Jump to content

aleeen

Recommended Posts

Neki dan sam se nešto zezao, gledao u području motora, i poslikao dvije slike na linku: http://imgur.com/a/9mQnR Djeluje mi kao da je ekspanziona posuda antifriza nekako napukla, kako to izgleda u Vašim Megane II? Dali su te crne crte u kojima se sada navukla prašina i prljavština pa dolaze više do izražaja stvarno pukotine ili je to tvornički? Nema potrebe da opisujem, sve se jako dobro i detaljno vidi na priloženim slikama.

 

 EDITIRAM POST: evo sada baš gledam slike po netu, izgleda da i ova: http://www.njuskalo.hr/image-w920x690/motor-pogonski-dijelovi/renault-megane-ii-02-1.5-dci-ekspanziona-posuda-8200273157-slika-54591741.jpg ima dosta tih "pukotina" po sebi? Čini mi se da i ova ganc nova Ekspanziona posuda Renault Megane 02- ima također?

Edited by aleeen
Link to comment
Share on other sites

ne znam ni kako da provjerim, ali nista, po meni to nigdje nista ne curi

Link to comment
Share on other sites

Ne sekiraj se , meni je godinama tako i nigdje ne pusta. A mislim i da nisam jedini:smile:

Edited by marinho25
Link to comment
Share on other sites

kad smo već kod toga, ovu temu sam zamislio za općenita pitanja, da ne otvaram za svako "pitanjce" isponova, kako provjeriti razinu rashladne tekućine? postoji i nekakav senzor (elektronika) za to, kada počne curiti/odnosno da se snižava razina?

kada sam vozio punta 2 također je imao nemoguću ekspanzionu posudu ugrađenu na hladnjak i nije se nikada ništa vidilo, pa bi nekakvu šipku, prvo odmjerio s vanjske strane posude, na minimumu, stavio prst s gornje strane i onda uronio u posudu (npr. kao što i očitavamo ulje na šipci), a po noći bi nekada naslonio LED baterijsku na posudu i tada bi se vidila razina rashladne tekućine zbog jake svjetlost.

Eto, u ovih pola godine koliko vozim Megane II još nisam nijednom uspješno sam isčitao razinu rashladne tekućine

Link to comment
Share on other sites

Kod mene na benzincu se jasno vidi MIN i MAX oznaka, čak su na dva mjesta na ekspanzionoj.

Link to comment
Share on other sites

kad smo već kod toga, ovu temu sam zamislio za općenita pitanja, da ne otvaram za svako "pitanjce" isponova, kako provjeriti razinu rashladne tekućine? postoji i nekakav senzor (elektronika) za to, kada počne curiti/odnosno da se snižava razina?

kada sam vozio punta 2 također je imao nemoguću ekspanzionu posudu ugrađenu na hladnjak i nije se nikada ništa vidilo, pa bi nekakvu šipku, prvo odmjerio s vanjske strane posude, na minimumu, stavio prst s gornje strane i onda uronio u posudu (npr. kao što i očitavamo ulje na šipci), a po noći bi nekada naslonio LED baterijsku na posudu i tada bi se vidila razina rashladne tekućine zbog jake svjetlost.

Eto, u ovih pola godine koliko vozim Megane II još nisam nijednom uspješno sam isčitao razinu rashladne tekućine

posluži se istom metodom kao i na fiatu..

Link to comment
Share on other sites

Meni lijepo na posudi pise min i max i vrlo je lako ocitati razinu.Razina je uvijek ista.

Nevjerujem da ima senzor antifriza neg ako ti nestaje diže se temperatura motora.

Link to comment
Share on other sites

i meni isto piše i min i max, samo ne razumijem očitati, pošto mi se čini da je ekspanziona posuda deblja te je li to u biti plastika te boje ili stvarno rashladna tekućina, budem poslikao pa okačim ovdje na forum, BTW - za lakše očitovanje vjerujem da se lagano može skinuti i crna plastika, "maska" koja prekriva gornji dio motora

Link to comment
Share on other sites

Plastika koja pokriva moror meni se lagano skine, samo povucem.Kad vracam natrag kliklne na dva mala nosaca plastike.

