Jump to content

ulje u kocnicama


maracmarta

Recommended Posts

pozdrav,zanima me koliko ulja ide u sistem kocnica u lagunu 2 1.9 dci 88kw grandtour 2003...

Link to comment
Share on other sites

pozdrav,zanima me koliko ulja ide u sistem kocnica u lagunu 2 1.9 dci 88kw grandtour 2003...

A čuj, sipaš dok ne dođe do oznake. To će ti biti nešto manje od litre. Trebaš one dvije bočice od 0,5 L svakako. DOT4 ili SAE J1703 oznaka. Ako dobro odzračiš, otići će cijela litra.

Edited by filipbabok
Link to comment
Share on other sites

Na velikom servisu izmjenili kompletno ulje u kocnicama i otislo malo preko litre. Odzracili kotac po kotac i pustali dok nije doslo cisto ulje.

Link to comment
Share on other sites

Na velikom servisu izmjenili kompletno ulje u kocnicama i otislo malo preko litre. Odzracili kotac po kotac i pustali dok nije doslo cisto ulje.

Onda si bome natukao 100 i više tkm s istim uljem. Ja to radim svaki veliki servis.

Link to comment
Share on other sites

Prvi put na 120k km pa kada je potisni riknuo i sada na velikom servisu. Do 100k km je bio u ovlastenom konstantno i oni to nisu zamjenili u tih 100k km. Nemam pojma kako je to planom odredeno.

Link to comment
Share on other sites

Prvi put na 120k km pa kada je potisni riknuo i sada na velikom servisu. Do 100k km je bio u ovlastenom konstantno i oni to nisu zamjenili u tih 100k km. Nemam pojma kako je to planom odredeno.

Dosta mi je tih njihovih servisnih intervala, tako su pri predstavljanju L2 isplanirali i mali servis na 30tkm.

Link to comment
Share on other sites

Izmjenom ulja u kočnicama na svakom kotaču nije napravljen posao do kraja. Treba promijeniti i ulje koje je u vodu od primarnog do sekundarnog cilindra kvačila, a to većina zaboravi pa tu ostane staro ulje.

Link to comment
Share on other sites

Evo podataka o tome što i koliko ide u Lagunu II

Technical Data
RENAULT LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 1.9 dCi (KG0G)

Filling quantities and specifications

Engine oil with filter
without particle filter 4,60 litres    
with particle filter 4,80 litres    
Engine oil specification
without particle filter RN0710   SAE 0W-40|SAE 5W-40  
with particle filter RN0720   SAE 0W-30|SAE 5W-30|SAE 0W-40|SAE 5W-40  
Manual gearbox oil
Gearbox PK6 2,50 litres    
Manual gearbox oil specification
  API GL4 SAE 75W-80      
Power steering oil
  1,10 litres    
Power steering oil specification
  ATF Dexron II D      
Coolant
  7,00 litres    
Cooling fluid specification
  Glaceol RX Typ D      
Brake fluid when changing
  1,20 litres    
Brake fluid specification
  DOT 4      
Air-conditioning system refrigerant
  615 - 685 Gram    
Refrigerant specification
  R134a      
Air-conditioning system oil
  250 - 280 cm³    
Air-conditioning compressor oil specification
  PAG 488      
Tank capacity
  70 litres



Na žalost ne mogu bolje urediti popis, ali nadam se da ćete se snaći. :)

A po pitanju kočione tekućine, ona se mijenja svake dvije godine pod obavezno, a samo rijetke na 3 godine.

Inače ne znam kako se mijenja tekućina u glavnom cilindru kvačila, ali ako se kočiona tekućina ne mijenja na vrijeme i ako se zaboravi ili ne promijeni u cilindru, onda je moguće da taj cilindar zariba odnosno tekućina se u tom dijelu počne kašiti i naravno dolazi do problema.

 

 
Edited by lageros-zg
Link to comment
Share on other sites

a kak to promijeniti?

Pumpas pedalu kuplunga dok na odzracnik na cilindru kod mjenjaca ne pocne izlaziti čisto ulje

Link to comment
Share on other sites

Boja starog kočionog ulja koje dugo leži u cijevima je tamno žuto (kao cedevita koja je odstojala par sati u čaši) 

Dok je novo ulje svijetlo, svijetlo žučkaste boje (skoro prozirne) nešto kao tanki gemišt od graševine (dec vina i dva deca vode) 

Ako neznaš kako koja boja izgleda......napravi :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Pumpas pedalu kuplunga dok na odzracnik na cilindru kod mjenjaca ne pocne izlaziti čisto ulje

Ne znam bas koliko je pametno nekog ko uopce ne zna kako se to radi ići upucivati na taj posao.

Podrzavam definitivno "DiY spirit" ali ne oko kočnica + da radi netko tko nista o tome ne zna. 

Ne mozemo bas svi bas sve sami. Nekad treba stati na loptu i prepustiti posao mehanicarima. Uostalom, odzracivanje sistema je posao za dvojicu.

;)

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

 

 

Izmjenom ulja u kočnicama na svakom kotaču nije napravljen posao do kraja. Treba promijeniti i ulje koje je u vodu od primarnog do sekundarnog cilindra kvačila, a to većina zaboravi pa tu ostane staro ulje.

