Jump to content

Megan 1.5dci mijenjan remen i čudan rad motora


ignition

Recommended Posts

Pozdrav. Prije dva dana je mjenjano remenje i cijeli set kako ide.  Auto se nakon toga jako čuje, trese dok radi i kad se doda gas još više. Mehaničar mi kaže da su dizne, ali to nije taj zvuk to više kao da trese nešto i kao da će se razletit, nebaca nikakve greške, auto je mirno i uglađeno radio i kako je moguće da kod njega dizne crknu odjednom? Po njegovom je taj zvuk skoro normalan jer po njegovom svaki dci koji pređe preko 150000km nevalja, ali auto je super radio dok nije mijenjan remen. 

Ako imate kakav savijet prijedlog što bi to moglo biti?

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav. Prije dva dana je mjenjano remenje i cijeli set kako ide.  Auto se nakon toga jako čuje, trese dok radi i kad se doda gas još više. Mehaničar mi kaže da su dizne, ali to nije taj zvuk to više kao da trese nešto i kao da će se razletit, nebaca nikakve greške, auto je mirno i uglađeno radio i kako je moguće da kod njega dizne crknu odjednom? Po njegovom je taj zvuk skoro normalan jer po njegovom svaki dci koji pređe preko 150000km nevalja, ali auto je super radio dok nije mijenjan remen. 

Ako imate kakav savijet prijedlog što bi to moglo biti?

motor nije u fazi 100% nema teorije da je do dizni tako odjednom, pogotovo ne sve 4.

uzmi i odi kod drugog majstora, kod ovog nemas vise sta raditi. platio si skolu nazalost da se kod njega NE IDE. pogotovo s takvim stavom da to i to nevalja tad i td.. 

Link to comment
Share on other sites

motor nije u fazi 100% nema teorije da je do dizni tako odjednom, pogotovo ne sve 4.

uzmi i odi kod drugog majstora, kod ovog nemas vise sta raditi. platio si skolu nazalost da se kod njega NE IDE. pogotovo s takvim stavom da to i to nevalja tad i td.. 

 

 Priča on motor je 100% u fazi jer kako nebi palio da nije al meni to sve jako čudno baš je ljepo i mirno radio a ja reko dosta ljudi ide kod njega nije tako loš a ono samo šteta.

Link to comment
Share on other sites

Kazem takvima se zahvalis na suradnji i trazos dugog boljeg. Takav ti vise nema sta raditi na motoru.

Inace dci trpi (recu napamet) al skoro 2 zuba omaseno...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kazem takvima se zahvalis na suradnji i trazos dugog boljeg. Takav ti vise nema sta raditi na motoru.

Inace dci trpi (recu napamet) al skoro 2 zuba omaseno...

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Teško da će on više oko motora dirat odem od jednog  pa drugi i niko nezna ili površno rade ni greške ne čisti kad mijenja dijelove nije to neki stojadin da nema elektronike i kad počnu o svojim filozofijama ah

Link to comment
Share on other sites

Ne vozi auto takav bez razloga i odi kod drugog da stavi motor u fazu.

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav. Prije dva dana je mjenjano remenje i cijeli set kako ide.  Auto se nakon toga jako čuje, trese dok radi i kad se doda gas još više. Mehaničar mi kaže da su dizne, ali to nije taj zvuk to više kao da trese nešto i kao da će se razletit, nebaca nikakve greške, auto je mirno i uglađeno radio i kako je moguće da kod njega dizne crknu odjednom? Po njegovom je taj zvuk skoro normalan jer po njegovom svaki dci koji pređe preko 150000km nevalja, ali auto je super radio dok nije mijenjan remen. 

Ako imate kakav savijet prijedlog što bi to moglo biti?

Nakon što ti drugi majstor sredi stvar, odi do ovog prvog da ti objasni što znači riječ "timing" na ambalaži vremena.

P.S. Isto to sad doživio prije 10-ak godina na Roveru 420D. Auto je išao užas i imao naglašenije kočenje motorom. Ali ne bi majstor priznao krivnju, nema šanse. A isto bio čovjek na dobrom glasu.

Link to comment
Share on other sites

Motor nije u fazi 100% kao što kolega kaže i da fula 2 zuba radit će auto. 

Link to comment
Share on other sites

Po njegovom je taj zvuk skoro normalan jer po njegovom svaki dci koji pređe preko 150000km nevalja, ali auto je super radio dok nije mijenjan remen. 

Savjetujem ti da kad sve sredis odes do njega i poseres mu se na njegovo majstorstvo....svaki čoban koji je jednom u zivotu promijenio remen alternatora na golfu 2 sebe zove majstorom...pljuc.

Sorry na ovom :)

Link to comment
Share on other sites

Motor nije u fazi 100% kao što kolega kaže i da fula 2 zuba radit će auto. 

Na 2 fulana zuba ventili već klaparaju opasno , provjereno.

Ali očigledno da je malo faza fulana dok je promjena u radu došla nakon zamjene remena.

Edited by djordjep80
Link to comment
Share on other sites

Nije u fazi.

Imao sam takav slucaj.

Isto pajdo jedan mjenjao remen, i fora zenskoj pa to vam nije folcvagen da radi lijepo i to je tako kako je..