Ako nevidis nivo tekucine pa skini cep pa ces vidjeti dali ti je izmedu oznaka min i max.

Link to comment
Share on other sites

 još malo pitanja... :)

1) gdje se nalazi filter zraka (motora, ne kabine)?

2) na tehničkom pregledu auto je pokazao dosta loš rezultat ručne kočnice, ravno 20% - automehaničar mi je tvrdio da je to jer nove pakne nisu lijepo sjele na diskove koje imaju rubove, odnosno koje bi trebalo sada već istokariti, dok mi je na tehničkom pregledu tip rekao da ILI je sajla ručne otišla u bananu (a čitao sam da često to odlazi na megane 2) pa je treba zamjeniti (to su mi rekli i u ovlaštenom kad sam ih zatražio da mi je zategnu) ili da ostane negdje nešto blokirano u čeljusti/klještima? kako provjeriti? ujedno, kada idem u rikverc (npr. izlazim s parkinga) i kočim, obje zadnje kočnice stvaraju duboki zvuk "tuut" - čuje se poput trube vlaka/broda, toliko da se ljudi na ulici okreću (zvuči dosta iritantno), mislim da bi moglo biti sve povezano?

Link to comment
Share on other sites

treba mi savjet u vezi jedne stvari

prijašnji vlasnik mog megane-a očito je s nečim jako agresivnim išao čistiti unutarnji retrovizor, retrovizoru se sva unutarnja "reflektivna" folija iza stakla odlijepila i stvorio se izgled kao da se naborala, to užasno loše izgleda, mene zanima šta napraviti?

 ono šta mi je prvo palo na pamet kao najbolja opcija je da iz onog "kugličnog ležaja" isčupam samo ogledalo, a da dio koji je pričvršćen na vjetrobran ostane di i je - naravno, ako je to ikako moguće? malo me strah promjeniti kompletno cijeli retrovizor, jer ne znam kao prvo kako bi uopće maknuo fiksni dio koji je ljepljen na vjetrobranu te kako bi zaljepio novu retrovizor gore da bude opet tako kvalitetan/tvornički spoj?

molim za par savjeta

Link to comment
Share on other sites

Odeš kod onih kaj montiraju auto stakla i pitas jel imaju stakla za ogledalo, pa ti ga sloze. Ne diraj niš sam.

Link to comment
Share on other sites

o ovome sam već bio pisao na renault forum serbia, i nisam dobio nikakav konkretan odgovor zbog specifičnosti problema, kvačilo mi se raspalo i tada mi je automehaničar promjenio cijeli set (ako mu je za vjerovati, pošto stari set nikada nije pokazao jer kako mi je bio rekao - morao ga je dati u trgovinu autodijelova kako bi dobio jeftinije novi set) + hidraulični ležaj, nakon popravka kvačilo je ostalo identično tvrdo kao i kada je bilo u banani, prije nego se raspalo kompletno, usudio bi se reći da čak i tvrđe, stvarno ga je problem držati duže vrijeme na semaforu, kao da svakom silom želi da bude otpušten, ja nemam pojma di je točno problem, ali pretpostavljam da tako tvrd uopće ne bi smio biti jer je po tome vožnja dosta neudobna

Link to comment
Share on other sites

Tvrdo je zbog potisne kosare na kojoj perca nisu vise elasticna. Pri promjeni cijelog kompleta kvacilo bude mekano.

Link to comment
Share on other sites

Ugradio ti je vjerojatno neki reparirani set. Reci mu da kvačilo je tvrdo i da novo kvačilo ne može biti tako tvrdo.

Link to comment
Share on other sites

Retrovizor se lagano skida. Samo ga se lupne prema dolje i ispadne iz nosača. Novi se samo natakne na nosač.

