Jump to content

Klima malo radi malo ne


instrooktor

Recommended Posts

Pozdrav svima, dakle imam sljedeci problem upalim klimu i pocne dobro hladiti mozda minutu i tada zrak prestaje biti hladan nego normalan kako kad klima ne radi, ugasim ju i upalim nakon nekoliko minuta i opet ista stvar, u pocetku hladi dobro ali onda izgubi snagu, sto bi moglo biti, da nema plina dovoljno ili nesto drugo?  L P 

Link to comment
Share on other sites

Pogledaj da li se to dešava na svim brzinama ventilatora ili samo na nekim..................poslušaj i kompresor, da li uključuje ili ne, ako ne provjeri  ispravnost presostata i možda prvo da vidiš stanje plina u sustavu. Uz put, Puljek ima akciju punjenja plina za 120kn, što i nije neki trošak ako je samo to.

Edited by geor06
Link to comment
Share on other sites

Provjeri si i sam konektor na presostatu, mozda je oksidirao kao i sam presostat. Al mislim da ti fali plina ;)

Link to comment
Share on other sites

Jel uključuje ventilator?

Ako ga uključuje onda je moguće da fali plina a može biti i sam hladnjak jako zaprljan , to je bio problem na Lagunama kad gase klimu a auto stoji na mjestu.

Link to comment
Share on other sites

Moguće da ima previše plina pa ti iskopcava kompresor....pogledaj i da nije filter kabine prljav.

Link to comment
Share on other sites

Hvala svima na odgovorima, plin sam promijenio u 3 mjesecu ali je bilo hladno pa majstor koji je mjenjao nije mogao provjeriti jel sve u redu, navodno ga je promijenio ne vjerujem da je isfušario (ali kod nas je sve moguće), kompresor je dosta tih kao i sam auto pa tek po okretajima primjetim da se kompresor upali i to kad stojim na mjestu i čujem da radi kad izađem iz auta, a u vožnji isto primjetim da radi jer auto malo slabije ide, e sad u onim intervalima u vožnji kad klima malo radi malo ne radi to ne mogu reći jel se kompresor stalno pali i gasi ili ne, to nisam siguran,dakle mislim da je sa kompresorom sve u redu, ventilator normalno radi na svim brzinama, mislim da je i on u redu,znači to mi se događa u vožnji kad klima u naletima radi pa ne radi, na mjesu nisam ni testirao.... Ne znam da li ima kakve veze što mi ne pokazuje dobro vanjsku temperaturu, ne znam gdje je taj senzor, jel može biti do toga?  A gdje se nalazi presostat, na hladnjaku? Ne znam da probam opet mijenjati plin, jer trenutno nisam u blizini tog majstora koji mi je mjenjao? Sutra sam slobodan pa ću pogledati taj presostat ako nađem, vidjeti u kakvom je on stanju i našpricati sa kontakt sprejom jer sam tako već neke probleme riješavao, ali nekako mislim da fali plina, jer u naletima radi pa ne radi....

Link to comment
Share on other sites

Ako je punio plin u 3 mjesecu  moguće da ga je napunio previše jer je vani bilo hladno i nisu optimalni uvjeti za rad klime....a isto tako može biti da te zeza vanjski senzor temperature koji se nalazi u retrovizoru suvozača,ako očita nisku vanjsku temperaturu iskopca kompresor jer misli da je hladno vani i da nema  potrebe za dodatnim hladenjem zraka....da si bliže rjesili bi za pol sata u čemu je problem ;-)

Link to comment
Share on other sites

OE 7701205751 je presostat za twinga, da znaš kak izgleda... neki imaju jedan (koji radi u određenom području tlaka), neki imaju dva (jedan za min tlak, drugi za max)... u drugom slučaju moraš na obije cijevi od klime (visoki i niski tlak) imati presosat... imaš dosta dobrih videa na yubitou o defektaži klime, to si pogledaj...

kad se upali kompresor čuje se "klik", dosta jako, jer se aktivira magnet koji onda privuče kuplung... nemreš ga čut jel radi ovak... po mojim saznanjima, na nekim autima se kompresor sam zgasi ak poklopiš gas (prestizanje)...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Novosti:  prije nekoliko dana ponovno sam mijenjao plin i opet ista stvar, dok na mjestu upalim klimu cuje se paljenje kompresora i klima pocne hladiti, sve super, hladi ko luda, i tako radi sve dok ne krene voznja, tj nakon nekoliko minuta voznje osjeti se da prestaje hladiti da bi se tijekom voznje znala opet upaliti i hladiti i tako stalno, tako da do plina nije sigurno... E sad odakle krenuti, mozda da prvo mijenjam taj senzor vanjske temperature, jer mi konstantno pokazuje nizu temperaturu nego sto ustvari je, npr danas dok sam isprobavao klimu je bilo oko 24 stupnja a meni pokazuje 14, jel moguce da ga to zafrkava? E sad jel ga problem promijeniti, kako izvaditi staklo da ga ne ostetim i gdje se tocno nalazi, odmah iza stakla ili je sa druge strane?

