Jump to content

Klima malo radi malo ne


instrooktor

Recommended Posts

Kompresor ti se ugasi iznad 1800 okretaja a ispod toga radi!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kompresor ti se ugasi iznad 1800 okretaja a ispod toga radi!

Pa otprilike tako nekako, nisam pratio okretaje, ali tako nekako. Jel znas rijesenje?

Link to comment
Share on other sites

Gdje si uzeo senzor,  novi ili polovni i po kojoj cijeni?

Sorry, ovo do sad nisam ni vidio. Nabavio sam polovni, ali ispravan, dobio sam ga od kolege.

Edited by instrooktor
Link to comment
Share on other sites

Ja sam na Laguni II imao problem da je prestala raditi klima na 1800 okretaja do tih okretaja hladila ko luda pa to provjeri ako je do toga onda ti je izgorio kompjuter klime (provjereno tek kad sam zamjenio presostati i kompjuter klime) onda je sve proradilo kako treba!

4 god sam bio kod svih mogučih majstora i nitko nije uspio riješiti i onda sam pročitao da presostat krepa i skuri nešto u kompu i mora se mjenjati i jedno i drugo!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja sam na Laguni II imao problem da je prestala raditi klima na 1800 okretaja do tih okretaja hladila ko luda pa to provjeri ako je do toga onda ti je izgorio kompjuter klime (provjereno tek kad sam zamjenio presostati i kompjuter klime) onda je sve proradilo kako treba!

4 god sam bio kod svih mogučih majstora i nitko nije uspio riješiti i onda sam pročitao da presostat krepa i skuri nešto u kompu i mora se mjenjati i jedno i drugo!

Sent from my iPhone using Tapatalk

OK, hvala ti. A taj presostat, to je kao neki senzor koliko sam ja skuzio, prvo bih njega promijenio, jel to mogu sam promijeniti, on je na hladnjaku?

Link to comment
Share on other sites

Evo definitivno potvrdeno, klima radi odlicno do nekih 2100 okretaja a onda se u voznji gasi kompresor, cim okretaji opet padnu ispod 2000 okretaja kompresor se automatski upali i sve funkcionira ok, dok god okretaji ne porastu sve je u redu  :)        

Znaci iducih dana mijenjam presostat pa cemo vidjeti dalje, nadam se da je komp ostao ispravan.

CooL hvala na pomoci

Link to comment
Share on other sites

Ne znam zasto bi bilo da ima previse plina jer sam ga dva puta mjenjao kod dva razlicita majstora pa mislim da nema razoga da bude do plina?

Link to comment
Share on other sites

Evo ovako, danas bio kod majstora, kompresor mi je zamascen, cijeli je zelenkast i ocito da slini, hladnjak je dosta ostecen, donji dio gotovo da i nema saca, na dijagnostici izbaci gresku da je problem u regulatoru kompresora ako sam dobro zapamtio, sad citam da su neki imali problema sa zicama na kompresoru a neki sa komandnom plocom od automatske klime, uglavnom ne znam odakle da krenem   :(

Link to comment
Share on other sites

Prvo kreni od toga da ti klima nigdje ne pušta! ;) 

A onda provjeri žice/kontakte na kompresoru, presostatu, komandama klime.

Zatim ti ne preostaje ono šta sam ti već ranije savjetovao nači nekoga i probati preštekati komande i probati dali radi! i onda ako radi oglasnik i nači laguna/vel satis računalo i zamijeniti! ;)

Link to comment
Share on other sites

Isti problem imam i ja, Hladi ko led do 2300 obrtaja, onda iskljuci i ukljuci kad padne ispod 1900. dijagnostika kaze: strujni krug upravljanja cilindarskim kompresorom a preciznije prekinut strujni krug. Greska se ne moze obrisati. Majstor (drugi posto u prvom servisu gde su mi punili freon i ulje nisu znali sta je) kaze da je sipano previse ulja i da je to broblem, 2 puta premenjavao freon ali ne da se ocistiti, kaze da je filter zacepljen od previse ulja. U prvom servisu sumnjali da ne valja neki senzor ili presostat, sta li i prespojili direktno zaobisli ga jer kazu to ne treba na tvom autu jer imas 150 konja on iskljucuje navodno kompresor kad fali snage a ti imas previse, cackali odozdo ispod kompresora ili hladnjaka ali nakon toga sve isto.