Sent from my LG G4

Link to comment
Share on other sites

nažalost, identičan me feeling i "pere", ostavio mi je dojam da je žešći muljator - stari set nikad vidio, za novi sumnjam - ono šta ja mislim da je napravio je da je promjenio taj hidraulični ležaj, odnosno "pumpica" kako je to on nazvao. kada sam došao po auto pokazao mi ga je i vidilo se (naravno) da je fizički oštećen/pukao, dakle - nova pumpica + stari set, meni je ovo kvačilo dosta i tvrdo i "napeto" (a ponekad i škripi "cik cik cik") baš kao šta mi je bilo i na puntu 2 prije nego se raspalo totalno, a tamo nakon zamjene je svakako postao puno puno mekši - računao sam da će i ovdje, ali sam jako razočaran nakon popravka

osim toga, lik mi je prodao priču da su dijelovi 2100 kn (a ja na silux.hr set + hidraulični ležaj sve od valea nađem za 1250 kn) + 600kn ruke = 2700 kn, a ja se već 2 mjeseca osjećam kao budala zbog toga

da dodam još jedan P.S. sada gledam baš naše dopisivanje, očito se "smilovao za rad/ruke" i naplatio "samo" dijelove - "Znaci 2300 + 400 za pumpicu je 2700" 

Edited by aleeen
zbog P.S.
Link to comment
Share on other sites

Ne zaboravi da majstori dobivaju rabat za dijelove od 30-50% zavisno o proizvodu.

Nažalost muljaju ovlašteni i neovlašteni.

Link to comment
Share on other sites

dali ima gdje normalnih automehaničara na ovom svijetu?

sutra ovom šaljem poruku da mi je i dalje tvrdo kvačilo otkako ga je popravio do danas, zanima me odgovor

neko mi je gore savjetovao da ništa ne diram, ni retrovizor, ni homokinetički zglob - ista stvar bi bila i sa ventilatorom, da nisam išao sam čačkati ili dan danas to ne bi radilo ili bi me isti oderao za 3000kn - užas, ja se osjećam kao zadnja budala na ovom svijetu, kupim auto 10 godina star jer mi to financije dopuštaju i onda bivam oderan kao mali majmun za svaku sitnicu, tip mi je uvalio priču da je ni manje ni više - 100% SKUPLJE platio dijelove nego sam ih ja kasnije našao na silux.hr, i još uz to da je posao obavio, ali nije

kako sam popravio sam ventilator, čini mi se da ću se zaletiti i homokinetički zglob, i taj retrovizor, "ne diraj ništa" - kod mene zbog takvih više ne prolazi, od sada pa ubuduće sve diram sam i popravljam, a da imam malo više znanja (a i alata) skinuo bi i mjenjač dolje, vjerujte mi (ionako već razmišljam da za svoje potrebe kupim radioničku dizalicu od 10000 kn pa da si aute kompletno sam servisiram i popravljam, šta god da treba, jer bi me u konačnici ispalo jeftinije)

ovo sve me čini jako jako ljutim, pogotovo priče "izlazim ti u susret, bit ću čovjek/bit ću ti prijatelj", itd.

Edited by aleeen
Link to comment
Share on other sites

Mehaničar/limar/trgovac nikad ti nije 100% prijatelj.

Uglavnom sam radim na autu sve sto mogu iz razloga što sam picajzla. I kad me netko nategne budem ljut sam na sebe jel znam dosta a nekad mi se ne da raditi pa odem majstoru.

Što vise budes radio oko auta i ako imas imalo "žice" za majstorisanje to ces sve lakse obavljati što trebas i upuštat ćeš se u zahtjevnije poslove, a jedino zadovoljstvo koje budes osjecao uspjesmo obavljenim može zamjeniti financijski dio.

Link to comment
Share on other sites

Do sada jedino Brzi u Blatu je ispao posten po tom pitanju.

On ti da popis dijelova, daje ti svoju karticu za popust i placas dijelove koliko placa i mehanicar a on ti samo uzme za ruke.

Sto je najbolje od svega nije ni skuplji od drugih po pitanju cijena ruku, a zato na dijelovima ustedis poprilicno.

Jedini minus je sto moras imati drugi auto na raspolaganju da skaces po dijelove dok ti radi na autu.

I jos povrh svega stojis pored njega bez problema i gledas kako i sto radi tako da si siguran da nema muljanja, on ti sve staro skine, baci u gepek i pred tobom stavi novo sto si sam donio i montira.

Link to comment
Share on other sites

dali je problem ako u onoj malenoj posudi imam nešto viška, dakle iznad maksimuma ulja za kočnice/kvačilo?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.