Jump to content

Servis/odrzavanje turbine


wankel

Recommended Posts

Presao sam 250.000km (sa L3 2.0dci 150ks) i primjecujem da mi je turborupa ogroma. Doduse uvijek je bila nesto veca ali u zadnjih pola godine ju bas osjecam u voznji. Kako 90% voznje radim u gradu po guzvama i stani-kreni rezimu rada, bojim se da ju je nacin voznje "zastopao". Razmisljao sam o odlasku na servis turbine na preventivno odrzavanje.

Zanima me vase misljenje o tome.

Je li to potrebno? Da li ce popravit rezim rada, smanjit turborupu, smanjit potrosnju? Da li postoje razlozi da se to ne napravi? I da li imate preporuku gdje to napraviti?

Hvala

Link to comment
Share on other sites

U kakvom je stanju EGR? 

Pociscen je prije 20-30.000km i tada je bio u dobrom stanju.

Mislio sam i njega isto dati na ciscenje skupa s turbinom.

Link to comment
Share on other sites

S obzirom na km ja bi to napravio, oboje.

Sent from my Optimus One using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Ja bi rekao da se katalizator i dpf filter lagano zapunio pa da imas veci otpor na izlazu i radi toga se sporije spoola.

Turbina se provjeri jako lako u kakvom je stanju, nema potrebe mijenjati ako je u dobrom.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nevjerojatno da nikom nije palo na pamet da je možda začađen VNT mehanizam i da bi čovjeku vjerojatno pomoglo čišćenje (servis) turbine.

Link to comment
Share on other sites

Ja bi rekao da se katalizator i dpf filter lagano zapunio pa da imas veci otpor na izlazu i radi toga se sporije spoola.

Turbina se provjeri jako lako u kakvom je stanju, nema potrebe mijenjati ako je u dobrom.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Nisam mislio mijenjat turbinu, dobro radi za sad osim tog odaziva. Koji nije tako jako strasan.

Ali bih napravio preventivno servis i ciscenje.

Link to comment
Share on other sites

kod nas ce ti ga naplatiti kolko i reparaciju...

provjeri zapusenost katalizatora jer ako je isti zacadjen ce se auto sporije spoolat,

usrmaatre, da je vnt zaglavljen ili se teze pomice bi mu auto uletao u overboost jer bi se krilca presporo otvarala

Link to comment
Share on other sites

kod nas ce ti ga naplatiti kolko i reparaciju...

provjeri zapusenost katalizatora jer ako je isti zacadjen ce se auto sporije spoolat,

usrmaatre, da je vnt zaglavljen ili se teze pomice bi mu auto uletao u overboost jer bi se krilca presporo otvarala

Ne bih ako su mu krilca ostala zaglavljena u položaju za visoke okretaje, jedino što bih osjetio bila bi ogromna turbo rupa.

Link to comment
Share on other sites

Ne bih ako su mu krilca ostala zaglavljena u položaju za visoke okretaje, jedino što bih osjetio bila bi ogromna turbo rupa.

Kako bi ti osjetio turbo rupu? :vidiga:

Link to comment
Share on other sites

Kako bi ti osjetio turbo rupu? :vidiga:

ahahahaa. Možda sam se malo krivo izrazio, ispričavam se: Jedino što bih wankel osjetio bila bi veeelika turbo rupa.

Link to comment
Share on other sites

da istina ako mu je bas zaglavljen u otvorenom polozaju, al pitanje je dal bi onda uopce mogao zavrteti turbinu, hocu reci, dal bi imao dovoljno zraka, da ima dovoljno ispusnih plinova da zavrti turbinu na rasterecenom polozaju.. hmm

Link to comment
Share on other sites

ahahahaa. Možda sam se malo krivo izrazio, ispričavam se: Jedino što bih wankel osjetio bila bi veeelika turbo rupa.

Bih, 1. lice 

Bi, 3. lice

;)

 

Link to comment
Share on other sites

 

Bih, 1. lice 

Bi, 3. lice

;)

 

Zar opet.

