Jump to content

Laguna jedva ide


Reus94

Recommended Posts

Pozdrav,

Imam Lagunu 1,9 dCi 120 ks 2003.g i u zadnje vrijeme imam problem s njom. Auto se ponasa kao baba do 2000 obrtaja, uzbrdo katastrofa, ako je malo jača uzbrdica i idem na 1600 obrtaja obrtaji padaju umjesto da rastu, auto se doslovno guši i riga crni dim. EGR i cijevi oko njega čisceni prije mjesec i pol dana, stavljen novi filter zraka, majstor kaze da turbina nema lufta ni milimetra, jucer bio na dijagnostici auto ne izbacuje nikakvu gresku. Neki dan sam otkocpao MAF senzor i vozio bez njega, auto dimi jos vise al svejedno slabo vuce. U ovlastenom servisu su mi rekli da problem moze biti ako je reparirana turbina pa da krilca nisu dobro stavljena, a prethodni vlasnik kaze da turbina nikad nije reparirana...auto dobro ide kad uhvati turbinu al to je tek negdje oko 2100 obrtaja, turbina ne zvizdi i lijepo povuce kad dode do tog broja obrtaja. Tako da su mi u ovlastenom servisu rekli da ostavim auto jedan dan i da ce skinuti i pregledati katalizator da mozda ne izgara unutra te tako guši auto.

Sto vi mislite, odnosno imate li ikakvih ideja u cemu jos moze biti problem?

Link to comment
Share on other sites

I da, zaboravio sam, auto trosi 1l ulja na 1000 km, i na instrument ploci se ne pali nijedna lampica

Link to comment
Share on other sites

Teško mi je vjerovati da unatoč ovakvim simptomima u vožnji na dijagnostici ne izbacuje nikakvu grešku. Usporedbe radi, meni je trošio 2-3 dL (sve curilo na turbini- probio semering), tlakovi prednabijanja su odstupali nekih 20-30% i auto je normalno išao. ALI, na dijagnostici su se uradno vidjele greške vezane za turbinu. Kad je skinuta, radijalni luft čak i nije bio strašan, ali je bio zamjetan.
Imaš li curenje ulja ispod auta tj. u onoj plastici ispod motora/turbine?
Nadalje, ako ti već majstor tvrdi da nema lufta na turbini, je li provjerio VNT mehanizam?
I zadnje, kakva ti je kompresija, tj koliko ti je istrošen motor (koliko tkm uopće imaš)?

Link to comment
Share on other sites

reuse vec smo bili raspravljali o tome i utvrdili da je turbina u pitanju...tvoj majstor ti ocistio egr i promjenio ulje,dakle nije problem u katalizatoru vec turbini...imao sam identican slucaj...promjeni majstora,tj nadi nekog koji se kuzi u dci motore...jer tvoj koji ti je cistio egr mislimnda nije bas adekvatan...

Link to comment
Share on other sites

Citajte kaj je napisao, trosi mu ulje ko lud i dimi crno ko lud.

To bi moglo biti svasta, ali i ja tipujem na turbinu.

Link to comment
Share on other sites

hrvoje odi molim te par tema koje je prije napisao pa pogledaj sto je radeno na autu...garantiram da je otisla turbina jer sam imao identican slucaj u 900 km otislo uljensa sipke od max do min...promjenio turbinu i ulje u intervalu izmjene na 8000 otislo mozda dva decilitra...

Link to comment
Share on other sites

Nedavno sam primijetio fleke ispod auta.

Kompresija nije mjerena, auto je preslo 194000 km, motor uredno pali svaki put

To za VNT mehanizam mislim da nije provjeravano.

Bilo bi dobro kad bi netko Dalibora uputio na ovu temu da mi kaze dobrog majstora za Renault u Širokom Brijegu i okolici

Link to comment
Share on other sites

Skidaj katalizator u 3pm ak ti dimi crno mogu mislit tek kolko jenkatalizator zasran.

Turbina se nemoze zavrtiti i on uporno dobiva pre vise goriva...

No ovih 1L/1000km je fakat zabrinjavajuce, provjeri pcv ventil ako ga imas.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Evo tu je malo posano o njemu.

http://www.renault-klub.hr/forum/index.php?/topic/17717-Odusak-uljnih-para...iber-lauf...kako-ga-smjestit?

Link to comment
Share on other sites

Skini crijevo usisa koje vodi do klapne za gašenje i pogledaj koliko tamo ulja ima. Ako ima ulja, znači da ti nabija kompresiju u karter. Ako ti trosi 1l  na 1000 motor je po meni zrel za remont. 

Link to comment
Share on other sites

Vidi radi li ti elektromagnetni ventil koji regulira vakuum za VNT. Može biti da ti VNT uopće ne radi. Tek sad sam vidio da ti troši 1l/1000 km, izmjeri kompresiju, ali vjerojatno su uljne karike, ili turbina ako kompresija bude uredna.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Ajmo ovako, ako ste voljni da mi pomognete, posto nisam bas strucan u dCi motorima, ovo mi je prvi Renault.

Ajmo krenit od najjeftinijeg prema najskupljem. Sto prvo provjeriti, moze li katalizator uopce biti razlog slabe vuce ili samo crnog dima?

Link to comment
Share on other sites

Ajmo ovako, ako ste voljni da mi pomognete, posto nisam bas strucan u dCi motorima, ovo mi je prvi Renault.

 

Ajmo krenit od najjeftinijeg prema najskupljem. Sto prvo provjeriti, moze li katalizator uopce biti razlog slabe vuce ili samo crnog dima?

Katalizator može biti uzrok tome što auto slabije vuče, ali uzrok pojave crnog dima ne može biti. Odnosno može, li bi prije ECU upalio milijun grešaka nego ti auto prodimio zbog katalizatora.

