Jump to content

Twingo mjerač km i goriva


anchy

Recommended Posts

Da li je netko imao ili ima problem s točkicama koje pokazuju stanje goriva i brojačem kilometara. Nekad mi se cini da se tockice prebrzo smanjuju a i zasteka mi brojanje km tako da ni sama neznam kolko ima goriva, da li ima goriva a ni kolko sam tocno kilometara prosla. I jos uz to mi i ne pokazuje brzinu kolko se vozim nego brojevi divljaju ili je na 0. Rijec je o twingu 1.2 iz 1998god

Link to comment
Share on other sites

pinjon brzinomjera, popraviti ili novi, proguglaj forum

Link to comment
Share on other sites

A ovo za skalu i praćenje potrošnje goriva, to je tako na twingu, ne pokazuje baš linearno. Kad zasvijetli - pomalo na benzinsku.

Link to comment
Share on other sites

A ovo za skalu i praćenje potrošnje goriva, to je tako na twingu, ne pokazuje baš linearno. Kad zasvijetli - pomalo na benzinsku.

znači ništa se nemože popravit?

Link to comment
Share on other sites

Nema se tu što popravljati. Nažalost, pokazivač nivoa goriva tako radi.

Link to comment
Share on other sites

Kod autoelektričara nek ti provjeri i očisti pinjon brzinomjera a za pokazivač razine goriva - zaglavio je plovak na pumpi goriva ili su kontakti na istom prljavi. Nije lako doći do njega zato pravac mehaničaru jer pumpa mora van a zbilja je frustrirajuće kad varira. Meni se točkice gase na svakih 70-ak km po jedna pa znam otprilike koliko mogu prijeći s punim tankom do rezerve.

Link to comment
Share on other sites

Ne mora biti plovak, na twingu ako "pinjon" brzinomjera ne daje ispravne podatke, neće niti pokazivač razine goriva raditi kako treba :)

Najprije pinjon van, polemiti ako se da inače zamjena. Nakon toga bi se i pokazivač trebao skockati, koliko je to moguće.

Kod twinga je to malo sje... napravljeno, vidi stranice 2,3 i 4 dokumenta u prilogu i poziciju plovka :)

Vidi sliku, ako ima 11 ili 26 litara, može isto pokazivati 4 kružića:

Selection_2016_07_09_01.thumb.png.b0c075

 

2669A_Tankanzeige.pdf

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

I moj Twingo ima neobičan pokazivač nivoa goriva koji različito reagirana različitim pumpama. Kad recimo natočim do čepa u Neumu prva crtica se redovito gasi nakon 55 km. Nakon toga dođen u Dubrovnik i na benzinskoj pumpi ponovno do čepa natočim 7 litara. Iako je od Neuma do Dubrovnika oko 65 km i auto nikako nije mogao potrošiti 7 litara.
Nakon tankanja "do čepa" u Dubrovniku prva crtica se gasi tek nakon pređenih preko 100 km. To sam iskušao u više navrata i nemam objašnjenje!?

Na obadvije pumpe auto stoji u vodoravnom položaju tako da taj faktor ne bi trebao utjecati na položaj plovka i količinu koja će u tank stati "do čepa".
Kad pokazivač dođe na posljednju crticu maksimalno može stati 25 l a kad se upali lampica rezerve stane oko 30 l iako je tank u Twinga 1 zapremine 42 litre.
Pomirio sam se s time da mu je pokazivač neprecizan i nelinearan i više se orjentiram prema prijeđenoj kilometraži nego po pokazivaču.

 

Što se pinjona tiče moguće da njegov zastoj utječe i na pokazivač goriva ali anchy je koliko vidim dama i nova na forumu pa joj savjet polemi to u tri točke  vjerojatno neće biti od velike koristi.

Anchy ukoliko nemaš nekoga stručnog tko zna kako rastaviti i zalemiti pinjon evo na priloženom linku gdje ga možeš dosta povoljno kupiti a na slikama možeš vidjeti kako pinjon izgleda. http://www.banggood.com/Speed-Sensor-for-Renault-Clio-Espace-Kangoo-7700418919-SS2-p-88399.html

Link to comment
Share on other sites

Ma to ti u Neumu nakrcas telece polovice za sverc preko granice pa twingo legne i gorivo se digne na jednu stranu. Plus od buckanja praznog rezervoara stvore s plinovi pa ? izbacuje ranije

šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

Baš to. Od bućkanja se prelijeva natrag na onu stranu gdje je plovak pa ga to zeza. Da se vozi stalno ukrug po zavojima pokazivao bi da je stalno pun [emoji4]

Link to comment
Share on other sites

Baš me užasno iritira, natočim ga za 50kn, upale se 4lampice, natocim za 250 upale se sve osim zadnje, danas natočim 150 i upale se opet 4. A kak sam napisala da mi zasteka i brojac kilometara nemogu se ni po tome ravnat kolko sam prosla. ??

Link to comment
Share on other sites

kad bi na fići crkao plovak, odrezao bi se prikladan štap , zabio u rezervoar i po vlažnosti istog znao bi koliko imaš goriva. a danas sve razmažena derišta, princeze na zrnu graška :beah:

Link to comment
Share on other sites

French da sam moderator sad bi te barem warnuo :bat:. Lako je bilo kod fićeka provjerit gorivo. Otvoriš prednju haubu, ovrneš čep i posvjetliš upaljačem ili šibicom i poviriš koliko ima. Problem je jedino ako si nepušač poput mene :bigl:.

 

Anchy, gotovo sam siguran da to ima veze sa pinjonom koji sa getribe kompu šalje impulse o brzini kretanja i pređenom putu.

