Jump to content

ulje u kocnicama


maracmarta

Recommended Posts

Ma nekazem da neces moc zakociti :) jaoj.. (Ak si uspio zakocit s komplet starim uljem, valjda ces moc i s novim uljem s trunkom starog) :D samo kazem mijenja se tekucina pa onda steta ne promjenit sve, al svakako bolje promjenit makar "samo sve sem abs/esp) neg vozit na starom :)

Link to comment
Share on other sites

...kolega je pitao "a kak to promjenit..?" i iz toga sam zakljucio da nije bas upucen i da to nije nikad radio. A za nekog tko nije nikad gledao ni radio - definitivno nije taj posao. Ti si ipak kudikamo informiraniji i imam osjecaj da znas dosta oko auta pa ti to nije neki zahtjevan posao.

radio sam na opelu odzracivanje kocnica i svasta,mjenjao diskove,dobose cilindre i svasta ali ovaj kod mjenjaca dirao nisam nikad pa zato pitam...cak ni nisam znao gdje se nalazi...

Link to comment
Share on other sites

Glavni je ispod pedale kvačila, pomoćni je u mjenjaču. Crveno glavni, zeleno pomoćni (njega ne vidiš) i crijevo koje je spojeno na pomoćni i na njemu je pipac za odzračivanje o kojem je kolega usrmaatre govorio.

2012-08-11_230934.thumb.jpg.041428066599

Evo kolega je bio brži.

Edited by Mafro
Link to comment
Share on other sites

S time da napomenem kako je pomoćni cilindar kvačila ili još imenom pomoćni koncentrični cilindar kvačila zapravo potisni hidraulični ležaj, a koji je zapravo sklop pomoćnog cilindra kvačila i potisnog ležaja, jer prije ili starija opcija je bila da je potisni (druck) ležaj bio mehanički, a pomoćni cilindar kvačila je bio zasebno, a sada je to kao "moderniji" tehnološki proizvod (2 u jednom da se izrazim) tako da kod većine automobila koja imaju ovakav model (još uvijek postoje modeli koji imaju i običan potisni ležaj i posebno pomoćni cilindar kvačila) se u specifikacijama navodi da se taj dio morao obavezni mijenjati kod svake izmjene kvačila.

Pretpostavljam da to većina od vas zna, ali eto, nadam se da nije bilo na odmet reći nešto i o tome pa ako netko danas-sutra naleti na ovu temu da zna još malo i o tome.

Super ova slika gore, baš sam ju imao namjeru staviti, ali odlično da netko misli kao i ja , na slikoviti način :dobroje::dobroje:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Lijepi pozdrav svima. Čitao sam ovu temu jer sam jućer mijenjao diskove i pločice -ATE - +sajle od ručne na svom ljubimcu (metalnom) ? i nakon prozračivanje svakog kotača pedala propada...kad u vožnji napumpaš 2-3 puta koči dobro. Nisam znao za ovaj ventil kod mjenjača i kad sam danas to pročitao odmah sam ga potražio da i to odzračimo ali kad smo probali u dva navrata pumpanja nije bilo ni kapi ulja...jel moguće da smo osvrnuli krivi? Jel postoji još koji blizu? Jel moguće da je unutra toliko zraka? 

Link to comment
Share on other sites

Koju si papučicu pritiskao?

Poslano sa mog V3 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pritiskao sam kočnicu...mada sam razmišljao i o kuplungu jer je odzračnik na mjenjaču ali nisam htio usrat nešto nego sam htio provjerit radije s vama jer prvi put sam to radio...

Link to comment
Share on other sites

eh, onda znaš di si pogriješio...ali ako nisi ništa dirao na hidraulici kočnica kako ti nakon odzračivanja propada pedala?jeste bili sinhronizirani?

Jesi nadomještao manjak hidraulične tekućine?

