Jump to content

zupcasti


maracmarta

Recommended Posts

I ja sam tu u istoj toj priči.....

Rado bi dobacio do  grand espacea 2,0 dci (ili barem 2,0T) tamo negdje 2006-2008 do nekih 150tkm..............ali kratak mi pokrivač......

 

Nov auto me ne "pali" na način da ja moram biti prvi koji je prdno u sic. Pali me radi troškova održavanja....samo mu je nabavna cijena velika.

a gubitak vrijednosti jos veci. 

Link to comment
Share on other sites

i najgore, nesmiješ šarafit ništ sam dok je garancija, nebih to preživio..:aua:

Link to comment
Share on other sites

Uhh daa. Pocupao bih si kosu da moram placat te basnosnovne iznose raznih servisa u garantnom roku

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

sa continentalom nemreš fulat

Continentalovo remenje ponekad zna doci bez linija/oznaka za montiranje. Za razliku od npr. Gates, Dayco ili SKF remenja, koje uvijek ima oznaku i na vanjskoj i unutarnjoj strani remena, vanjske za remenice bregaste i pumpe, unutarnju i vanjsku za remenicu radilice. 

Link to comment
Share on other sites

Na vecini novih auta se faza ne postize tako, tako da i bolje da nemaju jer bi se majstori oslanjali samo na to a onda ako se zasere bude jbg ja sam dobro slozio , ili kao sto je kolega tu neki s foruma imao da mu je nakon zamjene zupcastog se auto ponasao kao da je majstor falio zubdva na remenu...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

O kojim konkretno motorima (ne autima, jer u autima su uglavnom 2-3 motora) pricas? Jesi nekad zamijenio zupcasti na nekom motoru? Jesi mozda procitao nekad uputstvo za zamjenu? U vecini ih stoji da se oznaka na remenu poravna s oznakom na remenici, tako se postavlja remen. A u fazu se motor dovede prije toga, blokiranjem radilice i bregaste u polozaju koji je odgovarajuci za tu specifikaciju. Bar sam ja tako radio, i nisam imao reklamacija. Naknadno se jos namjesti zatezac u odgovarajuci polozaj, provjeri zategnutost i podesenost okretanjem 2 kruga radilice i vozi.

Link to comment
Share on other sites

nisam nikar radio nis na motoru, nego sam slusao od prijatelja koji je gledao kako mu je dida radio na peglici 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

S obzirom da lupas gluposti kao gore iznad mog posta, ocito je da ova sarkasticna izjava se u tvom slucaju moze uzeti sasvim ozbiljno. Nisi naveo o kojim se to "novim" motorima sa zupcastim radi (novi su uglavnom s lancem, kod Renaulta, a na Renault smo forumu), kao sto nisi ni naveo kako se to "postize faza", po tebi. Odnosno po tvom susjedu koji je od prijatelja slusao kako je njegov dida radio zupcasti na kosilici...

Link to comment
Share on other sites

problem je sto ti nisi skuzio sta ja govorim nego se odma pravis pametan kao i uvjek, al evo da ti napisem tako da i ti razumijes.

mnogi mehanicari iskoriste remen za stavit motor u fazu umjesto da koriste blokade i radi toga je bolje da remen nema oznake jer su onda primorani stavljat kako treba... 
Onda poslije bude ono sto sam napisao da je bilo kolegi.. i onda se ovaj izvlacio da se remen jako rastegao i pm razne izmisljao... 

ili jos sto sam cuo drugi nacin kako "mehanicari" vrsni s radionacima redovnim i urednim i sve stalvjaju remen.

uzmes sadasnji i po pola ga uzduz prerezes, uzmes i stavis novi remen preko, i odrezes ostatak starog remena i novi naguras do kraja, i onda samo namjestis zatezac... 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nastavljaš s lupanjem gluposti, još uvijek nisi objasnio koji su to novi motori i po čemu se razlikuju od starih. Pišeš o kvazi majstorima, navodeći ljude da povjeruju kako tako treba mijenjati zupčasti. I još hoćeš da sam ja glup, a ti valjda pametan? :-D 

Link to comment
Share on other sites

ja nisam rekao da si glu, al ti se pravis mutav,.

a za "nove" motore sam se krivo izrazio, al svi motori koji idu po principu stavljanja blokade a ne oznaka na remenicama koje se poklope s tom i tom oznakom na bloku.. vrsnim se mehanicarima neda otvarat blok i skidat zastitne kapice kao sto je na f4r i f7r glavama... jer ih se onda mora mijenjat. i onda pristupaju razno raznim metodama... 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Opet lupaš gluposti i pričaš o nadri mehaničarima. Proizvođač automobila i proizvođači remena stavljaju oznake na remen onako, nemaju što pametnije. Mogao si odmah reći krivo sam se izrazio, ne znam što sam htio reći, ispričavam se i furaj dalje. Ali ti umjesto toga pokušavaš ispasti pametan i samo se još dublje ukopavaš.