 

 

Vjerojatno misliš na tekućinu zaostalu u cijevi/crijevu koje vodi od spremnika do potisnog ležaja u mjenjaču. Ona se odzrači na pipku koji se nalazi na samom ulazu u mjenjač.

Link to comment
Share on other sites

Inače, u kočionom sustavu ne nalazi se ulje, već kočiona tekućina koja je po svom sastavu sličnija antifrizu (na bazi etilen glikola).

Link to comment
Share on other sites

Ne znam bas koliko je pametno nekog ko uopce ne zna kako se to radi ići upucivati na taj posao.

Podrzavam definitivno "DiY spirit" ali ne oko kočnica + da radi netko tko nista o tome ne zna. 

Ne mozemo bas svi bas sve sami. Nekad treba stati na loptu i prepustiti posao mehanicarima. Uostalom, odzracivanje sistema je posao za dvojicu.

;)

Slažem se. Ja sam mijenjao mehaničare jer nisu znali složiti i odzračiti kočnice kako treba.

Link to comment
Share on other sites

Do sada sam nebrojeno puta odzračivao kočnice na različitim markama (i modelima) auta. Mogu samo napisati da to uopće nije težak i zahtjevan posao, a uvijek se može pozvati susjeda, prijatelja, ženu, ili ljubavnicu da "pumpa" pedalu dok se vrši samo odzračivanje. 99% mehaničara ne odzračiva sustav hidrauličke spojke.

Link to comment
Share on other sites

Do sada sam nebrojeno puta odzračivao kočnice na različitim markama (i modelima) auta. Mogu samo napisati da to uopće nije težak i zahtjevan posao, a uvijek se može pozvati susjeda, prijatelja, ženu, ili ljubavnicu da "pumpa" pedalu dok se vrši samo odzračivanje. 99% mehaničara ne odzračiva sustav hidrauličke spojke.

...kolega je pitao "a kak to promjenit..?" i iz toga sam zakljucio da nije bas upucen i da to nije nikad radio. A za nekog tko nije nikad gledao ni radio - definitivno nije taj posao. Ti si ipak kudikamo informiraniji i imam osjecaj da znas dosta oko auta pa ti to nije neki zahtjevan posao.

Link to comment
Share on other sites

Slazem se da oni koji do sad nisu nikog asistirali da ni ne pokusavaju sami sem ako imaju kasko :) i to neko dobro.

Druga stvar je da mi/vi nikakvim odzracivanjem necemo nikad odzraciti sustav cijeli ukoliko imamo asr ili esp jer se trebaju aktivirat "ventili" preko diagnostike.

Znaci mi zamjenimo ulje i prvim kocenjem se dio istog da prostite zasere onim sto je ostalo u abs "glavi"

Link to comment
Share on other sites

Slazem se da oni koji do sad nisu nikog asistirali da ni ne pokusavaju sami sem ako imaju kasko :) i to neko dobro.

 

Druga stvar je da mi/vi nikakvim odzracivanjem necemo nikad odzraciti sustav cijeli ukoliko imamo asr ili esp jer se trebaju aktivirat "ventili" preko diagnostike.

 

Znaci mi zamjenimo ulje i prvim kocenjem se dio istog da prostite zasere onim sto je ostalo u abs "glavi"

 

 

Nema nikakve potrebe uopće puštati zrak u sustav ABS/ESP, premda ja i to mogu odraditi uz pomoć Clip-a. Tu ostane jako mala količina tekućine, koja je zanemariva u odnosu na cijeli sustav.

Link to comment
Share on other sites

Jbg nemamo svi "CLIP" :)

I ne bih ja pustao zrak u abs sustav neg bi izmjenio i to ulje koje je u njemu.

Link to comment
Share on other sites

Jbg nemamo svi "CLIP" :)

I ne bih ja pustao zrak u abs sustav neg bi izmjenio i to ulje koje je u njemu.

Kužim šta i ti radio, ali to je zanemariva količina koja se i onako pomiješa sa ostatkom kad aktiviraš ABS/ESP.

Link to comment
Share on other sites

Pa mene bas to muci sto se ona pomjesa da se nemjesa zabole me, tamo sigurno nece zakuhat. Sve skupa sustav ima malo tekucine u sebi. Tako da i to malo nepotrebno pogorsa kvalitetu nove tekucine. A nije neki nauk aktivirat ventile i odraditi sve.

Link to comment
Share on other sites

Pa mene bas to muci sto se ona pomjesa da se nemjesa zabole me, tamo sigurno nece zakuhat. Sve skupa sustav ima malo tekucine u sebi. Tako da i to malo nepotrebno pogorsa kvalitetu nove tekucine. A nije neki nauk aktivirat ventile i odraditi sve.

Ja to nikad nisam radio premda mogu, nikad nisam imao problem s kočnicama premda sam uzastopno kočio i to na velikim brzinama. Više je faktora u igri, osim kočione tekućine tu je još i kvaliteta diskova i pločica, njihova kompatibilnost i sl.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.