Jump to content

zupcasti


maracmarta

Recommended Posts

pozdrav,zanima me koji set zupcaztog,vodnu pumpu te stazni remen stavit na lagunu 1.9 dci 88 kw,te kak se okvirno krecu cijene?hvala

Link to comment
Share on other sites

ispod 1000kn sa antifrizom sam platio

 

zupčasti  i natezač INA - 470kn

pumpa vode ( GRAF, pojačana verzija) - 310kn

antifriz GLACELF CLASSIC ( plavi) - 144kn/4L

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ne

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ako su citave ne treba ali ako su osteceni zubi na bilo koji nacin ili je ostecena zastita prema semerinzima jer ih netko nije znao skinuti kako treba onda obavezno

Link to comment
Share on other sites

Ja sam ti prije 2 godine ovako prošao:

zupčasti Conti - 230
mikro Gates - 160
PV Ruville - 320
španer INA - 460
 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam nakon velikog servisa skoro nagrabusio jer nisam promjenio remenicu.

Pukla je nakon soma km i omotala se oko osovine.

Hvala bogu nije ništa potrgala. Ostao sam samo bez serva, tako da sam se dovukao do majstora.

Nakon toga, ja sam uvijek za to da se remenica na radilici zamjeni kad je sve dolje,

nego nedaj Bože da ti napravi havariju na motoru  i štetu od soma eura

Link to comment
Share on other sites

Ti govoris da ti je otisla remenica na servo pumpi?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne , čovjeku je otišla remenica radilice pa je remen spao zato je ostao bez serva.

Samo i taj što je radio mi je malo čudan da nije vidio u kakvom je stanju remenica , jer ona se ne raspada u sekundi , nego sa vremenom počne popuštati , a ako se ta raspala nakon 1000km , znači da je već bila dobrano uništena kad je rađen veliki servis.

Edited by djordjep80
Link to comment
Share on other sites

evo jedno iskustvo sa RFS:

''Stigla laguna od majstora gabike....i sad sta da kazem sem da cu verovatno nekoga odrobijati (bar cu imati privilegije na robiji  smile1.gif ).pisao sam,ko zna,a ko nezna evo da objasnim,nakon velikog servisa i promenjenih spanera,remenica,zatezaca i kajiseva pojavio mi se cudan zvuk na leru (kao da nesto huči) a potom se pocelo cuti neko caktanje samo nakon paljenja hladnog motora...majstor gabika je to odmah dobro procenio sta bi moglo biti ali sam ga ja usmerio u pogresnom pravcu..a zasto?pa zato sto je gabika rekao da sumnja na varijator a ja ga ubedio da nema sanse da je to posto sam pre 40k km stavio novu varijabilnu remenicu koju sam platio 200e (kod nekog majstora kome cu sada da se nacestitam mile nove godine,bozica a i praznika rada  smile1.gif ).uglavnom,gabika resi da ipak na svoju ruku skine varijator i gle cuda,varijator je u katastrofalnom stanju tj toliko je "potrosen" da mi je objasnio da nema sanse da je to montiran novi varijator pre 40k km nego da je vracen polovan...a jos kada se setim da sam kod tog majstora odneo nov varijator i nakon preuzimanja auta nisam dobio stari onda sve to ima jos vise logike da je to i odradio tako.da napisem i koji je to majstor posto bi moglo nekome koristiti,u pitanju je ČABA JANČO iz Subotice pa ko voli neka izvoli..
ono sto sam odradio sa gabikom je sledece.covek mi je dao garancije da ce blokirati varijator,da je takvih uradio na stotine i da do sada niko nije imao problema...pokusao sam da ga shvatim i pomno slusam dok mi je objasnjavao,navodno varijator blokira u polozaju koji on inace zauzme u opsegu izmedju 800 i 2000 obrtaja i tako ostane u tom polozaju u bilo kom rezimu voznje,ono sto gubim je valjda par KS i mozda koji Nm ali rezultat je obratan:kao prvo,zvuci su nestali kao rukom odneseni,kao drugo auto mi je mnogo zivlji,lepse prima gas i pogotovo je primetno bolje potezanje iz nizih obrtaja (a meni je tu laguna do sada bas bila lenja)
pitao sam ga za trajnost ovog zahvata (inace on me odgovorio od kupovine nove var.remenice) i sta mogu da ocekujem,rekao mi je da je ovo TRAJNO reseneje i da sa varijatorom vise ne bi smeo imati problema...
nadam se da zna sta prica i ja se trudim da mu verujem...svestan san da cu naici na komentare koji ne odobravaju ovaj postupak ali posto sam vec svasta radio resio sam da probam i ovo..generalno,auto se PREPORODIO!!??

Link to comment
Share on other sites

Ne , čovjeku je otišla remenica radilice pa je remen spao zato je ostao bez serva.

Samo i taj što je radio mi je malo čudan da nije vidio u kakvom je stanju remenica , jer ona se ne raspada u sekundi , nego sa vremenom počne popuštati , a ako se ta raspala nakon 1000km , znači da je već bila dobrano uništena kad je rađen veliki servis.

