena i onda ta sitna špena upropasti dizne usprkos filteru goriva... zato sam i uzel twinga :) i set torxeva

Link to comment
Share on other sites

Hehe! To je to! To je istina, s tim su imali problema motori do 2003. godine ako se ne varam..

Link to comment
Share on other sites

Napisao sam odma na pocetku teme da je moguce da su dizne. I ovo skoro sve sta je navedno moguce radi njih.

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

Evo danas nije htio niti upalit, vergla ali ništa. Pokušali promijeniti senzor tlaka goriva, ali isto. Čeka me šlepanje i prepostavljam

repariranje pumpe i provjera dizni.

Link to comment
Share on other sites

Kad vrisne senzor tlaka goriva auto pali i vozi al nema snage. Ista stvar sa senzorom protoka zraka. Takodjer probaj istekati senzor protoka zraka i onda palit auto.

Link to comment
Share on other sites

Nije istina. Kad vrisne senzor tlaka goriva, nema teorije da upali. Dam ti 3-4 komada neispravnih pa probaj upalit auto.

Link to comment
Share on other sites

vezano je uz paljenje isto...

Kad se pali dci megane, zatrese onak dosta, kao da zaljuja, i cim sastavi miran je 100%, nema vibracija u kabini kao kod nekih.

kad se naglo pusti gas isto zna naglije cuknut, i kad se ugasi auto.

koji bi to bio nosač motora, i kolko cca dodju, 200tinjak kuna svaki ?

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

700kn ti je onaj glavni od masine sto je kod kape nosaca

Link to comment
Share on other sites

Evo danas nije htio niti upalit, vergla ali ništa. Pokušali promijeniti senzor tlaka goriva, ali isto. Čeka me šlepanje i prepostavljam

repariranje pumpe i provjera dizni.

sretno!

Link to comment
Share on other sites

700kn ti je onaj glavni od masine sto je kod kape nosaca

fina cifra... Sad znam da ga necu skoro mjenjat. :D 

Link to comment
Share on other sites

sta je dizel, na meganu svom sam promjenio sva 3 za jedno 400kn, mislim toliko su kostali nosaci, punac promjenio jer stvarno nije tesko ova dva gornja promjenit, donji "dogbone" je malo teze al i to smo napravili i bez dizalice..

budem poslal ovog dci-ja mehanicaru, valjda bu on videl koji ne valja, mozda nije taj glavni.

sto se tice problema gorangrubi, dizne su vjerovatno, jedna je 100€ reparacija cca, nisu valjda sve otisle.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam mjenjao isto 3 nosaca na meganu, glavni najskulji nisam dirao.

Onad iza , do tog glavnog nosaca bio je jako potrgan, i donji pukao na standardnom mjesu.

Na neki 90tkm mjenjano. 78kw dci

Isto nekih 350 400kn izasli.od tada sve ok s tresnjom masine

 

Zanimljivo je i to da sam iste te nosace donji i od getribe 2 dana prije mjenjao na clio 197...isti su..kao i za scenic2 i daciu neko itd..tako da nemorate striktno za megana uzimat .vec drugi model auta za koji vam dade jeftinije.

20150903_155614.jpg

Edited by Vox2
Link to comment
Share on other sites

Glavni je punjen uljem. Da je otisao ne bi nis drzao i motor bi vidno pao. Mijenja se kad ode a je preventivno.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.