Edited by marrky112
Link to comment
Share on other sites

Da,u posudu smo redovito nadoljevali ulje nakon sto bi odzračili svaki kotač. Nikad nije ostala prazna. Bili smo sinhronizirani,prvo pumpao,drzao pedalu,on odvrne,zavrne i ponovno pumpam...i to se ponovilo jos barem dva puta nakon sto prvi put nije izlazio zrak. Ponovit ćemo sve kotače još jednm,naravno i taj ventil kod mjenjača ali ovaj put sa pravom pedalom.

Link to comment
Share on other sites

Sto se tice mjenjaca dobro je da se to odradi al to nema utjecaja na propadanje felge.. Mislim da je tu problem da je zrak ipak usao i to vrlo vjerojatno u ABS glavu.. Sad ce to biti prava muka ispumpati van...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

koliko ste ulja ispustili?

ako nije ušao zrak, često pri izmjeni svega u sustavu disk, pločice zna pedala kočnice imat lufta dok se pakne i diskovi malo ne potroše - dan dva propadne malo niže.. onak na prvi stisak malo pedala propadne. trebalo bi proć za koji dan.. ako napumpaš kočnicu i stisneš i ona ne propada, neko samo na prvi stisak onda je do toga.. zašto ste uopće ispuštali ulje. jedino ako se mijenja onda da, inače nemaš kaj odzračivati jer zrak nemože uć niotkuda, samo iz prazne posude..

Link to comment
Share on other sites

:hm: nadam se da nisi u pravu hahahaha...s**nje...neznam,probat cu to danas poslje posla jos jednom odzračit i vidjet kaj ce bit stoga...javim kak je prošlo.

Link to comment
Share on other sites

koliko ste ulja ispustili?

ako nije ušao zrak, često pri izmjeni svega u sustavu disk, pločice zna pedala kočnice imat lufta dok se pakne i diskovi malo ne potroše - dan dva propadne malo niže.. onak na prvi stisak malo pedala propadne. trebalo bi proć za koji dan.. ako napumpaš kočnicu i stisneš i ona ne propada, neko samo na prvi stisak onda je do toga.. zašto ste uopće ispuštali ulje. jedino ako se mijenja onda da, inače nemaš kaj odzračivati jer zrak nemože uć niotkuda, samo iz prazne posude..

ma skidao sam i klješta da ih očistim i to...

Link to comment
Share on other sites

zadnja kociona kljesta se ne mogu odzraciti kako treba ako stoje. potrebno je odici jednu stranu kako bi odzracnik bio najvislja tocka. 

Link to comment
Share on other sites

Znači skonem ih ponovno dolje,okrenem odzračnik gore,odzračim. OK napravit ću tako. Hvala.

Link to comment
Share on other sites

mislim da je dosta na jednom sarafu otpustiti i samo zakrenut celjust na drugom, znaci ni ne skidas skroz. i da odzracnik mora biti na najvisoj tacki, jako su to glupo resili na meganu *ebo ih

Link to comment
Share on other sites

Na prvoj Laguni od starog je bolje postavljen taj odzračnik. Jedva čekam da dođem s posla ibda to riješim. A onda raskopat usisnu granu i čistit usrani EGR.

Vidio sam tu u jednoj temi da je jedan čovjek taj sistem začepio. Kakvi su to čepovi? Costum made ili? E da ne zaboravim,čime se tobsmije čisit...prat...jel može Ivasol ili je to pre agresivno za neke gumice ili slićno...

Link to comment
Share on other sites

Kočnice sam odzračio kao što je Miloš i savjetovao,i izašlo je još maaaalo zraka na zadnjem ljevom kotaču. Ostali OK. Htio bih još reć da je Ivan isto bio u pravu i dio krivnje snose i novi diskovi i pločice i da se to sve skupa mora prilagoditi.Marrky112 hvala i tebi,odzračio sam i to.Danas sam i skinuo usisnu granu i EGR ventil. Grana je bila dosta čađava iz nutra i sve se nataložilo pa me sutra čeka čišćenje do bola...ako netko možda ima savjet-dva u vezi toga rado ću poslušati je to radim prvi puta. 

Hvala još jednom☺

Edited by Zoran J
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.