Jump to content

Megane 2 1.5 dci teško prvo paljenje


gorangrubi

Recommended Posts

Nisam još odšlepa auto, najvjerojatnije u ponedjeljak. Senzor temperature (onaj kockasti što je uvučen u cijev što izlazi iz EGR ventila)

stalno pokazuje -40. Njega sam naručio, al svejedno auto ide šlepanje.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Očiščena glava motora, valjda dio koje si spaja sa EGR-om, onako izvana bez otvaranja, neka fora sa četkom i usisivačem.

Očiščen EGR zajedno sa usisnom granom. Purić javio da je pumpa ok, ali da su dvije dizne u banani. Promijent ću i filter goriva.

Čekam da Purić vrati dijelove, pa kad sklepam auto javim se....Da li je dobar filter goriva od Frama za ovaj megane, s senzorom?

Prije sam koristio Delphi, ovaj bi put pokušao sa Fram.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dizne popravljene, pumpa goriva je bila u redu. Promijenjeni grijači i filtar goriva. Auto normalno pali i radi.

Ali se opet na višim okretajima guši i nema onog pravog početnog momenta. Nakon većeg preopterećenja

opet se upali injection fault. Pogledali katalizator i probali drugi, ista stvar. Jel moguće da se glava motora začepila

toliko da se motor jednostavno guši?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Isključi MAP senzor ( na turbini se nalazi). Probaj voziti bez njega, samo će ti biti injection fault i svijetliti ključ. Uglavnom meni u leru daje 12 V i kad mu dižem okretaje pada do kojih 7 V, a kad ga vozim ne dobiva kompjuter dobre podatke pa mi "koči" (ne vuče). Uglavnom kad ga vozim padne napon na 5V što nije dobro i negdje "gubi" napon. Nadam se samo da nije do kompjutera, a inače već sam sa njim prešao 60 000 km sa isključenim MAP senzorom. 

Evo greške koje mi izbacuje. 

568d1e3764cbe_Greke.thumb.jpg.28b69a392b

Ako neko može pomoći oko rješavanje ove druge greške bio bih zahvalan. P0381 .

 

Link to comment
Share on other sites

Nesipravan grijač ili više njih...

Grijač čega (nafte ili)? 

Edited by tomislavwarm
Link to comment
Share on other sites

Ne, juhe.

Sorry, naravno nafte. 4 kom, svaki za svoj cilindar. Novi oko 130 kn kom

Link to comment
Share on other sites

Svi su grijači (njih četiri) promijenjeni, a šta se tiče MAP senzora mehaničar kaže da bi bez njega motor trokira, ne bi moga ići normalno.

 

Link to comment
Share on other sites

Ne, juhe.

Sorry, naravno nafte. 4 kom, svaki za svoj cilindar. Novi oko 130 kn kom

Oš da ti podgrijem juhu xD ?

Svi su grijači (njih četiri) promijenjeni, a šta se tiče MAP senzora mehaničar kaže da bi bez njega motor trokira, ne bi moga ići normalno.

 

Ako mislimo na isti MAP (od turbine). Gle razlika ti je u tome što kod mene kad treba potegnuti (dam gas) između 1.500 ili 2000 okretaja meni radi kao da ga  između 2.500 i 3000 okretaja znači slabije vuče na nižim okretajima (manje snage). Uglavnom rekao mi je električar da u leru radi normalno, a kad ga vozim da negdje "gubi" napon pa računalo dobiva krive podatke pa ne vuče ili je računalo pokvareno (taj modul).  Zato sam ga morao isključiti inače ne bih mogao uopće ubrzavati. Novi kompjuter mi se neda kupovati jer može i bez toga raditi što sam dokazao da je prešao 60 000 km s tom greškom. Ako auto krepa dolazi drugi i tako to ide (360 000 km).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Oš da ti podgrijem juhu xD ?

Ako mislimo na isti MAP (od turbine). Gle razlika ti je u tome što kod mene kad treba potegnuti (dam gas) između 1.500 ili 2000 okretaja meni radi kao da ga  između 2.500 i 3000 okretaja znači slabije vuče na nižim okretajima (manje snage). Uglavnom rekao mi je električar da u leru radi normalno, a kad ga vozim da negdje "gubi" napon pa računalo dobiva krive podatke pa ne vuče ili je računalo pokvareno (taj modul).  Zato sam ga morao isključiti inače ne bih mogao uopće ubrzavati. Novi kompjuter mi se neda kupovati jer može i bez toga raditi što sam dokazao da je prešao 60 000 km s tom greškom. Ako auto krepa dolazi drugi i tako to ide (360 000 km).