Auto je mljeo kao da ce se raspasti svaki cas a promasio je za zub.

Edited by laci
Link to comment
Share on other sites

Kakav debil. Dci poslije 150 tkm ne valja?? Bas je to granica kad motor prestane valjati?? Isuse ovakvog idiota treba na stup srama. Vjerovatno nije motor u fazi. Morati ces nekom drugome. Jel bi dijagnostika to otkrila?

Link to comment
Share on other sites

Trazi lika pare nazad kad ga vratis u fazu. Ja bi mu s palicama doso poslje takvog odgovora. 

Link to comment
Share on other sites

Meni je došlo podne kad sam ga čuo u leru, a tek kad sam dodao gas došlo mi zlo. On 2x mijenjao remen na mom taj isti od kad je počeo čudno raditi i kaže da je u fazi, a baš to kao da se ventili čuju nekako skroz čudno.On je gledao neke isto dci i njemu to slično ja nevidim ni malo sličnosti na odnosu na prije kako je ljepo radio.On nezna, pa će u ponedjeljak novi set stavljati, a ako to neprođe onda idemo u servis i kaže da će platiti štetu ako je do njega. A cijelo vrijeme mi prodaje priču kvalitetni dijelovi i da nije do njega. A meni auto kod njega biti će tjedan dana dok ga završi. Što reći obično mijenjanje remena bolje da sam sam probao bolje bi ispalo.

Link to comment
Share on other sites

Ma mogu biti dijelovi i od suhog zlata (kako bi se ono reklo), ali ako motor nije u fazi (a po ovome to tako izgleda) onda to ne valja.
No, mene baš zanima i što je to ugrađeno, koji/čiji dijelovi (ako je uopće to negdje i navedeno), samo da vidim.

 

Link to comment
Share on other sites

Meni je došlo podne kad sam ga čuo u leru, a tek kad sam dodao gas došlo mi zlo. On 2x mijenjao remen na mom taj isti od kad je počeo čudno raditi i kaže da je u fazi, a baš to kao da se ventili čuju nekako skroz čudno.On je gledao neke isto dci i njemu to slično ja nevidim ni malo sličnosti na odnosu na prije kako je ljepo radio.On nezna, pa će u ponedjeljak novi set stavljati, a ako to neprođe onda idemo u servis i kaže da će platiti štetu ako je do njega. A cijelo vrijeme mi prodaje priču kvalitetni dijelovi i da nije do njega. A meni auto kod njega biti će tjedan dana dok ga završi. Što reći obično mijenjanje remena bolje da sam sam probao bolje bi ispalo.

Samo cubreci da imas jako muda da ces njemu dati da bilo sta radi na motoru. A nakon novog seta ce kupiti kao dobar i njega nekako pogoditi u fazu.. Mozda i onda ces ti biti budala jer kao on je to sve i prvi put stavio u fazu a greska su bili zapravo dijelovi.. I onda ces mu morati na kraju platiti ruke i za taj novi set dijelova. Sem ako je on kupio prvi set.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 

Samo cubreci da imas jako muda da ces njemu dati da bilo sta radi na motoru. A nakon novog seta ce kupiti kao dobar i njega nekako pogoditi u fazu.. Mozda i onda ces ti biti budala jer kao on je to sve i prvi put stavio u fazu a greska su bili zapravo dijelovi.. I onda ces mu morati na kraju platiti ruke i za taj novi set dijelova. Sem ako je on kupio prvi set.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Ma preko njega je i išlo s dijelovima pa dade kao garanciju, a da sam sam kupio i zlatne (onda nema garancije), a on krivo složi... nezz što reći

Link to comment
Share on other sites

dobiješ pismenu garanciju ili kaže majke mi?

Link to comment
Share on other sites

dobiješ pismenu garanciju ili kaže majke mi?

Ma nije pismeno nego popravi ako ne valja nije bio loš do sad drži se dogovora.

Link to comment
Share on other sites

svakom se može dogoditi, samo ti to istjeraj do kraja

Link to comment
Share on other sites

svakom se može dogoditi, samo ti to istjeraj do kraja

Al bar da ljudski prizna nego da nađe milijun razloga. Auto još nije gotov pa javim ishod, samo da bude kako je bio.

Link to comment
Share on other sites

ako ga sada pravilno uzubi vjerojatno će reći da je neki od dijelova bio loš, ali da je on to sada na svoju štetu riješio s novim dijelom mada to ne mora biti istina. Tebi će lijepo zvučati, a on će se izvući iz svoje greške. No, tebe zanima krajnji rezultat pa javi kako je bilo na kraju

Link to comment
Share on other sites

ako ga sada pravilno uzubi vjerojatno će reći da je neki od dijelova bio loš, ali da je on to sada na svoju štetu riješio s novim dijelom mada to ne mora biti istina. Tebi će lijepo zvučati, a on će se izvući iz svoje greške. No, tebe zanima krajnji rezultat pa javi kako je bilo na kraju

to sam i ja bio gore rekao :D odma mi je na to smrdelo. 

Link to comment
Share on other sites

Kaže da je u španeru bio problem. Ali se malo čuju ventili izgleda da su dobili, sad je skoro kao prije.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.