Link to comment
Share on other sites

da istina ako mu je bas zaglavljen u otvorenom polozaju, al pitanje je dal bi onda uopce mogao zavrteti turbinu, hocu reci, dal bi imao dovoljno zraka, da ima dovoljno ispusnih plinova da zavrti turbinu na rasterecenom polozaju.. hmm

Može, može. Ali rupa bi onda bila pozamašna. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

za 1.9 dci je smjesno sta je navedeno :D

Link to comment
Share on other sites

za 1.9 dci je smjesno sta je navedeno :D

Raspadnuti dijelovi MAF senzora i iberlaufa (ako sam dobro shvatio)?

Link to comment
Share on other sites

da, ok od iberlaufa se stvarno zna raspasti ona guma al jbt kako se moze maf raspasti :D 

Link to comment
Share on other sites

Buduci da im je Renol polsovni partner, ne smiju navesti loš uljni interval kao glavnog krivca, nego su onda naveli MAF i iberlauf koje proizvodi netko drugi vjerojatno.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Moj je okrenuo 260k. Turbo rupa je...ajmo reći veoma primjetna. Bio je takav od početka - takav je motor, ali sad je veća i turbina fućka.

Tko je najbolji za reparacije?

Link to comment
Share on other sites

Moj je okrenuo 260k. Turbo rupa je...ajmo reći veoma primjetna. Bio je takav od početka - takav je motor, ali sad je veća i turbina fućka.

Tko je najbolji za reparacije?

Ja sam u Dardi napravio i vrlo sam zadovoljan, u biti, dobio sam odmah repariranu a ostavio svoju. S tim da je moja lufta imala, dakle reparacija je bila neminovna. A ti još ne znaš stanje svoje, možda joj je čišćenje potrebno samo. Probaj sa Cepelinom ako ti se ne ide van Zagreba jer oni jedini imaju 2 god jamstva i bespla akcija demontaža/montaža. Premda, koliko sam skužio, jedini na provjereno dobrom glasu je Purić. Nisam uspio uloviti niti jedno iskustvo iz Cepelina. Što je možda i dobro, ovi sa negativnim bi se sigurno javili na forumima.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam u Dardi napravio i vrlo sam zadovoljan, u biti, dobio sam odmah repariranu a ostavio svoju. S tim da je moja lufta imala, dakle reparacija je bila neminovna. A ti još ne znaš stanje svoje, možda joj je čišćenje potrebno samo. Probaj sa Cepelinom ako ti se ne ide van Zagreba jer oni jedini imaju 2 god jamstva i bespla akcija demontaža/montaža. Premda, koliko sam skužio, jedini na provjereno dobrom glasu je Purić. Nisam uspio uloviti niti jedno iskustvo iz Cepelina. Što je možda i dobro, ovi sa negativnim bi se sigurno javili na forumima.

Mene je cepelina strah jer sam vidio dosta negativnih iskustava vezano za ugradnju plina i njihovu neprofesionalnost u tom segmentu. S obzirom da se radi o istoj radioni odmah sam ih prekrizio iako imam preko firme popust kod njih.

Ja razmisljam o Puricu ili Pinjusicu. A za Purica imam preporuke prijatelja.

Link to comment
Share on other sites

Mene je cepelina strah jer sam vidio dosta negativnih iskustava vezano za ugradnju plina i njihovu neprofesionalnost u tom segmentu. S obzirom da se radi o istoj radioni odmah sam ih prekrizio iako imam preko firme popust kod njih.

Ja razmisljam o Puricu ili Pinjusicu. A za Purica imam preporuke prijatelja.

To si u pravi za plin, ali za turbo se jos nitko nije javio sa iskustvom premda pretpostavljam da su imali prometa jer imaju stvarno pristupačne cijene i to jamstvo. Imaš i treću soluciju koja je tehnički vjerojatno najbolja, a to su Užice. S njima je valjda 1 od 20 loših iskustava.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.