Jump to content

laguna II - lamela i ostalo


laguna2002

Recommended Posts

Mogu i to. Ali najcesce iznad 150tkm je i zamasnjak los i samim time i lamela korpa i potisni hidraulicni lezaj. Steta mijenjati samo kuplung pa onda opet isti posao za par tkm za zamasnjak 

Link to comment
Share on other sites

Mogu i to. Ali najcesce iznad 150tkm je i zamasnjak los i samim time i lamela korpa i potisni hidraulicni lezaj. Steta mijenjati samo kuplung pa onda opet isti posao za par tkm za zamasnjak 

Tesko mi je za vjerovati da se moze dogoditi da sa starim, potrosenim kvacilom zamasnjak ne pokazuje probleme, a kad se namontira novo kvacilo da taj isti stari zamasnjak pocne odmah ili nakon par tkm praviti probleme?! :nezna:

Ako vlasnik sam ne moze procijeniti u kakvom je stanju zamasnjak, nek da nekome tko to zna i kome vjeruje.

Budimo iskreni, ta Laguna 2 Phase 1 nije bio najkvalitetniji auto na svijetu ni kad je tek izasao iz tvornice, a sad ima 13 godina na grbi (ako stima ovo s nickom) i ta Laguna NECE dozivjeti iducih 13 godina! Cemu onda ulupati hrpu para, ako to bas stvarno nije nuzno, samo zato da bi se sve napravilo "kako treba". Pa iduce godine ce mu vec krepati nesto drugo. I ovo nije ruganje niti podjebvanje, vec to pise netko tko je i sam vlasnik Lagune 2.

Link to comment
Share on other sites

Tesko mi je za vjerovati da se moze dogoditi da sa starim, potrosenim kvacilom zamasnjak ne pokazuje probleme, a kad se namontira novo kvacilo da taj isti stari zamasnjak pocne odmah ili nakon par tkm praviti probleme?! :nezna:

Ako vlasnik sam ne moze procijeniti u kakvom je stanju zamasnjak, nek da nekome tko to zna i kome vjeruje.

Budimo iskreni, ta Laguna 2 Phase 1 nije bio najkvalitetniji auto na svijetu ni kad je tek izasao iz tvornice, a sad ima 13 godina na grbi (ako stima ovo s nickom) i ta Laguna NECE dozivjeti iducih 13 godina! Cemu onda ulupati hrpu para, ako to bas stvarno nije nuzno, samo zato da bi se sve napravilo "kako treba". Pa iduce godine ce mu vec krepati nesto drugo. I ovo nije ruganje niti podjebvanje, vec to pise netko tko je i sam vlasnik Lagune 2.

mnogo je 5800 kn dati za zamošnjak,za sada ću promjeniti set kvačila i vidjeti kakav je uopće zamošnjak...,,

i tu si u pravu što se ulaganja tiće, i sam znam da je 13 godina puno i da je pitanje kada će i što početi otkazivati...

set sam naručio u tokiću,sutra ide na servis

Link to comment
Share on other sites

Tesko mi je za vjerovati da se moze dogoditi da sa starim, potrosenim kvacilom zamasnjak ne pokazuje probleme, a kad se namontira novo kvacilo da taj isti stari zamasnjak pocne odmah ili nakon par tkm praviti probleme?! :nezna:

Ako vlasnik sam ne moze procijeniti u kakvom je stanju zamasnjak, nek da nekome tko to zna i kome vjeruje.

Budimo iskreni, ta Laguna 2 Phase 1 nije bio najkvalitetniji auto na svijetu ni kad je tek izasao iz tvornice, a sad ima 13 godina na grbi (ako stima ovo s nickom) i ta Laguna NECE dozivjeti iducih 13 godina! Cemu onda ulupati hrpu para, ako to bas stvarno nije nuzno, samo zato da bi se sve napravilo "kako treba". Pa iduce godine ce mu vec krepati nesto drugo. I ovo nije ruganje niti podjebvanje, vec to pise netko tko je i sam vlasnik Lagune 2.

A kojigod da je u pitanju auto, 13 godina i 200+ tkm čini svoje. Ali mislim da je, što se motora i pogona tiče, lag2 još i dobra. Ne iz razloga da te stvarine odlaze tako često, nego iz razloga da i nije to tako skupo u usporedbi s konkurentima. Uvijek se dade nesto iskemijati.

A autora topica bi zamolio da podijeli iskustvo nakon zamijene kvačila, ne sjećam se da je netko ovdje na forumu radio taj dio parcijalno.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 

A kojigod da je u pitanju auto, 13 godina i 200+ tkm čini svoje. Ali mislim da je, što se motora i pogona tiče, lag2 još i dobra. Ne iz razloga da te stvarine odlaze tako često, nego iz razloga da i nije to tako skupo u usporedbi s konkurentima. Uvijek se dade nesto iskemijati.

