Jump to content

cuka i ne ide


wildD

Recommended Posts

Laguna dobila novu bolest. Ujutro dok je vani hladno, a i motor onda je sve ok, kasnije popodne kad je vruće, a i motor se zagrije onda ne prima gas, do cca 1800-2000okr zacukava, nakon što prijeđe 1800-2000okr sve postane normalno, a tako onda kroz sve brzine dok šaltam. U jednoj takvoj božnji mi je na tabli izbacio grešku nešto vezano sa injection fuel fault. 

Neki prijedlozi odakle krenuti?

Link to comment
Share on other sites

danas idem do mehaničara...cuka samo dok je vruće vani

Link to comment
Share on other sites

bome da...ali nije tu priči kraj, napunili klimu pa skužili da pušta negdje na spoju kilera i crijeva...bit će veselo kaže on, možda je kiler, možda crijeva, jer navodno nešto istrune na tom spoju pa gumica ne dihta

Link to comment
Share on other sites

prijatelj za F10 bmw platio kiler klime 1600 kn, neće tvoj valjda biti više? :bigl:

Link to comment
Share on other sites

vidjet ćemo :D ,donja 4 reda u kileru nemaju više saća :D

Link to comment
Share on other sites

I kod njega je bilo slično, ispjeskareno, cak i dosta prljavštine izmedu 2 kilera tako da se sad u sporijoj voznji manje grije motor kad je sve očistio i stavio novi kiler. Inace uvoz iz Svedske. Bit ce da puno posipaju ceste

šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

sreća je trajala 4-5 dana, jučer promijenili i MAF, nakon 5min vožnje, spojili na komp, nema nijedne greške i zasad dobro vozi...čekam sad opet 4 dana pa ćemo vidjet jel to to :D

Link to comment
Share on other sites

Danas u par navrata sve po starom opet, lagano cuka, ali najgore je to što ne mogu s mjesta krenuti koliko nema snage tamo do skoro 2500okr

Link to comment
Share on other sites

Moguće slaba iskra. Neka od bobina? Kontakt na bobini? Probijena izolacija između bobine i svječice?

Link to comment
Share on other sites

Moguće slaba iskra. Neka od bobina? Kontakt na bobini? Probijena izolacija između bobine i svječice?

1.9 dci  ???!!!

Link to comment
Share on other sites

1.9dci je u pitanju, nijednu grešku ne baca na dijagnostici

Link to comment
Share on other sites

sreća je trajala 4-5 dana, jučer promijenili i MAF, nakon 5min vožnje, spojili na komp, nema nijedne greške i zasad dobro vozi...čekam sad opet 4 dana pa ćemo vidjet jel to to [emoji3]

Maf original VDO ili zamjenski ? Ako si kupio ove kineske imitacije one u 99% mjere lose. A za to nikad nece baciti gresku nego mozes jedino pracenjem podataka videti

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Original siemens smo stavili

Poslano sa mog SM-G800F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

huh, 

vacuum pumpa, i konektor vacuum pumpe ? konektor n75ventila i n75 ventil ?

Link to comment
Share on other sites

Skinuo papučicu gasa i kontakt-sprejem očistio reostate/staze?

Ne slini ti na turbini niti malo? Potrošnja ulja?

Link to comment
Share on other sites

ne slini nigdje osim gore malo na egr-u, auto ne dimi milimetra, potrošnja do pola litre na 15 000km, ovisno koliko autoputa derem i na koliko okretaja ga gazim

Link to comment
Share on other sites

Auto nema snage kad se upalu ova greska, otpojio egr i dalje povremeno cukne, ima netko u zg sa foruma da moze dijagnostiku spojiti na moj auto?

Poslano sa mog SM-G800F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nema snage jer ga baci u tzv. limp ili safe mode pa mu je softverski voznja ogranicena na penzionersku samo da se mozes dovuci do servisa.

A sad, kao sto si i sam ustanovio - bez dijagnostike je tesko ista reci.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

4 dana je bilo sve savrseno i danas nema snage krenuti sa semafora, poceo auto cukati ko mutav, nakon 500m uspio doc do 50km/h pa se upalila greska kao gore na slici i auto prestao cukati, dobio snage i ostao u tom safe modu...auto sad ide kao obicni dizel bez turbine i ostala greska svijetliti, auto ne dimi i kad je upaljena greska jedini simptom je sto fali snage

Poslano sa mog SM-G800F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Tebe baš ne ide s tim autom :/  uglavnom, što si pitao par postova prije, dakle - tamo na egr-u smije malo sliniti to nije problem. Na turbini ti ne slini pa ajmo reći da turbina nije problem. A za ovu grešku u vozačkom priručniku se tvrdi da je moguć kvar na elektrici/elektronici auta (OK, to ti ne pomaže previše) ili da ima vode u filteru goriva. Pa eto, kreni od zadnje varijante.

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.