Jump to content

Laguna jedva ide


Reus94

Recommended Posts

ulje zna trositi na PCV ventil, vec sam napisao, a isto ce dolaziti od turbine, jer je to iberlauf i prije turbine je. znaci ako isisava ulje iz kartera isto ce se manifestirati kao iz turbine..

Link to comment
Share on other sites

Sad da sumiramo, od cega da pocnem rijesavat ovaj problem? Da ne idem odmah na reparaciju turbine

Link to comment
Share on other sites

 

Sad da sumiramo, od cega da pocnem rijesavat ovaj problem? Da ne idem odmah na reparaciju turbine

 

ulje zna trositi na PCV ventil, vec sam napisao, a isto ce dolaziti od turbine, jer je to iberlauf i prije turbine je. znaci ako isisava ulje iz kartera isto ce se manifestirati kao iz turbine..

 

 

 

 

Skidaj katalizator u 3pm ak ti dimi crno mogu mislit tek kolko jenkatalizator zasran.

Turbina se nemoze zavrtiti i on uporno dobiva pre vise goriva...

 

No ovih 1L/1000km je fakat zabrinjavajuce, provjeri pcv ventil ako ga imas.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

 

Evo tu je malo posano o njemu.

 

http://www.renault-klub.hr/forum/index.php?/topic/17717-Odusak-uljnih-para...iber-lauf...kako-ga-smjestit?

Procitaj malo tu temu i vidi dal to imas na autu, ako imas provjeri stanje. 

Link to comment
Share on other sites

  

Procitaj malo tu temu i vidi dal to imas na autu, ako imas provjeri stanje. 

Ok, provjerit cu veceras ili ujutro, a reci mi jel ovo ima veze samo s potrosnjom ulja? Koliko sam skuzio ovo nema veze s dimom i slabom vucom

Link to comment
Share on other sites

Ima veze i s dimom jer dobivas puno ulja koje zadimi. A za slabu vicu nema bas cak bi jace trebao vuci.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Neka onda skine crijevo sa izlaza iz kompresora i pogleda šta se događa, iza toga može odspojiti "iberlauf" pa vidjeti baca li ulje na izlazu prema crijevu od usisa.

Link to comment
Share on other sites

problem pcv ventila je da kad on ne radi, podtlak koji se stvori u turbini se prenese na iberlauf i imas vacuum u cijelom bloku, to znatno povlaci ulje gore, jer je na 1.9 dci skoro pa ravno iz kartera cijev do iberlaufa, ima kao neki catch can, al kad se uspostavi vacum to nedela..,

Link to comment
Share on other sites

Ove neke prijedloge cu ujutro uradit. Da napomenem, auto ide mrvicu bolje kad dosegne radnu temperaturu...ali svejedno nikad mi se nije upalila lampica grijaca

Link to comment
Share on other sites

Ima veze i s dimom jer dobivas puno ulja koje zadimi. A za slabu vicu nema bas cak bi jace trebao vuci.

Ako mu se ulje nakuplja u usisnoj grani onda ce slabije vuci jer to ulje nije atomizirano injectorom.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam mu ovo preporučio za početak. Ako ništa, barem je besplatno i neka javi stanje kakvo je bilo. I dalje mi nije jasno da nema ni ti jedna greška na dijagostici.

Ujutro javim stanje, hvala svima

Link to comment
Share on other sites

Ovako prijatelji, nisam mogao se prije javit znate da forum nije radio. Vjerovali ili ne, problem je bio u zacepljenom EGR ventilu i jedno crijevo je bilo napuklo. Ovoliko muke oko gluposti, zao mi je sto sam vas ovoliko mucio, ali ocito majstor kome sam prije mjesec dana rekao da ocisti EGR nije to ni napravio. Uglavnom sve se odlicno zavrsilo i Laguna sada ide bolje nego ikad. Hvala vam svima na pomoci

Link to comment
Share on other sites

Ako ti troši 1l ulja na 1000 km kao što si napisao, nece dugo proci prije nego ti se EGR ponovno začepi.

Edited by Tanatos
Link to comment
Share on other sites

Ako ti troši 1l ulja na 1000 km kao što si napisao, nece dugo proci prije nego ti se EGR ponovno začepi.

To cu sad pratit, ako se nastavi takva potrosnja onda cemo to rijesavat.

Link to comment
Share on other sites

nece slusat savjet tolko dugo dok mu ne ode u iberturazu a tad bude kasno...svi 1.9 dci motori koji naglo pocnu gubit ulje tj trosit turbina je riknula...a zbog tog ti se stopa egr,majstor ga je ocistio sigurno,ne trosi ulje zbog zacepljenog egr definitivno...nego zbog tog jer ti turbina propusta ulje...ista stvar je bila na mojoj laguni...nije vukla do 2000 tad je pojurila,dimila je kao luda...i nakon izmjene turbine sve pet,ne dimi ne trosi ulja(8000 km max 2 dcl),vuce ko luda tak da moj savjet reparacija turbine...

Link to comment
Share on other sites

nece slusat savjet tolko dugo dok mu ne ode u iberturazu a tad bude kasno...svi 1.9 dci motori koji naglo pocnu gubit ulje tj trosit turbina je riknula...a zbog tog ti se stopa egr,majstor ga je ocistio sigurno,ne trosi ulje zbog zacepljenog egr definitivno...nego zbog tog jer ti turbina propusta ulje...ista stvar je bila na mojoj laguni...nije vukla do 2000 tad je pojurila,dimila je kao luda...i nakon izmjene turbine sve pet,ne dimi ne trosi ulja(8000 km max 2 dcl),vuce ko luda tak da moj savjet reparacija turbine...

To svakako, samo dok se novci skupe...zar ja ne bih bio najsretniji odmah sve sredit al jbg

Link to comment
Share on other sites

nije ti dugorocno to sa ciscenjem egr-a i iberturaza ti nije bas za zezanje...treba rijesiti uzrok problema time rjesavas i problem...evo reparirana turbina u sloveniji je 335 eura sa garancijom od godinu dana...

Link to comment
Share on other sites

A to je shvatio valjda da nešto ne štima sa turbom, vidio je i sam da ima curke na trubini. A do tada, vozi samo ako moraš i ne frlji iznad 2200-2300 okretaja. Ali računaj da ti je to prva sljedeća investicija.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.