Jump to content

1.5 dci


jazzie

Recommended Posts

Ma nemogu sutit, ko je taj biser kome 1.4 thalia trosi 10 litara????????

Lako moguce da trosi toliko, tezi auto nego clio a i 1.4 motor trosi vise nego npr 1.6.

Frend sa 1.4 cliom trosi sad po zimi oko 7,5-8 litara uglavnom normalne voznje

Link to comment
Share on other sites

Samo bi dodao da Stjepanov motor ima 8 ventila, što je također razlog većoj potrošnji...

Link to comment
Share on other sites

Moj Kadett star 13 godina, motor 1.4 75 ks, 8 ventila, karburator, je trošio 10 litara po gradu! Stjepane, puno ti je 10 litara.... ipak je tvoj motor noviji!

Link to comment
Share on other sites

Moj clio 1.5 dci 80 ks je prvih 10 000 km trošio 5,5 l, od onda do sadašnjih 40 000 km potrošnja je bila od 4,4 do 4,7 l, ali to sam prošao uglavnom otvorene ceste. Uglavnom, super sam zadovoljan. :hey:

Link to comment
Share on other sites

Moj Kadett star 13 godina, motor 1.4 75 ks, 8 ventila, karburator, je trošio 10 litara po gradu! Stjepane, puno ti je 10 litara.... ipak je tvoj motor noviji!

Ne troši baš čistih 10L.

9.5-10L ovisi o stilu vo

Link to comment
Share on other sites

Stjepane ti si car. :lol: Meni dolaze ljudi u servis sa puno manjim potrošnjama i negoduju kad im ka
Link to comment
Share on other sites

Samo bi dodao da Stjepanov motor ima 8 ventila, što je također razlog većoj potrošnji...

Točno!

Zamislite koliko troši 16V s 98ks.

Pa konje treba hraniti.Ni servisiranje nije jeftino kao ni sam motor.

Kompliciranije je štelanje dvije bregaste osovine nego jedne.

:klap:

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je 1.4 16V OHC motor, dakle s jednom bregastom, ali nisam siguran. Znam da 1.2 16V ima samo jednu bregastu..

BTW, vidio sam da si napisao u drugom topicu sa točiš super 95 - sa 98micom bi ti potrošnja nešto pala!

Link to comment
Share on other sites

2Spex> Mislim se da si pogrijesio, 1.4 16V ima dvije bregaste.  (K4J)

Točno! 16V dvije bregaste osovine.

:))

Link to comment
Share on other sites

Prvi servis se preporuča između 3 i 5 tisuća km. I to samo izmjena ulja i uljnog filtera. Istina je da auto troši više ali u praksi se pokazalo da svi troše 20% više prvih 3-5000km. Nije bed vidit ćeš kasnije sve manje. Meni je modus doduše sa slabijim motorm trošio 6-7 a na kraju sam ga uspio spustit na 4.2 otvorene vo

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.