Jump to content

šarafi za čeličnu felgu


đarac

Recommended Posts

Ako Renault stavi u gepek posebne šrafove za čelične felne za rezervni točak, meni je to dovoljan znak. 

Meni je to znak da love majmune koji ce kupiti orginal sarafe po paprenoj cijeni....sad ako na spuzvi ne pise Renault nemozes ni auto oprat...pa hebem ti svijet.

Link to comment
Share on other sites

Znaci da ga je roknuo do ibera pneumatskom pistoljom. Opet fail. U stvari koje nisi 100% siguran uvijek se ide pomalo i rukom a ne kompresor i tras

pazljiv i pametan mehanicar :D nema sta.. i to jebeno pretjerao da mu je pukao vijak to je znaci preko nekih 240Nm. to bi puklo i da je na felgu stegnuo tim momentom jednako kao u ovom slucaju... 

Link to comment
Share on other sites

moj fluence nije došao sa dodatnim setom za čeličnu rezervnu felgu

zbog iskustva sa meg 3 koji je došao sa dodatnim setom pitao u servisu dali ima razliek u vijcima za čeličnu i alu

odgovr je bio da da

402229810R  to je vijak za aluminijske felge i on ima podlošku ali na mojim alu felgama nije došao takav šaraf

402222121R  to je vijak za čelične felge

onda kad sam pitao zašto nisam dobio dodatni set za rezervnu nije znao odgovoriti.

usporedio sam šarafe sa meg 3 za čeličnu sa ovima na alu na fluence šarafi su isti pa je zaključak bio da ipak ideu i na jedno i na drugo

 

Edited by goran_sch
Link to comment
Share on other sites

ja sam imao problema sa time čak sam i pisao tu na forumu sa meganom 2, stavljao sam sarafe za alu na čelične felge...nisam mogao stegnuti nikako, jer je bio prisutan osjećaj stalnog proklizavanja šarafa kod stezanja...i to sam stezao sa moment ključem, skidanjem šarafa ispada da je šaraf samo lagano jeo rub rupe...(usjecao se sve više u rupu).(napomena šarafi i felge oem renault)...zatim sam uzeo šarafe za čelične i sve sasvim normalno stegnuo...za megana 2 imam oba seta šarafa, na meganu 3 coupe sam čelične felge sasvim normalno stavio sa alu šarafima...sada kroz par dana na megana 3 berline stavljam isto na čelične šarafe od alu...nadam se da će bit isto ok..

Link to comment
Share on other sites

Ja sam na kraju na svoje celicne stavio sarafe od alu...isto kao i ti imam osjecaj da bi mogao zatezati saraf do preksutra...jedino kaj dosta vire pa bez ratkapa to ruzno izgleda.

Link to comment
Share on other sites

Neznam cemu im sluze ti pomicni konusi ali jedino cem se vijci s pomicnim konusom stavljaju da mozes staviti felge sa malo manjim ili vecim razmakom rupa. Za ove pomicne konuse na gornjim slikama nisam siguran da icem sluze.

Link to comment
Share on other sites

To sa manjim i vecim razmakom je najveca glupost koja je cak i opasna jer u tom slucaju ne drzi cijeli seraf nego samo dio konusa radi cijeli pritisak i seraf moze puknuti pa kad ostanes na cesti bez kotaca (koji usput moze nekog ubiti kad se otkotrlja), onda ces razmisliti zasto se uvijek stavlja felga s rupama koje odgovaraju glavcini.

Link to comment
Share on other sites

Vozio sam ko klinac koji nije znao ništa i sa alu felgama koje su imale (malo) manju centralnu rupu od glavčine (BMW felga na Opelu) - znači na šerafima, strgao sam par šerafa prezatazanjem prije nego sam saznao da ima sila na koju se trebaju stezati...

Srecom, glava je jos tu, ali zato iskustvo, kako vlastito, kako tude koje ima smisla, vrijedi, pa ne bih rekao da blebecem. Mozes se voziti na serafima. Mozes staviti i hrpu stvari koje nisu sigurne. Ako ne "divljaš", vjerojatno ti nece biti nista. A opet, mozda ti se desi da naletis na rupu na cesti ili neobiljezeni lezeci i ostanes bez kotaca... Ja vise ne riskiram tako - niti svoju sigurnost, niti ljude u/oko/u drugom autu. Po meni je osoba koja zna posljedice necega i namjerno ju boli briga jednako kriva ako nekog ubije/ozlijedi kao da je to napravila pistoljem iz nehaja.

Link to comment
Share on other sites

naravno da je odgovarajuća felga uvijek bolja opcija, ali vijci sa pomičnim konusom su legitiman način montiranja felge. osim njih, felgu drži i centralna rupa.

ni ja nisam nikad čuo da je nekome puko vijak sa pomičnim konusom ako je ispravno montiran kotač sa odgovarajućom centralnom rupom i zateznim momentom.

da se razumijemo ovo gore na slici nije takav vijak.

takav vijak ima šajbicu sa kliznim konusom dok je s druge strane ravan  nema gdje otič kad se stegne.

vijak-pomicnim-konusom-slika-53250529.jpg

vijak-pomicnim-konusom-slika-53250528.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vozio sam ko klinac koji nije znao ništa i sa alu felgama koje su imale (malo) manju centralnu rupu od glavčine (BMW felga na Opelu) - znači na šerafima, strgao sam par šerafa prezatazanjem prije nego sam saznao da ima sila na koju se trebaju stezati...

Srecom, glava je jos tu, ali zato iskustvo, kako vlastito, kako tude koje ima smisla, vrijedi, pa ne bih rekao da blebecem. Mozes se voziti na serafima. Mozes staviti i hrpu stvari koje nisu sigurne. Ako ne "divljaš", vjerojatno ti nece biti nista. A opet, mozda ti se desi da naletis na rupu na cesti ili neobiljezeni lezeci i ostanes bez kotaca... Ja vise ne riskiram tako - niti svoju sigurnost, niti ljude u/oko/u drugom autu. Po meni je osoba koja zna posljedice necega i namjerno ju boli briga jednako kriva ako nekog ubije/ozlijedi kao da je to napravila pistoljem iz nehaja.

tebi je otpao kotac jer nije lezao na glavcini a ne zbog vijaka. tako da ti sva teorija pada u vodu! nemoze vijak nositi tezinu auta, za to je tu centalni dosjed, vijci samo stiscu felgu na glavcinu! ti vijci s podloskama za kompenziranje tog 0.5mm ili 1mm su sasvim sigurne. jednako bi ti pukao i obican vijak da je bio tamo zbog centralne rupe. 

Neznam cemu im sluze ti pomicni konusi ali jedino cem se vijci s pomicnim konusom stavljaju da mozes staviti felge sa malo manjim ili vecim razmakom rupa. Za ove pomicne konuse na gornjim slikama nisam siguran da icem sluze.

sluze smanjenju habanja alu felge. konus se "zakopa" u aluminij, i vijak se okrece u podlosci, tu nema zazora jako su na fino navucene, neznam dal ide 0.1mm ljevo desno. i cak je i tu konus izmedju vijka i podloske al je pod mnogo tupljim kutem. kod mene se kad skidan konus doslovce zaljepi za felgu, i tek se oslobodi nakon 2-3 puna kruga odvidavanja. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.