Jump to content

šarafi za čeličnu felgu


đarac

Recommended Posts

Stavio sam na Lagunu čelične felge sa zimskim gumama i vulkanizer mi je rekao da bi trebao staviti šarafe za čelične felge. Zvao Renault i oni mi kažu da ne treba, da oni to ne rade.

Tko je u pravu?

Link to comment
Share on other sites

Reno dolazibs istim vidama i za alu i za celicne felge. Mislim da ti je onda jasno tko sta :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ja na fluenc imam šarafa izgleda koji idu na alu i čeličnu (isti šarafi su na alu kao i oni koje sam kupio za čeličnu), na meganu III ima šarafe za alu felge koje imaju i podlošku i za njega sam kupio posebno šarafe za čelične felge jer su za rezervnu gumu dali posebno 5 šarafe pa sam pretpostavio da treba

ja mislim ako imaš te šarafe sa podložnom da bi ipak trebao kupiti za čeličnu

Edited by goran_sch
Link to comment
Share on other sites

nema potrebe. na megane 2 su dolazile vide te s "podloskom" i za celicne i za alu. razlikuju se jedino s tom podloskom koja je potrebna za alu felge kako bi se dosjed vijka manje trosio te u vecem vanjskom promjeru. vijci su od istog materijala i istog oblika, sem ako ima one oble ijke za alu felge. koji nisu konus nego kao pola kugle.

Link to comment
Share on other sites

nisam stručnjak, znam da sam sa megane 3 dobio set od pet šarafa za rezervnu gumu. a na alu flegama su bili ti šarafi sa podloškom pločicom

sad na fluencu su šarafi za alu felgu isti kao ti na meganu za rezervnu čeličnu (dimenzije i oblik neznam dali ima razliek u materijalu)

Link to comment
Share on other sites

Stavio sam na Lagunu čelične felge sa zimskim gumama i vulkanizer mi je rekao da bi trebao staviti šarafe za čelične felge. Zvao Renault i oni mi kažu da ne treba, da oni to ne rade.

Tko je u pravu?

Vulkanizer. Da to nije tacno, ne bi Renaulti koji dodju sa serijskim alu felnama u gepeku pored rezervne celicne gume imali i posebne srafove za bas tu felnu. Tako je bilo na Meganeu 2, Laguni 3, tako je i na Meganeu 3.

Link to comment
Share on other sites

Ajd nek mi netko objasni zasto ove za alu ne bi mogle na celicne ?! Jedan smislen razlog. Samo jedan.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ajd nek mi netko objasni zasto ove za alu ne bi mogle na celicne ?! Jedan smislen razlog. Samo jedan.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Debljina alu felge na dosjedu gdje ide vijak je veca nego kod celicne felge... aluminij je meksi materijal od celika, pa za istu cvrstocu je potrebna veca debljina... zbog toga i duzi vijci za alu felge...

Link to comment
Share on other sites

kod mene su vijci kad se zašarafi čelična felga malo predugi (vire 3 mm izvan navoja glavčine) ali kad s njima zategnem alu felgu, točno dođe do kraja navoja. znači da su vijci namjerno stavljeni duži, da pokriju i alu felgu. druga je stvar da je konus pod istim radijusom na obe felge ali je na čeličnoj provrt nešto uži tako da radijus provrta sjeda na sam vrh radijusa vijka, dok se kod alu felge vijak uvuče dublje i zahvaća unutarnji dio radijusa. poslužit ću se istom slikum da to prikažem.

crvenim je označeno gdje vijak sjeda na radijus rupe alu felge a plavim gdje sjeda na radijus rupe čelične felge.

 

 

MeganeII_VisRoue.jpg.4d6763869cc93fa6ebc1a28294431726.jpg

Link to comment
Share on other sites

tako je. i ovi vijci s podloskama imaju malo veci max promjer, kut konusa je isti, 

jedina razlika kod ovih s podloskom je da se ona ne mice, i time ne kopa alu felgu gd eje materijal meksi. 

ovo za duzinu nema veze, i onako prvih 6mm navoja nose svu silu, ono dal viri ili je tocno do ruba. 

Link to comment
Share on other sites

da ponovim

sa megane 3 sam dobio set od pet šarafa za rezervnu gumu. a na alu flegama su bili ti šarafi sa podloškom pločicom (kao štojej na slici od Brainmind) sad na fluencu su šarafi za alu felgu isti kao ti na meganu za rezervnu čeličnu tj kao ovaj na slici od Ivanmartinko i sad koristim iste šarafe na fluence za alu i čelične. nema pojma dali je to ispravno ... jedina razlika može biti u materijalu po svemu drugome su indentični šarafima za čelićnu felgu

 

kad sam kupovao felge preko oglasa došao je i lik sa senicom imao je čelične felge na njeumu ali one koje imaju 5 kraka da se ne vidi felga kad se stavi ratkapa i na njima je imao šarafe sa podloškom

Edited by goran_sch
Link to comment
Share on other sites

za alu felge je bolje s podloskom ali ne nuzno, jer se podloska zaustavi u aluminiju i ne tare se vijak o alu felgu nego o podlosku i tako se smanjuje habanje felge. materijal je isti, tj jedino sto je bitno je njegova cvrstoca i to nema veze sta se stisce, vecina je 8.8 ili 10.9 i to je to. nema tu nista vise, nista manje.. 