OK, nije naveo koja remenica. Ali da mu je otisla remenica klinastog na radilici, onda mu ne bi otisla samo servo pumpa (kako je on naveo) nego i pogon kompresora klime i alternator ne bi vise punio.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Na velikom servisu sam uz redovne stvari (zupčasti, vodenu, natezač, vodilicu) promjenio i remenicu na radilici i na alternatoru. Gume su lagano bile ispucale i nisan se tija dovesti u situaciju da moram misliti oče li pukniti ili ne. Sve provjereni dijelovi ugrađeni kod provjerenog majstora, koji mi održava sve aute koje imam i koje sam do sad imao.

I opet mi se desi s**nje da je nakon cca 2 godine (50tak tkm) jednostavno pukao feder u natezaču zupčastog remena. 

Sreća je da se nije dogodila havarija motora i da sam prošao samo sa novim zupčastim, natezačem, pratilicom, vodenom i poslom.

 

Link to comment
Share on other sites

Sorry što sam bio neprecizan

Da. nije mi radila klima , i nije punio alternator, ali pošto sam bio udaljen svega par km od majstora nisam na to obračao previše pažnje.

Sječam se da mi je gorila crvena lampica, a klimu nisam ni palio

Servo mi je ostao u sječanju jer  sam imao par oštrih skretanja na križanjima

Sorry još jednom na nepreciznosti

Link to comment
Share on other sites

neznam kako vama spadaju ti stazni remeni s remenice, moja se bila potrosila tolko da je imala 1cm luft gore dole ljevo desno. i nije spala remenica a auto je kod mene jako cesto u podrucju izmedju 3ooo i crvenog.. 

Link to comment
Share on other sites

Pa kad ga frljiš, termički se sve proširi i taj luft se izgubi. Tebi ni ne treba remenje, kod tebe se sve pod haubom rotira zbog inercije.

Link to comment
Share on other sites

Pa kad ga frljiš, termički se sve proširi i taj luft se izgubi. Tebi ni ne treba remenje, kod tebe se sve pod haubom rotira zbog inercije.

:nezna::hahahe:

Link to comment
Share on other sites

jbt i laguna,po pricama mislim da sam kupio kantu a ne auto...vec sam u njega u godinu dana utukao 12000kn,sad mislim il sam lud il sam naletio nanprimjerak gdjensve treba bas sad mjenjat...neko me nasamario...

Link to comment
Share on other sites

prvo ode alternator,zatim turbina,pa kiler klime,pa potom promjenih na svoju ruku letece lezajeve,pa amortizeri odu,potom uvidih da su straznji diskovi ko papir,dva nosaca motora,noaac mjenjaca,rekoh sam sebi jbt kaj je ovo za auto

Edited by maracmarta
Link to comment
Share on other sites

A to ti je - auto star 10+godina s oko 200tkm, nakupi se skupih dijelova za promijeniti koji su ili otišli ili će uskoro. E sad, uložiti u njega 1500+ eura ili ga prodati za 2,5-4 kila eura, ovisno kako koji primjerak. A to je ipak limuzina d-segmenta, dijelovi nisu kikiriki. Ali sada kad si riješio to, ne bi te trebalo dulje vrijeme ništa gnjaviti. Osim sitnica svojstvenih laguni, ali to se riješava "škarama i ljepilom" za 10min. Puno prestojećih sretnih km ti želim.

Link to comment
Share on other sites

Zato se auti i prodaju kad napune 9-10godina i približe se brojci od 200tkm......

Ne zato jer nemogu još toliko nego zato jer kreće zahtjevnije održavanje koje košta......

Oni koji si mogu priuštiti prodaju takav auto i kupe novi u koji opet ulažu samo najosnovnije.

Oni koji si ne mogu priuštiti kupe za šaku eura auto visoke klase i popravljaju. 

 

Možda si samo slučajno naleti na auto koji je malo više islužen.....

 

Ali ako ti takav auto treba, a nemožeš priuštiti novi, onda "gurneš prst u uvo" i popravljaš dok možeš i praviš se blesav.

 

Jedan moj prijatelj iz Slovenije vozi grand espacea sa 2,2 dci motorom iz 2003 godine.....i njegova računica je jasna....

Kaže ovako.....Meni takav auto treba (muž žena i 4 djece) i manji auto nemogu vozit, a za manje novaca nemogu dobiti veći auto.....zato "brale" krpam tog espacea pa dok ne crkne.....eto računice.....

 

Svak se pokrije koliko može

Link to comment
Share on other sites

Tu sam negdje i ja sa takvom računicom kao i tvoj prijatelj. Novi auto veličine lagune me košta 3x više nego što sam platio lagunu plus vanredne troškove. A to "novo je novo" mi i ne igra baš neku ulogu, vozim (se) često u posljednje vrijeme u novi(ji)m autima. Mislim, jest to novo, ali ne toliko da bih platio 3x više. Plus, imam nekako osjećaj da su auti sve tvrđi i tvrđi, što meni nikako ne odgovara.

Link to comment
Share on other sites

I ja sam tu u istoj toj priči.....

Rado bi dobacio do  grand espacea 2,0 dci (ili barem 2,0T) tamo negdje 2006-2008 do nekih 150tkm..............ali kratak mi pokrivač......

 

Nov auto me ne "pali" na način da ja moram biti prvi koji je prdno u sic. Pali me radi troškova održavanja....samo mu je nabavna cijena velika.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.