Jump to content

Megan 1.5dci mijenjan remen i čudan rad motora


ignition

Recommended Posts

Jest baš u španeru je bio problem pa nije bio u fazi :headbang:

Ma što reći dobar izgovor zlata vrijedi, ali da sam njega slušao mjenjao dizne nepotrebno pa i ventile kad bi otišli i tako sve redom sve od običnog mijenjanja remena. Samo da neide dalje.

Link to comment
Share on other sites

znaci 2 zuba je falio ipak.. kao sto sam rekao. sad se zahvali ljepo njemu i vise nikad auto u njega... 

Link to comment
Share on other sites

znaci 2 zuba je falio ipak.. kao sto sam rekao. sad se zahvali ljepo njemu i vise nikad auto u njega... 

Ali i dalje se malo čuje nije baš kao prije još ćemo viditi.

Link to comment
Share on other sites

Šta s ventilima...? Ako su dobili - izmjena..ili voziš tako dalje dok gura?

...mene bi kopkalo sta je jos sfušano od strane tog majstora i ne bi bio miran dok ne bi sve pregledao što je taj taknuo, skinuo glavu, pogledao čela klipova i ventile itd.

Ali to sam ja...

Link to comment
Share on other sites

neznam ovo je jebena situacija i to jako...

a s ventilima sta raditi.. najbolje zatuc majstora njima... nece brtviti vise kako treba. sad da mjeri kompresiju... 

Link to comment
Share on other sites

A da ma ni sam nevolilm da radi ko golf 2. Kopa i mene da nije nešto još otišlo.

Link to comment
Share on other sites

A bokte ventili ako su dobili su se pokrivili i ne odraduju sta trebaju. Tocka.

Znaci auto nebi vozio kako treba.

Nisu gumeni pa da kad se malo skrive ce se malo i poravnati kad se vrati u fazu.

Ako auto jos klepece znaci da: iako je "zamjenio" novi "neispavni" natezac ili sta je vec bilo.. da ga i dalje NIJE vratio u fazu 1/1 iliti 100%

Neces naci rjesenje ovdje i niti jedan e-mehanicar ti to ne moze rijesiti preko tipkovnice. Odi u ovlasteni ili nekom pouzdanom (neznam di zivis jer preko moba se to ne vidi) plati im da ti pregledaju fazu.

Kad to eliminiras znat ces sta dalje bez nagadanja na sljedecih 300stranica..

 

Edited by laci
Link to comment
Share on other sites

Ha gle e-mehaničar savijet i prijedlog je jedno, a savijeti nikad neškode ali kad ti neko nabroji sto stvari nebitnih da zamijenim cijeli motor a do njegovog rada je. Ja sam samo pitao za mišljenje i iskustvo, a ne da ga vozim ovdje na e-pregled. Nevodim svrhu tvog odgovora jer auto je izgledao da neće dugo, a da ga vozim 100km za ništa ako i u ovlaštenom neslože mislim da bi se pozdravio s motorom.

Hvala svima na pomoći sad planiram viditi do kraja što je onako se nije dalo vozit.

Link to comment
Share on other sites

njegov post je vise ka meni da sam mozda pretjerao s time da sam napisao da su se ventili pokrivili.. vjerojatnost je mala da bi se taman tolko malo pokrivili da motor jos relativno dobro radi a da i dalje vozi bez osjetnog gubitka snage a da se isti cuju.

ja sam malo glupo to napisao i dobro je da me je ispravio. 

Link to comment
Share on other sites

njegov post je vise ka meni da sam mozda pretjerao s time da sam napisao da su se ventili pokrivili.. vjerojatnost je mala da bi se taman tolko malo pokrivili da motor jos relativno dobro radi a da i dalje vozi bez osjetnog gubitka snage a da se isti cuju.

ja sam malo glupo to napisao i dobro je da me je ispravio. 

Ma sve ok. Ko će ga znati zato me i brine jer se sad još malo čuje.

Link to comment
Share on other sites

Nisam ciljao ni kakao po nikom od vas neg sam samo htio rec da ovdje natipkavanjem do besvjesti nece se problem rijesiti. Iznjeli smo ti solucije i dalje da se poduzmu odredeni koraci. Neke vec jesi.

Ono sto se tebi cuje kao zveckanje ventila mozda u stvarnosti i iskusnom uhu nije to sto ti cujes. Preko ekrana meni svako to zveckanje lupkanje mlacenje skripanje cviljenje..zvuci samo ovako tip-tip-tip (zvuk slova po tipkovnici:hey:

Ne vjerujem da su ventili dobili jer da jesu auto bi lose palio ako i bi, nebi vukao dobro, culo bi se pucanje prilikom opalenja tog cilindra jer ventil nije skroz zatvoren..blabla

Po meni motor jos nije u fazi 100% i ja bi prvo isao to iskljuciti jer je najjeftinije i najjednostavnije. A taj 1.5 dci nije nikakva nauka nekom mehanicaru za faziranje. Ipak je to jedan od najrasprostranjenijih motora zadnjih godina kao sto je nekad bio recimo stojadin  :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Nisam ciljao ni kakao po nikom od vas neg sam samo htio rec da ovdje natipkavanjem do besvjesti nece se problem rijesiti. Iznjeli smo ti solucije i dalje da se poduzmu odredeni koraci. Neke vec jesi.

