Jump to content

Twingo mjerač km i goriva


anchy

Recommended Posts

Na Aliexpresu samo upisi renaultov par number

 

Papatalk

 

 

jesam al nista mi nije izbacilo! Nesto za clia za 30$ i neke lampe

Link to comment
Share on other sites

e2b8ae2e5441a89227d590d025c84065.jpg

9fc3c6bea8bcb32061f62eb17942ea3a.jpg

86bbfdc84519f41a3df7f47889171066.jpg

3b88b11c57a59f9d6e05de858e12e14e.jpg

Novi ugrađen a stari odmah popravljen tako da sada imam jednog u rezervi.

Poslano sa mog Redmi 3S koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To pitaš starog elektroničara? [emoji14]

Poslano sa mog Redmi 3S koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

da, jer sam ja na taj način prije 4,5 godina lemio pa je evo počeo opet zahebavat :)

Link to comment
Share on other sites

Ja uvijek stari kositar odlemim, pumpicom usisam i nanesem novi. Po potrebi stavim dodatno fluxa za lemljenje iako ga već ima u tinol žici. Spojevi koji se leme trebaju biti dobro zagrijani kako bi dobro prihvatili kositar ali nije poželjno previše zagrijavati  jer onda opada kvaliteta lemljenja. 

Ovi hladni lemovi koji se pojavljuju na spojevima u pinjonima različitih vrsta, motora i godišta kod Renaulta upućuju na akutni problem kojem bih rado volio znati uzrok. Teško da se ovdje radi o nekoj lošjoj seriji pinjona. Može li lemni spoj oslabiti zbog vibracija i temperature koja tu ne bi smjela dostizati točku taljenja kositra ili je uzrok nedovoljno kvalitetan lem ostaje pod velikim znakom pitanja.

Ja sam svoj prvi pinjon popravljao prije više od 6 godina i nedavno sam ga ponovno rastavio jer mi je pri pokušaju da ga izvučem iz ležišta puknupo spoju jer ljepilo kojim sam ga prvi put zalijepio ipak nije bilo dovljno čvrsto.

Tom prilikom sam provjerio lemove koje sam prije šest godina nanovo zalemio i sa zadovljstvom zaključio da su bez znakova slabljenja dok su originalni popustili kada je autu bilo pet godina.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Još da si dao link od pinjona, a ne od tvoje narudžbe :)

Ajde, dobro da ima product ID, valjda je to ovaj

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ovi hladni lemovi koji se pojavljuju na spojevima u pinjonima različitih vrsta, motora i godišta kod Renaulta upućuju na akutni problem kojem bih rado volio znati uzrok. Teško da se ovdje radi o nekoj lošjoj seriji pinjona. Može li lemni spoj oslabiti zbog vibracija i temperature koja tu ne bi smjela dostizati točku taljenja kositra ili je uzrok nedovoljno kvalitetan lem ostaje pod velikim znakom pitanja.

Uzrok ti je ekološka RoHS direktiva koju je nametnula EU još prije dvadesetak godina, odnosno upotreba lema u kojem nema olova. U tom lemu je kositar zastupljen sa oko 96%, ostatak je bakar, srebro i još ponešto. Problem te "ekološke" legure je da metalurški nije postojana, već se s vremenom u njoj pojave mikrofrakture, pogotovo u otežanim uvjetima (povišena temperatura, vibracije...).

Zbog toga su svi "mission critical" sustavi izuzeti od primjene te direktive i leme se klasičnim lemovima s olovom (zrakoplovstvo, svemirska i vojna tehnologija, life support...).

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.