 

A autora topica bi zamolio da podijeli iskustvo nakon zamijene kvačila, ne sjećam se da je netko ovdje na forumu radio taj dio parcijalno.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

budem predao izvještaj nakon zamjene, također i koju riječ o zamošnjaku...

Link to comment
Share on other sites

Laguna 2002, namjerno pišeš zamošnjak? ;)

 

Papatalk

 

 

:) kako misliš "namjerno pišeš zamošnjak"

Link to comment
Share on other sites

Napisao si "zamošnjak" umjesto "zamašnjak". Dakle, dio ima veze sa zamahom, a ne sa... jel... :D

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

 

 

Napisao si "zamošnjak" umjesto "zamašnjak". Dakle, dio ima veze sa zamahom, a ne sa... jel... :D

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

 

 

ajmeee vidi stvarno looool :):):)

Link to comment
Share on other sites

Pa rekoh pošto je rijec ponovio par puta mozda se namjerno zeza :D

Papatalk

Link to comment
Share on other sites

Nije zamasnjak 5800kn.

Nego je lamela korpa hidraulicni potisni lezaj i zamasnjak 4700kn.

Dvomaseni zamasnjaci su problem na svim autima.

Ne osjeti se na svima dotrajalost, ali nisu vise u centru pa trpe sve komponente. Naravno neki auti zvuce kao da ce se raspasti.

Link to comment
Share on other sites

Mogu i to. Ali najcesce iznad 150tkm je i zamasnjak los i samim time i lamela korpa i potisni hidraulicni lezaj. Steta mijenjati samo kuplung pa onda opet isti posao za par tkm za zamasnjak 

sada me zove mehaničar i kaže da je zamašnjak u banani i da ga moram promjeniti...

kukuuleeleeeee

Link to comment
Share on other sites

Uf, buraz... :(

A ništa, onda vidi s njim kad je već sve dolje da ti prepiše sve te brojeve sa dijelova pa da nemaš nedoumica dok budeš tražio nove. Kako kolega kaže, ima tu dvije varijante.

Edited by filipbabok
Link to comment
Share on other sites

Uf, buraz... :(

A ništa, onda vidi s njim kad je već sve dolje da ti prepiše sve te brojeve sa dijelova pa da nemaš nedoumica dok budeš tražio nove. Kako kolega kaže, ima tu dvije varijante.

nema druge...odo u banku po kredit :)

Link to comment
Share on other sites

Jbg, sa tak starim (ili puno km) dizelima moraš zabrijat da voziš benzinca, višak para kod tenkiranja na sigurno i onda imaš za takvu grdnu prigodu.

Link to comment
Share on other sites

Kada je vec takvo stanje promjeni simering na radilici i pilot lezaj kvacila, to je jos nekih 150 kn cca. A kada je getriba vec skinuta, promjeni ulje u njoj. Ovo ti govorim kao osoba koja je na tezi nacin naucila neke stvari. Ta dva kvara su ubila razliku u potrosnji izmedu dizela i benzinca za 100k km :)

Link to comment
Share on other sites

A sad baš da je toliko... tih 100k km ti je cca 20000 kuna...

Link to comment
Share on other sites

Set kvacila i getriba s radom su bili gotovo 10k kn. Naravno u razmaku od nekih godinu i pol dana...

Link to comment
Share on other sites

Ako ti je puno, dobio sam info da ti paše zamašnjak od Master-a, koji je jednomaseni, jeftiniji je , ali će ti se auto drugačije ponašati kod kretanja

Bit će malo tvrđi i drugačije će prenositi vibracije

Neznam da li je netko sa foruma to radio

Link to comment
Share on other sites

Je, radio je netko, ali necu reci tko :) ugl, vozio sam se u tom autu i nije strasno. Okej je.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kada je vec takvo stanje promjeni simering na radilici i pilot lezaj kvacila, to je jos nekih 150 kn cca. A kada je getriba vec skinuta, promjeni ulje u njoj. Ovo ti govorim kao osoba koja je na tezi nacin naucila neke stvari. Ta dva kvara su ubila razliku u potrosnji izmedu dizela i benzinca za 100k km :)

nije mi meh to spominjao,ulje svakako...

baš ću ga pitati,pa da i to rješimo...u svakom slučaju hvala :)

 

Link to comment
Share on other sites

Ako ti je puno, dobio sam info da ti paše zamašnjak od Master-a, koji je jednomaseni, jeftiniji je , ali će ti se auto drugačije ponašati kod kretanja

Bit će malo tvrđi i drugačije će prenositi vibracije

Neznam da li je netko sa foruma to radio

vidiš i taj dio nisam znao...raspitat ću se, mnogo je brate 5500kn :)

a žao mi to ne raditi jer je auto predobar što se svega ostaloga tiče...

Link to comment
Share on other sites

Je, radio je netko, ali necu reci tko :) ugl, vozio sam se u tom autu i nije strasno. Okej je.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

a dobro,ako je to već neko radio i sve je OK,onda možda da probam...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.