Jump to content

Voda u kabini megane grandtour


mamba

Recommended Posts

Pozdrav ekipa,evo mene s jos jednim problemom na megiju?,voda u kabini ispred suvozackog sica,kapka negdje ispod pretinca s lijeve strane gledano kad sjedis u sjedalu,nije kiler klime?,dal je imao netko iskustva s tim,megane grandtour II 2006 g.

Link to comment
Share on other sites

Šta nije to ona klasika - začepljeni odvodi napred kod brisača ?

Link to comment
Share on other sites

Dap. Najbolje skinut ruke brisaca i dici tu plastiku i onda ocistiti smece od ispod i ocistiti odvode koji se tamo nalaze.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kod mene isti problem, ima li netko slike ili upute kako to sam odštopati.

Megane Sedan 2007.

Kaplje voda kod suvozačevog sjedala i to samo dok radi klima, srećom imam gumene tepihe pa sam skužio.

Znam i od čega je. Od sitnog lišća breze...

Link to comment
Share on other sites

ako je samo kad radi klima onda je to nesto drugo i mnogo zajebanije za odraditi samostalno. potrebno je skinuti zastitni lim toplinski iznad spuha, i onda naci tu cjevcicu i odcepiti je. 

Link to comment
Share on other sites

Znači treba voziti majstoru na kanal ili dizalicu?

Nadam se da to nije neki prevelik trošak i da ću uspjeti majstoru objasniti o čemu se radi.

Jel znaš možda jel treba samo tu jednu cijev očistiti ili i još neke stvari?

Hvala na prethodnom odgovoru

Link to comment
Share on other sites

samo tu jednu cijev, al provjeri i ove dvije gore ispod plastike koja se nalazi ispod brisaca. 

to je 20tak minut aposla maksimum tako da fakat ne bi smio da ti previse naplati.. 

to sto je tebi zacepljeno je odljev kondenzata klime 

Link to comment
Share on other sites

Hvala ti puno!

Moram to ovaj tjedan rješiti, u svakom slučaju javim kako je prošlo!

Link to comment
Share on other sites

ako je samo kad radi klima onda je to nesto drugo i mnogo zajebanije za odraditi samostalno. potrebno je skinuti zastitni lim toplinski iznad spuha, i onda naci tu cjevcicu i odcepiti je. 

Ne treba skidati zaštitni lim a ni kanal nije potreban.

@David - podigni Megana sa dizalicom kod prednjeg suvozačkog kotača,zavuci ruku ispod zaštitnog lima bliže suvozaču i naći ćeš završetak drenažne cijevi klime.Otkini gumenu zaklopku na cijevi i tad će te vjerojatno zaliti prljava voda,no najvažnije da se cijev odštopala i više se neće štopati nakon micanja gumene zaklopke.

Link to comment
Share on other sites

ja sam se izlomio samo tako i jedva sam uspio odcupat.. i izgrebao si ruku

Link to comment
Share on other sites

Može se riješiti iz kabine, treba ti kompresor, svijetiljka...trebaš skinuti pretinac ispred suvozača nakon toga i onu malu cijev koja vodi hladni zrak u pretinac, kroz otvor na koji je ona bila pričvršćena uguraj cijev u odvod svjetiljkom si pomogni da ga pronađeš i ispuši, ja to radim svake sezone i još mi se nikad nije zaštopalo....

Poslano sa mog V3 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ja sam se izlomio samo tako i jedva sam uspio odcupat.. i izgrebao si ruku

Treba koristiti rukavice a "izlomiš" se jednom i problem zauvijek riješiš.

Može se riješiti iz kabine, treba ti kompresor, svijetiljka...trebaš skinuti pretinac ispred suvozača nakon toga i onu malu cijev koja vodi hladni zrak u pretinac, kroz otvor na koji je ona bila pričvršćena uguraj cijev u odvod svjetiljkom si pomogni da ga pronađeš i ispuši, ja to radim svake sezone i još mi se nikad nije zaštopalo....