Da, nakon čiščenja glave motora, EGR-a, provjere kataliztora, promjene grijača, akumulatora, filtera nafte, provjere pumpe i repearacije dvije dizne kod Purića auto djeluje malo živahnije, ali opet se javlja famozni injection fault plus što auto više od 160 km/h ne može da potegne. Auto ponekad i teže pali,  kod prvog paljenja uz prikaz injection fault. Znači nakon svih ovih zajebancija auto djeluje samo malo živahnije, ništa se nije promijenilo. Ostavljam mehaničaru da pomno pogleda parametre svih senzora iako smo više manje i njih mijenjali s drugim. No što ako pumpa ipak nije dobra? Jer tako je jedan čovik i ima iste probleme, čak je mijenjao i centralni kompjuter sve dok svježe repariranu pumpu nije zamijenio sa drugom, a prva je bila na reparaciji kod Purića. Moja nije dirnuta, odgovor je bio da je sve u redu s njom.

Link to comment
Share on other sites

stari mi je isao kod njega sa pumpom iz golfa 4, napravio je dobro ali je mrvicu skuplji od ovog jednog na Trešnjavci koji je za svaku preporuku, vise ljudi vec islo kod njega, u Zagorskoj ulici je ..

edit:iako je to zapravo autoru manje bitno, tek sad vidim di je.

 

 

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jel itko ikad uspio rijesit ovaj kvar?

Kod mene svijetli Check injector i prvo paljenje je tesko, nakon toga sve 5

Preledani svi grijači. pregledan relej grijaca koji je bio ne ispravan  ispod prednjeg blatobrana s vozaceve strane.zamjenjen i dale isto.

Zamjenjen filter goriva, u starom nije bilo strugotine, rezervar nisam gledo

Da je pumpa vec bi crknula ovak radi preko 20.000km

Ali smrad kod paljenja me izludi i hocu to rijesit.

 

Link to comment
Share on other sites

Na dijagnostici imam dvije greske

DF025(preheating unit diagnostic connection) 

DF859(injector programming cycle not performed)

Za prvu gresku cu jos jednom provjeriti grijace, i reley paljenja grijaca (koji se nalazi u blatobranu, te naravno ozičenje i spojeve očito sam nešto propustio.

Ali što je ova druga greška?

Link to comment
Share on other sites

Ja sam problem paljenja uspio riješiti sa reparacijom anasera. Sad pali ko mina!

Još da riješim injection fault i problem da mi auto ne poteže više od 130 km/h i ja sritan ko beba hehe

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

poz, mjenjao sam danas grijače na 1.5 dCi. primjetio sam da na 3. grijaču ima ulja, to nije normalno zar ne? glava, prstenovi, brtva..?

14825661_10210874966459740_1583650438_n.jpg

14872542_10210874966859750_1998191673_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ako ti nauljeni grijaci nisu radili onda je to normalno.

Ako su ispravno žarili onda postoji problem.

Link to comment
Share on other sites

Zanima me kako je ulje doslo do grijaca

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Prije bi rekao da je to nafta koja se taložila na grijaču ako on nije radio.

Osim ako nije glava pukla negdje ili nesto takvo.

Link to comment
Share on other sites

spoji grijač na akumulator ako počne žariti od vrha na dalje onda je dobar.. ak ne žari, ne valja.. ili ak žari od dna.

Link to comment
Share on other sites

Ovo nisu grijaci kao na golfu 2d, i ako ga tako ispituje ce ga samo sjebati.

Link to comment
Share on other sites

Testiran je tako. Skinut sa struje i zicom koja je prislonjena na grijac i dodirivan plus na akumulatoru, dva nisu bacala varnice, dva su bacala. Tako su mi rekli da se testira

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ovo nisu grijaci kao na golfu 2d, i ako ga tako ispituje ce ga samo sjebati.

Molim te ajd objasni zasto bi ih sjebao? Ili mi je nesta promaklo.

Dok su na autu mogu se ispitati ispitivacem za struju(ako ispitivac svjetli dobar je) ili komadom zice(ako zaiskri dobar je), i treca varijanta je pomocu multimetra, iako ni to nije 100% jer postoji mogucnost da negrije kako treba.
Kada se grijac izvadi van spojis ga na 12v i vidis dal grije i odakle krece grijati?

I ako jedan nevalja, nepisano pravilo je da se mjenjaju sva 4 komada(ili koliko ih vec ima) i da se stavlja ista marka.

Ako imas koji bolji nacin od ovih navedenih volio bih da mi kazes :piju:
 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.