Ono sto se tebi cuje kao zveckanje ventila mozda u stvarnosti i iskusnom uhu nije to sto ti cujes. Preko ekrana meni svako to zveckanje lupkanje mlacenje skripanje cviljenje..zvuci samo ovako tip-tip-tip (zvuk slova po tipkovnici:hey:

Ne vjerujem da su ventili dobili jer da jesu auto bi lose palio ako i bi, nebi vukao dobro, culo bi se pucanje prilikom opalenja tog cilindra jer ventil nije skroz zatvoren..blabla

Po meni motor jos nije u fazi 100% i ja bi prvo isao to iskljuciti jer je najjeftinije i najjednostavnije. A taj 1.5 dci nije nikakva nauka nekom mehanicaru za faziranje. Ipak je to jedan od najrasprostranjenijih motora zadnjih godina kao sto je nekad bio recimo stojadin  :bigl:

Riješavam ja njemu problem, samo sam htijeo savijete i prijedloge da neradim bezveze posao koji je nepotreban.

Link to comment
Share on other sites

možda je vratio za jedan zub ali i dalje nije 100% u fazi 

Link to comment
Share on other sites

Odi ljepo u ovlasteni...

ili kod nekog s alatom..

Ovaj ocito radi to pi*ki*a puta oko....

Link to comment
Share on other sites

Sad ga je sredio kako spada. Ispalo da je dosta ljudi uništio auto (pokuša prodati priču kao meni pa kome uspije uspije, nije do njega nego nešto još treba zamijenit nepotrebno, a obično skup dio i neko i zaboravi pa se napravi veći kvar), srećom pa sam ja ovo riješio na vrijeme. Tako sam pricao s ljudima izgleda zna posao ali je pretrpan s poslom pa zaboravi ili krivo složi.

Link to comment
Share on other sites

i koji je to "skupi dio" koji je on zaboravio zamijeniti a uzrokuje veci kvar ?? nekontam uzrok pisanju u "siframa" kao da skrivas nesto.

 

i da jbt zaboravi... pa je**m ti mehanicare u 3pm kad "zaboravi" staviti dio koji kasnije uzrokuje jos veci kvar.. jer je tolko pohlepan da nemoze odvojiti 3h da na miru napravi veliki servis na tvom autu i za to uzme 500kn (ako ne i vise za ruke) nego sve treba zbrzati da dnevno uzme barem 8 puta tu cifru... 

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Gramzivo prihvaća što više posla zbog para i sve sfušari da bi kasnije vikao da nema posla. Naravno da nema kad se više nitko ne želi vratiti majstoru koji napravi više štete nego koristi.

Mogu zamisliti kakav "posao" tek odradi kada je nešto delikatnije u pitanju a ne tek puki servis na prilično učestalom motoru.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

i koji je to "skupi dio" koji je on zaboravio zamijeniti a uzrokuje veci kvar ?? nekontam uzrok pisanju u "siframa" kao da skrivas nesto.

 

i da jbt zaboravi... pa je**m ti mehanicare u 3pm kad "zaboravi" staviti dio koji kasnije uzrokuje jos veci kvar.. jer je tolko pohlepan da nemoze odvojiti 3h da na miru napravi veliki servis na tvom autu i za to uzme 500kn (ako ne i vise za ruke) nego sve treba zbrzati da dnevno uzme barem 8 puta tu cifru... 

Ma nepišem u šiframa nego je zamijenio španer i sve presložio nemam što tajiti sad auto ide dobro. Nije mi baš drago kad fušari na autu. Kad njega servisiram auto preko 2 godine do sad nikakvih problema s njim jer sam uvijek u nadzoru da vidim što se radi, pa je sad došla izmijena remenja i kako se to dogodilo malo pričao s par ljudi i kažem ja svoju priču oni svoju i tako ja skontam da je i njima metnuo (meni pokušao).

Link to comment
Share on other sites

a sta vam je podmetnuo , bombu, ne razumijem  ? Mjenjo ti je remen i krivo je promjenio tj nije dobro ga sastavio.Los je majstor , ne vidim sto je mogao on dobiti s time.PA mogao ti je remen puknut za 3 dana, naravno da bi se isto njemu vratio.

 

Link to comment
Share on other sites

Sfušari da drugiput ima posla da popravi i kome uspije duplo naplatiti ukratko.

Edited by MilosB
maknut citat prvog posta iznad.
Link to comment
Share on other sites

i onda se neki ljudi cude kad pljujem po vecini majstora uz napomenu "cast izuzetcima al takvih je malo" ... koja je to prokletinja ja nemogu vjerovati ! 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.