Jump to content

Laguna II-problem s xenonom!


nelix32

Recommended Posts

Pozz! Imam lagunu II grantour i xenon svjetla me zezaju!

Niveliraju se sama od sebe bez obzira na nagib auta...malo svjetle normalno a vecinu vremena kao da imam jako visoka svjetla(ne duga).

Jel imao ko takav problem?

 

Hvala

Link to comment
Share on other sites

Kontaki tebhebavaju na senzorima visine. Pocni od toga

Link to comment
Share on other sites

Na prednjoj odovini i na zadnjoj imaš polugice koje upravljaju nivelacijom. 

Krenuo bi od njih

 Provjetio da li su čitave, možda su se polugice odvojile, možda je kontakt loš pa šalje krivu informaciju.

Mislim da se nalaze na lijevoj strani auta

Link to comment
Share on other sites

ok! pogledat cu sta ja mogu sam napravit posto neznam kako to sve izgleda,

al vjerojatno cu naci te polugice! javim dal sam sta "popravio" ! 

:)

Link to comment
Share on other sites

Pronjuškaj malo po netu i youtube. Čisto za početak da vidiš šta tražiš

Link to comment
Share on other sites

Polugice su u okomitom polozaju, duzine 50-60 mm. Mislim kad smotas puni lijevi onda se vidi polugica ispred osovine. Odvoje se lagano, pa onda hodom gore-dolje provjeri da li senzori rade.

Link to comment
Share on other sites

Evo me...

Otpojio polugu na prednjoj vilici i pomakivao je gore dole ali farovi ne daju znakove zivota! otpjio i konektor na motoriću ali nista! 

Zadnju polugicu nisam gledao...

Link to comment
Share on other sites

e onda moram u shoping lagano!

kad zamjenim prednji vidjet cu dal je i zadnji!

 

Hvala ekipi! :)

Link to comment
Share on other sites

Zrmi.....Šta je crklo na senzoru ako je on mehanički (polugice)? Zar nije prije do motora svijetla koji je upravljan polugicama ili do najbanalnijeg kvara, konektor i loš spoj.

Čisto informativno me zanima jer mi nije baš čisto.

Link to comment
Share on other sites

Zrmi.....Šta je crklo na senzoru ako je on mehanički (polugice)? Zar nije prije do motora svijetla koji je upravljan polugicama ili do najbanalnijeg kvara, konektor i loš spoj.

Čisto informativno me zanima jer mi nije baš čisto.

Kad je neispravan senzor onda ti svijetla luduju. Ne znam kako je na laguni, ali znam da kod mene on dolazi i sa polugicama i elektronikom zajedno. Konektor (steker) je na autu. Moze naspricati sam konektor i ubosti ga nanovo, a moze ga kao i ja zamjeniti. U oba slucaja nisam napravio nista. Zamjenom cijelog sklopa popravio sam problem. Dakle sve je u jednom i polugice i mala kutijica na mostu auta. No to bi mu lako trebali iscitati spajanjem na komp. Mora imati zabiljezenu gresku.

Link to comment
Share on other sites

Znači na polugicama je mala crna kutijica koja crkne (ispusti bijeli dim) i onda se moš slikat.

 

A da li si pokušavao otvoriti tu crnu kutijicu? Da vidimo šta ima u njoj?

Link to comment
Share on other sites

Probaj upaliti svjetla prije davanja kontakta pa stani vrlo blizu zida ako to po danu radis da vidis jel idu gore dole cim das kontakt. Ja sam isto mislio da to ne sljaka al na taj nacin sam vidio da radi sve

Link to comment
Share on other sites

Nisam pokusavao nista otvarat, to je sve zaliveno. Meni je nivelacija pri davanju kontakta radila. Svijetla su sama od sebe ludovala u voznji, tako da mu taj test nista ne znaci. Neka se spoji na dijagnostiku i iscita gresku.

Link to comment
Share on other sites

mislim da na laguni 2 se u vožnji svijetla ne mijenjaju u odnosu naštelavanja prilikom davanja kontakta. to sam primjetio kad sam neki dan ostavio auto parkiran na nekom hupseru i skužio sam da mi drugačije svijetli. Stao sastrane, ugasio auto i ponovno upalio i onda se snop dpbro podesio

Link to comment
Share on other sites

Kod mene se podešavaju i u vožnji. Prema brzini kretanja, uzbrdo, nizbrdo, na kočenju, ubrzavanju i kod palenja dugih svijetala, dakle uvijek.