Edited by instrooktor
Link to comment
Share on other sites

Senzor vanjske temp je u lijevom retrovizoru, prvo provjeri konektore na vratima, možda su kontakti oksidirali.

Link to comment
Share on other sites

Senzor vanjske temperature  ako je i neispravan, mislim da nema veze s klimom. Ja ga na bivsem autu nisam ni imao, a klima je bila ugradjena. Ako je pak i do njega, a tebi pokazuje malo nizu temp tj 14 u odnosu na 24 stupnja, onda opet mora radit klima, jer se kompresor ne pali kod temperatura ispod 2-3 stupnja.

Link to comment
Share on other sites

Samo si ti na bivsem autu imao vrlo vjerojatno manualnu klimu ako nisi imao senzor vanjske temperature.

Link to comment
Share on other sites

Samo si ti na bivsem autu imao vrlo vjerojatno manualnu klimu ako nisi imao senzor vanjske temperature.

Da. Nisam znao da to ima veze 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam na Laguni II imao problem da je prestala raditi klima na 1800 okretaja do tih okretaja hladila ko luda pa to provjeri ako je do toga onda ti je izgorio kompjuter klime (provjereno tek kad sam zamjenio presostati i kompjuter klime) onda je sve proradilo kako treba!

4 god sam bio kod svih mogučih majstora i nitko nije uspio riješiti i onda sam pročitao da presostat krepa i skuri nešto u kompu i mora se mjenjati i jedno i drugo!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

A jbt haha.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja sam na Laguni II imao problem da je prestala raditi klima na 1800 okretaja do tih okretaja hladila ko luda pa to provjeri ako je do toga onda ti je izgorio kompjuter klime (provjereno tek kad sam zamjenio presostati i kompjuter klime) onda je sve proradilo kako treba!

4 god sam bio kod svih mogučih majstora i nitko nije uspio riješiti i onda sam pročitao da presostat krepa i skuri nešto u kompu i mora se mjenjati i jedno i drugo!

jer bi bilo glupo da neki majstor to zna... strašno...

Link to comment
Share on other sites

Senzor vanjske temp je u lijevom retrovizoru, prvo provjeri konektore na vratima, možda su kontakti oksidirali.

A kod mene i vecina Laguni u desnom :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Haha, i kod mene je, ne znam kak sam uspio to napisati i zbrkat, sad gledam i ne vjerujem, haha :aua:. Sorry

Link to comment
Share on other sites

@Mafro- garant si bio u ribičiji pa ti je ostalo od ribičkih (lovačkih) priča :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Evo promijenio sam senzor koji pokazuje vanjsku temperaturu, sada pokazuje ispravno, sad cekam malo topliji dan pa testiram i javim rezultate.   :geek:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Evo promijenio sam senzor koji pokazuje vanjsku temperaturu, sada pokazuje ispravno, sad cekam malo topliji dan pa testiram i javim rezultate.   :geek:

I jel si riješio?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nemam pojma ni sam, nisam imao nikakve duze relacije za testiranje, frka nam na poslu pa radim skoro svaki dan, kad sam mogao vrijeme bllo lose tj hladno pa nisam siguran, ove kratke relacije po gradu od petnaestak minuta voznje hladi sve normalno, znaci za sada sve radi kako treba, nadam se da ce tako i ostati kada na +35 izadem na autoput  :) Znaci sada dobro pokazuje vanjsku temperaturu, ako je moguce bilo uopce da radi toga klima ne radi dobro, nadam se da je problem rijesen. Iduci tjedan planiram na odmor pa se javim sa tocnim rezultatom   :)

 

Link to comment
Share on other sites

Evo da javim rezultate, danas krenio na autoput, znaci stani kreni voznja do autoputa 10-15 minuta sve u redu, upalio se kompresor, hladi ok, izasao na autoput i odjednom klima vise ne radi kompresor se ugasio. Stao na autputu na benzinsku, ugasio i upalio auto nakon par minuta, opet sve u redu nekoliko minuta, znaci krene dobro hladiti i odjedno se klima gasi, ostaje samo ventilator i to je to.... Znaci nije bilo do onog senzora vanjske temperature kao ni do plina kojeg sam opet bez veze promjenio. Ideje neko?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.