Link to comment
Share on other sites

Ajd nek mi netko objasni zasto ove za alu ne bi mogle na celicne ?! Jedan smislen razlog. Samo jedan.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

To su mislili i moj brat i njegov vulkanizer. Stavili su šraf sa alu felni na čelične prve godine. Na prednjem točku uvrnuli su šraf do kraja i uspeli da ga otkinu, jer je prošao debljinu glavčine i udario pozadi, iza glavčine i pritom se precvikao i zalomio. Meni je to dosta dobro obrazloženje. Nakon toga stavljeni šrafovi za čelične felne, kako je i savetovano u Renault servisu. 

Link to comment
Share on other sites

znaci stavljen je vijak krive duzine, kakve to veze ima s time dal je s podloskom ili ne o cemu se tu prica. to mozes isto tako uzeti i krivu duzinu vijka za celicnu felgu.. inace da bi nesto udarilo znaci da je dobramo virilo van glavcine iza.. 

Link to comment
Share on other sites

ja kad gledam jel vijak odgovarajući za felgu prvo ga stavim u rupu u felgi i gledam koliko navoj viri van.. obično viri oko 8mm-10mm što je sasvim dobro. ako viri 15-20 mm onda je sigurno predug ili ako viri 3-5 mm može biti na knap.

Link to comment
Share on other sites

znaci stavljen je vijak krive duzine, kakve to veze ima s time dal je s podloskom ili ne o cemu se tu prica. to mozes isto tako uzeti i krivu duzinu vijka za celicnu felgu.. inace da bi nesto udarilo znaci da je dobramo virilo van glavcine iza.. 

Stavljen je šraf fabrički Renaultov sa alu felge na fabričku Renault čeličnu felgu koja je kupljena kod Renault koncesionara nova, u dimenziji odobrenoj po Renault normativima, ne znam šta tu nije jasno i šta ne razumeš? Ja sam i rekao da su šrafovi različite dužine, postavio sam sliku i napisao koja je razlika u dužini, ali tolika tvrdoglavost prisutna kod tebe u istrajavanju u odbrani sopstvenog stava i mišljenja koje je očigledno pogrešno meni je vrlo fascinantna. 

Edited by Brainmind
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

...koje je očigledno pogrešno meni je vrlo fascinantna. 

ovo je po tebi.. a ne ustanovljeno.. 

i po xti put, nije razlika u tome dal je vijak za celicnu felgu ili za alu felgu, nego to da je vijak koji je prodan pod vijak za celicnu felgu kraci tj sama duzina vijka i nista vise i nista manje.... to ko da skines neku felgu celicnu s distancama i iste vijke stavis na alu i onda se cudis da je on predugacak i kazes da je to neodgovarajuci vijak... trebam kupit vijak za alu felgu.. mijesate vijke po namjeni i po duzini. 

vijci s konusnom glavom SVIh izvedbi (ako je kut konusa odgovarajuci) mogu ici na celicnu felgu, 

vijci s oblom glavom nemogu ici na celicne felge

duljina vijka se odredjuje po potrebi ! 

 

a tvoj brat i njegov vulkanizer ak se nisu sjetili zavrtet kotac prije neg su krenuli voziti onda je to njihova krivica a ne krivica vijka. 

Link to comment
Share on other sites

ma pusti ti tvorničke i renoove postavke, strojarstvo je pomično mjerilo u ruke i mjeri.

mnogo felgi oni imaju u tvorničkom katakogu i mnogo dužina vijaka.

onaj vulkanizer koji je to išao naslijepo tak stezati je neprofesionalac. amaterko

kad sam bio u vulkalu u zagrebu, vulkanizer je 2 puta mjerio duljinu vijka, dubinu felge i dubinu glavčine, to je posao a ne tvorničko i original ovo ono, pusti te priče.

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

 

 

a tvoj brat i njegov vulkanizer ak se nisu sjetili zavrtet kotac prije neg su krenuli voziti onda je to njihova krivica a ne krivica vijka. 

Nisu ga ni stigli zavrteti, jer je šraf odmah pukao, prilikom montiranja. Nakon toga su odustali od montiranja, i vratili alu felne dok nisu nabavljeni srafovi za čelične felge. Šraf je premerio taj "stručnjak" što je montirao, i komentar je bio, 2 mm, nema veze. E pa ima veze. 

Ako Renault stavi u gepek posebne šrafove za čelične felne za rezervni točak, meni je to dovoljan znak. 

Link to comment
Share on other sites

Znaci da ga je roknuo do ibera pneumatskom pistoljom. Opet fail. U stvari koje nisi 100% siguran uvijek se ide pomalo i rukom a ne kompresor i tras

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.