 

Poslano sa mog V3 koristeći Tapatalk

 

 

Komplicirano i ne rješava problem trajno.

Link to comment
Share on other sites

Zašto je komplicirano... Ja odradim kod promjene filtera kabine i dezinfekcije isparivača i odvoda.... 5. min posla... Očito je bolje riješenje nešto pokidat...

Poslano sa mog V3 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

nema svako kompresor pri sebi i da moze ispuhat kad mu se prohte.

ti kurci su "nepovratni ventili" i sluze kako ne bi zmije usle u kabinu 

Link to comment
Share on other sites

ose, bubašvabe, gušteri, žohari i ostala gamad :D

sve to prodjekroz to.. 

Link to comment
Share on other sites

Sve što je manje od 1 cm, jer toliki je promjer otvora u dnu kadice isparivača, ali isto tako sprječava nepoželjne mirise da ulaze u kabinu....

Poslano sa mog V3 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Zašto je komplicirano... Ja odradim kod promjene filtera kabine i dezinfekcije isparivača i odvoda.... 5. min posla... Očito je bolje riješenje nešto pokidat...

 

Poslano sa mog V3 koristeći Tapatalk

 

 

Ja promjenim filter kabine bez demontaže pretinca,samo usisam kućište,isparivač nemam potrebe dezinficirati jer klimu gasim 5 minuta prije završetka puta.

Gumena zaklopka vremenom otvrdne zbog blizine vrućeg ispuha pa nema prvotnu funkciju,bolje je bez nje.

nema svako kompresor pri sebi i da moze ispuhat kad mu se prohte.

ti kurci su "nepovratni ventili" i sluze kako ne bi zmije usle u kabinu 

Nisam primjetio "životijnsku farmu" u Meganu cca 5 godina nakon otkidanja čepa.

Link to comment
Share on other sites

ni ja, nije mi jasno kako sam nisu nahrlile sve posasti :D

Link to comment
Share on other sites

Evo da se i ja nadovezem,ipak nisam rijesio problem s vodom,također sam ustanovio da mi je zaštopana ta cijev od odvoda kondezata?,gdje se nalazi taj isparivač ili kako već pa da i njega dezinficiram kad budem to odštopavao?

Link to comment
Share on other sites

nadjes filter kabine, tamo je i isparivac. 

Link to comment
Share on other sites

Znam gdje je taj filter,njega sam mjenjao,to je onda ono ispred filtera slicno kao kileric neki,na koji način se to dezinficira?

Link to comment
Share on other sites

Evo da se javim, bio sam kod majstora.

Inače bi se sam pozabavio ali nedavno sam operirao ligamente koljena pa nisam sposoban ni za gepek otvoriti.

Uglavnom dovezao ja auto, digli ga na dizalicu, kaže majstor: "En ti Isa, je.. ti Renault i njihovo kompliciranje.... :) :) 

Skinuo jednu kopču i pomaknuo na stranu zaštitni lim, prisvjetlio, gurnuo ruku ispod i iscurilo iz te cjevčice jedno 3-5 dcl vode. Kaže on da je to neka sluz da nije baš čista voda.

Također mi veli da je to čest slučaj na našim autima.

Odvode sa vjetrobrana nije dirao.

Kaže da nemaju veze sa ovom cjevčicom za odvodnju kondenzata klime.

Ja sad razmišljam logično, pa i nemaju veze. Ona je ispod auspuha,  a ovi odvodi sa vjetrobrana su onako na bokovima pobliže amortizera a to se i ljepo vidi kada po suhom vremenu špricate tekućinu za stakla.

Uglavnom "popravak" je trajao 10 minuta i koštao me 50 kuna ( 7.5 EURA).

Ja zadovoljan, a nešto sam naučio i vidio gdje se točno t s**nje nalazi.

Sam ću kada se malo oporavim komresorom počistiti prostor oko slivnika vjetrobrana...

Pusa svima! 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.