Gde se nalazi racunalo klime i dali je komplicirano promeniti ga? Kolko novca ide rabljeno ispravno racunalo? Dali mozda nakon toga treba konfigurisati nanovo UHC? E dosta je pitanja za sada

:hey:

Link to comment
Share on other sites

Kompjuter klime ti je jedinica u autu za namještanje klim e vadi se lagano i proba sa drugom nemaš šta izgubiti!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jeste, malocas proguglao i otkrio to, hvala na odgovoru, sad mi preostaje naci negde to za probu :wavey:

Link to comment
Share on other sites

Evo nakon par dana obilazaka majstora trazim taj kompjuter klime jer izgleda da je jedino jos on ostao, kad ga nabavim i zamjenim javim rezultate, ali majstor kaze da moze biti jos jedino do njega. Hvala svima na pomoci.

Link to comment
Share on other sites

Danas nabavio isti komp za klimu kao moj, ispravan, na drugom autu radi normalno, isproban na mom autu ali problem je i dalje tu, znaci da nije do kompjutera, taj moj elektricar je rekao da bi najbolje bilo da odem direktno u Renault servis da oni pokusaju ubaciti novi softwer, da je mozda do toga. Ne mogu vjerovati da to moze biti takav problem za rijesiti. Sad sam bas gledao taj kompresor koliko ga mogu vidjeti i vidim da do njega vode neke zice, pa me zanma jel to senzor neki na njemu ili sta vec, jer to nisam mjenjao a vise ne znam jesu li to oni uopce i provjeravali, ako je to senzor, jer koliko ga mogu opipati on je dosta mastan?

Link to comment
Share on other sites

 kompresor mi je zamascen, cijeli je zelenkast i ocito da slini

Tu pušta plin i boju koja je stavljena upravo iz tog razloga da se eventualno vidi gdje curi

Zbog curenja kompresora, možda imaš druge probleme, jer na turaži nabije pritisak koji onda ide na kompresoru van

Ja bih osobno prvo servisirao kompresor, makar to nije mali trošak, jer ćeš  imati konstantno curenje plina i dok to ne riješiš

javljat će ti se problemi

 klima radi odlicno do nekih 2100 okretaja a onda se u voznji gasi kompresor,

A zbog lošeg hladnjaka imaš smanjenu cirkulaciju i vjerojatno kad to sve zbrojiš iznad 2100 okr te baca u nekakav safe mod

da ne bi bilo veće štete ( pretpostavka)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Neka ti provjere i instalaciju koja ide od kompa u kabini u motorni prostor. Ja sam imao iste probleme i uz komp koji je bio skuren, problem su bile i neke žice koje su vodile do kompa. Kad su povukli nove žice radilo je ok.

Na žalost ne znam koje su žice vukli...

Uglavnom objašnjenje koje sam ja dobio je bilo: kada su te žice u prekidu, komp ne mjeri tamo gdje treba, već mjeri "okolo" i dobija krive podatke, izmjeri kao da je pritisak u sistemu previsok i radi sigurnosnih razloga gasi kompresor.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Za početak moraš nać dobrog majstora....plin se ne može "pokvariti" pa da ga treba mijenjati,može doći do propuštanja na sistemu kako se on gubi tako s vremenom slabije hladi dok mu usis ne padne na graničnu vrijednost i onda presostat niskog tlaka gasi kompresor da ga zaštiti. Treba spojiti manometre i vidjeti sta se dešava sa tlakovima u momentu prije nego se ugasi. Ukoliko su te vrijednosti u redu znači da su frigosistem i svi njegovi elementi ispravni, a iskopčava automatika upravljanja. S obzirom da se radi o automatskoj klimi razlog može biti vanjski senzor kojeg si zamjenio ili kompletna centralina u kojoj se također nalazi senzor temperature u kabini na osnovu koje regulira temperaturu ili jednostavno neki drugi kontakt u njoj koji je vezan za upravljanje sa kompresorom.

Edit: kasno sam vidio ostatak postova :

To na kompresoru ti najvjerojatnije pušta kroz osovinu ili na spojeve...ako pušta kroz osovinu popravak je neisplativ. Na spojevima ima o-ring brtve,to se lako riješi. Moguće da ti je samo tu problem ,cijeli sistem sadrži oko 600 grama plina ako kroz par dana iscuri cca 150 200 grama događa se da ga presostat iskopčava. Uglavnom samo ti treba majstor koji se kuži u osnove frigoristike za početak

Edited by dodoxxx
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.