Ako imaš nekoga vještog evo u prilogu tutorijal kako sam ja to napravio na mok Loganu. Pinjon je isti .

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ja već godinu dana odgađam popravak tog pinjona, isto povremeno brzinomjer pada na 0. S time da kod mene pokazivač goriva radi "normalno", koliko je to moguće na twingu obzirom na građu spremnika koja se vidi na slici u prethodnom postu.

Na twingu (nisam siguran kako na kojem ph), ali na mojem ph2 pinjon je uštekan sa stražnje strane motora i ide kroz donji nosač motora. Nezgodna pozicija, odozgora sam pokušavao, ali čvrsto se drži, a nekim alatom potezati mi je rizično jer točno pokraj ide i kabel od lambde. Mislim da bez grabe/dizalice neće ići, a to nemam.

Evo slika s jednog drugog foruma:

tw_tut_tgeb_01.jpg

Link to comment
Share on other sites

kad bi na fići crkao plovak, odrezao bi se prikladan štap , zabio u rezervoar i po vlažnosti istog znao bi koliko imaš goriva. a danas sve razmažena derišta, princeze na zrnu graška :beah:

e jbg...mi današnja derišta i princeze neznamo kaj je fićo ??

Link to comment
Share on other sites

French da sam moderator sad bi te barem warnuo :bat:. Lako je bilo kod fićeka provjerit gorivo. Otvoriš prednju haubu, ovrneš čep i posvjetliš upaljačem ili šibicom i poviriš koliko ima. Problem je jedino ako si nepušač poput mene :bigl:.

 

Anchy, gotovo sam siguran da to ima veze sa pinjonom koji sa getribe kompu šalje impulse o brzini kretanja i pređenom putu.

Ako imaš nekoga vještog evo u prilogu tutorijal kako sam ja to napravio na mok Loganu. Pinjon je isti .

 

 

Hvala...nekoga cu nac ako prije ne kupim novi :)

Link to comment
Share on other sites

Izvuci pinjon kad je motor hladan i ja cu ga probati prelemiti. Do sada sam uspio 2 napraviti i jedan nisam [emoji51]

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Evo i ja sam došao na red da podignem prašinu sa ovog topica. Danas bezbrižno vozim jadranskom magistralom i u jednoj jačoj krivini osjeti kao da mi je malo auto prolkizao. Asfalt je mokar i počinjem tražiti uzrok u Sava gumama koje nisu baš bajne iako još imaju šare. Nakon nekoliko km prijetim da je brzinomjeru velika 0 iako u tom trenu vozim blizu 100 km/h. Nakon toga primjetim da se na tabli upalila lampica servo volana. Tada se i meni upalila lampica :doh:.Ne radi pinjon a zbog njega ni servo volan a to je bio uzrok onog trzaja koji sam osjetio ranije jer je tada otkazao pinjon a upravljač se ukrutio.

Da jedna nevolja ne dolazi sama uvjerio sam se vrlo brzo jer mi je na povratku kući okazao prekidač kratkog svjetla pa sam pri punoj brzini ostao u potpunom mraku. Tu nesretnu polugu svjetla/žmigavci/truba sam mijenjao prije nekih godinu i po  a već ranije je netko mijenjao jer nije bila originalna kad je kćer kupila Twinga.

Sad me čekaju veliki zahvati na Twingu jer već od ranije trebam zamjeniti sajlu ručne kočnice. 

Link to comment
Share on other sites

Imam ja već pinjon novi, sa Banggooda kojeg sam naručio prijatelju za Logana MCV ali mu nije odgovarao jer njegov pinjon ima konektor sa tri pina razmještena u nizu dok je kod mog Logana a nadam se i kod Twinga konektor sa pinovima razmještenim u obliku trokuta. 

Link to comment
Share on other sites

Evo i ja sam došao na red da podignem prašinu sa ovog topica. Danas bezbrižno vozim jadranskom magistralom i u jednoj jačoj krivini osjeti kao da mi je malo auto prolkizao. Asfalt je mokar i počinjem tražiti uzrok u Sava gumama koje nisu baš bajne iako još imaju šare. Nakon nekoliko km prijetim da je brzinomjeru velika 0 iako u tom trenu vozim blizu 100 km/h. Nakon toga primjetim da se na tabli upalila lampica servo volana. Tada se i meni upalila lampica :doh:.Ne radi pinjon a zbog njega ni servo volan a to je bio uzrok onog trzaja koji sam osjetio ranije jer je tada otkazao pinjon a upravljač se ukrutio.

Da jedna nevolja ne dolazi sama uvjerio sam se vrlo brzo jer mi je na povratku kući okazao prekidač kratkog svjetla pa sam pri punoj brzini ostao u potpunom mraku. Tu nesretnu polugu svjetla/žmigavci/truba sam mijenjao prije nekih godinu i po  a već ranije je netko mijenjao jer nije bila originalna kad je kćer kupila Twinga.

Sad me čekaju veliki zahvati na Twingu jer već od ranije trebam zamjeniti sajlu ručne kočnice. 

I mene čekaju zahvati, osim servisa treba mjenjat plocice i diskove. Ovaj pinjoj jos nisam rjesila, malo sljaka malo ne sljaka. Vec sam navikla na to iako me nekad uzasno zivcira pogotovo crtice za gorivo i kad mi se ponisti brojac kilometara. Kaze decko od kojeg sam ga uzela da bi vjerovatno trebalo mjenjat neki senzor (jel mislio na pinjon il je to nekaj drugo pojma nemam :??:)! 

Samo znam da mi nakon registracije i novih guma ceka jos troskova :wall:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.