Jump to content

skidanje katalizatora 1,5 dci


Moreno90

Recommended Posts

ugl. ovako.. imam Clia 1.5 dci 48 kw i razmisljam da skinem katalizator.. zanima me dali tko zna di mu se nalazi lambda sonda?

Link to comment
Share on other sites

Koje je to godiste? Stariji ga nisu imali

Fishkal, turbina je u manjem tlaku, dulje ce trajat, brze ce se spoolat, snage vise imat nece. Samo trunku ljepsi zvuk

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

nemreš proć tehnički i dimiš po cesti ko šparet.

ako makne lonac onda neće proči,a ovo da će dimit kaj šparhed ti ne drži baš vodu..ako je dimil prije dimit će i posle ,a ako nije neće i to je to..

Link to comment
Share on other sites

a čem onda služi katalizator, za ukras?

služi za potpunije izgaranje zaostalih čestica govana koje ostaju od nafte u ispuhu. bez katalizatora one idu direkt van. u moj usis u ventilaciju..

sve takve dizele bi isključio iz prometa. pored mog auspuha možeš pit kavu a kad se voziš iza dizela, otvaram prozore jer me guši u pm. 

jedino noviji auti ovi od 2012+ imaju ispuh da se možeš voziti iza njih s upaljenom ventilacijom ili klimom dišući relativno normalno. sve ostalo je kaos. moja žena koja je alergična odmah počne kihat od dizela ispred nas baš neki dan clio 2 ispred nas na semaforu kreće i gas, iza njega smrad u pm ko iz starog mercedesa. ..

*ebo te dizel bez katalizatora.

Link to comment
Share on other sites

kako nebi imal kat..ph1 ima kat ,a di neće ph2

Ma lambda sondu ne katalozator hahah :D

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

a čem onda služi katalizator, za ukras?

služi za potpunije izgaranje zaostalih čestica govana koje ostaju od nafte u ispuhu. bez katalizatora one idu direkt van. u moj usis u ventilaciju..

sve takve dizele bi isključio iz prometa. pored mog auspuha možeš pit kavu a kad se voziš iza dizela, otvaram prozore jer me guši u pm. 

jedino noviji auti ovi od 2012+ imaju ispuh da se možeš voziti iza njih s upaljenom ventilacijom ili klimom dišući relativno normalno. sve ostalo je kaos. moja žena koja je alergična odmah počne kihat od dizela ispred nas baš neki dan clio 2 ispred nas na semaforu kreće i gas, iza njega smrad u pm ko iz starog mercedesa. ..

*ebo te dizel bez katalizatora.

Katalizator kod dizela ne izgara cestice nego kemijskim procesom razdvaja sumporne kiseline ma neznam sta. Nema veze s cadjom a ni mirisom.

Cadja dolazi od lose mapiranih auta koji daju previse goriva i kad nije pod opterecenjem, ili uslijed neispravnih dizni.

Ono sto si rekao za potpuno izgaranje je dpf di on zaustavlja sve cestice i onda ih nakon nekog vremena sagori.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da samo nadodam da je za taj sumporni smrad kriva ina a ne dizeli. Jer u dizelu imaju previse sumpora , mi kad smo mjerili oko 10 puta preko dozvoljenog.. (izbacivalo nam strojeve iz rada neke pa smo testirali)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da samo nadodam da je za taj sumporni smrad kriva ina a ne dizeli. Jer u dizelu imaju previse sumpora , mi kad smo mjerili oko 10 puta preko dozvoljenog.. (izbacivalo nam strojeve iz rada neke pa smo testirali)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Kad si sad spomenuo sumpornu INU....gdje onda tociti?

Link to comment
Share on other sites

u srbiji, sloveniji... 10 puta bolje gorivo, madjarska takodjer :D problem je sto ustanove za kontrolu ne vrse svoj posao. neznam kakva je situacija s petrolom i ostalima al za inu ... stroj koji je namjenjen za ciscenje sumpora iz dizela i ostalih nusprodukata (brodskog teskog goriva, onog katrana) nije mogao dovoljno smanjiti na ispusu emisiju dok je radio prvi pogon na euro diesel..   