 

Ja dam provjerenu informaciju dobronamjerno, da bi ti počeo da lupaš gluposti. 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nisi svjestan kolko je takvih "mehanicara".. 

Ja osobno znam 2 takva, ALI to NISU mehanicari nego najobicniji partizani sa cekicem i jednom kacavidom i mozda kakvom verzijom francuskog kljuca i obavezno internet na mobitelu da moze na brzinu doskociti svakom rjesenju. Te stvari sa rezenjem remena i nadodavanjem novoga su ovim keyboard mehanicarima servirali ameri(i slicni biseri) po yutubovima raznim iz ciste zajebancije.

Svi remeni novije proizvodnje imaju oznake zato da se moze poklopiti oznaka na raznim remenicama kako treba i te oznake vrijede samo kad se remen prvi put ugraduje(inace se zupcasti samo JEDNOM ugraduje, nema reuse belt!!)

Blokade sluze da bi se motor pozicionirao (bilo koji)  kako je potrebno za daljni siguran i ispravan rad.

..

Jbte ja sam mislio da se ovakve stvari vec znaju, makar u teoriji. 

Nije zamjena zupcastog promjena probusene gume i ljudi ako niste u tom "fahu" manite se corava posla jer kad nesto sjebete i konacno odete kod mehanicara da popravi tu bespotrrebnu stetu bit ce izjave kako me oderao prevarant..

Link to comment
Share on other sites

ja sam završio za automehaničara 1994. godine. radio sam svašta u 2-3 servisa i tak sad sam na strojarskom faxu.

namijenjao sam se dosta zupčastih u životu ali zadnje prije 10 godina i obojica imate pravo na svoj način i osnovni problem kod fiksiranja rotacijskih elemenata za ispravno pozicioniranje remena je motor sa dvije bregaste.

dakle od 100 zupčastih koje sam zamijenio, 95 ih je bilo prije 10 i više godina kad su još vladali jednobregasti motori. takav motor je bilo lako dovest u fazu sa dvije ruke. zablokira se zamašnjak nekom bolcnom ili vijkom a bregasta ima svoju oznaku, također bosch pumpe su imale svoje. doveo si to na oznake, zamašnjak fiksirao i skinuo remen. nakon stavljanja napinjača i vodene pumpe trebao si na oznaku dovesti samo jednu bregastu ili eventualno i bosch pumpu. dok su kod benzinaca bregaste sjedale iz prve u 100% slučajeva, kod dizela gdje si imao 2 remenice za centrirati, znalo se dogoditi da fulaš zub, ali onda se to pomaknulo ponovo. kod auta sa 2 bregaste nije lako držati bregaste pod kontrolom jer ti svaka ode na svoju stranu. zato se koriste blokatori da to bude jednostavnije, jer bi se ovak napatio ko isus.

mehaničar kod kojeg sam radio i 16 ventilce je ručno dovodio u fazu bez ikakvih blokatora, iskustvo čini majstora a danas uputstvo koje te vodi od točke a do ž.

nekad si kupio remen i natezač. pumpu vode i snalazi se sam, danas imate blokatore i još kukate.

ja ću si blokatore napraviti sam. pločevine imam, alata imam, brusilicu, švas aparat, ne daje mi se 400kn za taj komad željeza i dva bolcna.

Link to comment
Share on other sites

Jel ta blokada odgovara za sve moguće motora, neovisno o kubikaži, broju i smještaju cilindara itd itd...?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ok sve to stoji ali tema tj.pitanje je glasilo koji set uzet jel bolji skf ili ina set zupcastog plus graf(pojacana verzija)pumpe

Edited by maracmarta
Link to comment
Share on other sites

renault 1.2, 1.4, 1.6 i 2.0 imaju iste, mislim dizeli imaju drukčije..

http://www.ebay.com/itm/Cam-Timing-lock-tool-set-Renault-Megane-1-4-1-6-1-8-2-0-16V-Crankshaft-Camshaft-/262342827858

za dci motor samo ovakve bolcne

http://www.ebay.com/itm/Renault-1-5-1-9-DCi-Engine-Timing-Cam-Belt-TDC-Pins-locking-Tool-Kit-/252335336566?hash=item3ac05bac76:g:tIQAAOSw-zxWm56G&vxp=mtr

još mi treba ovo 800 kn sa popustom

ct1126k1.jpg

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

Jel ta blokada odgovara za sve moguće motora, neovisno o kubikaži, broju i smještaju cilindara itd itd...?

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Ne. Ne odgovaraj sve za sve. Zato i postoje setovi.

Link to comment
Share on other sites

ok sve to stoji ali tema tj.pitanje je glasilo koji set uzet jel bolji skf ili ina set zupcastog plus graf(pojacana verzija)pumpe

Svejedno ti je. I jedni i drugi su dobri, osobno nisam imao problema s ni jednim od ta dva proizvodaca. Ali jedna serija ine je imala problema sa natezacima i ako se primjeti prije montaze nema problema.

Inace vecina mehanicara ima naviku prije montaze pregledati da nije kakva tvornicka greska vidljiva.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.