Link to comment
Share on other sites

ak dimi crno to znaci da ima debelo previse goriva, a upravo to se desava kada se turbo ne spoola dovoljno brzo. i ako ovo sad ako razmisljam moze biti i do MAP-a 

ECU rega da ima odgovarajuci tlak a nema ga u stvarnosti, turbo manje spoola a i daje previse goriva. 

Link to comment
Share on other sites

Ajmo ovako, ako ste voljni da mi pomognete, posto nisam bas strucan u dCi motorima, ovo mi je prvi Renault.

 

Ajmo krenit od najjeftinijeg prema najskupljem. Sto prvo provjeriti, moze li katalizator uopce biti razlog slabe vuce ili samo crnog dima?

Prvo ti je besplatno, a to je vizualna provjera lokacije gubitka ulja, obrati pozornost ponajviše na turbinu (vjerojatno sredina turbine ili povrat ulja ili oboje). Ako nema tako nečeg, onda provjeriti kompresiju motora i VNT mehanizam turbine u isto vrijeme. Premda, po ovome što ti pišeš, sigurno je da ti ne radi dobro VNT ili tranformator tlaka (broj 7700109099), a možda i oboje.

Link to comment
Share on other sites

njemu treba prvo diagnostika koja ce pratiti tlak u usisu (obican OBD elm 327 moze) i tu ce odma videti sve.. ako ocitava ok tlakove a neide i dimi crno znaci da MAP pokazuje preveci tlak.

ako je tlak prenizak, n75 ventil ^^^ naveden ili VNT mehanizam

Link to comment
Share on other sites

Auto je vozeno u ovlasteni servis Matijevic u Sirokom Brijegu, ja nisam mogao vjerovati kad mi je receno da auto ne pokazuje nijednu gresku, plus ga je majstor provozao sa spojenim kompjuterom i kaze pa tebi auto dobro ide, ispade ja lud jos ?

Auto ide fantasticno dok dode do 2100 obrtaja al treba doc do toga, znam i sam da nesto nije ok kad sam ga uzbrdo morao vracat u prvu da bi uspio izac gdje sam prije pri vrhu mogao u trecu ubacit...plus da napomenem da auto bolje ide kad se ugrije, ali svakako ne pali lampicu grijaca, odnosno otkad je kod mene nikad nijedna lampica nije upaljena bila. Takoder ako je veci lezeci moram ga vratit u prvu. Zalosno za auto od 120 ks.

Jel mi pametno otic ponovno u ovlasteni da skinu katalizator, moze li on uopce bit rijesenje svih ovih problema(izuzmimo ulje). Jer ce mi uzet 80 km samo za skidanje i kontrolu katalizatora, a mozda nista necu rijesit time.

Link to comment
Share on other sites

da iza motora je al lako pristupacna

ako skidas katalizator nek ti ga odma i zamjene s obicnom cijevi, to radje radi u auspuh servisu! 

stari katalizator sacuvaj jer samo keramika u njemu vrijedi 100tinjak km tj 50tak €

Link to comment
Share on other sites

Sto mislite da pokusam ponovno ocistit EGR ventil i usisnu granu? Iako je cisceno prije mjesec i pol dana, al nisam bio prisutan al vjerujem da je to uradeno...i sta mi preporucujete za ciscenje? Cime cistiti?

Link to comment
Share on other sites

Evo sad sam skinuo cijev sto vodi do IC i primijetio sam da ima malo ulja u usisnoj grani i da je turbina takoder masna od ulja

Link to comment
Share on other sites

Evo sad sam skinuo cijev sto vodi do IC i primijetio sam da ima malo ulja u usisnoj grani i da je turbina takoder masna od ulja

Znči turbina. Ima li rotor puno pomaka (aksijalno i radijalno)?

Link to comment
Share on other sites

Znči turbina. Ima li rotor puno pomaka (aksijalno i radijalno)?

Nema ni milimetra.

Ljudi ovako, koliko.ste sigurni da bi reparacija turbine rijesila problem lose vuce, crnog.dima i potrosnje ulja? Uradio bi ja reparaciju, ali zelim biti siguran da ce to rijesit problem, jer nisu mali novci u pitanju

Link to comment
Share on other sites

Skini cijev od turbine do "intercoolera" i upali auto. Pomagača zamoli da daje gas dok ti promatraj "baca li ulje" na cijevi koju si skinuo. Male količine ulja su dozvoljene, ali velike ne. Tkođer, prati strujanje zraka iz cijevi (treba puhati kao da si upalio malo jači fen za kosu". To ti je najjednostavnija (zdravoseljačka) metoda koja ne uključuje nikakvu značajniju aparaturu/alat.

Link to comment
Share on other sites

Skini cijev od turbine do "intercoolera" i upali auto. Pomagača zamoli da daje gas dok ti promatraj "baca li ulje" na cijevi koju si skinuo. Male količine ulja su dozvoljene, ali velike ne. Tkođer, prati strujanje zraka iz cijevi (treba puhati kao da si upalio malo jači fen za kosu". To ti je najjednostavnija (zdravoseljačka) metoda koja ne uključuje nikakvu značajniju aparaturu/alat.

To je ona gumena cijev koja se spaja na usisnu granu koja vodi do turbine? Jesam u pravu?

Link to comment
Share on other sites

 

To je ona gumena cijev koja se spaja na usisnu granu koja vodi do turbine? Jesam u pravu?

To je cijev koja vodi od turbine na "intercooler", ne ona koja vodi od "intercoolera" na usis. Ti trebaš skinuti cijev koja vodi do "intercoolera", a ne od njega.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.