Link to comment
Share on other sites

Pozz! 

Postoji mogučnost da se isključe ti senzori i da se ručno podese farovi? 

Link to comment
Share on other sites

MIslim da ne.......jedino da se blokiraju nekako motorići, ali onda će tuči u nebesa kad u autu bude više osoba i tereta.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene se podešavaju i u vožnji. Prema brzini kretanja, uzbrdo, nizbrdo, na kočenju, ubrzavanju i kod palenja dugih svijetala, dakle uvijek.

haha mogu zamisliti to uz trenutak kasnjenja :D mene to tolko zivcira na novim autima (nemogu odreagirat u istom trenu) i odna ako su na grbavom samo dobijes da zapravo svijetle jos vislje :D 

 

Pozz! 

Postoji mogučnost da se isključe ti senzori i da se ručno podese farovi? 

otkopcas motore i onda imbusom rucno stelas visinu. ja tako vec godinu dana i ni jednom nisam imao problema da sam ikoga zaslepljavao. a zapamtio sam, nas dvoje uz prazan auto, (recimo neutralni polozaj) od toga zavrnut u smjeru kazaljke 1/4 kruga ako nas je 3 u autu ili natovaren auto i 1/2 kruga ukoliko je pak cetvoro u autu ili 3 plus pun gepek. sem ta 3 polozaja ni jedan nisam morao koristiti. a to sto bii digao snop za 0.3stupnja nagore kad upalim duga svjetla ili kad predjem brzinu od 50 km/h ili 70 nisam sad siguran koja od te dvije. me savrseno zabole :D 

 

cijeli taj sustav ne sluzi ni klincu ako nisu postelani neutralni polozaji a to 99% njih na cesti ne radi (po pravilu bi trebalo minimum jednom godisnje to odraditi)

Link to comment
Share on other sites

Bez tog senzora ti to nikad nece radit tj. svijetlit kak spada. Zato i postoji zbog ksenona. Da nemas ksenon rucno iz kabine stelas ovisno o teretu. Ovako namjestat s imbusom zavisno o kolicini tereta i putnika je IMHO glupo i neprecizno. Da ne govorim za popizdit stalno stelajuci to. I drugim sudionicim u prometu bih moglo smetat. Zamjeni senzor najbolje.

Link to comment
Share on other sites

Zrmi vjeruj mi nikad nisam nikome zasmetao.

Kolko ljudibide godisnje na stelanje nultog polozaja xenona? To bi svaki servis trebao inace besplatno odraditi kad se ode kod njih na bilo sta. Al to niko neradi i mislis da je moj princip neprecizniji od tih kojima godinama farovi nisu stelani?

Link to comment
Share on other sites

Bogme izlaziti iz auta, dizati haubu i štelati visinu ovisno od opterećenja nije nimalo zgodno, Podsjeća me na R4 kojemu sam to radio na onoj polugici na farovima. A i to je još naprednije jer ne treba otvarati haubu ha-ha.

A što se tiče podešavanja nultog položaja jednom godišnj, to si u pravu. Našteluješ i vratiš priključak na motorić pa nek dalje automatski štela u vožnji ovisno o opterećenju

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Bogme izlaziti iz auta, dizati haubu i štelati visinu ovisno od opterećenja nije nimalo zgodno, Podsjeća me na R4 kojemu sam to radio na onoj polugici na farovima. A i to je još naprednije jer ne treba otvarati haubu ha-ha.

A što se tiče podešavanja nultog položaja jednom godišnj, to si u pravu. Našteluješ i vratiš priključak na motorić pa nek dalje automatski štela u vožnji ovisno o opterećenju

Kod mene nulti položaj nije nikada podešavan, Ako su farovi ispravni nulti položaj određuje automatika, zato i postoji onaj "predivni ples svjetala" kad se da kontakt s upaljenim ksenonskim farovima. 

Link to comment
Share on other sites

Zrmi vjeruj mi nikad nisam nikome zasmetao.

Kolko ljudibide godisnje na stelanje nultog polozaja xenona? To bi svaki servis trebao inace besplatno odraditi kad se ode kod njih na bilo sta. Al to niko neradi i mislis da je moj princip neprecizniji od tih kojima godinama farovi nisu stelani?

U servisu reglažu svjetala naplaćuju 250 kn[emoji35]

Link to comment
Share on other sites

Nije Renault Peugeot, ili "das auto" pa da mu su svjetla usmjerena na na način da jedno "gleda" u nebo, a drugo u "pod".:ahaa:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.