Link to comment
Share on other sites

Idem do madarske natociti za 200kn ?

Ma problem je sta vecinom benzinske imaju Inino gorivo...ne znam za Lukoil...nadam se da nije Bosansko.

Link to comment
Share on other sites

u srbiji, sloveniji... 10 puta bolje gorivo, madjarska takodjer :D problem je sto ustanove za kontrolu ne vrse svoj posao. neznam kakva je situacija s petrolom i ostalima al za inu ... stroj koji je namjenjen za ciscenje sumpora iz dizela i ostalih nusprodukata (brodskog teskog goriva, onog katrana) nije mogao dovoljno smanjiti na ispusu emisiju dok je radio prvi pogon na euro diesel..   

to je onda štetno i za mašinu, mislim previše sumpora..

Link to comment
Share on other sites

u srbiji, sloveniji... 10 puta bolje gorivo, madjarska takodjer :D problem je sto ustanove za kontrolu ne vrse svoj posao. neznam kakva je situacija s petrolom i ostalima al za inu ... stroj koji je namjenjen za ciscenje sumpora iz dizela i ostalih nusprodukata (brodskog teskog goriva, onog katrana) nije mogao dovoljno smanjiti na ispusu emisiju dok je radio prvi pogon na euro diesel..   

Lepo je što tako misliš o gorivu iz Srbije samo još kada bi bio i u pravu. 'ajde da ne pričamo o tome otići ćemo u neke druge vode ....

Link to comment
Share on other sites

Lepo je što tako misliš o gorivu iz Srbije samo još kada bi bio i u pravu. 'ajde da ne pričamo o tome otići ćemo u neke druge vode ....

nije sve al imas izbor. mol dolazi iz madjarske, (cisterne mislim) a ne od NIS-a, EKO3 koji ima jako dobro gorivo, OMW koji makar za podrucje vojvodine dolazi iz austrije, tako da , nekako mislim da je dosta bolje. sad jbg ako tankas na jako staroj benzi nis ti nece pomoc

Link to comment
Share on other sites

kad ste već kod Srbije ima ona njihova: rđavom kurcu svaka dlaka smeta!

Nikad nikakvih problema s gorivom, točio  svugdje

Link to comment
Share on other sites

kad ste već kod Srbije ima ona njihova: rđavom kurcu svaka dlaka smeta!

Nikad nikakvih problema s gorivom, točio  svugdje

french da pocnu mjeriti eko test i na dizelu, bis video kako bi nam svima smetalo, di ni 3 nova katalizatora, ni EGR (koji ponajvise utjece na stvaranje NOX-a) ne bi bila dovoljno jaka da odrade cijeli proces i da imas zadovoljavajuce ispusne norme... 

Link to comment
Share on other sites

ili sto su se ljudima na benzincima topile lambda sonde od kiseline... u pocetku 2000-2005 i to masovno je bio problem pa su polako digli kvalitetu na benzinu

Link to comment
Share on other sites

A ne znam, eko test mi je svake godine odlican, origanal injektori, lambda i katalizator. Ili sam lude srece ili mom svaki 95 benzin odgovara

Papatalk

Link to comment
Share on other sites

nisis skuzio, stariji auti su iali lambde za tadasnja goriva (znatno prljavija) 2000 i neke je izasla neznam koja eko norma, i auti su radjeni tako da su ocekivali da ce i gorivo biti odgovarajuce lambde mnogo finije itd... kod nas je gorivo bilo katastrofalno ( i benzin) i sonde su stradavale... 

Link to comment
Share on other sites

Koje je to godiste? Stariji ga nisu imali

Fishkal, turbina je u manjem tlaku, dulje ce trajat, brze ce se spoolat, snage vise imat nece. Samo trunku ljepsi zvuk

2003 godina, daj mi reci.. ona se nalazi prije kata?

 

nemreš proć tehnički i dimiš po cesti ko šparet.

hahaha prolaze i gore golf duje tehn.
i da.. uopce ne dimi..  

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.